Firmy kurierskie

Kaska / 83.30.112.* / 2006-04-07 12:13
Bardzo prosze o porade. Szukam rzetelnej i w miare taniej firmy kurierskiej do wysylek zagranicznych ( Europa, Ameryka).
Moze ktos ma doswiadczenie i posluzy i rada.
Wyświetlaj:
bijek / 77.223.225.* / 2007-10-31 16:17
To są po prostu kpiny - przesyłka miała być dostarczona wczoraj i lipa, po wykonaniu telefonu do biura w opolu wczoraj pod wieczór (i po 10 minutowym wiszeniu na telefonie i oczekiwaniu aż ktoś sprawdzi co sie dzieje z paczką) okazało się, że przesyłka jest gdzieś w centrali i dojdzie dzisiaj rano, no może najpóźniej do godz. 14.00.
45 minut temu po kolejnym telefonie okazało się, że przesyłki do odbiorców prywatnych będzie rozwoził jakiś student, który kończy szkołę o godz. 16 i do godz. 21 paczka powinna dojść. Nie byłoby to aż tak dużym problemem, gdyby nie fakt długiego weekendu i gdyby nie ta paczka już o 12 godzinie byłbym poza opolem u siebie w domu. A teraz muszę czekać nie wiadomo do której godziny.
To jest po prostu kpina z klienta - w takiej sytuacji kiedy paczka nie została planowo dostarczona wczoraj, powinna być dostarczona jak najwcześniej dzisiaj, a w sytuacji kiedy rozwożąca osoba dopiero o godzinie 16 kończy szkołę, paczkę powinien dostarczyć ktoś inny (np. osoba, która od rana dowozi przesyłki do firm) - to chyba nie byłby aż taki problem wziąć jedną paczkę więcej.
Druga kwestia - jak firma kurierska, która z samego faktu tego, że jest firmą kurierską, powinna starać się dostarczać przesyłki jak najszybciej, może zatrudniać kogoś, kto może rozwozić przesyłki dopiero wieczorem? Swoją drogą, ciekawe czy to jedyny pracownik rozwożący przesyłki do klientów indywidualnych.
Firma GLS nie szanuje swoich klientów i już nigdy nie skorzystam z jej usług. Odradzam wszystkim! ...i czekam dalej...
Logistyk / 217.197.73.* / 2008-03-22 17:28
witam , wypowiem sie jako osoba bardzo blisko zwiazana z ww firma, otoz powiem panu tak , ze raz serwis oferuje doreczenie przesylki NASTEPNEGO DNIA ROBOCZEGO , czyli od przyjazdu frachtu powiedzmy 8:00 do 23:59 , gwarancja tego jest podpisany list przewozowy przez nadawce ktory w panskim imieniu akceptuje warunki panujace w tej firmie i okreslone w ogolnych warunkach pracy firmy , dwa na 1200 paczek ktore maja kurierzy do rozwiezienia naprawde srednio obchodzi nas czy pan bedzie o 12 w domu , life is brutal , w 90% przypadkow jesli chodzi o adresy prywatne doreczenie przesylek przed 16 jest niemozliwe (moze pan pracuje w domu lub jest bezrobotnym , 90% osob nie). Przy nastepnej probie prosze skorzystac sobie z takiej funkcji jak internet tracking ktory dziala swietnie i bedzie pan mial co do minuty co dzieje sie z panska paczka , zaoszczedzi pan na telefonie. trzy, skoro zalezy panu na natychmiastowym odbiorze przesylki zapraszamy do oddzialu, nic nie stanie na przeszkodzie aby wydac panu paczoszke. pozdrawiam i zycze wiekszego dystansu , nie jest pan pepkiem swiata a tym bardziej jako klient prywatny pepkiem firm logistycznych;)
bijek / 88.156.70.* / 2007-11-02 00:53
za to nalezy się Piątka z plusem dla Pana, co rozwozi - zadzwoniłem do niego z prośbą o w miarę szybkie przyjechanie - był 10 minut później. Ale tak czy siak GLS ma u mnie DUŻEGO MINUSA.
masterlink do prokuratury! / 62.121.72.* / 2007-08-07 20:14
Masterlink znany teraz pod nazwą DPD Polska (zarząd DPD musiał być mocno pijany dobijając tego deal'u) to według wielu opinii najgorsza z możliwych firma świadcząca usługi kurierskie.

