wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Money.pl - tag reklama w internecie

Rynek mediów i rozrywki w 2020 roku będzie wart w Polsce blisko 11 mld zł
2016-09-13

Rynek mediów i rozrywki w 2020 roku będzie wart w Polsce blisko 11 mld zł

Polacy stosunkowo chętnie wydają pieniądze na dostęp do cyfrowych publikacji gazetowych. Dlatego można się spodziewać, że ten trend będzie przybierał na sile.

Blokowanie reklam w internecie coraz popularniejsze. Branża wściekła
2016-05-13

Blokowanie reklam w internecie coraz popularniejsze. Branża wściekła

Co trzeci polski internauta używa programów blokujących reklamy w sieci - pisze "Rzeczpospolita".

Internauci włączają ad blocki z irytacji, a nie z obaw
2016-04-07

Internauci włączają ad blocki z irytacji, a nie z obaw

Co drugi użytkownik programu blokującego w sieci reklamy korzysta z niego, bo uważa serwowane mu reklamówki za nachalne i nieadekwatne do tego, co przegląda w sieci - pisze "Rzeczpospolita".

Walka z reklamami w sieci. Haker opracował darmowe narzędzie
2015-02-01

Walka z reklamami w sieci. Haker opracował darmowe narzędzie

Stworzone przez hakera rozszerzenie przeglądarki Firefox pozwala zwiększyć anonimowość użytkowników internetu.

Kobiety o wymiarach 90-60-90 i mężczyźni o gładkich twarzach? Tak było kiedyś
2015-01-29

Kobiety o wymiarach 90-60-90 i mężczyźni o gładkich twarzach? Tak było kiedyś

Kobiety o wymiarach 90-60-90 i gładko ogoleni mężczyźni? Tak było kiedyś. Marcin Żukowski z Mint Media pokazuje, co podoba się dzisiaj.

Zobacz, ile wydamy na e-mail marketing w 2015 roku i co o tym zdecyduje
2015-01-09

Zobacz, ile wydamy na e-mail marketing w 2015 roku i co o tym zdecyduje

Dzięki technologii umożliwiającej coraz precyzyjniejsze targetowanie odbiorców i mierzenie skuteczności kampanii - wydatki na tę formę promocji nie zmaleją.

YouTube rośnie w siłę. W 2015 roku polskie marki przestaną bać się vlogerów
2015-01-06

YouTube rośnie w siłę. W 2015 roku polskie marki przestaną bać się vlogerów

I przestaną bać się współpracy z vlogerami.

Trzy miliardy złotych  - tyle wydamy na reklamę w internecie w 2015 roku
2015-01-05

Trzy miliardy złotych - tyle wydamy na reklamę w internecie w 2015 roku

Dynamika wzrostu utrzyma się na dotychczasowym poziomie.

Wartość rynku reklamowego znowu w górę. Firmy nie oszczędzają [INFOGRAFIKA]
2014-11-21

Wartość rynku reklamowego znowu w górę. Firmy nie oszczędzają [INFOGRAFIKA]

Wartość rynku wyniosła po trzech kwartałach ponad 5 miliardów złotych. Wzrosły wydatki nie tylko w sieci i telewizji, ale także w radiu.

60 procent internautów ogląda telewizję i jednocześnie korzysta z sieci
2014-08-30

60 procent internautów ogląda telewizję i jednocześnie korzysta z sieci

Sprawdź, gdzie pójdą reklamodawcy.

Technologie - tag reklama w internecie

Młodzież nie widzi różnicy między reklamami a wynikami wyszukiwania
2015-11-24

Młodzież nie widzi różnicy między reklamami a wynikami wyszukiwania

Młodzi ludzie zazwyczaj świetnie radzą sobie z technologią. Ale okazuje się, że sama umiejętność obsługi komputerów i smarftonów nie przekłada się znajomość niuansów, jakimi rządzi się sieć. Tak przynajmniej wynika z badania, przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii.

Podstawy promocji firm w Internecie
2012-10-03

Podstawy promocji firm w Internecie

Pytanie o zasadność promocji w Internecie przestało być aktualne. Internet często okazuje się narzędziem marketingowym bardziej skutecznym niż TV i prasa. Wyraźnie wzrasta liczba firm, które...

Czy w internetowych reklamach odwoływać się do emocji czy umysłu?
2012-10-03

Czy w internetowych reklamach odwoływać się do emocji czy umysłu?

Większość reklam w telewizji i prasie, jeśli nie wszystkie, odwołuje się do emocji odbiorców. Badania empiryczne i długa praktyka, dowiodły, że taki sposób jest najbardziej skuteczny. Czy wobec...

Firma - tag reklama w internecie

Reklama w internecie. Co z podatkiem?
2014-05-29

Reklama w internecie. Co z podatkiem?

Jakie konsekwencje na gruncie podatku dochodowego wiążą się ze współpracą z blogerami?

Manager - tag reklama w internecie

Codewise na drugim miejscu najszybciej rosnących firm według
2017-04-08

Codewise na drugim miejscu najszybciej rosnących firm według "Financial Timesa"

Działalność Codewise opiera się na dwóch produktach - Zeropark to narzędzie sprzedające ruch w internecie, natomiast Voluum jest narzędziem analitycznym, służącym do optymalizowania kampanii reklamowych.

Głupie reklamy. Po co się je tworzy i czy naprawdę się sprzedają?
2012-11-16

Głupie reklamy. Po co się je tworzy i czy naprawdę się sprzedają?

Rzecz jest i śmieszna i bardzo poważna zarazem, a tyczy się rozbrajających reklam, które rosną nam w kraju jak grzyby po deszczu.

Yahoo wchodzi w reklamę
2007-09-12

Yahoo wchodzi w reklamę

Yahoo poinformowało, że ma zamiar kupić dużą online'ową firmę reklamową BlueLithium. Portal wyda na ten cel 300 milionów dolarów w gotówce.