Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
pola404 / 80.52.137.* / 2015-01-02 16:37
Ja również zostałam oszukana w tej sieci przez sprzedawcę,który celowo podał inne wyposażenie piekarnika niż ten posiadał.Sieć zlekceważyła moją skargę.Nikomu nie polecam zakupów w sieci RTV Euro AGD.
ROZGORYCZONA / 176.110.150.* / 2014-12-11 10:26
LUDZIE!!!! NIE KUPUJCIE NIC W TYM [...]Kupiłam w moim mieście w sklepie stacjonarnym kuchenkę mikrofalową w sobotę po południu. W domu okazało się że jest zbyt głośna i za bardzo "wypasiona". W pon.poszłam więc do sklepu chcąc wymienić na inną prostszą w obsłudze a kierownik sklepu odmówił wymiany twierdząc,że nie może bo jest to sprzęt już zużyty!!!! Dodam,że w sklepie w dniu zakupu odmówiono mi podpięcia do prądu i zaprezentowania urządzenia. Skąd więc miałam wiedzieć jak to tak naprawdę działa. ŻENADA!!!

[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

szklarek / 2014-12-11 10:50 / Tysiącznik na forum
Przecież działa tak jak ma działać, tylko to się Pani nie podoba. Sprzedawca jak rozumiem byłby skłonny do wymiany na inny model, gdyby kuchenka nie była używana- do czego wcale prawo go nie zobowiązuje. W przypadku używanej- to oczywiste, że pojawia się kwestia rękojmi/gwarancji- jeśli nie jest ona zgodna z opisem, albo w jakimś zakresie uszkodzona. Tu NIE ma takiej sytuacji.

Inna rzecz, że powinien był umożliwić jej sprawdzenie na miejscu zgodnie z Ustawą o o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

Więc tak naprawdę w całej sprawie pojawia się kwestia tego, czy niewywiązanie się z tego obowiązku implikuje obowiązek przyjęcia zwrotu.
Radek376 / 31.174.113.* / 2014-12-11 18:42
oddalem ps3 do reklamacji 2014-12-03 jestem ciekaw ile teraz bede czekal na zalatwienie sprawy zwiazanej z naprawa lub wymiana lasera poniewaz nie czyta plyt jestem juz pelen obaw ze spotka mnie to samo co jest tematem rozmow
fina-glogow / 188.33.189.* / 2015-01-07 18:34
Zgodnie z ustawą...14 dni, chyba że oddaleś w ramach gwarancji, sprawdź w jakim terminie gwarant musi sie ustosunkować.
H Szatkowski / 2014-12-11 18:46 / Tysiącznik na forum
Przecież to zupełnie inna sytuacja (na co wskazał "szklarek")- Ty wszcząłeś normalne postępowanie reklamacyjne, bo zakupione urządzenie nie działa.
"Rozgoryczonej" - działało.
pawel 7881 / 83.27.159.* / 2014-11-27 18:57
witam zakupilem w sklepie rtv agd w swidnicy antene telewizyjna sprzedawca polecil mi jeden model niby dobry ale zaznaczyl ze jak nie bedzie dzialac dobze to moge ja oddac lub wymienic na lepsza,antena okazala sie wielkim niewypalem wiec postanowilem ja oddac,adalem sie do sklepu a tu niespodzianka pani kierownik z czasow pzpr,niemila kazala mi sobie szukac po sklepie tego pana coto mi niby gwarantowal zwrot tej anteny,poczym stwierdzila ze nigdy nic nie przyjmuja dziwi mnie to ze za 69 zl tak psuc sobie opinie nie polecam tego sklepu slyszalem wiele negatywnych opini o tym sklepie w swidnicy
wkurzona właścicielka SONY W730 / 83.14.237.* / 2014-11-06 20:20
Aparat cyfrowy SONY W739 zakupiony w tej sieci w Modlniczce k/Krakowa w dniu 5 maja 2014 odmówił posłuszeństwa 4 miesiące później. Ekspertyza serwisu: "ślady śniedzi na płycie głównej". Sklep umywa ręce, nikt mi nie potrafi wyjaśnić jakim cudem w normalnej eksploatacji mogła zaśniedzieć płyta główna. Nie za bardzo wiem co mam robić, może poczytam odpowiednie fora. Aha, serwis proponuje naprawę za 240,33 zł. A kupiłam go za 349 zł.
Tabasco6 / 81.219.108.* / 2014-09-15 13:03
Zakup telewizora 18.07.2014.
Oddanie do ekspertyzy na życzenie EURO do serwisu 22.07.2014
Informacja przez SMS że telewizor jest sprawny 07.08.2014 – lecz brak telewizora w serwisie.
Serwis mnie informuje mogę odebrać telewizor 20.08.2014.
W serwisie 21.08.2014 przy odbiorze: kontrola w obecności serwisanta wykazała niesprawność, a w załączeniu brakowało pisemnej ekspertyzy – telewizor nie zostaje odebrany.
Podczas całej sprawy EURO kpi z klienta mówiąc, że na odpowiedź na e-mail ma 14 dni a w rzeczywistości albo wcale nie odpowiadali albo jak upomniałem się telefonicznie.
Sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta gdzie również EURO opóźnia odbiór pism i nie odpisuje na nie w terminie.
żenada / 80.52.151.* / 2014-09-13 11:52
Witam,

Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami co do tego sklepu. Zakupiłam na raty aparta- lustrzankę, stwierdziliśmy z przyszłym mężem przed ślubem, że zamiast fotografa na wesele zakupimy dobrą lustrzankę. Co się okazało w sklepie pani nawet jej nie uruchomiła, powiedziała że jak chcę mogę ją włączyć i sprzawdzić. Ze względu na to że nie miałam do czynienia jeszcze z takim sprzętem nie wiedziałam " co do czego" i że uruchomie go w domu. Na drugi dzień okazało się że lustrzanka jest zepsuta... Odniosłam do sklepu licząc na to, że wymienią mi na nową ( przecież wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie na 3 lata). Aparat trafił do serwisu, czas naprawy szacowali na 14 dni. Minęło już 5 tygodni aparatu nie ma, mówią że ciągle w serwisie. 20stego wychodzę za mąż... nie mam aparatu!! To jest żenada co oni robią, zbywają klientów, mówią że oddzwonią jak coś sie dowiedzą oczywiście cisza nikt nie dzwoni, mają to gdzieś!!
witkicienkie / 79.186.147.* / 2014-08-12 13:41
Ten sklep i jego obsługa to jedna wielka tragedia. Handlują zepsutym szmelcem. Kupiłem w euro lodówkę, kuchenkę z płytą ceramiczną i okap. Niestety jak się później przekonałem sprzęt był niepełnowartościowy. Wszystko poza okapem się popsuło. Miesiącami nie mogę doprosić sie o odpowiedź na reklamację (została ona zrealizowana tylko częściowo). Pracownicy ds. obsługi prawnej sieci euro reprezentują brak kompetencji i kultury osobistej. Nie odpowiadają miesiącami na pisma. Jak już coś odpowiedzą to kłamią i obrażają. Korespondencja z nimi to jak przysłowiowe kopanie sie z koniem. W firmie euro panuje totalny chaos organizacyjny i komunikacyjny. Wymiana lodówki w okresie letnim trwała ponad miesiąc czasu! Z uwagi na upały nie mogłem trzymać jedzenia w domu i musiałem codziennie jeździć do sklepu po zakupy, co było bardzo uciążliwe ponieważ mieszkam poza miastem. Przez miesiąc byłem notorycznie zwodzony a na koniec napisali mi, że trwało to tak długo z mojej winy! W odpowiedzi na to, że zepsuła mi się żywnośc z zamrażarki odpisali, że na pewno zjadłem tą zepsutą żywność i tak na marginesie że kupuję w tanich sklepach! Dopiero po interwencji rzecznika konsumentów zajęli się naprawą kuchenki. Nigdy więcej nic nie kupię w tym sklepie z uwagi na całkowity brak szacunku dla klienta. Reasumując: dno i chamstwo na porządku dziennym! Ostrzegam wszystkich przed zakupami w euroagd!
petos / 81.190.51.* / 2014-09-26 14:00
euro agd i obsługa klienta to jakaś masakra.Dostałem pismo z serwisu z Niemiec upoważniające mnie do odbioru sprzętu w zamian za uszkodzony ,który nie nadawał się do naprawy,a objęty był gwarancja.Niestety sprawa odbioru nie jest tak prosta jakby się wydawało stronie serwisowej.W/g producenta na podstawie tego pisma powinienem bez żadnych problemów otrzymać sprzęt ,który będzie odpowiadał mojemu z reklamacji. Niestety Euro agd już dobrych kilka dni potwierdza autentyczność dokumentu.Dodam ,że są tam wszystkie nr telefonów potrzebne do potwierdzenia. Szlak by trafił człowieka w zetknięciu z taką obsługą!
AdrianoStyle / 31.11.137.* / 2014-08-04 11:11
Mam od nich drukarkę próbowałem na raty ale się nie dało, kupiłem gotówką i wszystko jest ok a minęły już 3 lata.
Dami / 62.21.42.* / 2014-07-13 21:33
Ostatnio dosc czesto dokonywalem zakupow w sklepie Rtv euro agd w Poznaniu na Franowie. Sprzedajacy bardzo mili i posiadajacy duza wiedze produktowa a Pani kierownik okropna. Sposob w jaki traktuje pracownikow pozostawia wiele do zyczenia. Pracownik zglasza problem a Ona odpowiada pracownikowi " to twoj problem" Nie interesuje ze klient czeka. Ciekawe do kogo maja zglaszac sie pracownicy z problemami dotyczacymi sprzedazy? Chyba musza dzwonic do Warszawy do centrali bo na Pania Kierownik liczyc nie moga. Moze czas przeprowadzac ankiety odnosnie kierownikow a nie sprzedawcow. Pani ktora mnie obslugiwala byla bardzo mila i posiadala duza wiedze produktowa. Zal mi sie zrobilo tej Pani jak zobaczylem sposob traktowania przez Kierowniczke. Gdy bedziecie mieli jakis problem a bedzie Pani Kierownik to nic nie zalatwicie musicir przyjsc innego dnia jak bedzie Pan kierownik sprzedazy.
