Forum Forum pracyOferty - szukam pracy

czy warto inwestowac w szkolenia?

czy warto inwestowac w szkolenia?

gienek09 / 2011-04-04 14:38
witam,
jestem nowicjuszem na rynku pracy, po zakończonych studiach widzę że moje CV ginie pośród miliona innych, konkurencja ogromna, konkurenci wykwalifikowani, moje doświadczenia ubogie, czy myślicie że szkolenia mogą pomóc mi w późniejszym znalezieniu pracy, wszelkie kursy będą przydatne?
Wyświetlaj:
IzaD / 37.225.41.* / 2020-12-20 23:35
W kursy warto inwestować, a już w kurs makijażu permanentnego, to już w ogóle warto! Studio Prestiż z Legnicy dobrze je robi.
Jajao213 / 89.64.49.* / 2020-05-07 14:13
Pewnie, że warto szkolić pracowników, ale należy to robić umiejetnie, aby oni wiele z tych szkoleń wynosili, plus żeby była jakaś nagroda. Bez nagród nie ma starania, ja jako menedżer z wieloletnim doświadczeniem w tej pracy sporo na ten temat wiem. Polecam np. Hotel Grand Lubicz w Ustce - ciekawa strefa do wypoczynku i do nauki ;)))
Kacp3r475 / 5.173.72.* / 2020-04-01 15:03
Warto inwestować w kursy, zwłaszcza językowe. Języki są w cenie, a ich mnogość zawsze przykuwa uwagę rekruterów, no i przydają się na każdym stanowisku, w niemal każdej branży. Sama podstawowa znajomość jakiegoś języka niestety nie jest już atrakcyjna - teraz warto moim zdaniem zapisywać się na językowe kursy branżowe i specjalizować szczegółowo w jednej, konkretnej dziedzinie. Np. Demostenes we Wrocławiu oferuje takie kursy prawnicze, medyczne, techniczne. Super sprawa, zyskujesz specjalizację, a to moim zdaniem się teraz najbardziej liczy w kwestii języków obcych. Angielski zna już prawie każdy, a angielski np. techniczny już tylko garstka.
masad / 77.79.235.* / 2019-12-02 10:07