*W sierpniu rozpocznie nadawanie pierwsza w Polsce telewizja bankowa, która emitowana będzie we wszystkich oddziałach Deutsche Bank PBC (DB PBC) na terenie całego kraju. Docelowy zasięg telewizji ma wynosić 250 tys. klientów DB PBC. *
Projekt POS TV dla Deutsche Bank PBC realizują firmy Ambient Infinity i Wincor Nixdorf. Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku.
Joanna Izdebska, szefowa marketingu Deutsche Bank PBC wskazuje, że celem jest pokazanie w sposób ciekawy oferty banku jak i "przyjazne" komentowanie tego, co dzieje się na rynku finansowym. Jak wskazuje Katarzyna Obuchowicz-Skopiec, wiceprezes Ambient Infinity, wskazuje że DB TV w bardzo bezpośredni sposób będzie docierać z komunikatem do odbiorcy przy wykorzystaniu ruchomego obrazu i dźwięku.
- Klient jest skupiony tylko na przekazie, w odróżnieniu od domowej TV, co sprawia, że komunikat nadawany przez DB TV będzie znacznie mocniej przemawiał do odbiorcy - zaznacza Katarzyna Obuchowicz-Skopiec.
DB TV to nie tylko program bankowy, który zajmie w sumie 30% całego czasu antenowego. Połowa czasu przeznaczona zostanie na retransmisje jednego z wiodących programów informacyjnych.
Pozostałe 20% wykorzystane zostanie na reklamę. Serwis ekonomiczny DB TV przygotowywany ma być przez dziennikarzy z doświadczeniem newsowym i telewizyjnym, których wspiera profesjonalna ekipa producencka. Program skierowany będzie zarówno do klientów jak i pracowników banku.
Tymczasem przedstawiciele firm nie zdradzają z którym kanałem informacyjnym będą dzielić czas nadawania.
- Rozmowy trwają - mówi Sabina Salamon, rzecznik DB PBC.
W oczywisty sposób sprawa rozstrzygnie się między TVN 24, Polsat News, czy ewentualnie TVP Info. Autorzy projektu nie zdradzają jego kosztów.