katarzyna598 / 31.132.65.* / 2014-10-10 18:34
Kpią sobie z ludzi omijajcie ich wielkim łukiem kupujcie w polskich sklepach
eAgnel / 31.182.246.* / 2015-03-10 12:55
Zakupiłam pralkę w Euro Rtv Agd.
Panowie przywieźli mi ją do domu i powiedzieli żebym sprawdziła czy wszystko jest ok.
Sprawdziłam i na pierwszy rzut oka wyglądało że nie ma wad. Bardzo im się śpieszyło, bo mieli towar do rozwiezienia. Gdy wyszli spojrzałam na pralkę i zobaczyłam rysę na obudowie. Dokładnie na okienku. Natychmiast wybiegłam, ale panowie już odjechali. Zaczęłam dzwonić pod numer który widniał na paragonie. Okazało się, że jest to mieszkanie prywatne w Warszawie. Nie pozostało mi nic innego jak jechać do sklepu. Na miejscu dowiedziałam się że mogłam lepiej się przyjrzeć. Czyli ja jestem winna nie ludzie którzy sprzedają buble ?! Wspaniale !! Złożyłam pisemną reklamację i rządaniem wymiany sprzętu. Czas mija, pralka stoi i nic się nie dzieje. Na prawdę proszę wszystkich aby uważali na to za co płacą. Obawiam się, że otrzymam odpowiedź że to ja zarysowałam pralkę po wyjściu dostawców. Nienawidzę oszustów i kłamtów, a przede wszystkim cwaniaków ! Nie kupujcie w tym sklepie niczego !!
halinka 30 / 83.25.114.* / 2014-05-19 15:02
Kupiłam tablet kiano po paru godzinach padła płyta główna i ładowarka zaznaczam że to był prezent na gwiazdkę dla wnuczki.Reklamacja trawała ponad 5 tyg. Gubi zasięg wifi nawet 3 metrów od rutera nie ściaga. Odniosłam z reklamacja wyrobili się w ciągu tygodnia co było już podejrzane ale kazałam sprawdzić pracownikowi któy stwierdził że nie działa jak powinien i mam oddać po sprawdzeniu w domu.Oddałam 24 kwietnia 2014r 29 kwietnia dostałam informację która przeleżała w spamie z 2 tyg. że jest sprawny i mogę się skontaktować z infolinią kiedy go odebrać.Zadzwoniłam podobno oczekuje na zbiorową paczkę.Zadzwoniłam do kiano i tu zdziwienie jest w serwisie i nic nie wiedzą o poprzedniej reklamacji wifi a sprzęt dostali fizycznie 5 maja więc jak EuroAgd naprawiło mi cudownie tableta dwa razy gdy serwis go nie widział .Oni czekają aż się znudzisz i uznasz że szukasz dziury w całym.Zaznaczam że cena spadła z 600zł na 450 zł.Teraz chyba czekają aż gwarancja mi wygaśnie .Oszuści
agnieszka850 / 5.172.246.* / 2014-05-04 11:33
witam serdecznie ja tak samo przyłańczam sie do wypowiedzi poprzedników maz kupil mi telefon marki prestigio 3350 dual sim przed swietami wielkanocnymi 2014 jednak nie cieszylam sie nim dlugo po niecalym dniu oddalam go do naprawy czekalam na naprawe 30 dni i odebrałam go jednak po podlaczeniu go ladowarka nie ładowala jestem zawiedziona w p**** z takimi oszustami i kretaczami nie kupujcie w tym sklepie nic
Ptyś ping / 87.205.81.* / 2014-04-26 15:25
Kupuję sprzęt w Euro RTV AGD od 2002 roku jak dobrze pamiętam i zawsze jestem zadowolony z prouktu - spełnia moje oczekiwania i zawsze będę dokonywał zakupów. Częstoliwość zakupów wzrasta co mnie niezmiernie cieszy - konkurencyjne ceny, które trudno pobić
fina-glogow / 188.33.189.* / 2015-01-07 18:42
To jest masakra jakaś! Pierwsza z brzegu porównywarka internetowa wyskaluje ci ceny z tej sieci w stosunku do innych.
wkurzony / 83.8.117.* / 2014-04-27 23:41
Panowie z Euro RTV AGD, może nie wpisujcie tak na bezczelnego pochwał pod własnym adresem.
klinet stały / 87.205.81.* / 2014-04-26 15:00
Witam