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=382&w=53183412&v=2&s=0

http://forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=4676

http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/artykul/kurierzy;hamuja;rozwoj;handlu;w;internecie,1,0,219137.html

http://www.money.pl/forum/temat,5,112745,112745,40,0,firmy;kurierskie.html


(przejżyjcie powyższe linki i komentarze pod nimi)

Od niedawna podzielam żale i zawody ludzi, którym przypadkiem zdarzyło się skorzystać
z "usług" wyżej wymienionego podmiotu.
Tak jak istnieje powiedzenie "kto raz kupi Mercedesa, zawsze już będzie kupował Mercedesa", tak w obiegowej opinii powinno zacząć krążyć "kto raz skorzysta z usług MASTERLINK (DPD Polska), nigdy więcej nie powtórzy tego życiowego błędu".

Moja przygoda z tą dryfującą w świecie swojej branży firmą rozpoczęła się pewnego sierpniowego czwartku.

CZWARTEK

Dokonałem zakupu przez internet, tego samego dnia kurier otrzymał w Łodzi towar, który miał dostarczyć mi następnego dnia.

PIĄTEK

W międzyczasie (w piątek) wyszło, że w zamówienie wdarł się błąd nadającego i w związku ze zmianą statusu listu przewozowego, dostarczenie przesyłki zostało przełożone o jeden dzień.

SOBOTA

W sobotę czekałem na kuriera, aż ok. godziny 15.00 zdecydowałem się skontaktować z nadawcą paczki. Otrzymałem numer listu przewozowego na podstawie którego na stronie www.masterlink.pl mogłem próbować zlokalizować paczkę poprzez system „track&trace”. Okazało się, że szanowny „Pan” kurier (zwany dalej bezczelnym oszustem) zawitał do moich drzwi pare minut po godzinie 10.00 rano. Był na tyle bezczelny, że w dokumentacji wpisał „Nieudana próba doręczenia”, podczas gdy ja byłem, czekałem i mam na to świadków!!!

PONIEDZIAŁEK

Obsługa klienta nie potrafiła mi wytłumaczyć takiego obrotu sprawy, gdy wykonałem do nich telefon w poniedziałek. To z resztą nie jedyna ciekawostka, która wypłynęła z poniedziałkowych rozmów z Masterlinkiem. Gdy zauważyłem w historii losów przesyłki, że została ona zdana do magazynu w poniedziałek o godzinie 10:55, a nie została jeszcze wydana kurierowi, coś mnie tknęło. Okazało się, że kurier po prostu, od tak nie pobrał paczki z magazynu. Obsługa klienta zapytana „dlaczego?” ponownie nie udzieliła mi żadnej odpowiedzi. Po wielu nerwach i nieskutecznym naleganiu na dostarczenie przesyłki w opisywanym aktualnie dniu, musiałem ustąpić i zgodzić się na przesunięcie terminu doręczenia na wtorek w godzinach 11 – 15.

