Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Życie Warszawy" - Budowa drugiej linii na smyczy

0
Podziel się:

Zakreślacze, kubki, koszulki i smycze - tak ZTM planuje promować budowę II linii metra. "To pieniądze wyrzucone w błoto" - twierdzą spece od reklamy w rozmowie z "Życiem Warszawy".

Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na wykonanie gadżetów promujących budowę centralnego odcinka II linii metra. Wśród nich znajdzie się 1500 pięciokolorowych zakreślaczy, 2 tysiące bloczków reklamowych, 1200 kubków, po 2400 smyczy i zeszytów.
Każdy z nich ma zawierać logo ZTM oraz napisy "Unia Europejska. Infrastruktura i środowisko" i "Budowa centralnego odcinka II linii metra". Planowane jest też uszycie tysiąca koszulek polo (po 500 męskich i damskich) z wyhaftowanym logo budowy. ZTM chce w ten sposób zadbać o wizerunek budowy.
Gadżety ZTM chce rozdawać warszawiakom odwiedzającym punkty informacyjne i uczestniczącym w konkursach promujących budowę II linii metra. "Będą elementem kampanii informacyjnej o inwestycji. Jest to praktyka stosowana na całym świecie w przypadku tak wielkich inwestycji" - tłumaczy Andrzej Skwarek.
Marketingowcy uważają, że pomysł ZTM jest chybiony. Jak tłumaczą, takie rzeczy jak smycze, koszulki czy kubki to już przeżytek.
Nie wiadomo, ile kosztować będą gadżety. Kwota, jaką ZTM chce przeznaczyć na promocję budowy, ujawniona będzie dopiero "bezpośrednio przed otwarciem ofert", czyli w środę.

Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/Życie Warszawy/kawo/dj

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)