Forum Forum finansoweBanki

bgż optima-opinie.

bgż optima-opinie.

Żyrafa00 / 2011-11-23 15:01
Czy macie jakieś doświadczenia z tym bankiem internetowym? Jaką mają ofertę i czy w ogóle warto przenieść do nich swoje pieniądze?
Wyświetlaj:
Artur353 / 5.172.255.* / 2019-02-06 06:47
Tak mam takie, że to złodzieje i oszuści żerujący na czyimś majątku.
JAB / 62.21.104.* / 2018-07-24 12:12
Ostrożnie ! Bank dopuszcza działania swoich pracowników na granicy prawa .
Kazimierz Marian / 83.27.5.* / 2017-01-19 19:53
SZANOWNI PAŃSTWO,

MAM KONTO - RACHUNEK W TYM BANKU. OD TYGODNIA WYSYŁAM DO NICH E-MAILE, Z PROŚBĄ O KONTAKT TELEFONICZNY. ŻADNEJ ODPOWIEDZI. ZACZYNAM WĄTPIĆ CZY JESZCZE ISTNIEJĄ I CZY NIE UTRACĘ ZDEPONOWANYCH U NICH ŚRODKÓW. JESTEM BARDZO ZDENERWOWANY.
H Szatkowski / 2017-01-20 08:59
Skoro liczy Pan na kontakt telefoniczny nie prościej było już dawno po prostu zadzwonić ?
ted904 / 82.177.148.* / 2016-11-17 14:41
Chcąc założyć Konto Indywidualne w BGŻOptima wraz z lokatą, musisz się liczyć z brakiem ochrony Twoich danych osobowych. Bank wymaga skanu lub fotki Twojego dowodu osobistego przesłanego via internet, mimo podanych pisemnie wszystkich danych o tym dokumencie. Chcą jeszcze danych dotyczących twoich zarobków oraz zawodu, w którym pracujesz. Skan lub foto dowodu osobistego, gdy dostanie się w ręce złodzieja może wykonać podróbkę i narobić wiele kłopotu. Ciekawe po co im tego typu dane ? A może też chce wymiary .... wagę, itp potencjalnego klienta. Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych stwierdził, że skan, dowodu nie powinien być wymagany przez bank, gdyż naraża właściciela na potencjalne niebezpieczeństwo. O tym mówi ustawa o ochronie danych osobowych. Więc stanowczo NIE polecam stosowania takich wymogów !!!
P_a_w_e_l / 89.72.196.* / 2016-04-09 22:53
Przestrzegam przed zakładaniem konta dla firm w banku BGŻ BNP Paribas. W skrócie: zaistniał problem z obsługą konta internetowego firmowego, z wykorzystaniem tokena – nie doczekałem się hasła do pierwszego logowania do systemu, pomimo wielokrotnych prób kontaktu z infolinią (rachunek za telefon na pewno będzie niemały). Gdy już udało się połączyć z konsultantem, byłem przekierowywany do kolejnej osoby itd. Moja cierpliwość została wystawiona na ciężką próbę biorąc pod uwagę ilość podejmowanych prób uzyskania hasła. W rezultacie nie mam dostępu do konta. Niestety, aktywacji konta można dokonać jedynie przez infolinię, nie można w placówce bankowej. W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak zrezygnować z usługi. Zdecydowanie odradzam wybór konta firmowego w tym banku.
Jasiek88PL / 83.19.120.* / 2016-08-17 14:24
Brak jakiejkolwiek kompetencji, najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem odczynienia. Stanowczo odradzam wszystkiego co z nim związane!
MrG / 89.186.28.* / 2016-03-23 01:17
Ten bank to DNO! Jestem z Lublina. Mam kredyt hipoteczny, konto firmowe i kredyt obrotowy. Bank zacofany technologicznie. SMSy w kontach firmowych niedostępne mimo ślepych obietnic! Współpraca z tym bankiem to ciągła udręka. Ze wszystkim trzeba dymać do oddziału. Nie potrafią zadbać o obecnego klienta. Mój "opiekun" jeśli w ogóle można go tak nazwać nie potrafił dopilnować dla mnie prozaicznych tematów. Mój kredyt obrotowy realizowany zgodnie z założeniami umowy był podpisany na 12 miesięcy. Po tym okresie zamiast dać lepsze warunki,przedłużyć i podać sobie rękę zaczynają piętrzyć się przeszkody i procedura jak przy hipotece. Ponowna gruntowna weryfikacja firmy, taczka dokumentów .. myślę trudno. Załatwiłem, przekazałem opiekunowi potwierdził że to wystarczy więc pojechałem na ferie zimowe. Po 4 dniach zaczęło się wydzwanianie i psucie odpoczynku że analityk chce jeszcze zaświadczenie takie a takie i jeszcze to i jeszcze tamto. Na koniec okazało się że muszę zapieprzać do lokalnego oddziału w Zakopanym podpisać jakiś kwit i zapłacić 700 zł za łaskawe przedłużenie kredytu o miesiąc bym mógł donieść dokumenty po powrocie do Lublina. Następnie po powrocie się okazało że poprzednie dokumenty są już nie ważne bo przecież minęło 14 dni i śpiewka od nowa a na koniec mi dowalili że nie mam zdolności bo styczeń jest słaby (wydaliśmy masę kasy zarobionej w listopadzie i grudniu na nowe urządzenie biura) mimo że listopad i grudzień był na maksa tłusty. Jestem na etapie przenoszenia wszystkich produktów do banku ING gdzie równolegle posiadałem konta od ponad 10 lat i traktowany jestem jak człowiek. W banku BGŻ nie dowiesz się niczego jeśli jest decyzja odmowna na jakiś produkt. Tekst standardowy "system mi tego nie przyjmuje" albo "analityk twierdzi że nie". Beton, ściana,zapora ... Dziwne jest to że "analityk" w 4 innych bankach po rękach mnie całuje. Zmarnowałem tylko czas w tym banku ... jestem wzorowym klientem a oni mi robią łaskę na każdym kroku. Niech się w tyłek ugryzą ... żegnam. NIE POLECAM!
askan / 164.127.153.* / 2016-02-19 12:49
NAJGORSZY BANK W POLSCE!!!!!!!
kingee / 46.22.174.* / 2014-08-11 14:26
Założyłam w BGŻ Optima konto oszczędnościowe, aktywuje się je za pomocą maila, smsa i numeru klienta, który wysyłają pocztą tradycyjną.

Maila nie otrzymałam i konta uruchomić się nie da. Po dwóch telefonach na infolinie dowiedziałam się wreszcie, że yahoo na którym mam skrzynkę mailową odbija maile BGŻ. Szkoda wielka, że nikt nie raczył mnie o tym poinformować, co więcej dopiero drugi konsultant o tym wiedział!

Poprosiłam o zmianę adresu mailowego do korespondencji poprzez infolinię, niestety zgłoszenie nie mogło zostać przyjęte, bo było ok.19 i z jakiegoś powodu to jest już za późno, mimo, że infolinia działa do 22.

Zgłoszenie przyjęto o 10 rano w poniedziałek(dziś) i nadal czekam na tego nieszczęsnego maila (mają czas do 17.30, aby go wysłać). Nie chcę zapeszać, ale mam przeczucie, że to nie koniec przeszkód.
Cezary Major / 212.244.241.* / 2016-02-16 12:34
Niestety, przeszkody z pewnością dopiero nadejdą. Zwłaszcza przy próbie zamknięcia konta. Jest to droga przez mękę. Bank nie reaguje na wypowiedzenia wysyłane drogą tradycyjną. Domagają się (z resztą z godnie z regulaminem) wypowiedzenia elektronicznego. Kłopot jest jednak wówczas, gdy np. zmieni się numer telefonu, na który przychodzą hasła smsowe. Hasła wędrują na nieaktualny telefon, zatem dostęp do bankowości elektronicznej jest zamknięty, a zmiana numeru telefonu w banku możliwa jest - wg infolinii - poprzez... kanał internetowy :)
Podsumowując, odradzam. Jest wiele innych banków, gdzie rozwiązania regulaminowe nastawione są na wygodę klienta. BGŻ Optima jest przeciwieństwem takiej filozofii.
G / 176.105.133.* / 2014-05-03 10:51
Witam,
ja niedawno założylem lokatę bezkarną i jak na razie nie moge powiedzieć złego słowa o tym banku, wszytsko działa jak należy, logowanie bez problemy przez internet, raz kontaktowałem się z biurem obsługi i trafiłem na kompetentna osobę, ktora udzielila mi wszystkich informacji, wiec polecam
zarabiacnabankach.blogspot.com / 37.190.150.* / 2017-09-29 11:19
Ja również mam bardzo pozytywne doświadczenia z tym bankiem.
Napisałem o tym m.in. tu http://zarabiacnabankach.blogspot.com/2017/09/znakomite-lokaty-powitalne-bgz-optima.html, znajdziecie tu również informacje o znakomitych propozycjach banku, szczególnie dla nowych klientów (później warte rozważenia wydaje się ich konto oszczędnościowe).
Bank potrafi też ładnie zaskoczyć - ostatnio na fali jesiennego wyścigu o lokaty klientów zaproponował bardzo ciekawą lokatę:
http://zarabiacnabankach.blogspot.com/2017/09/24-od-bgz-optima-swietna-lokata.html

Zapraszam na bloga - można tu znaleźć sporo ciekawych pomysłów odnośnie szeroko pojętej bankowości
Monia202 / 195.117.196.* / 2016-08-09 14:37
Dla mnie na razie też od pół roku jest ok. Mam lokatę i konto dużo wyżej oprocentowane niż w swoim "wielkim" banku Pekao SA.
Jędrzej Ostrożny / 141.119.184.* / 2012-09-05 06:29
A czy ktoś moze mi udzielić informacji, w jaki sposób naliczają odsetki pieniędzy które znajdują się na rachunku głównym?
Kiedy,.... na początku, na końcu miesiąca, a może wcale? Nigdzie nie znalazłem informacji.
akadm / 178.216.90.* / 2013-06-09 14:27
na koniec miesiąca wypłacają odsetki, minus 19% podatku Belki.
Jędrzej Ostrożny / 141.119.184.* / 2012-09-05 06:27
A czy ktoś moze mi udzielić informacji, w jaki sposób naliczają odsetki pieniędzy które znajdują się na rachunku głównym?
Kiedy,.... na początku, na końcu miesiąca, a może wcale? Nigdzie nie znalazłem informacji.
Erobertg / 37.108.207.* / 2012-08-19 13:47
Mam konto od 5 miesięcy , wszystko jest ok. Nie miałem żadnych problemów z założeniem konta Optima jest częścią Bgżtu. Polecam jak najbardziej.
Jack595 / 79.163.25.* / 2012-07-07 19:42
Odradzam TEN BANK !!!!!!!!!!!!!!
brak jakiejkolwiek pomocy ze strony infolinii,
tydzień rozwiązywałem problem z 15 konsultatami
porażka
KlientOptimy. / 83.21.156.* / 2012-02-21 16:16
Zrób to co ja. Wejdź na Optmę i czytaj, innego wyjścia nie ma. Opisywanie wszystkich szczegółów, procedur zajmie dwie godziny.
Ja uważam, że warto poświęcić czas za dokładne zapoznanie się z ofertą.
Ważne, że dają wszystko darmo, nie liczą za SMS-y, telefony itp.
Moim zdaniem, to dobra i bezpieczna oferta, w pełni kontrolowana przez posiadacza konta.
KlientOptimy / 83.21.156.* / 2012-02-21 13:23
Założyłem dwa konta, otrzymałem wszystko w terminie i wszystko działa jak należy.
Początkującym radze wysłać przelew iniciujący na kwotę ... powiedzmy 10 zł i wystarczy.
Obsługa tokena nie sprawia trudności, należy tylko dokładnie zapoznać się z instrukcją, czytać regulaminy, etc.
Dzwoniłem do Optimy dwa razy, bez problemu.
Minusy;
Po zalogowaniu, strona działa (czasami) zbyt wolno,ale trzba uzbroić się w cierpliwość.
Ogłnie polecam Wszystkim.
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy