wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Danka K / 164.126.48.* / 2016-04-29 19:23
Witam moja kolej by podzielić się wrażeniami kupiłam telewizor Thomson z wykrzywionym ekranem cena ponad 4 tyś po 2 miesiącach pękła w telewizorze matryca najpierw po nocy zauważyliśmy pęknięcie potem w ciągu dnia samoistnie pojawiły się kolejne skazy na ekranie dosłownie na naszych oczach,muszę dodać ze w domu nie ma dzieci .Na odpowiedz reklamacji nie czekałam długo po obejrzeniu 3 zdjęć stwierdzili że musiałam go uszkodzić mechanicznie .Chciałam odpuścić ale dzwoniłam po serwisach okazało się to nie tak rzadkie zjawisko ale trudne do udowodnienia ,jedynym logicznym wytłumaczeniem jest ,że telewizor musiał mieć mikropęknięcia .Oczywiście rozmowy telefoniczne nie przyniosły żadnych efektów ,jak w innych postach traktują nas jakbyśmy byli niedorozwinięci.Chciałam kupić nowy telewizor, ale dotarło do mnie że jeśli odpuszczę sprawę resztę życia będę się zastanawiać, czy jak rankiem wstanę telewizor nie będzie popękany także oddaję sprawę do sądu .Napiszę jak wynik .Jeśli są osoby które miały taką sytuację proszę o kontakt.
Świadomy klient / 5.60.165.* / 2016-09-21 12:49
na razie oddałam sprawę do Rzecznika ,mam nadzieje że odniesie to skutek ,oraz zawiadomię program- Uwaga. Zastanawiam się dlaczego do tej pory, nasz rząd nie zajął się jeszcze , oszukującymi nas pseudo sklepami
ks1953 / 37.248.115.* / 2016-06-15 00:30
jak pan załatwił kontakt z thomsonem, bo mi od kilku dni nie odpowiadają na zgłoszenie reklamacji a centrum tel. nie odbiera tel. w serwisie twierdzą że bez zgody centrali thomsona nie mogą przyjąć tv do naprawy.
Danka K / 46.112.219.* / 2016-08-28 18:16
sprawa jest w sądzie niestety muszę poczekać na rozprawę ok pół roku zignorowali mnie totalnie zależało mi tylko by ktoś spojrzał na to w domu teraz domagać się bede oceny rzeczoznawcy
Tasia919 / 31.175.68.* / 2016-03-24 16:31
Zakupy przez internet RTVeuroAGD to niestety ryzykowne posunięcie,moje doświadczenie dotyczy próby zakupu tego właśnie młynka, pieniądze przelałam i gotowa byłam czekać 30 dni, ale okazuje się, że zamówienie wcześniej podlega weryfikacji (nic pewnego, że towar otrzymam) mimo, że zapłacony. W tej sytuacji unieważniłam zakup i nie uwierzycie, ale z odzyskaniem pieniędzy jest problem, mimo tel i e-mailem przypomnień, czas rozliczenia się z klientem to czas około miesiąca, kupuję przez internet dużo, ale z takim sposobem obsługi klienta spotkałam się po raz pierwszy.
przalka 12321 / 195.72.148.* / 2016-10-25 09:28
Kupiłem w cudzysłowu pralkę, termin realizacji 14 dni roboczych - pomyślałem poważny sklep, pralka dojdzie szybciej. Po tygodniu, po 2 tygodniach wysyłam zapytanie co z pralką i odpowiedź - "kompletują zamówienie". 14 dni roboczych to 20 dni, w 18 dniu oczekiwanie meil

"Do chwili obecnej dostawca nie potwierdził nam dostępności i terminu dostawy Zamówionego produktu PRALKA CS4 1272D3/2-S CANDY. W związku z tym termin realizacji Zamówienia ulegnie przedłużeniu. Dokładamy wszelkich starań, aby Zamówienie dotarła do Ciebie jak najszybciej. Może okazać się, że sprowadzenie tego produktu będzie niemożliwe. Prosimy o potwierdzenie e-mailem chęci dalszego oczekiwania na produkt.
W przypadku braku odpowiedzi w terminie 3 dni Zamówienie otrzyma status "anulowane".
