EUROBANK

Opinotwórca / 84.10.73.* / 2010-08-21 07:25
Spotkałem na forum kilka negatywnych opinii odnośnie EURO BANKU… to co zauważyłem to przede wszystkim fakt, że są one wyrażane przez jednostki posiadające poważne problemy z regularnym zaspokajaniem wierzytelności bankowych – czyli osoby, które miały kontakt z Departamentem Windykacji EB. Oceniają bank przez pryzmat swoich osobistych problemów na różnych płaszczyznach życia, od finansowych po rodzinne. Taka negatywna opinia w mojej ocenie jest bezzasadna a przede wszystkim nieobiektywna… Warto zauważyć, że w Euro Banku pracują najczęściej młodzi ludzie – to znak, że widzą oni w tej Spółce możliwość rozwoju osobistego, jasnych kryteriów oceny swojej pracy, możliwość zdobycia doświadczenia w realnym partycypowaniu na rynku finansowym. Wiem również z wielu opinii znajomych, kolegów i przyjaciół, że doceniają oni w tym banku: SZYBKOŚĆ, MIMIMUM FORMALNOŚCI I PRZYJAZNĄ ATMOSFERĘ. Tak jak w każdym banku, są pracownicy bardziej i mniej kompetentni – to naturalne, przecież to ogromna instytucja finansowa, nie mam możliwości przeprowadzenia bardzo wnikliwej selekcji – zawsze pojawi się osoba mniej zaangażowana w pracę, ale po to się kogoś zatrudnia, żeby dać mu szansę… jak nie spełnia odpowiednich standardów z pewnością jest eliminowany – jak w każdej pracy. Warto zauważyć, że Euro Bank umożliwił jako pierwszy w Polsce zaciągnięcie zobowiązania finansowego na dowód osobisty… później większość banków poszła w tą samą stronę – kredyt / pożyczka na dowód z oświadczeniem o zarobkach (bez formalnego zaświadczenia z zakładu pracy). W tej sytuacji widać, że jest to bank kreatywny i podejmujący odważne, ale przemyślane decyzje. Chciałbym nadmienić, że opinie negatywne będą się pojawiać wszędzie tam, gdzie jest człowiek… każdy jest inny i inaczej pojmuje ogólnie przyjęte normy… podejrzewam, że część ludzi uzyskała kredyt w Euro Banku – bo były niższe wymagania scoringowe w danym okresie czasu; inne banki rozpatrywały wnioski negatywnie kierując się skostniałym systemem oceny kredytobiorcy…. Euro Bank dał wielu ludziom szansę uzyskania większych środków finansowych… niestety część (ale mała część) z tych osób odwdzięcza się bankowi wypisując nieprawdziwe informacje… osoby te często nie mają specjalistycznej wiedzy z zakresy bankowości i finansów… albo po prostu nie czytały warunków umów i regulaminów…
Wyświetlaj:
maroj03 / 89.69.156.* / 2019-05-26 12:21
Totalna bzdura.
Euro Bank nie aktualizuje BIKu zgodnie z ustawą.
Bank wrzuca do BIKu jakieś opóźnienia w bieżących płatnościach raty, bo wysłał jakiegoś smsa i doliczył go do raty. A skąd takie rzeczy ma niby wiedzieć klient. Opóźnienie w BIKu tkwi od 10 dni, gdzie momentalnie była dopłacona kwota za ich chore smsy. Bank sobie nic nie robi z ustawy , która nakazuje aktualizację danych finansowych, jeśli zaszły jakieś zmiany, minimum raz w tygodniu ! Pracownicy infolini, przepraszam, ale tępi, mówią, żeby wystąpić do sądu i do widzenia.
Nadmienię, że nie miałem problemu ze spłatą, kontaktu z windykacją, itp.
W tym banku nie ma nikogo, z kim można merytorycznie rozwiązać jakikolwiek problem. Nikt nic nie wie !
