Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LPP zapowiada ekspansję. Sklepy Reserved na Białorusi, w Serbii i Kazachstanie

2
Podziel się:

Na koniec tego roku planujemy wzrost powierzchni handlowej o 9 proc. i posiadanie 1 700 sklepów w 18 krajach - mówił wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz.

LPP zapowiada ekspansję. Sklepy Reserved na Białorusi, w Serbii i Kazachstanie
(LPP, materiały prasowe)

LPP planuje w 2017 r. wejść z marką Reserved na cztery nowe rynki. Będą to Białoruś, Kazachstan, Serbia i Wielka Brytania - poinformowała spółka. Przewiduje wzrost powierzchni handlowej w przyszłym roku na poziomie 8-9 proc.

- W 2017 r. wkroczymy na nowe rynki z marką Reserved, w drugim kwartale otworzymy pierwszy sklep na Białorusi, w ciągu dwóch lat w sumie trzy, wszystkie w formacie franczyzy. Salon flagowy zlokalizowany będzie w Galerii Minsk Mall. Naszym partnerem będzie Rapa Torg Group, który na Białorusi reprezentuje m.in. Inter Sport, Karen Millen, Guess czy Nestle. W trzecim kwartale nastąpi otwarcie naszego salonu w Belgradzie w Serbii, a w czwartym kwartale otworzymy pierwszy z pięciu w Kazachstanie oraz Flangship w Londynie. Salon ten będzie z nową aranżacją wnętrza. Przewidujemy wzrost powierzchni handlowej w przyszłym roku na poziomie 8-9 proc. - powiedział wiceprezes Przemysław Lutkiewicz podczas spotkania z dziennikarzami.

LPP otworzy w przyszłym roku także salon Reserved w Niemczech w Berlinie, a jeszcze w tym roku - w połowie września - w Monachium. Na wrzesień zaplanowane jest także otwarcie punktu w Bukareszcie w Rumunii. Natomiast w październiku w Poznaniu ruszy pierwszy salon z nowym konceptem, gdzie główne zmiany dotyczą witryny i wyposażenia. Witryna będzie szeroka i transparentna, zmienione zostanie oświetlenie na ledowe, a meble zyskają proste profile.

- Na koniec tego roku planujemy wzrost powierzchni handlowej o 9 proc. i posiadanie 1 700 sklepów w 18 krajach. Będziemy kontynuować rozwój w Niemczech, a także wzrost powierzchni w Rosji, na tym rynku zakładamy 10 proc. tempo rozwoju. Celem grupy jest wzrost sprzedaży powyżej wzrostu powierzchni oraz poprawa sprzedaży w sklepach porównywalnych. Rok 2016 i 2017 będzie ważny dla marki Reserved, dla której to czas wewnętrznych zmian - nastąpi poprawa produktu, zatrudniliśmy nowego dyrektora kreatywnego z międzynarodowym doświadczeniem, otworzymy biuro projektowe w Warszawie, planujemy zmiany w logistyce oraz zwiększenie efektywności zarządzania - poinformował także Lutkiewicz.

LPP planuje wydatki w tym roku na nowe sklepy w wysokości 270 mln zł, a na modernizację istniejących 40 mln zł.

W pierwszym półroczu uruchomiono 59 sklepów o łącznej powierzchni około 30 tys. m kw, zwiększając tym samym całkowitą powierzchnię sklepów do ok. 872,7 tys. m kw. (1 686 sklepów) z czego za granicą 658 sklepów o powierzchni 396 tys. m kw. Łączna powierzchnia handlowa w porównaniu z czerwcem 2015 roku wzrosła o ok. 12,1 proc.

Rozwój sprzedaży internetowej

- W czwartym kwartale otworzymy nie dwa zapowiadane, ale cztery sklepy on-line czterech marek. House, Mohito, Cropp i Sinsay będą miały swoje sklepy na pięciu nowych rynkach: w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech, w Rumunii oraz w Niemczech. Planujemy, aby do 2020 r. sprzedaż internetowa stanowiła około 7-8 proc. sprzedaży grupy - podkreślił także Lutkiewicz.

LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
Krawcowa98
8 lat temu
I tania sila robocza będzie za złotówkę szyć w obozach albo oborach ??
zdziwiony
8 lat temu
[QUOTE] w Serii i Kazachstanie [/QUOTE] co to za nowy kraj Seria????