W przypadku chęci szybkiego otrzymania towaru prosimy o wybór oraz przesłanie nazwy produktu alternatywnego dostępnego w ofercie sklepu www.euro.com.pl w celu zmiany Zamówionego sprzętu .Na wybrany model postaramy się zaproponować atrakcyjną cenę.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy. "

Czyli sklep sprzedaje towar którego nie posiada i ma w głębokim poważaniu że klient czeka na potrzebny mu towar. Zgodnie z instrukcją wybieram inną pralkę i dzwonie.... po 3 łączeniach w końcu ktoś "kompetentny" podaje model, on obiecuje, że za 2 dni oddzwoni z ofertą, po 2 dniach cisza więc ja dzwonię- nikt nic nie wie, robię awanturę i po 2 godzinach otrzymuję meila, że nie udziela obiecanego rabatu na zamienną pralkę. Żądam zwrotu pieniędzy "oczywiście nie ma problemu - do 5 dni"

Reasumując to nie sklep ale jakaś wielka żenada, sprzedają towar którego nie mają, nie szanują klienta, nie zależy im na zadowoleniu klienta, do kupna do zwrotu pieniędzy mija miesiąc, jak tam coś kupisz to po 3 tygodniach dowiesz się że towaru nie dostaniesz.


NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE !!!!!!!!!
DOBRYKUPIEC / 78.8.6.* / 2016-02-04 12:22
Przestrzegam przed bublami z tego sklepu tj.odkurzacze ,blendery i inne tego typu urządzenia nawet firmowe ulegają szybkiej awarii a najlepiej dla tej firmy by to się stało po gwarancji.Rozpatrzenie gwarancji trwa koło 1 miesiąca.Klient jest złem koniecznym-niech szybko drogo kupuje i nie marudzi.Obsługa beznadziejna stoisz i czekasz albo musisz szukać sprzedawcy.
Pracują tam za karę?JUŻ NIC U NICH NIE KUPIĘ!!
solemna / 46.29.20.* / 2016-02-25 07:00
Ja rownież nie miałam takich akcji. Jakiś czas temu oddałam u nich blender na gwarancję. No trudno, zdarza się. Nie była to wina sklepu ale wina producenta. Blender przyjęty bez problemu. Miałam go naprawiony w miesiąc. Wprawdzie spodziewałam się szybciej ale nie mialam z tym żadnych problemów. W Euro robiłam zakupy wiele razy.Porównując sobie ceny z innymi sklepami mają naprawdę tanio. Takie większe sklepy mają niskie marże, wysokie obroty oraz ceny są niższe niż w tych mniejszych sklepikach.
beata7665 / 46.28.108.* / 2016-02-10 07:17
Dziwne. Bo sama ostatnio reklamowałam tam piekarnik oraz nie miałam problemów z gwarancją. Odebrali ode mnie sprzet oraz po 2 tygodniach dostałam już naprawiony. Naprawa była udana, nie chciałam innego sprzetu bo piekarnik jest dobry tylko zaczeła szwankować elektronika. Panowie przywieźli mi go do domu, nawet pomogli z montażem. Tak więc realizacja na wysokim poziomie. Kupowałam tam kilka sprzetów głownie z uwagi na raty 0% ( nie jest tam obowiązkowe ubezpieczenie jak w innych sklepach).
MARGITTT / 94.42.81.* / 2016-02-28 17:01
RÓWNIEŻ PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W TYM SKLEPIE!!!
otrzymałam od nich piekarnik bez listwy maskującej i nie poczuwaja się do przyjęcia reklamacji.
to jest odpowiedz na reklamacje "

Szanowna Pani,

Odpowiadając na Pani maila, dotyczącego zgłoszenia reklamacyjnego zarejestrowanego u sprzedawcy pod numerem 15988969 informujemy, iż stanowisko sprzedawcy zostało już Pani przedstawione w piśmie z dnia 19 listopada 2015roku. Stan faktyczny ani prawny nie zmienił się od tamtego czasu. Decyzja sprzedawcy w przedmiotowej sprawie zostaje podtrzymana. Liczymy, że powyższe wyjaśnienie przyjmie Pani ze zrozumieniem.

Z poważaniem,"
tymczasem nic mi nie przesłali, żadnego pisma.
Zamykają proces reklamacyjny (wcześniejszy) bez mojej wiedzy.
okropny sklep. zaraz jade po IROBOTA - do zdecydowanie innego sklepu!!!!