Dzisiaj odebrałem reklamowany w sklepie j/w laptop HP i muszę stwierdzić z doświadczenia, że jest mało sklepów, które potrafią dotrzyamć terminu 14 dniowego reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.Sklep EURO RTV AGD w Pogorii Dąbrowa Górncza stanął na wysokości zadania w sposób profesjonalny za co muszę podziekować presonelowi sklepu z działu obsługi klienta dział reklamacji.Praca z klientem kóry oburzony jest z powodu jest awarii nie należy do przjemnych dlatego dziękuje jeszcze raz personelowi sklepu- Bardzo dobra robota.:)
Teraz trochę pochwał dla serwisu HP - zaskoczyliście mnie pozytywnie, zwazywszy że również prowadziłem sporo lat działaność serwisową w dwóch miastach, gdzie głównym załozeniem było aby sprzet zgłaszny do naprawy mógł być naprawiony w terminie nie póżnijszym niż 72 godziny. Serwis HP stanął na wysokości zadania w sposób profesjonalny i bardzo uprzejmy wykonał dla mnie naprawę wyprzedzając moje wygórowane oczekiwania
taki stan rzeczy nie może obejść się bez pochwał i dziekuję serwsiantom z serwisu HP za wspaniałą pracę.
Dziękuję!
;)
mirol / 95.160.140.* / 2014-04-13 11:50
Bezduszność w Euro RTV AGD - stacjonarny sklep w Katowicach - stawy; żona z córką kupiły mi na urodziny dysk zewnętrzny, w domu okazało się że mam już identyczny dysk, więc bez odpakowywania paczki z fakturą poszliśmy do sklepu celem już nie zwrotu ale wymiany na inny towar droższy (aparat cyfrowy) nie dało się dogadać gdyż kierownik stwierdził, że przez te trzy dni z zalakowaną paczką Bóg wie co się działo. Nigdy moja noga nie tylko w tym sklepie ale w całej firmie nie postanie i wszyscy moi znajomi o moim przypadku się dowiedzą. Jest tyle innych pięknych sklepów gdzie można z przyjemnością kupować, nie polecam, nie kupujcie tam, ich dewiza sprzedać a potem klienta mieć w d...
Pawel1070 / 77.163.108.* / 2014-04-01 19:51
Ten sklep to jakieś nieporozumienie moja noga tam nigdy nie postania. Szkoda czasu na kolejną historie z przykrym końcem. Nie polecam, jeśli nie chcecie kłopotów lepiej róbcie zakupy u konkurencji.
skomentuj

Najnowsze wpisy