AEGON-opinie

Taran / 2012-01-19 15:45
Co sądzicie o AEGON-ie? Czy warto inwestować tam pieniądze? Ktoś ma jakieś doświadczenie?
Wyświetlaj:
Karolina 719 / 95.96.133.* / 2013-03-31 21:08
Witam. Chciclabym sie dowiedziec kiedy moglabym wyciagnac wszystkie wplacone przeze mnie pieniazki. Placilam od 2006 roku po 200zl przez 5 lat razem 12,000zł obecnie mam okolo 11,000zl i chce zlikwidowac ta polise ale nie wiem jak mam sie do tego zabrac zeby jak najmniej stracic. Prosze o pomoc. renovarium@wp.pl
TOMASZJAW / 77.253.174.* / 2013-03-26 21:24
WITAM I CHCĘ WAS WSZYSTKICH OSTRZEC PRZED TĄ PSEUDO FIRMĄ , 5 LAT TEMU WPŁACIŁEM 140 TYSIĘCU ZŁ , MIESIĄC TEMU ZDOŁAŁEM ODZYSKAĆ 50 TYSIĘCY . NIE LICZCIE NA POMNOŻENIE GOTÓWKI RACZEJ NA JEJ PODZIELENIE .
iwona / 83.14.204.* / 2013-04-06 09:07
jestem w identycznej sytuacji przedstawiciel z lublina zmienił siedzibę i nie raczył mnie poinformować -"znajomy" gdy chciałam się wycofać obiecywał gruszki na wierzbie a dziś strzela głupa NACIĄGACZE i ZŁODZIEJE
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-04-24 20:28
Ale naciągaczem nie jest firma Aegon tylko 'znajomy' jak sam napisałeś. Czemu zatem nie masz przede wszystkim pretensji do niego?? :)
tomek513 / 37.31.218.* / 2013-04-03 20:45
trzeba było nie jarac się na hossie jak wiadomo ze to była kwestia czasu..
reve / 178.43.194.* / 2013-03-23 10:46
NIE TO NIE WYJĄTEK ZA CHWILE ZAPROPONUJE CI ZMIANE POLISY NA NIBY LEPSZYCH WARUNKACH I ZGARNIE OD CIEBIE POKAŻNA PROWIZJE A TY BEDZIESZ UWIĄZANY NA NASTEPNE KILKA LAT GDZIE DALEJ CIE BEDA KRIC Z KASY TAK BYLAO ZE MNA WPAKOWALI MNIE NA IDEA PREMIUM OKAZALO SIE ZE MOJ NIBY EKSPERT DORAADCA ZBANKRUTOWAL KOMORNIK GO SCIGA ZA DLOGI BO NABRAL KREDYTOW W JENIE I FRANKU W NAJGORSZYM MOMENCIE DALI MI INNEGO NIBY EKSPERTA PANIENKA CO DO TRZECH ZLICZYC NIE UMIE PRZEZ PÓŁ ROKU MIALA MNIE GDZIES BO NIE DOSTAWAŁA PROWIZJI W KONCU PRZYJECHALA I POWIEDZIALA ZE TRZEBA TO ZMIENIC I MUSZE ZMIENIC PROWIZJE BO ONA ZEBY SIE MNA NIBY OPIEKOWAC MUSI DOSTAC 15000 TYS PROWIZJI ZA CO JA SIE PYTAM
aegonstrata / 193.106.230.* / 2013-06-08 00:27
Nie wiem z kto Cię prowadzi w Aegonie...ale u nas już by nie pracował. jeśli ja pomagam klientowi ustawić portfel pomimo, że nie chce otwierać nastepnego rozwiązania czyli 'Prowizji" rozumiem. Ja współpracuję wtedy ewentualnie z klientem na jasnych zasadach. Pomagam zmodyfikować portfel...jeśli klient zacznie czuć różnicę, Zarabiać proszę o polecenia. czy to koszt? Jasno i klarownie. aegonstrata@gmail.com
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-05-09 23:37
Reve - straciles nie dlatego, ze miales produkt Aegon tylko z powodu obecnosci w Twoim portfelu jednostek uczestnictwa TFI Idea Premium. Idea oszukala nie tylko Aegon, ale równiez firme AXA i Skandia oraz wielu indywidualnych inwestorów. Wiele osób, których portfel jest odpowiednio zarzadzany juz zapomnieli o stratach poniesionych z powodu Idea Premium. Jesli Twój portfel byl pozostawiony bez opieki to sytuacja wyglada dokladnie tak jak piszesz. Jesli chcesz cos z tym zrobic, zmienic/ustawic portfel pod obecna sytuacje na rynkach finansowych, i to BEZ zadnych kosztów i prowizji -> po prostu napisz aegonstrata@gmail.com
Zapraszam do pisania pod ten adres równiez inne osoby, które potrzebuja pomocy w sprawie polis Aegon.
