Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Jacek Frączyk
|

Serial "Wiedźmin" Netflixa z korzyścią dla CD Projekt. "Gwint" już sukcesem. Na razie technicznym

1
Podziel się:

- Kolejne medium promocji marki "The Witcher" będzie działało korzystnie - stwierdził Adam Kiciński, prezes CD Projekt na pytanie dziennikarze o komentarz do planów Netflix kręcenia serialu o wiedźminie. Wskazał, że firma nie ma na ten projekt wpływu, ale cieszy się z inicjatywy.

Serial "Wiedźmin" Netflixa z korzyścią dla CD Projekt. "Gwint" już sukcesem. Na razie technicznym
(facebook.com)

- Kolejne medium promocji marki "The Witcher" będzie działało korzystnie - stwierdził Adam Kiciński, prezes CD Projekt na pytanie dziennikarzy o komentarz do planów Netflixa dot. kręcenia serialu o Wiedźminie. Wskazał, że firma nie ma na ten projekt wpływu, ale cieszy się z inicjatywy.

Dla CD Projekt tymczasem ważniejszy niż serial o Geralcie z Rivii jest chwilowo temat nowej gry, umiejscowionej w świecie Wiedźmina. W środę spółka udostępniła publiczną wersję beta "Gwinta". Prezes spółki określa to jako sukces w ujęciu technicznym.

- Poza najwyżej drobnymi błędami gra działa globalnie i sądzimy, że jest to jeden z najbardziej udanych technicznych startów online. Jesteśmy zadowoleni z konsorcjum z GOG - powiedział Kiciński.

Kiciński twierdzi, że "wewnętrznie" grupa jest zadowolona z zainteresowania i liczby graczy aktywnych na początku otwartej bety "Gwinta".

Wskazał, że wśród kolejnych działań w ramach projektu "Gwinta" będzie "rozkręcanie" akcji promocyjnej, skalowanie gry w odniesieniu do poziomu przychodów i bieżących parametrów, prace nad rynkiem chińskim, nowe wersje językowe, nowe kampanie i nacisk na e-sportowy charakter gry, czyli organizowanie turniejów.

Jeśli chodzi o Chiny, to została założona specjalna spółka zależna w Szanghaju, która będzie pracować nad promocją gry na tym rynku.

W odpowiedzi na pytanie o prace nad mobilną wersją "Gwinta", Kiciński wskazał, że CD Projekt nie potwierdzał takich prac, dlatego zarząd nie może mówić, czy prace się zaczęły.

Cyberpunk 2077 zaskoczy kampanią

CD Projekt ma już zaplanowaną kampanię promocyjną gry "Cyberpunk 2077", a jej elementem jest zaskoczenie - poinformował Kiciński.

- Kampania promocyjna jest zaplanowana. Jej elementem jest zaskoczenie, więc nie mogę powiedzieć chociażby, kiedy się pojawi. Właśnie dlatego, że ten moment ma być zaskakujący - powiedział Kiciński podczas telekonferencji.

Gra "Cyberpunk 2077: to największy projekt w historii grupy CD Projekt, większy nawet od trzeciej odsłony "Wiedźmina".

W pierwszym kwartale 2017 r. wydatki grupy CD Projekt na produkcję nowych gier, w tym "Cyberpunk 2077" i "Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana", wyniosły 16 mln zł. Skumulowane saldo nakładów na prace rozwojowe na koniec marca br. wyniosło 79 mln zł.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Bolek
7 lat temu
CDP to największą bańska od lat na polskim parkiecie. Wspóćzuję tym który zainwestowali w nią większy kapitał i oczekują na zyski. Obudzicie się któregoś poranka w przykrej rzeczywistości.