Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Arbitraż bankowy w 2015 roku. Na co najczęściej skarżą się klienci?

0
Podziel się:

W 2015 roku spadła liczba skarg do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego - wpłynęło 1301 wniosków,
podczas gdy rok wcześniej 100 więcej.

Arbitraż bankowy w 2015 roku. Na co najczęściej skarżą się klienci?

W 2015 roku spadła liczba skarg do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego - wpłynęło 1301 wniosków, podczas gdy rok wcześniej 100 więcej.

Do końca grudnia ubiegłego roku orzeczono 1643 sprawy, z czego na korzyść klienta zakończono ugodą
blisko 40 procent.

Arbiter bankowy Katarzyna Marczyńska powiedziała, że najwięcej skarg związanych jest z kredytami hipotecznymi. Średni czas rozpatrywania wniosku wynosi 82 dni.

Katarzyna Marczyńska przypomina, że został uszczelniony system udzielania odpowiedzi na reklamacje w bankach.

- Bardzo wiele spraw w tej chwili kończy się już na poziomie banków pozytywnie dla klienta, dlatego nie ma on potrzeby wychodzenia ze swoją skargą dalej - uzupełniła.

Średnia wartość przedmiotu sporu w 2015 roku wynosiła blisko 4,5 tysiąca złotych.

wiadomości
banki
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)