NieDamSię / 5.173.105.* / 2016-01-27 13:18
Witam, przestrzegam przed zakupami w sklepie internetowy RTV Euro AGD. Zakupiłam u nich piekarnik Elektroluxa, w którym po 3 miesiącach użytkowania ujawniła się wada. Piekarnik chodzi tak głośno, że słychac go w każdym pokoju w domu. Hałas przypomina szycie na starej maszynie, zgłosiłam reklamację do Sprzedawcy na zasadzie rękojmi (nie gwarancji to duża różnica!) i zażądałam wymiany na nowy. Sklep miał moje żądanie gdzieś, po potwierdzeniu wady przez serwisanta zmusili mnie do naprawy- wymiany wiatraka. Uległam mimo, że to nie było dla mnie wygodne. I co? po 2 tygodniach problem wrócił, odgłosy piekarnika przy pracy przypominaą strzały z karabinu jak w grze komputerowiej. Składam kolejną reklamację i żądam wymiany na nowy, na co oni znowu mi odpisuja, że przekazali sprawe producentowi i mam czekac na naprawę. Nie zgodziłam się w odpowiedzi zażądałam wymiany na nowy wyznaczając termin do końca stycznia. Slep ewidentnie nie przestrzega przepisów prawa, narzuca sposób rozwiązania sprawy tj. idź konsumencie do producenta my mamy ci w głębokim poważaniu. Nic mylnego! Pamiętajcie, że obecnie zmieniły się przepisy, konsument po nieudanej naprawie ma prawo żadac wymiany produktu na nowy (bez względu na to, czy naprawa byłaby dla sklepu tańsza) a jeśli Sprzedawca nie wypełni swojego obowiązku można odstąpić od umowy! Sklep www.euro.com.pl to nie święta krowa ma działac zgodnie z prawem. Takie sytuacje trzeba zgłaszać do Rczecznika konsumentów ewentualnie iść do sądu, jak będziemy odpuszczać to będa z nami pogrywać.
slawek 1955 / 85.198.198.* / 2016-01-18 21:02
Sklep nie do końca spełnia swoje obietnice co do dostawy zamówionego towaru.Zamówienie zrobione na początku grudnia [obietnice były iż do świąt towar będzie dostarczony] jest już połowa stycznia i zamówienia w dalszym ciągu nie ma .Chodź sprzęt taki mają na sklepach tylko jest już droższy i nie kwapią się go dostarczyć. Widać klienta mają daleko gdzieś. Nie polecam sklepu .Radzę się zastanowić zanim się coś kupi w tym sklepie.Tym bardziej w sklepie internetowym.Po wystawieniu opini na CENEO.pl i po wystawieniu negatywnego komentarza co do moich zakupów dostałem informację ,że moje zamówienie zostało anulowane.Po rozmowie z konsultantem w dzisiejszym dniu dostałem informację że od 17 grudnia nie było ze mną kontaktu. A dzwoniąc przed świętami do konsultanta dostałem informację, że mam czekać na telefon od konsultanta w sprawie zamówionego towaru.W mailu przysłanym 18.01 na pocztę od sklepu dostałem informację [Zamówienie otrzymuje status "Anulowane" z powodu braku kontaktu przez 3 dni. ] To ktoś tutaj coś kręci .Widać ,że sklep ma daleko gdzieś klienta a jak ktoś coś złego napisze na ich temat zostaje potraktowany w najgorszy możliwy sposób. Ze strony sklepu nie ma żadnej skruchy tylko potraktowanie klienta jak śmiecia.
kkowal7 / 88.156.54.* / 2015-12-18 21:02
Najgorszy ze sklepów z których korzystałem.
Zakupiłem towar płacąc kartą kredytową z ustalonym terminem dostawy na 17.12 . Status w sklepie internetowym na dzien 18.12 zamówienie skompletowane przygotowane do wysyłki ,czyli wcale towar nie wyjechał. Po całodziennych próbach kontaktu poprzez pocztę internetową - bez odzewu !! Wreszcie zadzwonił em na infolinie gdzie po wielokrotnym przełączaniu mnie po 20 minutach powiedziałem się że towaru dla mnie niema.!!!Pani zaproponowała zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni już po świętach!!! czyli obracać będą moimi pieniędzmi przez 3 tygodnie oraz napisanie reklamacji. Co mam powiedzieć dziecku ?? Prezentu nie zostaniesz bo Euro AGD oszukał tatusia a on nie ma pieniędzy na prezent dla ciebie .!!! Pożałowania godna obsługa klienta .
