Bardzo prosił bym o pomoc,3 lata temu zakupiłem produkt "better future"z promocją na 10 lat IKE na 6,48%. Od ponad 3 MIESIĘCY NIE MOGĘ SIĘ zalogować do portalu świadczacego usługi better future - openlife. Mój "opiekun" tłumaczy mi ten fakt modernizacją serwera i "przenoszeniem klientów z ostatniego koszyka, w którym się znajduje". Od 3 miesięcy nie jestem w stanie się tam zalogować i cokolwiek zmienić, mogę jedynie biernie sobie spoglądać na fundusze uniKorona, w które zainwestowałem... Czy powinienem pisać do Urzedu ochrony praw konsumentów? Czy znów zadzwonić do "swojego opiekuna" i poprosić o rozmowę z jego przełożonym? Doradźcie proszę co mogę zrobić, nie wiem nawet w której części umowy mogę szukać danych dotyczących "przerwania ciągłości dostępu do portalu internetowego openlife". Pozdrawiam i proszę o pomoc
Krzysztof_M