WTOREK

Oczekiwałem na przesyłkę od rana. Pełen nadziei, że już nic nie można zepsuć i kupa nie może bardziej cuchnąć kupą... Pomyliłem się. Gdy wybiła godzina 14:30 zacząłem ponownie wątpić w powodzenie tej misji godnej filmu „mission impossible”. Zadzwoniłem do Masterlink DPD Polska. Pytam „gdzie jest” i „za ile będzie”... otrzymałem informację, że kurier jest poza Warszawą i będzie za 2 godzinki. Zostawiłem numer telefonu komórkowego z prośbą o informowanie mnie co i jak z tą paczką oraz gdyby coś miało się jeszcze schrzanić. Wściekły zasiadłem oczekując dalej na upragnioną paczkę.
Godzina 17:30, czyli 3 godziny minęły od telefonu... Dzwonię i pytam o to samo o co pytałem od prawie tygodnia. Konsultant z obsługi klienta łamiącym się głosem (ewidentnie tworzył wersję usprawiedliwienia w biegu) informuje mnie, że z powodu awarii kurier dostarczy paczkę w środę, do godziny 10.00 rano. Przysłowiowo zapieniłem się i zażądałem wysłania innego kuriera po moją paczkę oraz dostarczenie jej w dniu dzisiejszym! Konsultant wiele nie może, wyszkolony również nie był, a klienta ma generalnie w dupie (pozdrawiam Pana Krzysztofa G.), więc poprosiłem o połączenie z bezpośrednim przełożonym. Jak każda wcześniejsza odpowiedź, wymagała od konsultanta włączenia mi melodyjki na jakieś 2 minuty, a po tym czasie otrzymałem numer na recepcję w siedzibie firmy z instrukcją, aby prosić Panią Małgorzatę S. Była godzina 17:30. Dzwonię, więc na recepcję... czekam na linii 10 minut i nic (impulsy lecą, bo połączenie jest nawiązane, żebym mógł posłuchać gustownej uspokajającej melodyjki oraz głosu automatu przypominającego gdzie się dodzwoniłem...). Za chwilę dzwonię ponownie, wiszę i wiszę, aż w końcu ktoś mnie odbiera i odkłada. Zostałem bezczelnie rozłączony! Wykonuję telefon do „konsultanta roku” Pana Krzysztofa G., a mówię, że chyba recepcja jest już nieczynna. On odparł, że powinna być czynna do 18.00 (brakowało jeszcze ponad 10 minut). W takim razie poprosiłem, aby przekazał swojej przełożonej mój numer telefonu komórkowego z prośbą, aby szanowna Pani Małgorzata S. do mnie zadzwoniła tak szybko jak to możliwe. Wtedy konsultacyjny geniusz powiedział, że nie sądzi, żeby Pani Małgorzata była jeszcze w pracy... Napewno się domyślacie co sobie pomyślałem... (!!!)
Pozostało mi tylko zaakceptować fakt, że paczka według zapewnień biura obsługi dotrze do mnie w dniu jutrzejszym (środa) do godziny 10.00 rano. Zobaczymy...
R. Sopeła / 85.222.86.* / 2009-07-11 01:45
Zanim coś wyślesz lub zamówisz (przesyłkę) kozystając z usług każdej z firm kurierskich przeczytaj ( ze zrozumieniem !!!) regulmin usług.
Brak pozdrowień dla bezmyślnych !!!

