Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Francja: Danone zmienia krytykowaną strategię reklamową

0
Podziel się:

Francuski koncern Danone zapowiedział w czwartek zmianę krytykowanej
strategii reklamowej swych produktów Actimel i Activia w Europie - informuje agencja dpa. Strategia
ta wskazywała na zdrowotne właściwości owych jogurtów.

Francuski koncern Danone zapowiedział w czwartek zmianę krytykowanej strategii reklamowej swych produktów Actimel i Activia w Europie - informuje agencja dpa. Strategia ta wskazywała na zdrowotne właściwości owych jogurtów.

Danone poinformował też, że wycofuje z Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) w Parmie dwa wnioski o potwierdzenie zdrowotnych właściwości owych produktów. W centrali koncernu wyrażano opinię, że regulacje unijne, dotyczące wartości odżywczej produktów i ich właściwości zdrowotnych są niejasne.

Agencja dpa odnotowuje, że organizacje ochrony konsumentów wielokrotnie krytykowały strategię reklamową Danone. "Actimel nie chroni przed przeziębieniami - wzmacnia system immunologiczny nie bardziej niż zwykły jogurt naturalny, ale za to jest cztery razy droższy i zawiera dwa razy więcej cukru" - uważa organizacja Foodwatch.(PAP)

az/ kar/ drag/ mag/

6047938

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)