wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

skomentuj
Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
gonzo133 / 178.212.171.* / 2015-11-12 15:41
banda złodziei sprzedają sprzet powystawowy uszkodzony pozdrawiam p.karolinę czempas z działu obsługi klijęta która załatwia mi tłumaczenie papirów reklamacyjnych
Nina582 / 89.79.114.* / 2015-10-25 13:15
: Witam Zakupiłam w Euro RTV AGD pralkę. Konkretnie był to sklep w centrum handlowym 3 Stawy w Katowicach. Zaskoczyła mnie in minus skala opłat, które musiałam ponieść dodatkowo. To że poniosłam opłatę za wniesienie nowej pralki oraz zabranie starej, to rozumiem. W ofercie darmowy transport, ale dopiero za trzy dni. Żeby otrzymać towar na drugi dzień musiałam zapłacić dodatkowo 29,90zł. A już kuriozalna i skandaliczna jest dodatkowa opłata za zawężenie czasu dostawy do 2h , która wynosi 39,90zł to więcej niż za sam transport!!! NIE POLECAM SKLEPÓW TEJ SIECI
linka3 / 176.221.122.* / 2015-11-23 06:44
Wszystko na ich stronie jest napisane. Jeśli widziałaś,ze dostawa kosztuje na drugi dzień tylko 30 zł to czemu kupowałaś? Nie musiałaś kupować. Sama jak widze,że coś jest dla mnie za drogie to szukam gdzieś indziej. Nikt Cię do niczego nie zmusza...Poza tym obecnie w większośći sklepów jest płatny transport. Wniesienie do domu tak samo.

Ja jestem akurat zadowolona z zakupów w Euro. Ceny nie były wysokie, wszystko wzięłam na raty tak więc sobie spokojnie spłacałam.
MSIA / 90.156.30.* / 2015-10-27 15:09
Sklep RTV AGD to banda oszustów sprzedają sprzet agd uszkodzony ale oryginalnie zapakowany. Odbierałem sprzet osobiscie po odpakowaniu w domu lodówka cała poobijana. Po zgłoszeniu Pan powiedział, że powinienem ją odpakowac przy odbiorze co za bzdura! przeciez ja jeszcze trzeba dowieźć do domu to jak ją odpakować. UWAŻAJCIE SPRZEDAJĄ WADLIWY TOWAR A POŹNIEJ UMYWAJĄ RĘCE!!!!!! KAŻĄ CZEKAC 3 TYGODNIE NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI I CO MAM SOBIE KUPIĆ KOLEJNĄ ???? ŚMIECH!!!!
Rysio1 / 109.241.116.* / 2015-12-17 13:55
a co ty myślisz że to jest strgan u pana Rysia?? wymieni ci od ręki?? to jest sieciówka, wszystko ma procedurę więc musi trwać. Było trzeb sprawdzić czy nie jest poobjana, a tak sam wiozłeś i poobijałeś, Trzeba było im zlecić dowóz to na miejscu byś sprawdził. Ja tak zrobiłem i mi wymienili jak nie odebrałem. Tylko pewnie było szkoda 50 zł co?? :Pretensje do siebie jak nie myślisz
szklarek / 2015-10-26 14:48 / Tysiącznik na forum
To jest forum prawne.
Czemu służy więc niepolecanie sklepu z powodu tego, że ma legalną opłatę w swoim cenniku ?
cVr / 178.239.1.* / 2015-10-22 22:37
Nie polecam zakupów w sieci RTV EURO AGD. Zakupiłem jeden z tańszych modeli laptopów lenovo, gdyż miał służyć tylko do pracy w WORD'dzie oraz przeglądania stron internetowych. Już pierwszego dnia korzystania ze sprzętu okazało się, że ma tak słaby procesor, iż tnie przy surfowaniu w sieci. Chciałem wymienić na sprzęt z lepszym prockiem i dopłacić, a tu niemiła niespodzianka, gdyż okazało się że nie ma takiej opcji ... to był mój ostatni zakup w tej sieci sklepów.
wiwan / 2015-10-23 15:40 / Tysiącznik na forum
I niby co mieli zrobić z artykułem już użytym. Jeśli procesor był zgodny ze specyfikacją - nie było niezgodności towaru z ofertą/umową a więc podstaw do jego zwrotu.
doremifa / 94.254.145.* / 2015-10-09 21:58
Odradzam zakupy w tym sklepie. Mąż kupił pralkę, która kosztowala ponad 1800 zł.Dodatkowo musieliśmy zapłacić za transport ( ok 4 km).Przy takiej kwocie uważam, że powinien on być w cenie. Szczytem nabijania klienta w butelkę jest jednak doliczanie tzw usługi zawężenia.Pytają się kiedy dostarczyc towar wymieniając przedziały czasowe, a gdy się okreslisz jakie godziny Ci odpowiadają to doliczaja 39.90 zł nie informując klienta o tym. Tzw. usługa zawezenia, że czekasz między 17 a 19 np., a nie cały dzień.Porażka.
za free / 109.241.116.* / 2015-12-17 14:02
za automatyczną klimatyzację też pani dopłaca w salonie. Jest cennik, można się zapytać i albo się akceptuje albo nie ?? Po co narzekać. Za komfort się płaci, trzeba było kupić dostawę cłodzienną i jest za darmo na 3 dzień od zakupu. Najlepiej za darmo wszystko. Kupię coś od Ciebie na OLX i wyślij mi to na swój koszt ok? ...
ZAWIEDZIONY / 79.175.231.* / 2015-09-21 19:59
Witam,
Również odradzam zakupów w tych sieciach sklepów. Zakupiłam tam sprzęt i cały czas mam z nim problem, a dodatkowo jest tam strasznie niemiła obsługa zwłaszcza ze strony Kierownika punktu (Plejada Sosnowiec). Okropna osobowość bardzo niemiło nastawiony do kupującego wprowadza go w błąd i dodatkowo ośmiesza na forum całego sklepu z potencjalnymi klientami..Mam nadzieję że ktoś z nadzorców placówki sklepu w Sosnowcu - Sklep Plejada przeczyta ten komentarz i zastanowi się kogo zatrudnia...zakupiłem tam wiele rzeczy i na dużą sumę ale więcej tam nie pójdę!!
marcus003 / 78.131.217.* / 2015-09-20 12:41
Witam!
Opinia tej instytucji jest poniżej zera!
Telefon kupiony w lipcu!
przestał działać po 2 tygodniach!
do dziś nie mam ani telefonu ani odpowiedzi!
pozostawiony na pastwę losu mam radzić sobie sam!!!
zero zainteresowania!!!
klient jest święty tylko do momentu odejścia od kasy!!!
zniesmaczona / 46.171.85.* / 2015-12-03 08:03
W tych sklepach klient NIGDY nie jest święty !!!
Tylko przeszkadza. W Koszalinie toczę bój ze sklepem w galerii EMKA-sprawa już jest w sądzie bo maja klienta gdzieś. U mnie w firmie reklamacje załatwiam od ręki, w głowie się nie mieści ich ignorowanie klienta, który przecież zostawia u nich swoje pieniądze... i już dzięki temu nie wróci
Rafał Radom / 82.139.34.* / 2015-09-26 19:09
Koleś jak oddales na gwarancje to jesteś Jeleń.Jak na niezgodność towaru z Umową mają 14 dni na odpowiedz inaczej idziesz Po nowy towar,lub kase.Jak nie dadzą to Sąd i masz wygrane Przepisy Konsumenta ,a od Grudnia 2014 masz prawo wyboru kasy bez uzasadnienia,bo towar niezgodny z Umowa Sprzedazy...
Wolf-gang / 109.241.116.* / 2015-12-17 14:08
14 dni to jest na ustosunkowanie się do wnoszonego żądania a nie na załatwienie reklamacji. Czyli na odpowiedź czy naprawiają, czy wymienią, czy zwrot kasy. Chyba że nie odpowiedzą w 14 dni to wtedy żądasz zwrotu ale to też potrwa. To nie są bazarki, w sklepach nie siedzą osoby decyzyjne, oni tylko przyjmują zgłoszenia a nie je rozpatrują ludzie trochę logiki
dk154 / 94.78.191.* / 2017-01-02 23:52
Bzdura! 14dni na ustosunkowanie się do zgłaszanego żądania - nie ustosunkują się muszą zrobić to co było w pierwotnym żądaniu. W najgorszym wypadku możemy im narzucić termin np.5 dni na realizację. W przypadku braku i tej realizacji sąd rozstrzyga wszystko na naszą korzyść!!
H Szatkowski / 2017-01-03 08:31 / Tysiącznik na forum
NIE. Jednak tak jak napisał Wolf-gang. 14 dni to termin z art. 561'5 KC na odpowiedź, czy i w jaki sposób reklamacja jest uznana. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie jej w pełni.

KC nie wskazuje na konkretny termin załatwienia reklamacji. Operuje(art. 561, par.2)mglistym określeniem 'w rozsądnym czasie'.
Allka / 83.21.86.* / 2015-09-17 14:45
Ja mam od nich pralkę - na raty, lodówkę - na raty i zamrażarkę - gotówkę. Nie mam zastrzeżeń, wszystko było ok.
No ale to chyba normalne, że nie każdy sklep jest na 100% ideałem...
Erin68 / 31.61.137.* / 2016-01-28 13:22
gratuluje dobrego zakupu, ja mam od nich lodówkę i pralkę od nowego niesprawne - towary wybrakowane, i kłopot z uzyskaniem zwrotu pieniędzy albo nowego nieużywanego sprzętu - sprawa pójdzie do sądu i może do prasy, a znajomi i sąsiedzi już wiedzieli wcześniej że sprzedają tam towary uszkodzone, zepsute, wybrakowane. Prawie trzy miesiące nerwów i ciągłego reklamowania, odsyłania, ignorowania.
Mateo 462 / 188.146.106.* / 2015-09-06 22:43
Witam serdecznie, święta racja przestrzegam wszystkich przed kupowaniem jakiegokolwiek sprzętu w sklepie RTV Euro AGD w Szczawnie Zdroju obok TESCO. Niestety sprzedawcy mają klientów w przysłowiowej d.......e, dwa dni temu kupiłem wadliwego laptopa i bez skutku przekonywałem sprzedawcę żeby mi wymienił sprzęt, tam widocznie zamiast posiłków regeneracyjnych dostają dopalacze oraz krótki tekst do nauczenia " nie zwrócę nie wymienię". Niech każdy się zastanowi zanim wejdzie do przedmiotowego pseudo sklepu. Pozdrawiam
Octopus / 109.241.116.* / 2015-12-17 14:10
po 2 dniach używania "gumki" też ją pójdziesz wymienić bo pękła ?? Tez oczywiście powiesz że była wadliwa...;P
marianna78 / 31.61.139.* / 2015-09-02 11:41
Myślę, że wiele się zmieniło przez te kilka lat. Przede wszystkim weszły nowe regulacje, które narzucają na sklepy pewne standardy jeśli chodzi o przestrzeganie praw konsumenta. A jeśli idzie o wadliwy sprzęt w RTV Euro AGD to też już nie jest takie powszechne. Wiadomo, w każdym sklepie zdarzy się jakiś feler, nikt nie jest w stanie tego osobiści skontrolować, bo tego jest po prostu za dużo. Może po prostu warto w sklepie odpalić ten konkretny komputer zanim się go kupi. Przecież tak samo sprawdza się suszarki i inne przedmioty - podłącza się je do prądu i sprawdza. Prosta czynność, a ułatwia życie i eliminuje problemy.
m799 / 37.7.94.* / 2015-11-06 19:59
Po 90 roku powstało wiele prężnych dużych firm monopolizujących całe branże,nie wiadomo z jakiego kapitału bo w PRL zarobki były niskie. Firmy te lekceważą klienta i obowiązujące przepisy bo każdy organ tego tak zwanego państwa boi się UB-eków. Nie odpisują na skargi,przetrzymują reklamowany sprzęt miesiącami, nie informują mediów,mają wszystko i wszystkich gdzieś bo wszędzie mają swoich towarzyszy po służbie.
sbogdan48 / 2015-07-19 10:35
Przestrzegam przed zakupami RTV AGD. Kupiłem laptopa po pierwszym uruchomieniu na matrycy pokazały się pionowe pasy szybko do sklepu i zgłaszam reklamację –przyjęto bez problemu w ramach rękojmi z godnie z postanowieniem kodeksu cywilnego w zgłoszeniu reklamacyjnym jest zapis ślady użytkowania (odciski palców na obudowie) bez widocznych uszkodzeń. Przyjmująca dodatkowo zrobiła dokumentację fotograficzną.Odczekałem 14 dni i poprosiłem w sklepie o informację, kierownik odpowiedział proszę czekać na maila po godzinie otrzymałem maila o treści odpowiedzi na zgłoszoną reklamację informujemy, że żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.
Weryfikacja techniczna towaru wykazała, że zgłoszona wada nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od sprzedawcy i niezwiązanych z towarem jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.Podpisał się Tomasz Podwysocki@euro.com.pl Specjalista ds.Obsługi Klienta w takiej sytuacji ręce opadają on mi piszże jestem wielbłądem a ja jak mam się bronić patrzę w lustro nie jestem wielbłądem.
lilia7 / 94.154.24.* / 2016-09-08 17:54
mam taki sam problem z laptotem i to samo pisemko z tą samą treścią tam chyba mają roboty które automatycznie wysyłają te same odpowiedzi -mi znajomy zajmujący sie laptopami powiedział że uszkodzenie matrycy w postaci wypalonych pixeli nie jestem w stanie tego zrobić choćbym nie wiem jak sie starała i muszą uznać gwarancje -zobaczę co dalej bedzie z moim laptopem -zaczynam walkę i nie popuszcze za h..a pana
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
sbogdan48 / 2015-08-17 10:44
Ciąg dalszy losów laptopa Lenovo kupionego w EURO NET –RTV AGD w Galaxy Szczecin.
Po piśmie, jakie otrzymałem gdzie zarzucono mi uszkodzenie z mojej winy i chcieli wymigać się od wymiany lub naprawy. Napisałem do działu obsługi klienta, że nie zgadzam się z taka decyzją i pójdziemy do sądu. Poskutkowało, kolejna odpowiedz brzmiała: Diagnoza-Brak transmisji/Połączenia (stałe) Przeprowadzono aktualizację Biosu – sprzęt działa poprawnie, odsyłamy do sklepu i tak po 24 dniach zgłosiłem się po odbiór i pasy znikły, ale obraz na matrycy po włączeniu laptopa zanika chwilowo a tło jest białe a czasami zielone ruszanie matrycy powoduje również zaniki obrazu.
Naprawa nie była skuteczna i kolejna reklamacja upieram się przy wymianie sprzętu na sprawny, bo kupiłem drogi laptop potrzebny mi d pracy a od blisko dwóch miesięcy nie mogę z niego z korzystać a nie tak się umawiałem ze sprzedającym o dalszych losach napiszę jak tylko zareagują.
iutek / 83.27.221.* / 2015-10-20 22:01
I jak skonczyła się Twoja sprawa?Bo mam też z nimi problem i chyba uderzę do sądu za 200zł
SLAWAS76 / 31.61.138.* / 2015-07-23 21:34
RADZĘ OMIJAĆ SKLEP SIECI RTV AGD W POZNANIU NA FRANOWIE Z DALEKA. DZIŚ KUPIŁEM LAPTOPA PANI SPRZEDAWCZYNI SPAKOWAŁA GO ZAPEWNIAJĄC IŻ WSZYSTKO JEST SPAKOWANE. PO PRZYJEŹDZIE DO FIRMY NIESPODZIANKA BRAKUJE BATERII. PANI KIEROWNIK ZADZWONIŁA DO SPRZEDAWCZYNI NA CO TAMTA STWIERDZIŁA ŻE BATERIA BYŁA. ZOSTAŁEM POTRAKTOWANY JAK OSZUST. OSTATECZNIE CHCIAŁEM BATERIĘ KUPIĆ NA CO PANI KIEROWNIK PODNIESIONYM GŁOSEM STWIERDZIŁA IŻ BATERII NIE MAJĄ W SPRZEDAŻY. NIGDY WIĘCEJ TAM NIE WEJDĘ I PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KUPOWANIEM W TEJ SIECI SKLEPÓW.
piotr-peter / 89.69.78.* / 2015-04-11 00:47
Z nimi pozostaje tylko droga sądowa. Żadne rozsądne argumenty do nich nie docierają, a dział reklamacji to raczej dział zniechęcania klienta. Najlepiej unikać ich jak ognia. Mam nadzieję, że zbankrutują - to po osobistych doświadczeniach z tymi ignorantami.
joanna524 / 46.204.210.* / 2015-04-04 15:15
Ja także mam problem z tym sklepem kupiłam telewizor był wadliwy więc po 4 naprawach w serwisie zgłosiłam do wymiany zdesperowany pracownik który właśnie kończył prace w tej sieci podczas spisywania reklamacji powiedział że i tak nie wymienią mi tego telewizora . Po dwóch tygodniach dostałam odmowę. Oddałam do rzecznika praw konsumenta on też niewiele może bo mają go w nosie .Musiałam zrobić opinie rzeczoznawcy i wystąpić do sądu mam nadzieje że teraz wygram. Może znajdzie się ktoś kto wreszcie dobierze się do nich. Na razie krzyczę wszystkim żeby nie kupowali w tym sklepie.
zetoriusz / 195.205.192.* / 2015-12-11 12:08
Po 3 nieskutecznych naprawach przysługuje Pani, jak przysłowiowemu psu buda, wymiana towaru na nowy. Mogą sobie skoczyć...
belzebiusz / 5.134.79.* / 2015-03-31 12:15
szkoda czasu na próby załatwiania skarg, reklamacji w sklepie Euro RTV AGD. NAJLEPIEJ WYSŁAĆ SKARGĘ DO UOKiK
Matia / 89.73.237.* / 2015-03-20 16:11
To samo masz w sklepie Saturn. Kupiłem tv Samsung i na dzień dobry odrzucona reklamacja, choć wady widoczne gołym okiem. Sklep broni się opinią autoryzowanego serwisu samsunga który uważa że wad nie ma. Odwołania nie dały sensu. Saturn olewa klientów. Kupiłeś tv to sp...
Rzecznik też Ci nie pomoże. Ustawa 'broniąca praw konsumentów' to śmieć.
Nie polecam Sklepu Saturn i marki Samsung.
Kovax / 78.88.66.* / 2015-03-11 17:41
Obowiązkiem klienta jest obejrzeć sprzęt przed zakupem a pracownik ma prawo na wyraźne żądanie klienta ów sprzęt pokazać. Jeżeli nie chciałeś/łaś obejrzeć sprzętu czy nie ma uszkodzeń mechanicznych to tak jak byś akceptował/ła stan sprzętu. Ta zasada tyczy się wszystkich sklepów. Jak kupujesz auto w salonie to też je oglądasz przed wyjazdem z salonu
skomentuj

Najnowsze wpisy