nie zadowolony klient / 83.21.216.* / 2016-08-25 15:30
25.08.2016 około godziny12 kupiłem patelnie Gerlach w sklepie euro agd W ALFIE.Po powrocie do domu zauważyłem że rant jest odkształcony . Postanowiłem po godzinie pojechać do sklepu wymienić patelnie.Kierownik stwierdził że ja tę patelnię sam uszkodziłem i próbuję wyłudzić nie uszkodzoną.Zamiast mnie przeprosić i wymienić sprzęt to on potraktował mnie jak oszusta.już nigdy nie zrobię zakupy tej sieci a cały sprzęt co mam w domu kupowałem EuroAgd'.
wkurzony klient / 83.21.216.* / 2016-08-25 15:53
chodzi o EuroRtvAgd Afa w Grudziądzu
zetoriusz / 195.205.192.* / 2015-12-11 12:03
To może zacznę tak: Wczoraj tj. 10.11.2015 w związku z planowaną wkrótce przeprowadzką do nowego mieszkania postanowiłem, że kupię trochę wyposażenia RTV i AGD. Upatrzyłem sobie lodówkę, telewizor i zestaw kina domowego (komplet raczej z górnej półki - całość wyszła ponad 21000 zł) i pomyślałem sobie, że dam zarobić polskiej sieci sklepów więc udałem się do sklepu Euro RTV AGD celem zakupu tegoż sprzętu (Wrocław, sklep przy ul. Długiej).
W markecie podeszła do mnie paniusia z obsługi z pytaniem w czym może pomóc, więc odpowiedziałem, że owszem może pomóc, ale na proste pytanie czym różnią się dwa konkretne modele telewizorów oprócz wielką różnicą w cenie, to już nie potrafiła odpowiedzieć. Poza tym, gdy się okazało, że jeden z wybranych sprzętów jest aktualnie niedostępny w markecie (zestaw kina domowego, na który trzeba było czekać 30 dni), paniusia poinformowała, że nie mogę teraz zakupić pełnego zestawu jaki sobie zaplanowałem a oni by mi go skompletowali i dostarczyli w późniejszym okresie (tv + lodówkę i kino - mogli by i za 2 miesiące mi dostarczyć, gdyż mieszkanie i tak jest obecnie wykańczane). Ponadto na pytanie odnośnie jakiejś marży, stanowczo oświadczyła, że nie ma co liczyć bo to są ceny i tak już tak obniżone, że niżej zjechać nie mogą i że nawet nie ma co gadać z kierowniczką sklepu na ten temat. W tym momencie postanowiłem olać ich ofertę i udałem się do najbliższego sklepu niemieckiej sieci na literę S (Magnolia Park), mimo, że paniusia widząc, że zrezygnowałem próbowała jeszcze coś tam pieprzyć bym jednak skorzystał z ich oferty (a widziała, że byłem zdecydowany). U Niemca nie było problemów z niczym, nie mieli na stanie co prawda kina domowego, ale nie było problemów z zamówieniem (umówiłem się, że gdy skompletują mi całe zamówienie, skontaktują się ze mną i dostarczą mi zamówiony towar włącznie z wniesieniem za symbolicznego 1 grosza) Da się? Jak widać da się. Mało tego na pytanie o rabat - dostałem 1300 zł zniżki więc zdecydowałem się za te pieniądze rozszerzyć gwarancję na zakupione towary. Nie wyobrażam sobie jak można być takim ignorantem, gdy klient przychodzi z pieniędzmi i chce zakupić towar za dużą gotówkę a tutaj napotyka na taki beton jak ta paniusia z euro. Nie twierdzę, że nigdy już niczego nie zakupię w ich sieci, jednak na chwilę obecną mam czkawkę na samą myśl o Euro RTV AGD.
kupuje gdzie chce / 109.241.116.* / 2015-12-17 13:49
Co za ignorant. Idziesz do sklepu bo chcesz kupić sprzęt? Nie pasuje ci cena?? Idź do innej sieci po co się ciskać na osobę która cię obsługiwała. Skoro tam poszedłeś tzn., że coś cię przekonuje do Euro. Jak kupujesz cukier też się targujesz o cenę ?? nie ! kupujesz tak jak jest na półce. Jest internet, porównaj ceny, dostępność i kupuj świadomie. Twoja opinia w sieci ginie jak w morzu. każdy mądry wie, że takie nie konstruktywne opinie w sieci piszą takie nerwusy jak ty.
Facet / 88.135.169.* / 2016-09-08 09:44
To ty jesteś ignorant. Ten sklep to totalne dno.Zakupy w tym E-R-AGD to tragedia (i przez internet i bezpośrednio w sklepie).
renata308 / 77.255.199.* / 2016-08-27 10:03
kupiłam w tym sklepie robot planetarny philips za jeszcze pół ceny co teraz okazało się że nie spełnia dobrze oferowanych funkcji po perypetiach z reklamacją także do producenta ,zostałam z bublem za dużą kasę,nie polecam sklepu oraz sprzętu chińskiego marki philips.
grzegorz.m37 / 185.25.148.* / 2016-08-31 13:44
Hee, a powiedz mi który tego typu sprzęt nie jest produkowany w Chinach lub innych krajach Azji płd-wschodniej?
Mam tv philips model 40PFH5501 - sprawuje się bez zastrzeżeń. Kupowany w rtv euro agd. Jeżeli chodzi o sprzęt który mi się zepsuł, a który kupowany był w rtv euro agd, to był to blender. Po około 8 miesiącach użytkowania poluzował się świder. Zaniosłem z paragonem, przyjęli, po kilku dniach zadzwonili, że blender przyjechał, można odbierać. Obsługa też okey.
Rozczarowany / 165.225.76.* / 2016-09-02 09:17
Sklep w Ostrowcu Świętokrzyskim w pasażu Tesco.
Obsługa ratalna obcesowa, na pytanie czy mozna wziąc towar na 3 raty odpowiedż; cytuje "chcieć to sobie Pan może". Po opisaniu sytuacji na portalu RTV Euro AGD w maju 2016 żadnej literalnie żadnej odpowiedzi. Choćby standardowej ; dziękujęmy za uwagi przekazane do nas". Tak wyglada obsługa klienta i troska o jakość i kulturę obsługi. Zero.
Druga sprawa kupiłem aparat fotograficzny za 2700. W kasie pytają czy nie chcę kupić reklamówki. Tak sie zdenerwowałem ( uwazam że skoro wydałem 2700 to zasługuje na reklamówke reklamującą ERA, no czyz nie ? wartości 1,5 zł) Ale nie w tej sieci tu nawet jak kupisz sprzęt za 100 000 zł to za reklamówkę masz zapłacić. Czy to są standardy europejskie ? Odradzam zakupy w tej sieci.

Niezadowolony
gościu090909 / 92.19.136.* / 2015-12-03 17:49
Zamawiam duży sprzęt. Daty dostawy do wyboru za 0zł, ale moja za dwa dni jest płatna 20zł. Cóż robić, chcę szybko dostawę to płacę. Dzwonię do nich, potwierdzają, że jak dostaną pieniądze to dostawa będzie za dwa dni. Kasę dostają, owszem, a ja potem dostaję maila, że dostawa za tydzień. Pisze do nich, dzwonię...mówią, że mieszkam na zadupiu i tylko za tydzień będą tamtędy przejeżdżać. 1. Wzięli kasę za dostawę za 2 dni. 2. Kłamią odnośnie terminów. 3. Każą pisac reklamację odnośnie opłaty za dostawę, może ktoś uzna...
gonzo133 / 178.212.171.* / 2015-11-12 15:41
banda złodziei sprzedają sprzet powystawowy uszkodzony pozdrawiam p.karolinę czempas z działu obsługi klijęta która załatwia mi tłumaczenie papirów reklamacyjnych
Nina582 / 89.79.114.* / 2015-10-25 13:15
: Witam Zakupiłam w Euro RTV AGD pralkę. Konkretnie był to sklep w centrum handlowym 3 Stawy w Katowicach. Zaskoczyła mnie in minus skala opłat, które musiałam ponieść dodatkowo. To że poniosłam opłatę za wniesienie nowej pralki oraz zabranie starej, to rozumiem. W ofercie darmowy transport, ale dopiero za trzy dni. Żeby otrzymać towar na drugi dzień musiałam zapłacić dodatkowo 29,90zł. A już kuriozalna i skandaliczna jest dodatkowa opłata za zawężenie czasu dostawy do 2h , która wynosi 39,90zł to więcej niż za sam transport!!! NIE POLECAM SKLEPÓW TEJ SIECI
linka3 / 176.221.122.* / 2015-11-23 06:44
Wszystko na ich stronie jest napisane. Jeśli widziałaś,ze dostawa kosztuje na drugi dzień tylko 30 zł to czemu kupowałaś? Nie musiałaś kupować. Sama jak widze,że coś jest dla mnie za drogie to szukam gdzieś indziej. Nikt Cię do niczego nie zmusza...Poza tym obecnie w większośći sklepów jest płatny transport. Wniesienie do domu tak samo.

Ja jestem akurat zadowolona z zakupów w Euro. Ceny nie były wysokie, wszystko wzięłam na raty tak więc sobie spokojnie spłacałam.
MSIA / 90.156.30.* / 2015-10-27 15:09
Sklep RTV AGD to banda oszustów sprzedają sprzet agd uszkodzony ale oryginalnie zapakowany. Odbierałem sprzet osobiscie po odpakowaniu w domu lodówka cała poobijana. Po zgłoszeniu Pan powiedział, że powinienem ją odpakowac przy odbiorze co za bzdura! przeciez ja jeszcze trzeba dowieźć do domu to jak ją odpakować. UWAŻAJCIE SPRZEDAJĄ WADLIWY TOWAR A POŹNIEJ UMYWAJĄ RĘCE!!!!!! KAŻĄ CZEKAC 3 TYGODNIE NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI I CO MAM SOBIE KUPIĆ KOLEJNĄ ???? ŚMIECH!!!!
Rysio1 / 109.241.116.* / 2015-12-17 13:55
a co ty myślisz że to jest strgan u pana Rysia?? wymieni ci od ręki?? to jest sieciówka, wszystko ma procedurę więc musi trwać. Było trzeb sprawdzić czy nie jest poobjana, a tak sam wiozłeś i poobijałeś, Trzeba było im zlecić dowóz to na miejscu byś sprawdził. Ja tak zrobiłem i mi wymienili jak nie odebrałem. Tylko pewnie było szkoda 50 zł co?? :Pretensje do siebie jak nie myślisz
szklarek / 2015-10-26 14:48 / Tysiącznik na forum
To jest forum prawne.
Czemu służy więc niepolecanie sklepu z powodu tego, że ma legalną opłatę w swoim cenniku ?
cVr / 178.239.1.* / 2015-10-22 22:37
Nie polecam zakupów w sieci RTV EURO AGD. Zakupiłem jeden z tańszych modeli laptopów lenovo, gdyż miał służyć tylko do pracy w WORD'dzie oraz przeglądania stron internetowych. Już pierwszego dnia korzystania ze sprzętu okazało się, że ma tak słaby procesor, iż tnie przy surfowaniu w sieci. Chciałem wymienić na sprzęt z lepszym prockiem i dopłacić, a tu niemiła niespodzianka, gdyż okazało się że nie ma takiej opcji ... to był mój ostatni zakup w tej sieci sklepów.
wiwan / 2015-10-23 15:40 / Tysiącznik na forum
I niby co mieli zrobić z artykułem już użytym. Jeśli procesor był zgodny ze specyfikacją - nie było niezgodności towaru z ofertą/umową a więc podstaw do jego zwrotu.
doremifa / 94.254.145.* / 2015-10-09 21:58
Odradzam zakupy w tym sklepie. Mąż kupił pralkę, która kosztowala ponad 1800 zł.Dodatkowo musieliśmy zapłacić za transport ( ok 4 km).Przy takiej kwocie uważam, że powinien on być w cenie. Szczytem nabijania klienta w butelkę jest jednak doliczanie tzw usługi zawężenia.Pytają się kiedy dostarczyc towar wymieniając przedziały czasowe, a gdy się okreslisz jakie godziny Ci odpowiadają to doliczaja 39.90 zł nie informując klienta o tym. Tzw. usługa zawezenia, że czekasz między 17 a 19 np., a nie cały dzień.Porażka.
za free / 109.241.116.* / 2015-12-17 14:02
za automatyczną klimatyzację też pani dopłaca w salonie. Jest cennik, można się zapytać i albo się akceptuje albo nie ?? Po co narzekać. Za komfort się płaci, trzeba było kupić dostawę cłodzienną i jest za darmo na 3 dzień od zakupu. Najlepiej za darmo wszystko. Kupię coś od Ciebie na OLX i wyślij mi to na swój koszt ok? ...
