Forum Forum finansoweInne

Co można zrobić, gdy masz zablokowany dostęp do usług internetowych Twojego banku, instytucji? (OPEN FINANCE)

Co można zrobić, gdy masz zablokowany dostęp do usług internetowych Twojego banku, instytucji? (OPEN FINANCE)

zephim / 2015-02-07 17:05
Bardzo prosił bym o pomoc,3 lata temu zakupiłem produkt "better future"z promocją na 10 lat IKE na 6,48%. Od ponad 3 MIESIĘCY NIE MOGĘ SIĘ zalogować do portalu świadczacego usługi better future - openlife. Mój "opiekun" tłumaczy mi ten fakt modernizacją serwera i "przenoszeniem klientów z ostatniego koszyka, w którym się znajduje". Od 3 miesięcy nie jestem w stanie się tam zalogować i cokolwiek zmienić, mogę jedynie biernie sobie spoglądać na fundusze uniKorona, w które zainwestowałem... Czy powinienem pisać do Urzedu ochrony praw konsumentów? Czy znów zadzwonić do "swojego opiekuna" i poprosić o rozmowę z jego przełożonym? Doradźcie proszę co mogę zrobić, nie wiem nawet w której części umowy mogę szukać danych dotyczących "przerwania ciągłości dostępu do portalu internetowego openlife". Pozdrawiam i proszę o pomoc
Krzysztof_M

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: