Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Powstaniec / 176.101.142.* / 2018-01-10 20:03
Sklepy euro agd to totalna porażka kupiłem uszkodzona pralke wgnieciony bok , ładnie zapakowana była i tyle po reklamacji odpisali cytuje;z uwagi na powyższe sprzedawca nie może wziąć odpowiedzialnosci za stwierdzone uszkodzenia; nie polecam tej sieci sklepów.
Powstaniec / 176.101.142.* / 2018-01-10 20:03
Sklepy euro agd to totalna porażka kupiłem uszkodzona pralke wgnieciony bok , ładnie zapakowana była i tyle po reklamacji odpisali cytuje;z uwagi na powyższe sprzedawca nie może wziąć odpowiedzialnosci za stwierdzone uszkodzenia; nie polecam tej sieci sklepów.
ryszard s49 / 78.8.75.* / 2017-12-27 18:31
Kupiłem pralkę Hoover za ponad 2100,00. Przywieźli, chciałem rozpakować - nie! przed podpisaniem przyjęcia, bo nie jest moja.Podpisałem a panowie wnoszący sobie poszli. Rozpakowałem... wgniecenia z przodu i z lewego boku. nie myślę tego reklamować bo to tylko obudowa a podpisałem ! Teraz testuję pralkę choć wydaje mi się, że dostałem inny model,lecz w tej samej cenie.Co będzie dalej... napiszę gdy się dowiem.
m1m2m3 / 37.248.33.* / 2017-12-20 21:13
Kupiłem golarkę przez internet z odbiorem za godzinę w sklepie. Po około 2 h towar odebrałem. Prezent gwiazdkowy dla bratanka. Wszystko ok, ale... Następnego dnia postanowiłem dokładniej przyjrzeć się zakupowi. I. Szok. Włosy w golarce. Ok ktoś sprawdzał pojechał po ręce no dobra. Ale nagłe olśnienie. W kartach wewnątrz opakowania dziwna kartka. ...... Reklamacja poprzedniego klienta z 06.12. mój zakup 19.12. Cena na paragonie i reklamacji 79,99 moja 99,99.Sprzęt niesprawny. No to pojechałem do sklepu Euro - Toruń CH Bielawy. pan dziad kierownik wszystko w ...Oczywiście pomyłka pracownika. Zero jakiejś skruchy, przecież każdemu może się zdarzyć. Na pieniądze oczywiście muszę czekać bo płaciłem kartą.
mm501 / 37.248.33.* / 2017-12-20 21:10
Kupiłem golarkę przez internet z odbiorem za godzinę w sklepie. Po około 2 h towar odebrałem. Prezent gwiazdkowy dla bratanka. Wszystko ok, ale... Następnego dnia postanowiłem dokładniej przyjrzeć się zakupowi. I. Szok. Włosy w golarce. Ok ktoś sprawdzał pojechał po ręce no dobra. Ale nagłe olśnienie. W kartach wewnątrz opakowania dziwna kartka. ...... Reklamacja poprzedniego klienta z 06.12. mój zakup 19.12. Cena na paragonie i reklamacji 79,99 moja 99,99.Sprzęt niesprawny. No to pojechałem do sklepu Euro - Toruń CH Bielawy. pan dziad kierownik wszystko w d...Oczywiście pomyłka pracownika. Zero jakiejś skruchy, przecież każdemu może się zdarzyć. Na pieniądze oczywiście muszę czekać bo płaciłem kartą.
