Rok temu samolot lądował w Warszawie, a za sterami siedział kapitan Tadeusz Wrona. Czego żądają poszkodowani?
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych zaleciła wprowadzenie nowych procedur na wypadek całkowitej niemożności wypuszczenia podwozia.
Inspektorat Uzbrojenia MON w tym tygodniu złożył ofertę Polskim Liniom Lotniczym LOT na kupno Boeinga 767, którym awaryjnie na Okęciu w listopadzie lądował kapitan Wrona.
Dokument został umieszczony na stronie Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.
Serwis tvn24 pisze, że przekaz dokumentu będzie jasny: piloci nie popełnili błędu.
W tym celu podpisał umowę z ukraińskim przewoźnika AeroSvit
Marcin Piróg zapewnia, że wszystkie samoloty przewoźnika są bezpieczne.
Prezydent Bronisław Komorowski spotka się w Pałacu Prezydenckim, z załogą Boeinga 767.
Niemcy mają sprzęt, który pozwoli zbadać ją polskim specjalistom.
W kokpicie Boeinga 767, który pięć dni temu wylądował awaryjnie na warszawskim lotnisku, był wyciśnięty bezpiecznik awaryjnego wypuszczenia podwozia.