Forum Forum pracyDokumenty

Drugi kierunek studiów

Drugi kierunek studiów

karol2133 / 176.221.120.* / 2015-06-17 12:14
Jestem studentem II roku na kierunku Bachelor Studies in Finance na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Nie wiem w dalszym ciągu, w którą stronę chcę pójść (księgowość, analiza finansowa czy może coś jeszcze innego). Dlatego, coraz częściej myślę o drugim kierunku studiów, który mógłby mi pomóc w wybraniu dalszej ścieżki, bądź dopełni w jakiś sposób jedną, a najlepiej więcej profesji. Myślałem o prawie na UWr, które zawsze mnie interesowało albo o jakiejś filologii, ponieważ mój angielski jest na bardzo wysokim poziomie, niemiecki na komunikatywnym (cały czas kontynuuję naukę), a myślę, że trzeci język może być bardzo przydatny (równie dobrze mógłbym się uczyć go na własną rękę, ale boję się braku systematyczności).
Wyświetlaj:
MatLuk / 2015-07-11 20:40
Kursy, praktyki, staże są ważne. Warto inwestować w siebie. Natomiast ja mam sporo znajomych, którzy skończyli dwa kierunki studiów i z tego powodu nie narzekają. A wręcz przeciwnie - cieszą się, że potrafili pogodzić dwa kierunki studiów. Natomiast nie szedłbym na pewno w kierunku filologii. Są inne sposoby, żeby rozwijać swoje umiejętności językowe.

Z tego co piszesz nie jesteś pewien w jakim kierunku skierować swoją edukację, a w efekcie swoją karierę. Co teraz studiujesz?
MarGaretta1051 / 87.206.79.* / 2015-06-30 23:11
Studia studia studia ... a może tak jakieś kursy, gdzie zdobędziesz bardziej praktyczne umiejętności. Pomyśl nad tym teraz jest tak szeroki zakres różnego rodzaju kursów, że i ty coś dla siebie znajdziesz.
ijacec / 194.181.20.* / 2015-10-09 18:43
może to i dobry pomysł ale ja wybrałem Logistykę na WSB i pewnie kolejny kierunek nie będzie mi potrzebny.
onlineekspertwsb / 95.49.201.* / 2015-10-11 12:12