Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Krysia S / 178.19.179.* / 2021-05-30 08:57
Ja również mam negatywną opinię o tym sklepie, musiałam oddać robota odkurzającego firmy Tefal Seria 60. Nie radził sobie z wjazdem na dywan, pracował chaotycznie, nie udało mi się połączyć go ze smartfonem pomimo wielu prób, bardzo mocno obijał meble. Po zwróceniu towaru zostało potrącone 15%, chociaż sklep opisuje tego robota w samych superlatywach. Gdy próbowałam wstawić negatywny komentarz na temat urządzenia, został usunięty i w ten sposób na stronie sklepu ma 97% pozytywnych opinii. Teraz czekam na zwrot pieniędzy. Oddałam towar w idealnym stanie, a przesłano mi zdjęcia jakby był niemal zdezelowany.Nie polecam zakupów w RTV Euro AGD
MonikaS / 83.28.239.* / 2021-10-22 13:52
Ja też mam taką samą sytuacje ,przysłano mi zdjęcia jakiegoś podrapanego odkurzacza,w środku pełno włosów i stwierdzono że nie zwrócą mi pełnej kwoty bo odkurzacz był używany.Gdy ja wysłałam odkurzacz nie używany w stanie idealnym -chcą potrącić mi 20%wartości.Nie polecam zakupów-oszuści.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
piotr465 / 185.28.248.* / 2022-12-06 13:33
ja mam to samo z ekspresem do kawy
Dariusz C / 188.146.162.* / 2021-05-11 17:27
Zamówiłem przez sklep internetowy EuroAGD odtwarzacz blue-ray Sony BDP-S6700 wskazując jako punkt odbioru sklep stacjonarny EuroAGD w galerii Posnania w Poznaniu. Podłączyłem odtwarzacz do kina domowego i okazało się, że informacja o odtwarzaczu, że obsługuje bluetooth jest mocno przesadzona, bo nie widzi żadnego telefonu ani laptopa (z kolei te widzą odtwarzacz!). Zawiozłem odtwarzacz do tego samego sklepu, w którym go odbierałem celem jego zwrotu, a właściwie wymiany na inny model. Pracownik z działu zwroty i reklamacje rozpakował sprzęt i zauważył, że baterie nie są zapakowane w folię (a niby jak miałbym sprawdzić odtwarzacz i wykryć, że nie współpracuje z laptopem i telefonami bez wypakowania odtwarzacza z folii i wsadzenia baterii do pilota - bez pilota odtwarzacz potrafi tylko wysunąć tackę na płytę CD/blue-ray.) W sklepie odmówiono mi zwrotu i na dodatek wciśnięto mi kit, że odbierając towar w sklepie rezygnuję z przysługujących mi praw związanych z zakupem internetowym poprzez sklep internetowy (cytuję: żeby korzystać z praw internetowych trzeba było odebrać towar przez kuriera). W życiu nie spotkałem się z takim traktowaniem: kierownik (pan Robert) patrząc mi z sarkastycznym uśmiechem odmówił mi napisania czegokolwiek na piśmie mówiąc że on niczego nie musi, a prosiłem o napisanie, że odmawia zwrotu. Sprzedawca bez pytania poszedł sobie na zaplecze z moim odtwarzaczem i wrócił po kilkunastu minutach (co on robił z tym odtwarzaczem pozostaje jego słodką tajemnicą).

Trzymajcie się z daleka od EuroAGD, która jako jedyna znana mi firma handlowa za nic ma prawa konsumenckie i traktuje klientów skandalicznie i z pozycji siły.
klijent / 89.64.37.* / 2023-02-28 13:29
trzeba to ogłosić na forum z większym zasięgiem popieram w 200 procentach
Ewelina1404 / 79.110.192.* / 2021-04-14 23:40
Nikomu nie polecam zakupów w RTV EURO AGD! Przesyłka z konsolą dotarła mocno uszkodzona, bo sklep nie zabezpieczył odpowiednio paczki na czas transportu. Widać było, że sprzęt wiele przeszedł, i konsola w takim stanie w żaden sposób nie mogła być prezentem. Chciałam więc wymienić sprzęt na nowy. Na infolinii sklepu obiecano mi, że sprzęt na wymianę dotrze do mnie najpóźniej w ciągu dwóch tygodni. Konsultantka zarzekała się, że konsola na wymianę jest już zarezerwowana dla mnie w magazynie. To okazało się zwyczajnym kłamstwem, przez następne 3 tygodnie nie otrzymałam konsoli, a obsługa sklepu przestała odpisywać na maile! Konsultanci na infolinii kłamią i obiecują to co klient chce usłyszeć! Zostałam oszukana i w ogóle nie otrzymałam sprzętu na wymianę. Nigdy więcej nie zakupię już niczego w tym sklepie, i odradzam to każdemu, kto chce bezproblemowo dokonać zakupów!