ZAWIEDZIONY / 79.175.231.* / 2015-09-21 19:59
Witam,
Również odradzam zakupów w tych sieciach sklepów. Zakupiłam tam sprzęt i cały czas mam z nim problem, a dodatkowo jest tam strasznie niemiła obsługa zwłaszcza ze strony Kierownika punktu (Plejada Sosnowiec). Okropna osobowość bardzo niemiło nastawiony do kupującego wprowadza go w błąd i dodatkowo ośmiesza na forum całego sklepu z potencjalnymi klientami..Mam nadzieję że ktoś z nadzorców placówki sklepu w Sosnowcu - Sklep Plejada przeczyta ten komentarz i zastanowi się kogo zatrudnia...zakupiłem tam wiele rzeczy i na dużą sumę ale więcej tam nie pójdę!!
marcus003 / 78.131.217.* / 2015-09-20 12:41
Witam!
Opinia tej instytucji jest poniżej zera!
Telefon kupiony w lipcu!
przestał działać po 2 tygodniach!
do dziś nie mam ani telefonu ani odpowiedzi!
pozostawiony na pastwę losu mam radzić sobie sam!!!
zero zainteresowania!!!
klient jest święty tylko do momentu odejścia od kasy!!!
zniesmaczona / 46.171.85.* / 2015-12-03 08:03
W tych sklepach klient NIGDY nie jest święty !!!
Tylko przeszkadza. W Koszalinie toczę bój ze sklepem w galerii EMKA-sprawa już jest w sądzie bo maja klienta gdzieś. U mnie w firmie reklamacje załatwiam od ręki, w głowie się nie mieści ich ignorowanie klienta, który przecież zostawia u nich swoje pieniądze... i już dzięki temu nie wróci
Rafał Radom / 82.139.34.* / 2015-09-26 19:09
Koleś jak oddales na gwarancje to jesteś Jeleń.Jak na niezgodność towaru z Umową mają 14 dni na odpowiedz inaczej idziesz Po nowy towar,lub kase.Jak nie dadzą to Sąd i masz wygrane Przepisy Konsumenta ,a od Grudnia 2014 masz prawo wyboru kasy bez uzasadnienia,bo towar niezgodny z Umowa Sprzedazy...
Wolf-gang / 109.241.116.* / 2015-12-17 14:08
14 dni to jest na ustosunkowanie się do wnoszonego żądania a nie na załatwienie reklamacji. Czyli na odpowiedź czy naprawiają, czy wymienią, czy zwrot kasy. Chyba że nie odpowiedzą w 14 dni to wtedy żądasz zwrotu ale to też potrwa. To nie są bazarki, w sklepach nie siedzą osoby decyzyjne, oni tylko przyjmują zgłoszenia a nie je rozpatrują ludzie trochę logiki
dk154 / 94.78.191.* / 2017-01-02 23:52
Bzdura! 14dni na ustosunkowanie się do zgłaszanego żądania - nie ustosunkują się muszą zrobić to co było w pierwotnym żądaniu. W najgorszym wypadku możemy im narzucić termin np.5 dni na realizację. W przypadku braku i tej realizacji sąd rozstrzyga wszystko na naszą korzyść!!
H Szatkowski / 2017-01-03 08:31 / Tysiącznik na forum
NIE. Jednak tak jak napisał Wolf-gang. 14 dni to termin z art. 561'5 KC na odpowiedź, czy i w jaki sposób reklamacja jest uznana. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie jej w pełni.

KC nie wskazuje na konkretny termin załatwienia reklamacji. Operuje(art. 561, par.2)mglistym określeniem 'w rozsądnym czasie'.
Allka / 83.21.86.* / 2015-09-17 14:45
Ja mam od nich pralkę - na raty, lodówkę - na raty i zamrażarkę - gotówkę. Nie mam zastrzeżeń, wszystko było ok.
No ale to chyba normalne, że nie każdy sklep jest na 100% ideałem...
Erin68 / 31.61.137.* / 2016-01-28 13:22
gratuluje dobrego zakupu, ja mam od nich lodówkę i pralkę od nowego niesprawne - towary wybrakowane, i kłopot z uzyskaniem zwrotu pieniędzy albo nowego nieużywanego sprzętu - sprawa pójdzie do sądu i może do prasy, a znajomi i sąsiedzi już wiedzieli wcześniej że sprzedają tam towary uszkodzone, zepsute, wybrakowane. Prawie trzy miesiące nerwów i ciągłego reklamowania, odsyłania, ignorowania.
skomentuj

Najnowsze wpisy