Adam G166 / 95.50.181.* / 2013-03-20 10:39
Witam wszystkich czytelnikow forum. Aegon doradzam omijac szerokim lukiem. Przedstawiciele tej firmy wykradli moje dane i sfauszowali umowe. Zostalem przeniesiony z innego funduszu. Historia miala miejsce w 2011 roku. Obecnie sprawa toczy sie w sadzie. Ale niestety pieniadze zgromadzone do tej pory nie wrocily do funduszu w jakim bylem przed bezprawnym przeniesieniem.
Oszukany156 / 83.17.7.* / 2013-03-18 11:14
Serdecznie Witamy i już Cię mamy.Ostrzegam straciłem 12.000.
Tylko pozew i sąd załatwi temat.
Proszę uważać i nie wieżyć w żadne obietnice
Jak to działa , sam nie wierze w Państwie ,,prawa"
Strata w Aegon / 83.14.244.* / 2013-05-27 12:34
Nie jest aż tak źle żeby trzeba było od razu składać pozew i iść do sądu :)
Więcej informacji pod adresem aegonstrata@gmail.com
STREFA AA = AEGON + AMBERGOLD / 37.209.142.* / 2013-03-19 09:38
na co te wszystkie wasze zale ? - przylazic przynosic kase a my je dobrze "zainwestujemy"

STREFA AA = AEGON + AMBERGOLD - POZDRO !!!
poważny / 37.31.218.* / 2013-04-03 20:57
nieuczciwa konkurencja tylko wprowadza chamstwo do branży
poszukiwacz2013 / 164.127.182.* / 2013-03-14 02:17
Aegon zmienia swoje oblicze. Na stronie mfundusz.pl można znaleźć artykuł o nowym rozwiązaniu proponowanym przez Aegona.
maciejb1986 / 83.11.251.* / 2013-03-11 18:02
witam równiej jak pan Krzysztof Sz. odkładam po 300 zł miesięcznie w Aegonie polise założyłem w 2008 r i ten co ją zakładał już dawno tam nie pracuje i jak ostatnio wszedłem na rachunek to nic tam pieniędzy nie rosnie tylko ciągle ubywa co najlepiej zrobić pozdrawiam Maciej
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-05-08 21:31
Jest pan kolejną osoba, która ma straty z powodu nie zapewnionej odpowiedniej opieki dla swojego portfela inwestycyjnego. Winna tej sytuacji jest osoba, która sprzedała produkt i przestała się z Panem kontaktować. Generalnie AEGON dostarcza Ci tylko produkt opakowany w polisę ubezpieczeniową. Nie zmienia to oczywiście faktu, że powinni dla dobra marki coś zrobić z nieuczciwymi "doradcami".
Jeśli chce Pan coś zrobic z obecnym programem prosze napisać na aegonstrata@gmail.com
kszafranko / 2013-03-04 12:56
W Aegonie odkładam po 300 zł /miesiąc na dwóch polisach IFU1677295 i IFU1201924. Moim opiekunem nad polisami od 2010 r. był Pan Maksymilian Węgrzyn, który od ponad roku nie pracuje już w Aegonie. Przez ponad rok nikt z Aegona nie zajmował się moimi polisami ani nie powiadomiono mnie o braku opiekuna. W tym czasie moje polisy znacznie straciły swoje wartości (ponad 40%). Doradźcie co robić: czy wycofać pieniądze i dalej nie tracić czy przenieść wkłady na Asset Management? Jestem bardzo nie mile zaskoczony działalnością Aegonu i żałuję, że zainwestowałem w nią pieniądze. Krzysztof Szafranko.
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-05-08 21:34
Panie Krzysztofie prosze o kontakt na
aegonstrata@gmail.com i myślę, ze coś uda nam się zrobić z Pana polisami.
anonimzaegon / 91.216.213.* / 2013-04-28 19:46
Panie Krzysztofie.
Pracuję w AEGON i wiem jak wygląda tam kwestia klienta. Niestety niewielu jest agentów, którzy zajmują się swoimi klientami. Jeśli chce Pan się dowiedzieć kto jest Pana opiekunem i spotkać się z nim, oraz porozmawiać to radzę zadzwonić na infolinię dla klienta (801 300 900) oni poinformują Pana kto obecnie ma Pana podpisanego pod siebie oraz jak można się z nim skontaktować.

Co do Assetu sprawa ma się następująco. O tym jak Pana pieniądze będą inwestowane decydują lata polisowe oraz podjęta przez Pana decyzja - program dynamiczny lub program zrównoważony. Jeśli chce Pan otrzymać konkretne informacje, które będą BEZPŁATNE proszę napisać na pomocaegon@interia.pl.

Pracuję w Aegonie i bardzo lubię swoją pracę. Przez ostatni miesiąc spotkałem się z kilkudziesięcioma nieserwisowanymi przez lata klientami, po specjalistach którzy już nie pracują.

KAŻDY MOŻE NAPISAĆ I POPROSIĆ O RADĘ. CHCĘ ZMIENIAĆ OPINIĘ O TEJ FIRMIE PONIEWAŻ JESTEM JEJ CZĘŚCIĄ I AUTOMATYCZNIE JĄ WSPÓŁTWORZĘ. TAK WIĘC KTO MA PROBLEM Z POLISĄ NIECH PISZĘ NA ÓW MAIL pomocaegon@interia.pl

ODPISZĘ KAŻDEMU NA KAŻDE PYTANIE.
Proszę tylko o kulturę. Wiem, że to dużo, ponieważ niejedni z Was stracili wiele pieniędzy, ale skoro wyciągam dłoń to jest to jedyna rzecz o którą będę prosił.

Pozdrawiam i polecam pisać.
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-04-24 20:30
wszystkich, którzy mają stratę lub nie są zadowoleni z opieki nad rachunkiem proszę o kontakt: aegonstrata@gmail.com
K. Szafranko. / 213.25.26.* / 2013-04-04 10:46
Na polisę IFU1677295 wpłaciłem 7800 zł a Aegon zwrócił mi 2457,85 zł. Strata większa niż sie spodziewałem. Czekam na zwrot z drugiej polisy.
maciejb1986 / 83.11.217.* / 2013-03-20 09:13
witam panie krzysztofie i udało sie cos wyjasnic z tymi polisam ? sam tez opłacam taka polise i widze ze zamiast tam cos przybywac pieniedzy to ciagle jest coraz mniej a jeszcze 5 lat trzeba płacic i na koncu sie okaze ze tam nic niema
MartynaTrocer / 89.68.214.* / 2013-03-04 22:30
Witam Panie Krzysztofie, jest mi niezmiernie przykro czytac o takich zajasciach, nie chcewypowiadac sie tutaj na forum, ale chetnie pomoge w tym rachunku, jestem z oddzialu Katowice 2 jezeli chcialby Pan ze mna porozmawiac, spotkac sie bedzie mi niezmiernie milo i chetnie pomoge Z powazaniem Trocer Martyna 508-323-360
Riddick73 / 2013-03-01 15:21
Jestem od roku klientem Aegon mam założony fundusz na życie o dźwięcznej nazwie Multi Program Inwestycyjny AEGON 2008 wpłaciłem 4200zł składka roczna i po niespełna roku ubyło mi 33,35% kwoty ,obecnie mam 2799,56zł
.W tym tempie ubywanie pieniędzy z konta nie widzę szans na jakikolwiek zarobek. na podobnym funduszu miał bym około 8,39% zysku (przykład fundusz ARKA Akcji) tj.352zł minus podatek to będzie jakie 285zł czystego zysku a nie 1400,44zł strat. Wiem że pieniędzy nie odzyskam ale wolę więcej nie inwestować w tak złodziejską firmę . Niech każdy sam wyrobi sobie opinię ja swoją już mam.