ODRADZAM TEN BANK !
kwiatkowskiseweryn09 / 2018-10-11 18:27
OFERTA POŻYCZKI:

My, grupa pożyczek, które zapraszamy do współpracy z nami i skorzystania z naszej nowej pożyczki i finansowania Projektu Stowarzyszenia. Oferujemy elastyczne pożyczki i finansowanie dla różnych projektów, aby uniknąć zwykłych rygorystycznych procedur. To finansowanie Pozwala klientowi na tak niskie, jak 2 niskie stopy procentowe, korzystać z amortyzacji - 2% rocznie przez okres 2-45 lat. Możemy zatwierdzić pożyczkę / finansowanie do kwoty 80 000 000,00 zł lub więcej, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Finansujemy:

* Pożyczki osobiste lub kredyty na podpis
* Rozpocznij franczyzę
* Akwizycje korporacyjne
* Rozbudowa biznesu
* Nieruchomości komercyjne na sprzedaż
* Przetwarzanie umów

Jesteśmy otwarci na dobre stosunki handlowe z Państwem. Jeśli uważasz, że masz solidne podstawy i pomysł oraz dobry zysk w każdej firmie, nie wahaj się skontaktować z nami w sprawie możliwej współpracy biznesowej.

Skontaktuj się z nami już dziś: pamelarosaflores11@gmail.com
lista_firm / 2018-01-23 17:54
Opinie o eurobanku: http://lista-firm.com.pl/opinie/eurobank
Klient mimo woli / 37.47.39.* / 2018-01-12 18:03
Czytam opinie na forach o eurobanku bo co prawda nie jestem (na szczęście)jego klientem natomiast w ostatnim czasie bardzo dużo wiem o jego działaniu ponieważ.... ponieważ systematycznie otrzymuję sms-y o transakcjach na czyimś rachunku - może na Twoim.
Złożyłem reklamację na infolinię prosząc o zaprzestanie ich wysyłania. Dowiedziałem się jednak, że rozpatrzenie mojej reklamacji potrwa 14 dni. Przez cały ten czas otrzymuję smsy o bieżącym saldzie, że porano mi z konta 2,50zł opłaty za płatność kartą i tyle samo za sprawdzenie salda. Swoją drogą nieźle was łoją za wykonywane operacje. Ponieważ dużo płatności jest dokonywanych w marketach w Radomiu wnioskuję, że eurobank ujawnia mi dane o transakcjach Klienta z Radomia. Pozdrawiam za tym wszystkich Klientów eurobanku a szczególnie jeden jest mi bardzo bliski i martwię się o niego bo jego saldo po konkretnej wypłacie w dniu 28.12.2017r na kwotę 10000zł oscyluje blisko zera. Ale przynajmniej był bogaty nowy rok. Dzisiaj zadzwoniłem ponownie do eurobanku z pytaniem czy może moja reklamacja jest już rozpatrzona (minęło 14 dni) jednak dostałem informację, że jeszcze kilka dni muszę się przemęczyć bo te 14 dni dotyczy dni roboczych. Więc jeszcze zaliczę kilka zakupów w sklepie ALDI w Radomiu i wypłat za bankomatu na ul. Szewskiej 28. Swoją drogą może jak ktoś będzie przy tym bankomacie to może niech wywiesi tam informacje żeby wszystkie osoby, które tam wypłacają pieniądze udały się do oddziału i sprawdziły jaki numer telefonu eurobank wpisał do systemu w ich danych do konta.. Ciekawe jest również to, że właściciel konta za wysyłanie sms-ów do mnie płaci 6zł i to chyba miesięcznie. Czytam więc Twoją super opinię o tym banku i myślę kto poza Tobą dostaje informacje o Twoim koncie?
Będę więc myślami z wszystkimi Klientami eurobanku przynajmniej jeszcze przyszły tydzień. A szczególnie blisko będę myślami z właścicielem rachunku w Radomiu. Życzę Ci jak najwięcej wpływów na konto...
_MarSs_ / 91.208.93.* / 2017-09-21 10:49
Uwaga na wyłudzanie przelewów ekspresowych w aplikacji mobilnej.