Ola7890 / 185.165.151.* / 2021-04-08 09:03
Kupiłam telewizor w sklepie stacjonarnym RTV euro AGD. Po podłączeniu w domu okazało się, że na ekranie są jakieś dziwne podświetlenia i ogólnie jakoś obrazu jest bardzo niska. Po kontakcie z infolinią, zostałam poinstruowana aby odwieźć TV do sklepu, ponieważ mam 14 dni na zwrot. W sklepie Panowie sprzedawcy najpierw chcieli się mnie pozbyć i kazali mi wracać do domu z TV. Kiedy odmówiłam, i zapytałam czy mogę oddać sprzęt, ponieważ nie spełnia moich oczekiwań, pan kierownik powiedział, że sprzęt jest używany i nie mogę go zwrócić. Po odmozdzajacej wymianie zdań, poprosiłam w takim razie o przyjęcie reklamacji i o zwrot gotówki - jeżeli w pierwszym dniu są takie problemy, to ja nie chcę takiego sprzętu w domu. Całość rozbija się o to, że kupując przez internet można używać sprzętu ad libium i później odesłać i nikt nie może powiedzieć,że sprzęt był używany. W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym - w momencie odejścia od kasy - sklep pokazuje środkowy palec do klienta. Nie polecam tego sklepu i tej sieci - lepiej chyba w media coś kupić, bo tam lepiej klientów traktują.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
bolo733 / 178.37.69.* / 2021-04-28 11:08
oddać ich do Sądu
Wanda 997 / 5.102.71.* / 2021-10-14 18:08
Zgadzam się do sądu z nimi nie uznają reklamacji czują się jak bogowie nie ma bata na nich?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Oliw.88 / 87.246.227.* / 2020-12-22 01:24
A to moja historia związana z salonem RTVeuroAGD:
W to jak zostałam potraktowana przez sklep RTVeuroAGD, aż ciężko uwierzyć-łzy same ciekną z oczu.
Sprzedano mi telefon (iPhone 11 Pro, z wadą fabryczną aparatu, co wyszło jedynie 2,5 tygodnia po zakupie, a na dodatek w wyniku późniejszych działań zostało potwierdzone przez autoryzowany serwis).
Wspomnę, że w wyniku zamkniętych galerii handlowych w tym czasie, aby złożyć reklamacje z tytułu rękojmi, musiałam przejechać do najbliższego otwartego salonu RTV kilkaset kilometrów. Na miejscu podczas składania wniosku nie wyraziłam zgody na naprawę ! Wnosiłam o wymianę na nowy produkt wolny od wad. Do rękojmi dołączyłam również swoje pismo, przygotowane z pomocą Rzecznika Praw Konsumenta. Bo dla czego mam mieć otwierany, serwisowany NOWY telefon, jeżeli to wada fabryczna, a nie z mojej winy ? Tym bardziej że mam prawo żądać wymiany telefonu na nowy. Gdybym chciała telefon, w którego po zakupie serwis ingerował, kupiłabym w innym miejscu za dużo niższą cenę. Telefon oddałam w "ręce" firmy RTV w stanie idealnym, bez żadnej skazy, ani żadnego śladu użytkowania (co zresztą mam opisane przez pracownika salonu RTV w dokumentacji, potwierdzają to również zdjęcia zrobione przez niego podczas składania reklamacji. Dodam, że od razu po zakupie na telefon zostało naklejone szkło hartowane i telefon cały czas znajdował się w dość pancernej obudowie. TO CO UJRZAŁAM ODBIERAJĄC TELEFON Z REKLAMACJI PRZECHODZI LUDZKIE POJĘCIE !!!
Oryginalne opakowanie (pudełko) -zniszczone. Po otworzeniu pudełka telefon cały "wypalcowany", a dookoła na chromowanej ramce porysowany. Co najgorsze został naprawiony bez mojej zgody, ani poinformowania mnie o tym !!!! Za co całkowicie straciłam szacunek do firmy RTVeuroAGD. Zaufałam salonowi RTVeuroAGD i bardzo się zawiodłam, ucierpiała przez to nie tylko moja własność, której nie poszanowali, ale również zdrowie. WSTYD!
Sprawy oczywiście tak nie zostawię, telefon rzekomo jest już całkowicie sprawny , ale co z tego skoro ktoś zniszczył jego wygląd zewnętrzny ?!
Dlatego też będę ubiegać się u sprzedawcy o przyznanie zadośćuczynienia wyrządzonych mi szkód. Mam zamiar ponownie skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta i szczegółowo opisać zdarzenie. W najgorszym wypadku kieruję sprawę na drogę sądową. Nie pozwolę by firma w ten sposób traktowała ludzi , żądam sprawiedliwości. Sądzę, że nie jestem jedynym przypadkiem, który został w ten sposób potraktowany przez tą firmę i jak pewne nie ostatnim.
Buszi / 89.64.53.* / 2021-10-01 20:30
Nie jesteś jedyna. A to co serwisy potrafią zrobić z nowym sprzętem, który trafia do naprawy to skandal. Człowiek dba o nową rzecz, a jak pech trafi, że się niedługo po zakupie zepsuje się i pojedzie na serwis to te tępe ch... zniszczą, porysują, połamią itp. Jednak warto walczyć. Ja mam za sobą kilka interwencji rzecznika, dwie sprawy skończyły w sądzie, ale się udało. Taką mają politykę, te pier.... sklepy, żeby maksymalnie utrudnić proces reklamacji. Kto odpuści to dla nich tylko sukces, że udało się zniechęcić do reklamacji. Kto się zaprze, zazwyczaj wygrywa. Nie odpuszczaj i powodzenia.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
sicalafa / 2021-03-27 17:36
Cześć! Mam identyczny problem ze Euro i uszkodzonym telefonem podczas naprawy...
Jak zakończyła się sprawa?
klient 1 / 77.254.86.* / 2020-12-21 18:59
nowo zakupiony ekspres Melitta nie działa. zwróciłem brak zwrotu kasy. sprawa do sądu
Jaaaaaaa / 85.198.212.* / 2021-03-29 12:03
Ja zakupiłam trzy rzeczy a dostałam tylko jedna rzecz a zapłaciłam za trzy rzeczy i tylko że mam czekać też skieruje sprawę do sądu
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Andrzej 023 / 94.254.144.* / 2020-12-15 23:57
Święta racja że to dziadostwo, szkoda że po fakcie, ale tak chyba jest że dopiero po problemie tu się zagląda. Kupiłem telewizor z dostawą i konfiguracją,. Po 10 dniach technicy przywieźli Sony sx 90 za 5000zl.i oświadczyli że są z innego działu i mogą sobie nie poradzić z zawieszeniem go na ścianie i tak też się stało, reklamacja w sklepie, kierownik rozkłada ręce i przyjmuje reklamację. SMS 14.12 że następnego dnia będzie ekipa montować sprzęt i należy być między 16 a 21 w domu. Godzina 23.00 nikt nie przychodzi. Ciekawe co dalej???
Jutro napiszę.
Ewelina 50 / 185.80.32.* / 2020-12-14 13:40
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie.
Niestety zakupy w internetowym sklepie to porażka. Zakupiłam lodówkę za gotówkę . Okazało się ,że jest ona "bita" . Chciałam złożyć reklamacje - odesłano mnie do serwisu .Serwis odesłał mnie do sklepu bo uszkodzenie nastąpiło w czasie transportu . Z wielkimi bólami i chamskim podejściem pana z infolinii udało się w końcu . Ta bujanka -czyli odebranie przez sklep lodówki (oczywiście padło pytanie czy nie mogę sama jej odwieźć ) i zwrot pieniędzy trwała około miesiąca. Największym moim zaskoczeniem było to ,że zwrócono mi koszty tylko za lodówkę,natomiast reszty poniesionych opłat nie zwrócono . Zwracałam się do sklepu z pytaniem dlaczego tak ,przecież nie moją winą było ,że dostałam uszkodzona lodówkę.Miałam otrzymać odpowiedź, tym czasem otrzymałam zwrot kosztów za samą lodówkę na konto i po sprawie .