Skandaliczny sklep / 188.146.170.* / 2019-01-21 14:22
Przestrzegam przed zakupami w Rtv Euro Agd!!! Kupiłem tam w sumie 5 sztuk towaru, w tym będącą przedmiotem sporu zmywarkę. Z premedytacją dostarczono mi towar uszkodzony mechanicznie, który komuś spadł z rampy lub samochodu!!! Po wyładunku w klatce schodowej towaru zwróciłem uwagę na pęknięcie styropianu na zmywarce, które trochę mnie zaniepokoiło. Panowie (z RTV Euro Agd) dostarczający towar nie odpowiedzieli na to nic, tylko zaczęli pokrętnie mówić, że zawsze towar mogę zareklamować, jednocześnie podsuwając mi papier do podpisu (z zaznaczeniem na nim, że towar nie został sprawdzony na moje życzenie). Było ciemno i nie widać było „gołym okiem” uszkodzenia wewnątrz opakowania. Dopiero w domu, po zdjęciu styropianu okazało się, że cały przód i bok zmywarki jest pogięty. Wygląda to tak, jakby zmywarka spadła ze sporej wysokości. Niestety Panowie celowo uśpili mają czujność (chyba mieli coś na sumieniu?). Jeszcze tego samego wieczoru zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi do sklepu TV Euro Agd, dołączając zdjęcia i dokument odbioru (oczywiście z zaznaczoną adnotacją, że towar nie został sprawdzony pod kątem uszkodzeń mechanicznych) z prośbą o wymianę towaru na nowy, pełnowartościowy. Zależało mi na czasie, ponieważ byłem w czasie montażu kuchni. Dzwoniłem, pisałem, prosiłem wielokrotnie o przyspieszenie wymiany, bo nie mogłem dokończyć remontu kuchni. Niestety bez najmniejszego odzewu!! Skąd ta zwłoka w tak oczywistej sprawie??? Bardzo mnie to niepokoi i boję się już jaką niespodziankę szykuje mi sklep milcząc tak długo w tak prostej wydawałoby się sprawie. Zawsze z chęcią robiłem zakupy w tym sklepie. Zostawiłem w mim kilkanaście tysięcy złotych, ale po tym jak mnie potraktowano nigdy w życiu (choćby nie wiem jakie mieli promocje) nie zrobię zakupów w tym sklepie z obawy przed takim właśnie lekceważącym stosunkiem do klienta. Będę też przestrzegał wszystkich przed zostawianiem tam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Dziś jest niedziela, jutro mija ustawowe 14 dni, a ja wciąż nie mam jakiejkolwiek odpowiedzi! Na pewno tego tak nie zostawię. Całe szczęście mogę podjąć jeszcze kroki prawne i nie zawaham się z nich skorzystać.
BP / 83.23.204.* / 2017-12-12 08:27
Niestety dołączyłem do grupy osób, które nie chcą mieć z tym sklepem już nic wspólnego. Telewizor niby uszkodzony podczas transportu do domu. Nic z tego, już bardziej ostrożnie nie można byłoby się z nim obejść jak ja to zrobiłem. Nie polecam. Nie kupujcie w tym sklepie, bo po prostu oszukują !!!!
001Jarek / 91.228.88.* / 2018-02-06 11:27
Szanowni Państwo,
Proszę zrozumieć, że ten sklep sprzedaje buble i dlatego ceny są niskie. Lepiej zapłacić parę złotych więcej i kupić w innym sklepie. W sklepie w Bielsku-Białej w C.H. Gemini chciałem kupić telewizor. Oglądałem trzy dla porównania i KAŻDY był wadliwy. Nie dość, że sprzedawcy nie mieli odpowiedniej wiedzy na temat oferowanych produktów, to Jaśnie Wielmożny Pan Kierownik stwierdził, że nie będzie mi prezentował innych telewizorów bo nie ma do nich pilotów. Pozostawiam to bez komentarza, każdy pewnie się domyśla dlaczego nie chcieli zaprezentować innych telewizorów.
Jeżeli chcą Państwo uniknąć stresów i problemów po dokonaniu zakupu, to radzę aby nic w tym sklepie nie kupować. Proszę zrozumieć, że w tych sklepach nikomu nie zależy na klientach i dobrej opinii. Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - to dewiza tej firmy.
ddaat / 79.184.105.* / 2018-02-09 16:53
Jeżeli kupować w EURO to tylko przez sklep internetowy (czasami mają bardzo dobre jednodniowe promocje). Kupiłem u nich wiele drobnej elektroniki (kamera 4k, telefony, parę gadgetów, ostatnio drona DJI) ale wyłącznie poprzez sklep internetowy z odbiorem osobistym. Przy odbiorze zawsze dokładnie wszystko sprawdzam i sprzęt za każdym razem był fabrycznie zapakowany prosto z magazynu, zero problemów. Z tego co tu czytam to problemy występują głównie ze sprzętem "gabarytowym". Jedyne co mogę faktycznie potwierdzić, że sprzęt kupowany na miejscu może być zdekompletowany (tak kupiłem u nich parę lat temu ekspres Saeco)
Kriseusz23223 / 94.254.158.* / 2017-12-08 19:58
Zawsze miałem o RTV dobre zdanie ale teraz to już nie.
Dawałem Xboxa One na gwarancję ponieważ zasilacz się zepsuł i dodatkowo dałem pada bo jeden guzik mi nie działał. Oddawałem zestaw do sklepu jeszcze w listopadzie i do dziś nie mam pełnego zestawu i to jest przecież czas 14 dni roboczych. Z dwa tygodnie temu dostałem konsolę z nowym zasilaczem ale zorientowałem się że w środku nie ma pada. Gościu powiedział że nie wyszedł jeszcze od serwisanta i dopiero za tydzień. To się tak chodziło dzień w dzień i nic. Teraz ostatnio byłem we wtorek bo mijał wtedy tydzień to mi gadają że nie gadali z serwisantem i nie mieli z nim kontaktu.No kurde to to jest sklep czy co najpierw ci gadają że za tydzień a potem że z nim się nie porozumiewali. I tak znów dzisiaj idę i znów ta gadka "za tydzień" w środę lub w czwartek.
No ja mam taką nadzieję ale nie wiem co myśleć.

Także moje zdanie jest takie że nie należy kupować drogich sprzętów u nich.
Można kupić tam podkładkę pod myszkę czy grę na konsolę ale nie drogi sprzęt bo potem się spieprzy i będzie się czekać miesiąc lub dwa miesiące. Na dodatek także moi znajomi kupili tam parę lat temu odkurzacz i też czekali 1,5 miesiąca.
dsasd / 79.184.105.* / 2018-02-09 17:00
Jeżeli chodzi o temat reklamacji to właśnie przerabiam z nimi reklamację drona DJI. Po pierwszej ekspertyzie odesłali, bo nie dołączyłem wszystkich akcesoriów tylko samo urządzenie (stwierdzenie, że nie ma akcesoriów trwało 20 dni :-). Fakt z jednej strony mój błąd bo nie przeczytałem informacji w gwarancji dystrybutora Action a zasugerowałem się informacją na stronach DJI jednak pracownik przyjmujący zgłoszenie na zadane pytanie czy mogę oddać samo urządzenie bez akcesoriów bez zastanowienia odpowiedział "jak najbardziej". Wczoraj oddałem drona ponownie tym razem cły komplet, zobaczymy jak to sie dalej rozwinie...
Dji / 37.47.56.* / 2018-02-12 12:03
Nie miej nadzieji na naprawę czekaliśmy z mężem 2 miesiące na naprawę dron wrócił nie naprawiony A na dodatek uszkodził nam kamerę teraz walczę z nimi o naprawę zepsutej kamery ale nic nie jestem narazie w stanie z tym zrobić. Mieliśmy z mężem drona 12 dni oddaliśmy na reklamacji dwa miesiące oczekiwania i wrócił w gorszym stanie niż był porażka. Daj znać. Jak skończy się u Ciebie.
Mateusz W / 77.254.46.* / 2018-10-05 23:45
Ja wysłałem drona a głównym powodem było brak laczenia kontrolera. Dzial reklamacji odpisal ze mam uszkodzony silnik i peknieta podstawe.Czekam miesiac na zwrot sprzętu. I chce oddać firmie, która naprawia DJI poprosze o ekspertyze i wtedy bede mogl wytoczyc im sprawe. Unikają czlowieka jak sie tylko da. NIGDY WIECEJ OLE OLE !!!!
VW MK3 / 81.190.115.* / 2017-12-04 11:54
Kupiłem laptopa Lenovo czekam juz dwa tygodnie , zero informacji serwis lenovo odsyła do sklepu a sklep do lenovo , po zakupie klient nie ma pola manewru , dopiero dziś dowiedzialem sie , ze laptop wraca do sklepu z serwisu , a przyczyną był problem z systemem , oraz informacje , ze podobno mam jeszcze za to dopłacic chory sklep jak i jego pracownicy łącznie z całą jego polityką traktują klienta jak idiote Omijajcie ten sklep ! Sprzedaja uszkodzone wadliwe produkty
gość993 / 80.53.60.* / 2017-11-24 12:30
OMIJAĆ SKLEP SZEROKIM ŁUKIEM!!!
Wadliwy ekspres do kawy Krups na kapsułki: I awaria po 4 miesiącach użytkowania- padł dyfuzor; II awaria po kolejnych 3 miesiącach (ekspres naprawiony "po cichu" i odmowa reklamacji, bo działa, nie ma wady!!!); III awaria dwa tygodnie później - odmowa reklamacji, produkt niewłaściwie użytkowany, wina kupującego, nie sklepu. Oczywiście ekspres użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, kapsułki Nescaffe drogie w cholerę, kawa zaparzana z kapsułki tylko raz, odkamieniany. Brak słów. Czy ktoś występował z tymi oszustami na drogę sądową? Macie jakieś doświadczenia?
uu / 83.28.252.* / 2017-11-11 16:35
złodzieje, nowy laptop firmy dell na gwarancji się psuje!! jakość obsługi fatalna, 2 miesiące trzeba czekać na naprawę, nie kupujcie tam nic!! strata czasu!
kandzia / 2017-10-09 18:45
Powszechna praktyka, to prawda... znajoma tam kupiła telewizor za kilka tysięcy i była na nim tak przyklejona folia zabezpieczająca, że nie było widać rysy, aż do momentu zerwania tej folii. No i kto chce mieć nowiutki telewizor z dużą widoczną rysą na ekranie? Wiadomo, że nie mogli tak tego zostawić, poszli składać reklamację, a tam sprzedawca zwalał na nich, że to oni zrobili w domu, bo to defekt mechaniczny. Dopiero jak postraszyli ich rzecznikiem praw konsumentów, to im wymienili telewizor.
Justyna323 / 109.173.216.* / 2017-10-30 17:54
Kupilam kuchnie electrolux z montażem gratis.
Niestety obsluga miala "problem" zzamontowaniem weza do gazu bo podobno 3m to za duzo!
Mimo ze montaż byl w cenie, musialam dodatkowo zaplacic!!!

Jakby tego było malo, karta gwarancyjna byla wepchnieta gdzies w papierach przyklejonych do kuchni, a przynajmniej tak twierdzi obsluga sklepu...bo niestety nie widzialam jej na oczy. Moze to moja iwna, nie spodziewałam sie ze tak wazny dokument bedzie wlozony razem ze smieciami i swistkami z oferta zamiast byc w pakiecie razem z instrukcja.
Ogolnie nie polecam tego sklepu!
Odechcialo mi sie.zakupów.
Dla mnie te gratisy to jedna wielka sciema!
Montaz gratis -a i tak musialam zatrudnic do tego kogos z zeenatrz.
Dyszemialy byc ustawione pod gaz butlowy. Tgeo tez nie zrobili mimo wcześniejszych ustalen. Ogolnoe zamiast gratisów dostalam w gratisie pbo dodatkowych kosztów. Kpina!
Józek_1972 / 185.54.102.* / 2017-10-09 11:16
Witam,oddałem do naprawy telewizor po miesiącu zadzwoniłem na infolinie okazało się że telewizor jest w serwisie od 6 dni dopiero.TRAGEDIA NIGDY WIECEJ NIC TAM NIE KUPIĘ.
Antoni46 / 188.47.50.* / 2017-10-05 22:49
Nigdy więcej zakupów w tych sklepach.
Kupujesz sprzęt. W domu okazuje się,że nie
działa. Następnego dnia odnosisz do sklepu.
I tu niespodzianka. Zamiast wymiany na sprawny lub zwrotu pieniędzy, reklamacja.
Złożenie reklamacji ok. 40 min. Oględziny, zdjęcia szukanie powodu do nie uwzględnienia reklamacji.Przypomnę od zakupu minęła doba.
Reklamacja jak dobrze pójdzie 2 tygodnie.
Nie masz sprzętu i nie masz pieniędzy.
Jak widzę to powszechna praktyka w tych sklepach.
Karolina948 / 94.254.147.* / 2017-09-25 20:38
Ostatnio kipilam laptop 2w1 z funkcja tableta, po rozpakowaniu w domu okazało się ze tablet nie ma styku z klawiatura a pole myszki jest w połowie odklejone. 3 dni próbowałam oddać go do reklamacji bo albo system się zawiesił albo kolejka do reklamacji po same drzwi a do kasy nikogo... po 10 dniach otrzymałam list ze wszystkie te zażalenia są bezpodstawne bo uszkodzenia powstały na skutek użytkowania (laptop był w użyciu max 10 min) i bardzo im przykro ale odeślą go do salonu. Pan na infolinii stwierdził żeby odrazu napisać maila na bok@ i opisać swój problem raz jeszcze...w 14 dniu od reklamacji dostałam SMS ze moja reklamacja jest uznana i zapraszają do sklepu w celu wymiany lub zwrotu gotówki - SMS o 12. O godzinie 16 mail ze mój laptop nadal jest w serwisie i eksperci wydali opinie ze laptop został uszkodzony z mojej winy i oni nie podejmują sie ani naprawy ani wymiany. W dniu kolejnym udałam się do sklepu gdzie dostałam zwrot gotówki. Dziwne bo przecież laptop jest nadal w serwisie. Paranoja - nie polecam nikomu tego sklepu. Cieszę się jedynie ze udało mi się odzyskać pieniądze
kupujący w Legnicy / 213.108.15.* / 2017-09-13 13:59
To co tutaj piszą wszyscy negatywnie to prawda to jest chory sklep i infolinia tego sklepu.Żadne pieniądze nie są warte tego aby tam kupować.Po prostu to co oni robią z klientem po zakupionym towarze to jest horror.Jak ktoś chce mieć święty spokój to niech omija ten sklep.

Najnowsze wpisy