Forum Forum emerytalneInne

Emerytury pomostowe - propozycje rządowe

Emerytury pomostowe - propozycje rządowe

Mirosława Szudrowicz / .* / 2005-06-18 07:30
Komentarze do wiadomości: Emerytury pomostowe - propozycje rządowe.
Wyświetlaj:
BOŻENA / .* / 2005-07-28 23:15
Jestem nauczycielką.Przez 20 lat pracuję w szkole dwuzmianowej.Hałas, stres,mówienie przez średnio 5 godzin dziennie,wieczorne sprawdzanie zeszytów zniszczyły mój system nerwowy gardło i wzrok. Dzisiaj uważa się, że mogę pracować do 60 lat.Który z rodziców powierzy swoje dziecko nauczycielom - głuchym, niedowidzacym i dłegoko znerwicowanym
g.k. / .* / 2005-07-26 13:39
Emeryturę powinno się otrzymywać za przepracowane lata a nie ze względu na wiek.Co z ludżmi którzy zaczynali pracować mając 14 ,16 lat.Pracując jako kierowca przez 37 lat mam 54 lat jestem bez pracy i prawa do zasiłku co ze mną.Za co mam żyć.
waldi2 / 89.171.42.* / 2008-02-25 09:30
pracuje 37 lat na odlewni i mam zdrowie z******, a oni p********* się zajmują. Tacy jak ja umierają szybko.
Marek / .* / 2005-06-29 18:55
a co z policjantami żołnierzami ??? czy ktoś sobie wyobraża 65 letniego policjanta na patrolu czy żołnierza bieegającego po poligonie ??? a może ktoś chce by pracowali oni do końca swoich dni
zygmunt / .* / 2005-06-29 15:11
młodzi ludzie ni mają pracy,a rząd chce,żeby górnik pracował do końca życia ,w skrajnych warunkach ,polska to chory kraj.25-lat solidarności ,coś cie zrobili dla społeczeństwa,oprócz sprzedanych zakładów pracy .i pytanie, kiedy dojdziemy do poziomu komunistów ........zł..........e.
krystek / .* / 2005-06-24 18:31
W pełni zgadzam się z przedmówczynią. Dodam tylko tyle, że projektuje i wykonuje takie ustawy wybrana przez społeczeństwo tzw.władza ustawodawcza. Ta zaś do spółki z wykonawczą cały czas oszukuje i kiwa społeczeństwo. Ignorancja i lekceważenie obywateli przez władze wszystkich szczebli sięgnęło zenitu. to jeden z licznych przykładów.
Mirosława Szudrowicz / .* / 2005-06-18 07:30