Forum Forum nieruchomościBudowa

Dodatkowy koszt budowy domu energooszczędnego, zwraca się w ciągu 7 lat

Dodatkowy koszt budowy domu energooszczędnego, zwraca się w ciągu 7 lat

Wyświetlaj:
berra / 212.7.215.* / 2018-04-25 09:47
W Gorzowie Wielkopolskim kupiłem mieszkanie dwupokojowe pod wynajem. Remont dość tanio udało mi się zrobić przez Marka Galwasa. Wszystko było w jednym miejscu. Nie musiałem organizować innych specjalistów oddzielnie podczas prac, więc dlatego się zdecydowałem. Według mnie bez zarzutu, chociaż nie mam ogromnego doświadczenia budowlanego ;)
wojtekkk147 / 94.254.144.* / 2018-02-01 10:18
W Gorzowie Wielkopolskim kupiłem mieszkanie dwupokojowe pod wynajem. Remont dość tanio udało mi się zrobić przez Marka Galwasa. Wszystko było w jednym miejscu. Nie musiałem organizować innych specjalistów oddzielnie podczas prac, więc dlatego się zdecydowałem. Według mnie bez zarzutu, chociaż nie mam ogromnego doświadczenia budowlanego ;)
juklia / 77.254.216.* / 2016-03-27 13:28
ostatnio znalazłam w internecie bardzo fajny artykuł na temat budowy domu energooszczędnego - http://www.archeton.pl/budownictwo-energooszczedne-jak-mniej-placic-za-energie