Forum Forum emerytalneWcześniejsza emerytura

Aktywizacja zawodowa 50 latków to możliwe? Sprawdź!

Aktywizacja zawodowa 50 latków to możliwe? Sprawdź!

charyzma / 2009-06-18 21:34
Studiuję pedagogikę na UW.
Interesuję się społeczeństwem polskim w wieku przedemerytalnym.
Nurtują mnie pytania:
-Czy ludzie w tym wieku chcą pracować?
-Jeżeli tak, to w jaki sposób państwo powinno im pomagać?
-Jeżeli nie, to z jakiego powodu?

Ty też chcesz poznać odpowiedzi na te pytania?
Chcesz poznać zdanie innych?
Wypowiedz się!
Piszę pracę magisterską na temat „Aktywizacji zawodowej osób po 50 r.ż”

Poniżej link do ankiety
http://webankieta.pl/ankiety/w1hptl2gxknq
Wystarczy wkleić go w wyszukiwarkę i poświęcić 10-15 min.
Z góry serdecznie Dziękuję
Józef Stępień
Wyświetlaj:
wmamk787985 / 81.210.18.* / 2009-11-18 12:57
w "około informatyce", jestem również doradcą finansowym. I co? Od 2,5 roku jestem bezrobotny. Nie zliczę tych setek maili które wysłałem do wszystkich możliwych i niemożliwych firm. Spokojny, zrównoważony, bez nałogów i ...niepotrzebny. Jak ja bardzo chcę pracować! Już chciałem przekwalifikować się na operatora obrabiarki sterowanej numerycznie albo pragramistę tejże. Może być zwykły robotnik, ale niestety nie mogę wykonywać ciężkiej pracy fizycznej. Kręgosłup. I co? NIC! W urzędzie pracy powiedzieli mi żebym sobie znalazł pracodawcę to Oni MOŻE wyślą mnie na kurs- jak znajdę sobie firmę organizującą takie kursy i posiadającą Ich certyfikat. Miłe.
I zeby nie było niedomówień. Ja cały czas pracuję za darmo. Nie usiedziałbym w domu ani chwili. Chyba, że praca przez internet, ale przecież nie wysyłanie maili z reklamą.
Nie mam znajomych więc nie mam szans na pracę. Koniec.
Boję się że ta Pańska praca zda się psu na budę. Przykro mi.Pozdrawiam
stary pracownik / 83.25.210.* / 2009-11-03 11:19