Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Fiat to tylko początek? Kryzys dławi całą branżę

Fiat to tylko początek? Kryzys dławi całą branżę

Wyświetlaj:
ardin / 50.117.61.* / 2013-01-10 08:54
kryzys dotyka wszystkie branze, ale motoryzacyjną wyjątkowo dotkliwie. oszczędzając na buchalterii księgowej mogłbym w swojej firmie wiele zdziałać. nie wiecie ile czeka się na uzyskanie odpowiedzi w formularzu opti.pl?
andri20166 / 50.117.61.* / 2013-01-10 08:53
kryzys dotyka wszystkie branze, ale motoryzacyjną wyjątkowo dotkliwie. oszczędzając na buchalterii księgowej mogłbym w swojej firmie wiele zdziałąć. nie wiecie ile czeka się na uzyskanie odpowiedzi w formularzu opti.pl?
andri201 / 173.245.64.* / 2013-01-10 08:49
kryzys dotyka wszystkie branze, ale motoryzacyjną wyjątkowo dotkliwie. oszczędzając na buchalterii księgowej mogłbym w swojej firmie wiele zdziałąć. nie wiecie ile czeka się na uzyskanie odpowiedzi w formularzu opti.pl?
andri201 / 173.245.64.* / 2013-01-10 08:48
kryzys dotyka wszystkie branze, ale motoryzacyjną wyjątkowo dotkliwie. oszczędzając na buchalterii księgowej mogłbym w swojej firmie wiele zdziałąć. nie wiecie ile czeka się na uzyskanie odpowiedzi w formularzu opti.pl?
chłopek / 46.113.194.* / 2013-01-05 15:46
PAN Piechociński zająłby się pilnowaniem POlskiej ziemi bo wykupują Niemcy, a nie wspierał obce firmy, najpierw wyprzedali, a raczej roztrwonili Polskie zakłady a dzisiaj udają że martwi ich bezrobocie i gotowi jak obcokrajowiec otworzy fabrykę mioteł całowac go w d-pę i zwolnić z podatku. Pawlak chociaż idiotyzmów nie wygadywał
Pupil ;) / 83.31.111.* / 2013-01-05 14:22
Poprzez politykę kolonialną zniszczono całe branże polskich przedsiębiorstw, co skutkuje zmniejszeniem płac i zatrudnienia na rynku.
Ten co ma dużo, nie kupi Fiata Pandy, bo to nie honor, a tych co mają przeciętnie, ledwo ciągną od wypłaty do wypłaty i taki korkociąg się kręci do momentu aż piardnie przewrotem i zaczną płacić życiem Ci, którzy za marne srebrniki sprzedają to na co cały naród zasuwał przez 40 lat
doktor777 / 91.200.24.* / 2013-01-05 13:53
walka o POLSKĄ motoryzację,a gdzie takowa jest?bo z tego co wiem fiat jest włoski,a polska motoryzacja została zabita przez kolejnych rządzących w tym kraju,tak jak teraz zabijają resztę tego co polskie...
taki tam / 178.183.159.* / 2013-01-05 12:09
Chciałem tylko zauważyć że koniunktura branży motoryzacyjnej to zawsze był wskaźnik wyprzedzający koniunktury całej gospodarki więc jak widać najweselsze jeszcze przed nami.
chichot dona / 164.127.23.* / 2013-01-05 11:22
Czytam , czytam, walka o utrzymanie produkcji bo spada popyt.
Idiotyzm i to idiotyzm do potęgi.
Dlaczego spada popyt, czy dlatego , że ogólnie jest lepiej jak to wmawia propaganda, czy raczej dlatego, że ogólnie jest coraz gorzej?
Kiedy konsumenci rezygnują z zakupów i w jakiej kolejności?
Wtedy kiedy mają się lepiej, czy wtedy kiedy mają się gorzej? Zwłaszcza finansowo.
Cała reszta to pitolenie i pijar, oraz kwalifikacje do dobrego gospodarowania przez zarządzających.
A jakoś tak się składa, że z kwalifikacjami zarządzających (zwłaszcza UE i państwami członkowskimi) wcale za dobrze nie jest.
1999 / 109.133.205.* / 2013-01-09 20:43
Kto ma kupowac samochody?

Bogaty przeciez nie moze jezdzic dwoma czy trzema samochodami naraz, a biednego nie stac na jedno auto.

Rozwarstwienie w dochodach nalezy zmniejszyc.
KOseKOer / 178.252.18.* / 2013-01-05 10:55
Każda walka o przemysł motoryzacyjny jest dobra, pytanie tylko czy skuteczna, bo w Śląskich Tychach w Fabryce Fiat i tak dojdzie do zwolnień, a pomoc jest potrzebna tylko że jest to tak naprawdę odwleczenie upadku, nie czarujmy.
Wystarczy zmniejszyć niektóre podatki i ograniczyć biurokracje, a Polacy jakoś sobie poradzą, przecież nadchodzący Kryzys nie wziął się z znikąd, wziął się z zadłużania Państwa przez kastę rządzących.
Jeśli naprawdę rząd PO-PSL myśli że, zwiększaniem podatków uratuje sytuacje to się grubo myli.
k aczordonald / 2.99.75.* / 2013-01-05 10:34
Piechocinski robi pokazowke.

O co chodzi z tymi Tychami, bo przeciez w obecnym 2013 r prace ma stracic nawet 300 000 POLAKOW.

To ponad 800 osob dziennie a w montowni pracuje 1450.
Zajmijcie sie lepiej milionami bezrobotnych i 10 milionami pracujacych biedakow.
inzynier861 / 78.30.109.* / 2013-01-05 09:09
niech lepiej odkupi FSO zbierze inzynierow, którzy opracują jakieś auto (może być nawet licencja) i niech FSO je produkuje (cena 20-30 tys) coś podobnego do Dacii

koncern prywatny weźmie kase i za jakiś czas i tak się zawinie z polski albo rzeknie dajcie więcej
Ekonom. / 81.190.46.* / 2013-01-05 10:40
Popieram tą ideę. Na brak zdolnej kadry i pracowitość (chodzi o tych, co rzeczywiście im się "chce pracować", a nie tych, co "im się należy", lub tych, co umieją tylko narzekać) to raczej nie musimy się martwić. Tylko żeby jeszcze w naszej rzeczywistości wyłuskać tych ludzi, którzy chcieliby się podjąć tego karkołomnego w naszym urzędniczym państwie zadania, a nie "korzystać z państwowego", biorąc podobnie jak koncerny kasę, a potem stwierdzać: "nie da się".
dobroszyn / 46.112.19.* / 2013-01-05 08:55
Jak zwykle, niech ten biedniejszy dołoży koncernowi. ,, Planowane jest także wprowadzenie regulacji mających na celu zmniejszenie importu starych samochodów z zachodu i wzrost liczby kupowanych nowych aut w kraju. Czy to wystarczy?''
to nie wystarczy jak napisano zmajstruje się takie przepisy, że: ,,Planowane jest także wprowadzenie regulacji mających na celu zmniejszenie importu starych samochodów z zachodu i wzrost liczby kupowanych nowych aut w kraju. Czy to wystarczy?''. POddany łaskawie panujących biedaku, harowałeś na stary samochód? nic z tego i tak go nie zarejestrujesz. W imię czego? Pytanie retoryczne jaki cel mają przeglądy techniczne pojazdów? Myślałem, że celem była poprawa bezpieczeństwa na drogach, a tu masz chodzi o ułatwienie życia bogatym koncernom.

Najnowsze wpisy