Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Paweł Satalecki
|

Satalecki: Niech rząd dołoży też mediom

0
Podziel się:

Znamy już jakieś szczegóły planu antykryzysowego dla naszej gospodarki. Ponad 93 mld złotych ma być wydane na wzrost limitów i poręczeń dla kredytów dla przedsiębiorstw, wsparcie instytucji finansowych, przyspieszenie inwestycji realizowanych ze środków UE, wyższe ulgi inwestycyjne dla nowych firm czy możliwość okresowego zmniejszania czasu pracy.

Satalecki: Niech rząd dołoży też mediom

Standard, ale czy ktoś zatroszczył się o gazety i media? Tak jak prezydent Sarkozy: ten znawca politycznego PR zapowiedział, że rząd Francji podwoi swoje wydatki na ogłoszenia w prasie. Wszystko oczywiście przez kryzys, który spowodował, że spada sprzedaż gazet i wydatki na reklamę. Czasowo, na rok, wprowadzono także podwyżkę cen kolportażu prasy.

Jako dziennikarz czuję się więc nieco rozżalony. A gdzie pomoc dla naszych mediów? W dobie recesji i media zaczną odczuwać kryzys nośnych tematów. Przecież frank nie może umacniać się w nieskończoność, a indeksy spadać, a i zmiana ministra nie zdarzą się często. Poradniki na czas prosperity? Każdy sam wie jak najlepiej wydać pieniądze. A o dobrych wiadomościach niestety nie opłaca się pisać, bo i kto by to czytał.

Przewrotnie apeluję więc, aby nasze władze dołożyły jeszcze trochę grosza dla mediów. Pójdźmy dalej niż Francuzi: niech rząd wykupi reklamy w gazetach, telewizji i internecie.
Mnóstwo reklam. Ile można w końcu ogądać migających przed oczyma procentów na lokatach, czy podobnych do siebie samochodów? Hmm, tylko co by tu zareklamować? Czym się pochwalić? Może przynajmniej...optymizmem albo znów _ polityką miłości _? Tylko kto to kupi?

Autor jest dziennikarzem Money.pl

wiadomości
felieton
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)