Mają klienta generalnie gdzieś, chodzi tylko o to by sprzedać towar .To oszuści .
kasia ma1 / 89.64.125.* / 2020-12-08 19:09
ja teraz ma taką sytuację. pralka na gwarnacji , serwis przyjecha ł mna naprawę a miała być rękojmia. ostatecznie oodjechali nic nie zrobili i pomimo wielu zgłoszeń na infolinnii nie ma odzewu nie mam pralki już 30 dni a oni ci sobie z tego nie robią. roszę nagłaśniajcie sprawę
kasia ma1 / 89.64.125.* / 2020-12-08 19:09
ja teraz ma taką sytuację. pralka na gwarnacji , serwis przyjecha ł mna naprawę a miała być rękojmia. ostatecznie oodjechali nic nie zrobili i pomimo wielu zgłoszeń na infolinnii nie ma odzewu nie mam pralki już 30 dni a oni ci sobie z tego nie robią. roszę nagłaśniajcie sprawę
NOE666 / 37.47.40.* / 2020-11-03 23:34
Ku.wy i złodzieje RTV i AGD - oszukują, sprzedają wybrakowany, uszkodzony , poreklamacyjny lub inny złom - czas powiedzieć pas hegemonii tego obrażającego klientów molocha wpierającego, że mają nowy sprzęt w korzystnych cenach.
Malina 7 / 37.225.56.* / 2020-09-22 21:36
Ostatni raz zrobiłam tam zakupy. Kupiłam pralkę, 2 telewizory,kuchnie elektryczną i lodówkę. Musiałam zapłacić za wniesienie i transport. Podobno żadne rabaty mnie nie sięgały. Obsluga miła bo mają pewnie za to prowizję. Żałuję że dałam się nabrać. Kup i spadaj. To powinno być nowe hasło!!!
mariusz504 / 5.173.176.* / 2020-11-30 17:00
O koszty wniesienia i dostawy chyba można zapytać w sklepie, prawda? Nie wiem czego ludzie tacy jak Pani oczekują... jeśli nie ustali się warunków umowy w sklepie to niech Pani nie liczy, że sklep zrobi Pani miłą niespodziankę i wykona usługę wykraczającą poza warunki umowy
Karo__ / 205.201.55.* / 2020-09-12 00:04
Reklamacja nr 7305155316
Zamówienie: ZAI 30140196/2019

Nie polecam! Sklep współpracuje tylko do momentu sfinalizowania sprzedaży. Później radź sobie kliencie sam! Oddałam do reklamacji laptop który kupiłam 9 miesięcy przed tym jak zepsuł się ekran. Nie dość, że reklamację bezpodstawnie odrzucono to laptop został dodatkowo uszkodzony już po moim przekazaniu do obsłudze sklepu! Laptop wrócił w stanie gorszym niż przy składaniu reklamacji. Nie dość, że ekran oczywiście nie został nprawiony(reklamacja odrzucona twierdząc że laptop był zalany- co nigdy się nie wydarzyło) dodatkowo po odebraniu ze sklepu po niesłusznie odrzuconej reklamacji komputer w ogóle się nie uruchamia! Został oddany do powtórnej reklamacji z informacją że został dodatkowo uszkodzony w przez sklep w czasie czynności związanych ze zgłoszeniem reklamacyjnym... Sklep dziś wyślal mi informacje:" Uprzejmie informujemy, ze reklamacja nie moze byc uwzgledniona. Zgloszona wada nie podlega odpowiedzialnosci Sprzedawcy." Sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta. .
heinep / 88.156.139.* / 2020-09-03 18:28
Zgadza się, kupiłem expres do kawy.
Po roku przestał działać , po oddaniu do naprawy odpisują że "...Zgłoszona wada nie podlega odpowiedzialność Sprzedawcy."
MateuszS21 / 176.104.183.* / 2020-07-28 21:19
Przestrzegam przed zakupami w tym "sklepie". Zakupiony monitor LG z nanoips który po 3 tygodniach sam z siebie przestaje działać.Monitor zakupiłem z przeznaczeniem do pracy dlatego reklamacje staram się przyśpieszyć i zawożę towar osobiście do najbliższego sklepu. Niestety sklep po 14 dniach od zgłoszenia reklamacji odmawia wymiany towaru na nowy bądź zwrotu gotówki. Na tą chwilę mija ponad miesiąc a ja dalej nie otrzymałem naprawionego monitora ani nawet nie dostałem informacji kiedy zostanie on naprawiony. Na infolinii obsługa bardzo nie miła, wręcz opryskliwa.. w żaden sposób nie pomagają rozwiązać sprawy. Ja na pewno będę omijał sklep szerokim łukiem, odradzam kupowanie jakiejkolwiek elektroniki u nich.

Najnowsze wpisy