Forum Forum prawnePracy

Dyscyplinarne zwolnienie z pracy

Dyscyplinarne zwolnienie z pracy

Money.pl / 2007-03-16 07:44
Komentarze do wiadomości: Dyscyplinarne zwolnienie z pracy .
Wyświetlaj:
ann1234 / 82.160.168.* / 2013-12-25 06:17
Witam!
Mam problem, nie zostałam zwolniona dyscyplinarnie, ale zostało mi wręczone wypowiedzenie z powodu utraty braku zaufania oraz podejrzeń przywłaszczenia pieniędzy. Mój zakres czynności nie zawiera żadnej wzmianki o przyjmowaniu i rozliczaniu pieniędzy (nie pracuję jako księgowa), chodzi o rok 2011 (ubezpieczenie). Pieniędzy nie wzięłam, cała dokumentacja dotycząca tego zginęła podczas mojej 8 miesięcznej nieobecności w pracy (urlop macierzyński). Na moje miejsce z polecenia dyrektora została zatrudniona na zastępstwo 19latka, która nie miała zielonego pojęcia o charakterze pracy, po powrocie do pracy zgłaszałam, iż brakuje wielu dokumentów, że w papierach jest bałagan. Od kwietnia br. porządkowałam dokumentację, jednak są straszne braki. Dyrektor straszy mnie prokuraturą i zmianą treści wypowiedzenia. Ponadto została wystawiona mi ocena pracy oczywiście negatywna (oceny są dokonywane co dwa lata), dyrektor nie poinformował mnie o wystawieniu oceny, tylko mi ją wręczył, nie wziął pod uwagę iż moja nieobecność była długotrwała. Złożyłam już odwołanie do sądu pracy i chce napisać odwołanie od oceny pracy, jednak pracodawca straszy mnie prokuraturą i sadami. Co mam robić ?
szklarek / 2013-12-27 11:24
Gromadzić dowody, które pomogą Pani w sądzie pracy. Grozić pracodawca nie bardzo może zw. dyscyplinarnym bo jak zrozumiałem z opisu wiedzę o brakach finansowych posiadł dużo wcześniej niż 1 miesiąc temu, więc na zwolnienie dyscyplinarne z tego powodu jest po prostu technicznie zbyt późno- będzie ono nieprawne z tego kalendarzowego powodu, więc Pani odwołanie od niego (jeśliby do niego doszło) będzie z automatu niemal skuteczne.