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-05-08 21:40
Riddick73 - nie piszesz dlaczego ubyło Ci tyle kasy, czy masz opiekuna, jaką strategie ustaliliście i jak często sie kontaktujecie.
Jeśli to co napisałem powyżej to dla Ciebie abstrakcja :) to napisz na aegonstrata@gmail.com
Piotr Bajor / 5.184.106.* / 2013-01-30 23:02
Spieszę Państwu donieść, że większość wpisów na tym forum zamieszczonych zostało przez byłych pracowników firmy Aegon, którzy nie odnieśli sukcesu i są sfrustrowani zawodowym niepowodzeniem.
Jestem przedstawicielem Aegon. Wszystkim z Państwa, którzy uważają się za pokrzywdzonych przez naszą firmę pomogę w rozwiązaniu ich problemów.
Poza dobrym samopoczuciem, nie czerpię z tego żadnych korzyści.
Piotr Bajor. Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA. Ul. Nowogrodzka 68 (na tyłach Urzędu Skarbowego przy Lindleya, parter na lewo od głównego wejścia)tel.:535 833 030.
nabitawfundusz / 85.115.58.* / 2013-03-15 14:27
witam,
w czerwcu wpłaciłam 10 tys, obecnie wycena funduszu 8.500 i cały czas pobieraja prowizję za zarządzanie, czysty monty pathon.Raklamowałam, pytałam,ile pism w tej sprawie wysłałam łącznie z zarzutem o niegospodaraności i sprzeniewierzeniu powierzonych pieniędzy, NIC- jedyna odpowiedż,że przecież mnie nikt nie zmuszał.
Przykre.
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-05-08 21:45
Jeśli wciąż nie otrzymałaś żadnej pomocy z centrali Aegon (bo rozumiem, ze opiekuna do rachunku nie ma) to napisz na aegonstrata@gmail.com
Roman Drajem / 213.195.145.* / 2013-02-10 12:57
W 2007 r wpłaciłem dużą kwotę.Od tego momentu straciłem 60%. Nie zaglądałem na stronę mojego stanu gdyż nie miałem siły patrzeć na moje straty. Po pewnym czasie z uwagi na brak kontaktu przez 5 lat zadzwoniłem do osoby,która mnie wprowadzała lecz okazało się,że już nie pracuje. Dzwonię do kierownika to samo nikt mnie o tym fakcie nie powiadomił.W tym momencie zadzwoniłem do siedziby firmy w Bydgoszczy /numer oczywiście zmieniony/ i tam dowiedziałem się od osoby odbierającej telefon/nie wiem co to za stanowisko/,że nie ma mnie w tym biurze,bo zostałem bez mojej zgody przekazany jakieś firmie zewnętrznej. Dzwonię na infolinie a tam informują mnie, że opiekunem moim jest Pani w/w która już nie pracuje/ale bałagan/ zalecono dzwonić do Dyrektora w Bydgoszczy ale to jest chyba nie osiągalne. Nie wiem co robić straciłem pieniądze,które chciałem pomnożyć bardzo żałuję.Co ja mogę w tej sytuacji zrobić. Pozdrawiam
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-05-08 21:47
Nie ma spraw, których nie da się rozwiązać. Proszę o kontakt na aegonstrata@gmail.com i będziemy działać.
Kaamilaa / 83.3.179.* / 2013-02-20 13:55
Proszę zadzwonić jeszcze raz do biura w Bydgoszcz nr tel. 795 138 060 i poprosić dyrektora myślę, że kiedy przedstawi Pan mu swoją sytuację z chęcią pomoże. Pozdrawiam
klient 2oo / 62.87.242.* / 2013-01-29 05:22
Nie inwestuj w AEGON
Max602 / 78.30.71.* / 2013-02-20 13:22
Posiadam produkt MultiPinAegon.Umowa opiewa na 10 lat.Ja jestem w połowie piątego roku.Mój stan na rachunku to -12.000 tyś od wkładu własnego.Czarujący doradca finansowy przestal doradzać poprzez nie odbieranie telefonu i nie odpisywanie na maile jakieś rok temu.Jak w tej sytuacji mam mieć dobre zdanie o firmie.Ja rozumie że to produkt długo terminowy i jestem cierpliwy ale znalazłem się w jakimś ciemnym tunelu i nie wiem co dalej.Sytuacja daje powód do niepokoju czy może obrońcy firmy mają inne zdanie?
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-04-24 20:36
Zawsze przecież możesz zadzwonic do centrali i zgłosić problem. Pisanie na forum wiele nie pomoże Twoim pieniądzom. Trzeba działać i zrobić odpowiednie zmiany na Twoim rachunku dostosowane do obecnych warunków na rynku (a nie do warunków z momentu zakładania).
Nie obiecuje cudów, ale można (a wręcz należy) cos z tym zrobić. Tym bardziej, że mamy jeszcze 5 lat programu. Zapraszam do kontaktu - aegonstrata@gmail.com
klient 2oo / 62.87.242.* / 2013-01-29 05:20
Nie inwestuj w AEGON
mk574 / 194.242.62.* / 2013-01-16 13:24
sprzedawcy produktów aegon nie zarządzają żadnymi aktywami. Raz wybierasz fundusz, wpłacasz kasę, sprzedawca zgarnia 2000 zl prowizji i potem się już nikt tym nie interesuje a Ty zostajesz sam z problemem. Jedyne co potrafią to dobrze czarować, opowiadać i subtelnie kłamas w żywe oczy byle złapać jelenia i zgarnąć prowizję. Sam pracowałem w Aegonie 2 miesiące. To jest jedno wielkie oszustwo i kłamstwo.
Brawa dla anonimów! / 83.18.99.* / 2013-03-11 13:26
Szkoda tylko, że nie podpisałeś się imieniem i nazwiskiem. Byłoby to bardziej wiarygodne!
kaaamila / 83.3.179.* / 2013-02-20 13:45
Bardzo dziwnie pracowałeś skoro podajesz nieprawdziwą informacje odnośnie prowizji.
klient 200 / 78.8.1.* / 2013-01-29 04:04
Popieram tą wypowiedż-opinię o tej firmie już sobie wyrobiłam.Nic nie da się załatwić ,jak tylko złapią pieniądze klienta to już amen.Jałowa korespondencja nie na temat itd.
nabitawfundusz / 85.115.58.* / 2013-03-15 14:29
Absolutnie się zgadzam.
tomaszantonowicz / 89.68.86.* / 2013-01-21 18:55
Fajnie to jak pracowałeśto powinieneś znać produkty i wuedzieć że AEGON jako jedyna firma posiada tak zwaną platformę zarządzającą gdzie przeszło 1500 osób obecnych na wszystkich rynkach świata pracują i zarządzają aktywami klientów. Poza tym skoro tam pracowałeś to powinineś też wiedzieć że zapis o platformie zarządzanej figuruje w umowie czyli jest to zobowiązanie wobec klienta. skoro pracowałeś w Aegonie to powinieneś byćna tyle rozgarnięty żeby wiedzieć że bzdury które wypisujesz są zwykłym pomówieniem stanowiącym naruszenie prawa za które przewidziana jest odpowiedzialność zarówno karna jak i cywilna> Bardzo mi się podoba fakt że jesteś anonimowy to świadczy o kulturze i odwadze. Aegon dla którego pracuję i mam zamiar pracować ma bardzo dobre produkty które klienci cenią gdyby było inaczej to firmy dawno by już nie było a trwa i to od 153 lat. Jeżeli ktoś jest zainteresowany poznać i jej produktu serdecznie zapraszam do kontaktu Tomasz Antonowicz 728 842 677
riczi747 / 178.183.222.* / 2013-03-25 21:17
A ile kasy AEGON zgarnia dodatkowo za obsługę rachunku poprzez platformę inwestycyjną? Czy "ewentualne" przychody (???) wystarczą na wyrównanie dodatkowych kosztów obsługi? Patrząc w tabelę opłat nie ma szans na określenie faktycznych kosztów obsługi - totalny bełkot mający na celu totalne zaciemnienie obrazu! konia z rzędem temu, kto będzie w stanie choć w przybliżeniu określić, jaki pułap opłat sobie zażyczą. Gratulacje dla AEGON-a za pomysł na wyd***nie ludzi z kasy. szacun...
rtert5 / 89.206.14.* / 2013-01-29 12:05
to wygląda na reklamę że ho ho :D ciekawe skąd tyle nagatywnych opinii...
nabitawfundusz / 85.115.58.* / 2013-01-25 11:49
Nie blużnij, wpakowałam 10 tys. w czerwcu 2012 w fundusz obligacji teraz mam niecałe 9 tyś,. widziałeś kiedyś obligacje z ujemną stopą zwrotu? bo ja nie, ale specjaliści z Aegon nawet do tego są zdolni,jednio wielkie złodziejstwo, środków nie wycofiesz, przsytępują do pozwu zbiorowego, bo takich "nacięgniętych" są już setki
Strata w Aegon / 89.78.163.* / 2013-04-24 20:44
Podpisaliście coś czego nie zrozumieliście, a teraz macie pretensję do całego swiata!
Nie twierdzę, że to Wasza wina bo może "doradca" nie powiedział wszystkiego lub wręcz skłamał. Ale jeśli tak było to należy miec pretensję do tej osoby i pisać tutaj jej nazwisko - niech juz nie sprzedaje kolejnym osobom.
Sama firma Aegon dostarcza produkt inwestycyjny, który składa się z różnych funduszy. Sytuacja o której piszesz (obligacje z ujemną stopą zwrotu) dotyczy prawdopodobnie funduszu IDEA Obligacji. Aegon generlanie nie miał na to wpływu tylko zarządzający danym funduszem.
Darek847 / 85.198.197.* / 2013-02-18 19:10
Kurczę mam w tej dziwnej firmie swoje pieniądze, płacę składki już parę lat. Jestem zaniepokojony tym całym syfem wokół tej firmy. Najgorsze jest to, że wpłacałem składki komu innemu, firmie Nationwide, a Aegon chyba przejął tę firmę. Koszty ich obsługi są rzeczywiście księżycowe, a sprytna umowa na 10 lat po których, pewnie nic nie zarobię, jeżeli w ogóle odzyskam wpłacone składki. Masakra. Zobaczę co z tym pozwem zbiorowym. Media o nim nie wspomną, chyba,że inny ubezpieczyciel będzie miał w tym interes. Media w Polsce to totalne zakłamanie i publikowanie materiałów. Klęska. Wszystkie takie praktyki powinny być piętnowane. Polecam blog byłego pracownika Aegon. To on zmusił mnie do zastanowienia się czy moje pieniądze mają w Aegon jakąś przyszłość.
Mirosław D. / 80.55.223.* / 2013-04-02 11:48
Witam osobę piszacą w ten sposób. Nie komentuję - dobrze czy źle. Proszę o kontaky z podaniem nazw i nr-ów swoich umów z Aegon. Jest duża szansa że pomogę i uspokoję. Pozdrawiam,
Mirosław Dalidowski Aegon Trójmiasto. Odległość nie ma znaczenia.
Juras113 / 151.248.42.* / 2013-01-25 13:16
Witam, jak masz jakie bliższe informacje co do pozwu to chętnie wezmę w tym udział. Pozdro
oszukany129 / 164.127.227.* / 2013-01-14 20:20
uwazajcie na przetstawicieli mowia calkiem inaczej nisz nisz jest w zeczywistosci wplocasz a jak chcesz wyplacic to tracisz90%w 1 roku . a co do przedstawiciela z okolic kwidzyna to klamca i kretacz mowi jedno a podpisujesz 2 obiecywal ze bedzie mozna po roku wyplacic kase bez strat a okazuje sie ze na kacie 24 zl. a jak dzwoniesz i chcesz po gadac to kreci
BZ169 / 89.73.58.* / 2012-12-08 23:18
Jak najdalej od nich! Mam bardzo złe doświadczenia z programem systematycznego inwestowania AEGON-a.Przez 2 lata cierpliwie płaciłam i czekałam, bo sytuacja ogólnie na giełdach byłą nieciekawa, Po ostatnim okresie, w którym widać wzrosty, jest to jedyny przypadek w moich inwestycjach, gdzie nie mogę wyjść z minusa. Za takie zarządzanie nie powinni brać pieniędzy, a tymczasem co miesiąc potrącają mi znaczną kwotę z rachunku, W ten sposób wciąż tracę (mimo wzrostów na giełdzie), jeszcze bezczelnie potrącają mi opłatę za ryzyko. Jest to totalnie nikorzystna inwestycja, a zarządzanie jest praktycznie żadne, nie dostałam żadnej propozycji zmiany funduszy, więc mój wniosek jest taki, że wpłącam pieniądze bandzie oszustów, a wycofanie sie niestety grozi mi jeszcze większa stratą.
tomaszantonowicz / 89.68.86.* / 2013-01-21 18:59
Witam przeczytałem z uwagą Pani żale i będąc przede wszystkim dla klientów zapraszam Panią do kontaktu, sprawdzimy wspólnie Pani produkt i co w nim jest nie tak następnie znajdziemy dla Pani rozwiązanie. Tomasz Antonowicz 728 418 677
nabitawfundusz / 85.115.58.* / 2013-03-15 14:46
witam,
dlaczego nikt nie sprawdził mojego produktu, mimo że wysłałam kilka pism w tej sprawie.
Odpisują panie asystentki, które o inwestowaniu nie mają zielonego pojęcia.
klient 2oo / 62.87.242.* / 2013-01-29 17:44
Witam! Proponuje Pan komuś tam rozwiązanie a ja pytam poco macie tzw.Przedstawicieli którzy ciągną od klienta pieniądze Nasuwa mi się brzydka myśl.Wolę już nie pisać.Ja też czuję się pokrzywdzona ale już nie wierzę ani słowu wypowiedzianemu przez Waszą firmę.Czyżby Pan należał do wyjątku który ratuje obraz Firmy?
WAGOWY / 213.241.95.* / 2013-01-01 11:26
WIELKA LIPA.SUPER PRZEWAŁ .JAK ZREZYGNOWAŁEM PRZEZ 3-LATA STRACIŁEM 40%
Kamil Leśniak / 164.126.160.* / 2013-01-25 11:14
Aegon zawiera produkty długo terminowe. inwestycja 3 letnia mija się z celem inwestycji. Jaki produkt posiadałeś? Dlaczego więc zawarłeś umowę na długi okres i likwidujesz ją po 3 latach... Sam sobie zawiniłeś. Zapraszam do spotkania omówimy twoje finanse Kamil Leśniak 533-711-886
tr_padre / 31.134.51.* / 2013-02-17 14:10
Wszedlem do programu Multi Pin w 2006 roku. Obecnie po 7 latach jestem jeszcze pod kreska. Czy wg pana "doradcy" to juz jest dlugi czy jeszcze krotki czas inwestycji? Do jej zamkniecia brakuje jeszcze 3 lata i obawiam sie, ze w tym czasie sytuacja nie poprawi sie a moze sie wrecz pogorszyc. Oczywiscie wyjscie teraz z programu skutkowaloby dalszymi stratami. Juz widze, jak zaczyna sie zwalania wszystkiego na kryzys. Tylko, ze w jego czasie AEGON nie zmienil wysokich oplat za prowadzenie rachunkow tylko wszystkie skutki kryzysu przerzucil na swoich klientow. Nigdy wiecej takich inwestycji. Osobiscie wszystkim odradzam wchodzenie w jakiekolwiek inwestycje z AEGON.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy