Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Cztery tysiące becikowego w KRUS

Cztery tysiące becikowego w KRUS

Money.pl / 2006-03-09 16:59
Komentarze do wiadomości: Cztery tysiące becikowego w KRUS.
Wyświetlaj:
zew / 77.255.140.* / 2010-12-29 14:03
Mam pytanie do znawców tematu? Mam 1,5 ha ziemi , więc jestem rolnikiem.;-)) ale pracuje sobie i jestem na zus-ie. Mój mąż za to pracuje na ziemi i opłacam na niego krus, Pytanie brzmi: czy on może się starać o jakieś pieniądze w Krusie z tytułu narodzin dziecka???

Re:

jaga5 / 79.186.225.* / 2010-05-15 07:47
Witam,mam pytanie,wychowuje dziecko niepełnosprawne,ktore jezdzi na wozku,mieszkamy na wsi,pobieram swiadczenie pielegnacyjne,z tego tytułu odprowadzane sa skladki do zus, maz placi Krus czy otrzymam zasiłek macierzyński z KRUS?
taka tam / 87.205.194.* / 2009-10-27 18:12
Ja płace skladki dobrowolnie jako domownik. Fakt dostałam pieniadze z tytulu urodzenia dziecka z krus,ale musielam wrucic do pracy na gospodarke. W krusie zwraca sie chorobowe za co najmniej misiac czyli miesiac musisz chorowac zeby dostac chorobowe. a w zusie nawet za 1 dzien zaplaca. Baaaaardzo zadko sie zdarza ze lekarz wyda zwolnienie na co najmniej 31 dni
ania1979 / 83.143.167.* / 2009-08-10 15:45
S asiad jest zarejestrowany w KRUSie. Oczywiście pola na oczy nie widział!!! jego ojciec ma ziemie. A sąsiad na czarno zajmuje się remontem mieszkan z czego ma 5 000 misiecznie i nic nigdzie nie zglosil. Maja nowy dom, 3 samochody - dobrej klasy (max 3 letnie) a ja zapierniczam na ZUS i co mam z tego???!!! Może też powinnam zostać "biednym" rolnikiem!!!???
eletizab / 178.42.218.* / 2011-10-20 16:18
Nie wszyscy rozumieją co to znaczy praca w rolnictwie.My musimy chorować ponad 30 dni aby nam KRUS zapłacił a mój mąż za 40 lat pracy rentę w wysokości 850zł a pracował piątek świątek i niedzielę na 20h
Plusy i minusy!!! / 83.25.19.* / 2010-02-08 11:22