Mechanizm działania:
- masz zdefiniowanych odbiorców i wykonujesz do nich przelewy w aplikacji na Android, czyli normalne działanie;
- jeśli chcesz zmienić kwotę przelewu zdefiniowanego, to musisz przesunąć obraz w górę, bo nawet na ekranie FullHD nie widzisz całej formatki;
- jeśli jesteś praworęczny, to zapewne pociągniesz okienko tak, że zaznaczysz niechcący checkbox "przelew ekspresowy", który dziwnym trafem znajduje się tuż obok pola kwoty przelewu, a nie nisko w rozwijanej sekcji "więcej opcji";
- zaznaczeniu checkboxa nie towarzyszy żaden komunikat, a sam "ptaszek" jest wyszarzony, aby zmniejszyć kontrast;
- wykonujesz przelew i oczywiście masz kolejny ekran "potwierdź", ale jest to ten sam ekran co do przelewu zwykłego i tylko gdzieś tam w gąszczu informacji jest zamieniony koszt 0:00 na 3:00;
- nie ma żadnego dodatkowego okna, że transakcja będzie płatna, nie ma ostrzeżenia, że robisz coś innego niż zwykle, wszystko jest szare jak zwykle, gąszcz cyfr, więc sprawdzasz jak zwykle czy kwota się zgadza, a ona się zgadza i robisz przelew;
- za chwilę w historii widzisz niezamierzone 3zł opłaty i żadna reklamacja Ci nie pomoże, bo przecież "taką wydałeś dyspozycję" i nie ma znaczenia, że żaden z Twoich przelewów zdefiniowanych nie jest oznaczony jako ekspresowy - płać!
Grundik / 178.37.38.* / 2017-06-01 19:39
a czy to przypadkiem nie windykacja Eurobanku, czyli jakiś młody człowiek z możliwością rozwoju osobistego jest autorem słów o "najgorszych świętach w życiu rodziny"?
tomame / 37.47.12.* / 2016-02-04 01:02
Po 12 latach w Inteligo, po zmianie czegoś co funkcjonowało doskonale, a co Euro bank skopiował, zastanawiam się nad zamknięciem konta w Inteligo i zrobieniem konta głównego w euro,
jedyne czego mi tu brakuje a co by był korzystne dla banku (konto powiązane z kontem głównym, ale z możliwością kontroli nad kontem dodatkowym: np: chcę komuś założyć konto, dzieciakowi, za pozwoleniem opiekuna, na które co miesiąc będę przelewał małe kwoty) Ja jestem zadowolony, bo nie ponoszę opłat a bank ma korzyść bo ktoś płaci kartą.
Czy w euro jest taka możliwość?.
.. do tego dochodzi korzyść marketingowa, np. załóż konto dzieciakom z domu dziecka,nie ponosisz żadnych opłat.
Paulina553 / 78.31.123.* / 2015-04-09 19:09
Witam. Mam problem z eurobankiem, na dzień dzisiejszy saldo zadłużenia wynosi 80 307,98 zł, jeżeli chcę spłacić całość przy najbliższym terminie spłaty raty czy kwota ta powinna być pomniejszona o wysokość rat odsetkowych? Jeżeli tak to proszę o poparcie tego jakimś przepisem. Bardzo zależy mi na czasie.

Z góry dziękuję za pomoc
morales / 94.254.198.* / 2015-03-20 08:04
Ludzie omijajcie szerokim łukiem ten bank ,obsługa jest nastawiona tylko na to żeby ci wcisnąć jakiś kredyt i za wszelką cenę jak nie masz jakiegoś dokumentu to sami to jakoś załatwią.Kredyty wciskają chorym ,niedołężnym a nawet pijakom.A szczególnie nie podejmujcie tam pracy,mój znajomy tam pracował ,był poniżany wyzywany,brakowało tylko żeby go jeszcze bili,żeby za wszelką cenę wyrobił plan ,bo jak nie to do zwolnienia, a jak sam nie chcesz się zwolnić to potrafią podesłać lub zadzwonić do jakiegoś pijaczka żeby powiedział że przy ostatniej wizycie nidopłacono mu jakiejś kwoty o oni to potwierdzą i jeszcze podadzą cie do sądu
jola@ / 2015-02-25 10:19
Jak rozumiem powyższą wypowiedz brak umiejętności ludzi obsługujących klientów, brak procedur ograniczających ryzyko powyższy Opiniotwórca próbuje pozycjonować, jako korzyści klientów???
Otóż ja jako ponad 10-letni klient nie mogę zaakceptować faktu, że bank, któremu zaufałam i powierzyłam swoje oszczędności nie czuje z tego powodu ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI, a na moje natychmiastowe zgłoszenie, że jest dziwna sytuacja przy logowaniu tokenem doradca na czasie proponuje mi wizytę w oddziale banku!! Malo tego - zgłoszenie kradzieży jest kwalifikowane jako zwykła reklamacja. To nie sami ludzie, ale systemy i procedury w banku decydują o jakości obsługi i sukcesie banku – system szkolenia, obsługi, kwalifikacji sytuacji nadzwyczajnych, no i umiejętności wdrażania systemów IT, które przy zmianie tak jak to miało miejsce w Eurobanku w ciągu ostatniego roku, trzeba uważniej dopuszczać do użytkowania. A przede wszystkim sposób zarządzania decydują o takich żenujących sytuacjach, kiedy klient musi żebrać o swoje własne oszczędności!!!
GRZEGORZ BYDGOSZCZ / 37.7.14.* / 2015-02-08 10:08
EUROBANK to bank o podwyższonym ryzyku.
Posiadam rachunek od ponad 7 lat i zostałem potraktowany jak złodziej. Skradziono mi pieniadze z konta a Bank się w ogóle do tego nie poczuwa. Wymyślają jakiś bełkot prawniczy żeby tylko nie odpowiadać za środki finansowe na koncie. Są najzwyklejszymi złodziejami. więcej info pod tel 691188912.
kris800 / 178.16.116.* / 2015-01-17 08:14
ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ WSZYSTKO ZALEŻY OD LUDZI KTÓRZY W DANYM ODDZIELE PRACUJĄ JA OSOBIŚCIE MAM DOBRE ZDANIE O EUROBANKU MIAŁEM KIL;KA KREDYTÓW I CHCIAŁEM JE Z KONSOLIDOWAĆ PARĘ BANKÓW MI ODMÓWIŁO ZA MAŁA ZDOLNOŚĆ KREDYTOWA TYLKO PRACOWNICY EUROBANKU ZACZĘLI MI SZUKAĆ INNEGO ROZWIĄZANIA SKONSOLIDOWALI MI NAJGORSZE KREDYTY DZIĘKI TEMU ZNOWU ŚPIĘ SPOKOJNIE. MINIMUM FORMALNOŚCI BARDZO KOMPETENTNI PRACOWNICY PODSTAWA TO SPŁACAĆ KREDYTY NA CZAS POLECAM ODZIAŁ W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
Emilia123 / 94.246.148.* / 2018-03-24 18:16
sprawdź sobie ile pozostało do zapłaty... ja tak zrobiłam po trzech latach i się dowiedziałam, że mam o sześć tysięcy więcej niż trzy lata temu!!! żaden pracownik banku mi tego nie umie wyjaśnić.
niezadowolony klijent / 5.172.247.* / 2014-05-13 15:28
Witam,mam podobne zdanie co osoba pisząca poniżej,konto w euro banku mam od 9 mcy a trzy ostatnie to same problemy,załatwienie czegokolwiek w tym banku graniczy z cudem!mimo uprzejmości i chęci pomocy osób pracujących w oddziale EB,to w centrali pracuje banda nierobów którzy tak na prawdę zamiast robić to co do nich należy nie robią nic!bank nadaje się jedynie do wpłat i wypłat pieniędzy-nic poza tym,10 lat mam konto w PKO.BP i nigdy nie było problemu. gorąco odradzam EB.brak komunikacji i reakcji.
Kasia865 / 77.112.173.* / 2017-05-31 13:02
Brawo!Banda nierobow w centrali!Nie ma sensu wywodzic sie na ich temat.Co do pracownikow?Centrala powinna brac z nich przyklad!
deniss / 31.0.177.* / 2013-12-10 13:47
Młdzi ludzie którzy pracują w Eurobanku niec h sie uczą o produktach które sprzedają, bo wiedza na ten temat nie jest nawet mała jest nikła. Jeśli czegoś nie wiedzą to niech w odpowiedzi do klienta będzie: proszę poczekać zaraz się dowiem bo nie paniętam , a nie że czegoś nie ma lub nie można czegoś zrobić. Nie posiadają podstawowej wiedzy produktowej, to nie są rzeczy które się zmieniają co 5 min. Są młodzi to wiedza szybciej jest przez nich przysfajana niż przez osoby starsze. A tu nic, wiatr w głowie. Stwiedzam że ja też mogę startować do pracy do tego banku, i sądze że będę bardziej kompetentnym pracownikiem niż ci młodzi, bo jużteraz wywnioskowałam że mam większą wiedzę produktową od tych pracowników. Zmusiły mnie do tego osoby pracujące w Eurobanku. Bo na jakie kolwiek pytanie dotyczące mojego kredytu odpowoadały że się nie da, nie można lub nie ma. A ja tylko przeczytałam warunki umowy i małymi literkami były zapisy które mnie interesowały i okazało się że się da że można. A najlepsze w tym wszystkim jest to że, każdy pracownik w różnych oddziałach i na infolini mówi o tym samym co innego. Proces weryfikacji i decyzyjny to fikcja. Ja czekam już prawie 2 miesiące na coś co powinno być załatwione może nie od ręki ale w ciągu kilku dni. Bo pracownikowi gdzieś w centrali zapaliła się lampka że zapomniał wysłać mi druki do podpisania w marcu tego roku, więc wysłam mi je teraz. I proces z kil;ku dni stał się kilkumiesięcznym. Pozdrawiam wszystkich pracowników w Eurobanku i klientów tegoż przybytku. Ja przy najblizszej okazji uciekam z tej instytucji i radzę innym to samo
GRZEGORZ BYDGOSZCZ / 95.40.239.* / 2015-02-26 22:43
Kochani pokrzywdzeni przez EUROBANK. Z zaciągniętych informacji wynika , że już w roku ubiegłym w miesiącu czerwcu nastąpiły pierwsze dziwne przelewy z z właścicieli kont. TO WIELKA KPINA ZE STRONY BANKU, ŻE WIEDZĄC O TAKIM PROCEDERZE ZARZĄD BANKU NIC NIE ZROBIŁ W SPRAWIE POLEPSZENIA ZABEZPIECZENIA KONT SWOICH KLIENTÓW A NAJGORSZE JEST TO ŻE NAWET NIE PODAŁ TEGO DO INFORMACJI TAK JAK TO ROBIĄ NORMALNE BANKI TYPU BGŻ, ALIOR BANK ITP. ZACZYNAMY ANTY REKLAMĘ WIĘC PROSIMY WSZYSTKICH POKRZYWDZONYCH O KONTAKT NA PONIŻSZE NUMERY TELEFONÓW. "EUROBANK to bank o podwyższonym ryzyku. Posiadam rachunek od ponad 7 lat i zostałem potraktowany jak złodziej. Skradziono mi pieniadze z konta a Bank się w ogóle do tego nie poczuwa. Wymyślają jakiś bełkot prawniczy żeby tylko nie odpowiadać za środki finansowe na koncie. Są najzwyklejszymi złodziejami. więcej info pod tel 691188912 lub 504212563"
rafal79 / 77.203.93.* / 2013-08-08 18:34
Witam ja mam konto prestige od 8 miesięcy i nie narzekam , gdyż przelewy wszędzie za 0zł ,i bankomaty w polsce oraz za granicą również ozł(poza ue włącznie)
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: