Forum Forum inwestycyjneForex

10000zl ktoremu brokerwoy mozna zaufac - pomozcie

10000zl ktoremu brokerwoy mozna zaufac - pomozcie

Dr Moriatti / 79.74.192.* / 2009-02-11 21:18
Witam od jakiegos czasu gram na forexie z coraz lepszymi rezultatami - ale pamietajcie ze jestem amatorem i niemam duzego doswiadczenia w porownaniu z co niektorymi z tego forum. Posiadam obecnie rachunek w Admiral Markets w sumie niemam narazie o co sie do nich przyczepic bo przelewy dochodza. Ale martwi mnie to ze sa zarejestrowani na Wyspach Dziewiczych, pomimo tego ze firma matka ma siedzibe w UK to nieczuwa nad nimi zaden organ nadzoru typu brytyjski FSA czy NFA albo SFC. Obecnie posiadam u nich depozyt w wysokosci 2000zl i w zasadzie wszystko jest OK ale intuicja mi podpowiada ze kiedy powieksze depozyt o dodatkowe kilka tysiecy zlotych ok 10tys to moga zaczac sie problemy. Prosze jesli ten broker jest OK to rozwiejcie moje watpliwosci, jesli nie jest do konca w porzadku to poleccie mi brokera u ktorego bede mogl ulokowac moje ciezko zarobione 10000zl i bede wiedzial ze gram na rynku wedle uczciwych zasad.
Zastanawiam sie nad FXCM - firma ma siedzie w NY organy nadzoru to NFA, CFTC, FSA, SFC, istnieja od 1999.

Pomozcie i podajce wasze propozycje, aha chce tylko dodac ze jestem wstanie dla dobrego brokera porzucic nawet MT4 i przesiasc sie na jego soft. !!!!
z gory dzieki
Rafal
Miodek / 79.74.192.* / 2009-02-12 00:00
witam cie doktorze Moriatti,

do stolu siadam, laptopa rozkladam, za klawiature chwytam i z toba sie witam. witam sie z toba, lecz nadaremnie, bo ok. 7.00 bedziesz daleko ode mnie (buuuuuuuuuu...!!)

co do twojego dylematu: hmmm....
jakby ci to powiedziec...
wyspy DZIEWICZE? hihi :P
niezle, niezle...
swoje 10000000 tys o ktorych piszesz, moglbys zainwestowac metoda Bauera: wkladasz
troche na noc pod poduszke, a wieczorem wyjmujesz o niebo wiecej...! to dziala!