Kurier TNT
Piotr Z / 84.10.143.* / 2007-06-26 15:04
siódemka -przesyłki ekspresowe- najgorsza firma na świecie OSTRZEGAM ! ! ! ? Przecież, to złodzieje w "biały dzień" - Siódemka - gubi paczki, spóźniają się, jak zawalą dostawę to olewają klienta trzeba się prosić aby ktoś kiwnął palcem (zazwyczaj bezskutecznie), nie ma z nimi żadnego kontaktu - mimo całej listy numerów na stronie tej fikcyjnej stronie siodemka.com. Do tego wypisują kłamstwa i brednie w Internecie "Nadrzędnym celem naszej pracy jest satysfakcja wszystkich Klientów. To im podporządkowujemy nasze działania gwarantując najwyższą jakość usług poprzez ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością" Ten tekst to kompletna żenada i potrafi zirytować człowieka szczególnie gdy zamówił kuriera siódemki. Zgubili mi połowę przesyłki (na szczęście w nieszczęściu była ubezpieczona i warta 2000zł)- mieli dostarczyć następnego…do dziś dnia minął miesiąc i sprawa zapowiada się na wiele dłużej…Dwa razy zadzwonił jaki gość i coś ściemniał - najpierw, że "szukają", (a dwa tygodnie temu po wysłaniu reklamacji od nadawcy) - zadzwonił, że znaleźli i udawał zdziwionego, że jeszcze do mnie nie doszła... To nic innego taktyka gry "na zwłokę", bo po 30dniach mogą sobie olać sprawę zgodnie ze swoim "autorskim" regulaminem § 16- Od dnia dostawy "połowy mojej przesyłki" minął prawie miesiąc. Poczytałem trochę na tym forum, wkurzyłem się wysłałem wczoraj 4 faksy i 2 emaile z reklamacją i informacją, że sprawę zgłoszę do "urzędu ochrony praw konsumenta" UWAGA – cud napisała dziś do mnie jakaś "specjalistka ds. obsługi" : dziękujemy za przesłanie wiadomości, jednoczenie informujemy, że wszelkie reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej w terminie 30 dni licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki szczegółowy tryb składania reklamacji opisany jest w Regulaminie świadczenia Usług § 16. Specjalista ds. Obsługi Klienta Aleksandra Okrasa " No i co : wniosek z tego, że mogli sobie ukraść tą przesyłkę, potem zwodzili mnie, że „już jadą”, „już ją znaleźliśmy” itd. A, teraz jest już po sprawie i spadaj kliencie. To skandal przez 30 dni nie było możliwe ustalenie czegokolwiek oraz totalny brak kontaktu z centrum (raz nawet przesiedziałem cały jeden dzień i dzwoniłem do siódemki w całej Polsce, tylko mnie odsyłali jak idiotę po różnych numerach) No tak, ale dziwnym zbiegiem okoliczności - zaraz po upływie terminu odzywa się „pseudo-specjalistka”, że mam sobie czytać regulamin – z którego wynika, że mieli prawo ją zgubić i mnie okraść, a po tym terminie, to właściwie mi nic nie przysługuje.
Czekałem na ten towar i zależało mi na czasie- gdybym wiedział, że mają takie podejście to ominął bym ta firmę z daleka . Mimo szeregu zgłoszeń i pism wysłanych na adres dko@siodemka.com; info@sidemka.com To bandycki regulamin, a cała firma bazuje chyba na tym aby wyłudzać od ludzi przesyłki wartościowe – licząc na to, że klienta wpadnie w „pułapkę” regulaminu . A, żeby było zabawniej zgubiona paczka - na stronie internetowej siódemki "bezczelnie" figuruje w statusie jako towar dostarczony. Ta cała siódemka - kwalifikuje do prokuratury !
Siódemka to siedem w jednym - wybitne - chamy, bezczele, oszuści, amatorzy, złodzieje, ignoranci i nieudacznicy- to właśnie powinni umieścić na swojej stronie oraz dopisek „Siódemka przesyłki ekspresowe tylko dla niewiarygodnie cierpliwych desperatów i ryzykantów ” Pamiętajcie nigdy nie wysyłaj nic Siódemka ! nigdy ! Lepiej dopłacić 5 czy 10 zł i spać spokojnie, a nie miesiącami prosić się i liczyć na jakiś zwrot (nie mówiąc o dostawie) Proponuję aby zaszkodzić jakoś tej firmie, bo tak nie może być – może uchroni, to innych przed podobnymi problemami. Zaproponowałem im dziś, że jak będą wysyłać do mnie dokumenty o odszkodowanie aby skorzystali z poczty lub usług konkurencji np.TNT, bo do euro 2012 się nie doczekam na zwrot pieniędzy za te fotele (które były w paczce)...
gość / 83.23.151.* / 2008-02-02 10:27
Witam Cię, jakbyś czytał uważnie Kolego regulamin siódemki, to doczytałbyś się że mogłeś złożyć pisma reklamacyjne wcześniej i nikt Ci tego nie zabraniał, a termin szukania zagubionej przesyłki wynosi 30 dni , jeżeli po upływie tego czasu nie można zlokalizować przesyłki uruchamiany jest proces reklamacyjny, którego Ty nie złożyłeś, a chciałeś to zrobić po upływie 30 dni, bo termin składania reklamacji od daty nadania przesyłki to 30 dni!!!!! Więc proszę następnym razem przeczytaj uważnie to co pisze i później komentuj !!
DORĘCZYCIEL / 83.23.220.* / 2007-09-25 20:37
Gorąco proszę wszystkich narzekających na firmy kurierskie , nie korzystajcie z
usług kurierskich , nikt przecież was nie zmusza .
Wy będziecie mieli cały towar , a my spokój, i że nie będziemy musieli się
użerać z idiotami nieznającymi się na pracy kurierskiej
POZDRAWIAM S******* Z FIRMY S************
zuzanka / 212.244.141.* / 2007-10-08 23:31
spokój i kuroniówki
siedem / 83.11.203.* / 2007-07-17 23:06
włąsnie ze siódemka to najlepsza firma kurierska na polski rynku bardzo tani i solidni.a odział Rzeszów jest najlepszy skutecznosc 100 %
wqrwiony / 82.210.190.* / 2007-06-01 15:22
Nie wiem czy siodemka wysyla za granice, ale chce przestrzec wszystkich przed korzystaniem z ich uslug. Klienta maja w dupie. Zgubili moja przesylke juz tydzien temu, do tej pory nikt nie wie gdzie jest... Po prostu rzenada... Banda zlodziei.

STRZEZCIE SIE SIODEMKI!!!
))))))))))))))) / 212.76.37.* / 2007-10-20 21:32
Siódemka, to bardzo fantastyczna firma!!! doreczalnośc mają 100% ale tylko tych przesyłek których chcą!!!!!! bo tak naprawdę to jeden wielki syf!!!! nie dość że klientów maja w dupie, to jeszcze i pracowników!!!!!! jedna wielka ściema , jakies 2 umowy jedna na najnisza krajową a 2 na zlecenie z simpliki!!! po prostu żenada!!!!!!!!!!!!!!!
i jescze non stop zmieniajacy się handlowcy!!!!!! a najlepszy han dlowiec to taka grubiutka świnka która chodzi w krótkich bluzkach i wszytko jej się wylewa z zapaska!!!!
po prostu żałosne:))) A najlepszy jest handlowiec który klienta wchodzi w dupe a jak skończy z nimi gadać to takie k... leca na tych idjotów klientów!!!! ale ogólnie to luzik.
jak nie chcecie płacic za przesyłki nadane tą firmą SIÓDEMKA to złużcie na liście zastrzezenie godzinowe- na pewno się nie wyrobia w czasie a wy wtedy składacie reklamacje pisemna i przesyłka jest gratissss!!!!
DORĘCZYCIEL / 83.23.220.* / 2007-09-25 21:02
SIÓDEMKA świadczy usługi zagraniczne , zlecając profesjonalnym firmą międzynarodowym , z efektywnością i zadowoleniem klientów . w tej chwili większość pracujących Polaków na wyspach Królowej Elki korzystają z usług firmy SIÓDEMKA
Polecam .
Pod względem ilości doręczeń przesyłek dorównuje konkurencji .
Przy takich ilościach , efektywność doręczeń i uszkodzeń jest mniejsza niżeli u konkurencji , choć firma jest o wiele krócej na rynku i ma mniejsze zaplecze , dorównuje niejednej firmie prosperującej na całym świecie.
Pozdrawiam.
A moje motto to :
Gorąco proszę wszystkich narzekających na firmy kurierskie , nie korzystajcie z
usług kurierskich , nikt przecież was nie zmusza .
Wy będziecie mieli cały towar , a my spokój, i że nie będziemy musieli się
użerać z idiotami nieznającymi się na pracy kurierskiej
POZDRAWIAM
niezadowolona / 217.153.21.* / 2007-05-10 14:04
dhl express nie doreczaja przesylek w terminie: albo nie podaja powodow bo nie, albo kurier nie wie gdzie ma doreczyc bo nie wie gdzie jest dana ulica. POrażka na calej linii.
DORĘCZYCIEL / 83.23.220.* / 2007-09-26 00:15
Gorąco proszę wszystkich narzekających na firmy kurierskie , nie korzystajcie z
usług kurierskich , nikt przecież was nie zmusza .
Wy będziecie mieli cały towar , a my spokój, i że nie będziemy musieli się
użerać z idiotami nieznającymi się na pracy kurierskiej
Slawekw / 82.177.11.* / 2007-03-09 15:06
Tylko nie PMM - kradną
bb231082 / 213.76.225.* / 2007-12-30 10:43
Przepraszam bardzo, co Panu zginało za posrednictwem firmy PMM? Nie dostał Pan odszkodowania? Prosze o kontakt droga mailowa bblogistic@o2.pl, a nie tą....
yarro / 90.156.36.* / 2006-12-15 21:23
odradzam Masterlinka...
takiego olewania kienta nei widziałem...
Slavo / 80.245.176.* / 2007-03-20 22:07
MASTERLINK to najbardziej olewająca klientów firma kurierska w POLSCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE POLECAM , są nie słowni , kurierzy zwyczajnie kłamią kiedy umawiasz się z nimi na godzinę dostarczenia przesyłki. Mam nadzieję że moja przesyłka dotrze do mnie , a nie zaginie w tym ich bałaganie . PASKUDNA firma NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nalina / 83.5.202.* / 2006-11-20 20:11
takiego syfu nie spotkalem!!!! na trzy przesylki dwie nie w pore, jedna uszkodzona, a w historii przesylek popisane jakieś bzdury że to niby oni tak pakuja i rozpakowują. Jakieś aviza, do kurieRA NIE DOSTANIESZ TELEFONU bo niby nie wolno i tak moga sobie ścigać przez tydzień od 8 do 9-tej, a ty pracujesz do 16. Reklamacje - nie radze!!! termin rozpatrzenia 90dni i ani dnia krócej w przypadku uszkodzenia przesylki, w tym wypadku też kurier nie pokazuje ci towaru, dzwoni, że przesyłka uszkodzona, czy chcesz, jak powiesz że nie chcesz uszkodzonej to napisze że trzy razy u ciebie byl a ty nie chcialeś wcale, nie uzasadni dlaczego, odstawia do magazynu i następny proszę.... i tak toczy sie kasa. NIEEEEE
PiotrX5 / 2007-05-19 22:27
oczywiście pisałem o firmie UPS oddział w Siedlcach
kurier / 83.31.37.* / 2007-02-10 18:40
człowieku co ty wiersz o kurierach to my musimy was słuchać takich zasranców jak ty
NALINA / 83.5.202.* / 2006-11-20 20:12
oczywiście powyżej mowa o UPS STOLICA!!!!!!!, NATOMIAST POLECAM OPEX I TNT
blr / 83.21.16.* / 2006-07-22 22:21
odradzam stolice-ups polska totalna porazka zero kompetencji banda nieudacznikow gubia przesylki ,sa nieterminowi
PiotrX5 / 2007-05-19 22:22
UPS- złodzieje nie widziałem kuriera na oczy a oni twierdza że dostarczyli przesyłkę a do tego odiór został potwierdzony , próby kontaktu kończą się na podaniu numer telefonu i oczekiwaniu na wyjaśnienie sprawy / chyba bez zawiadomienia policji się nie obejdzie
jak można "zgubić, lub ukraść przesyłkę" warzącą ok.80 kilogramów /silnik/ totalne olewanie klienta ----omijajcie z daleka
marciszyn / 213.238.98.* / 2007-08-07 13:59
Z UPS współpracujemy (jestem przedstawicielem handlowym) od 18miesięcy.
Na samym początku było super (po CJ- internacjonale , OPEK na których psy wieszałem) dostarczali w terminie i rzetelnie przesyłki, po pół roku zaczęła się gehenna przede wszystkim z dokumentami zwrotnymi, z fakturami, nie przelewali nam pieniędzy od klientów, po prostu „sajgon” . tekst jaki usłyszałem od pracownika UPS (Poznań) „ proszę się nie fatygować bo i tak nikt z państwem nie będzie rozmawiał” przebrał miarę. Sprawa poszła za daleko i poszliśmy na noże( trwało to 4miesiące ).
Wniosek.
Walczcie z nimi (czyt. z firmami kurierskimi )i nie poddawajcie się. Wszystkie dokumenty i ustalenia na piśmie i nie e-mailem bo mogą być problemy z udowodnieniem faktu na drodze sądowej. Nasza księgowa składa skargę do ich urzędu skarbowego, za nie przestrzeganie ustaw o rachunkowości. Ni wystawiają korekt oraz nie terminowo dostarczają faktury. Spróbujcie zrobić to samo!!!
nie moge / 217.79.149.* / 2006-12-15 18:06
UWAGA!!! Nie tylko gubią przesyłki, ale również gubią pieniądze.

A wygląda to mniej więcej tak. Kupuje cos na allegro.Kurier zamiast wcześniej uzgodnić termin, w którym mógłby dostarczyć przesyłkę (telefon ma podany)przyjeżdża z W-wy 70km i nie zastaje nikogo w domu zostawia telefon by uzgodnić (+).Przywozi przesyłkę na 2 dzień bierze pieniądze. No i niby ok. atu PO 2 miesiącach telefon konsultanta pyta czy może przysłać kuriera po pieniądze.Twierdzi, że należało wpłacić pieniądze na nr bankowy a nie kurierowi.Na alegro kupiłem za pobraniem.Każdy zna przecież znaczenie tego słowa.Nikt przesyłki na ładne oczy nie daje. A w ups dają!!!Tak twierdzi konsultantka ze można sobie odebrać a pieniądze wpłacić później.Paragon oczywiście mam.
KAŚKA73 / 91.94.115.* / 2009-03-06 09:33
Ja w tej chwili jestem w podobnej sytuacji:zrobiłam zakupy w sklepie internetowym,ustaliłam szczegóły ze sprzedawcą(przesyłka za pobraniem).Przyjechał Pan z TNT(prywatnym samochodem),podałam mu odliczone pieniądze,podpisałam odbiór,sprawdziłam przesyłkę.Dziękuję,miłego dnia i tyle.Po dwóch miesiącach dostaję telefon od sprzedawcy,że muszę wpłacić pieniądze na konto,bo on żle wypełnił list przewozowy,więc kurier nie miał podstaw,by pobrać ode mnie jakiekolwiek pieniądze.W firmie kurierskiej twierdzą,że Pan kurier nie przypomina sobie takiej sytuacji,nie pojawił się u mnie na konfrontacji(co sami mi zaproponowali),nie wystawił mi KP,więc oni są w porządku.A to,że ja mam fakturę zakupu(cena za towar+cena za przesyłkę+forma płatności-POBRANIE)-to jest mało istotne.W tej chwili czekam na wezwanie do sądu,bo drugi raz nie zapłaciłam.Szybko,łatwo i przyjemnie-tylko dla kogo?!
MOPS / 83.5.202.* / 2006-11-20 20:13
STOLICA UPS NIGDY W ŻYCIU, ZERO KOMPETENCJI, TOTALNA PORAZKA
voiice / 83.6.220.* / 2007-05-30 15:35
zawsze w terminie prrawie czasami ale zadko nietrminowo
zośka / 87.207.26.* / 2007-04-29 12:31
sam jesteś porażką
Roy / 83.238.68.* / 2006-07-16 13:14
Najlepiej i najtanie jezeli chodzi o paczki zagraniczne to z tego co wiem jest w General Logistic System. GLS dawna szybka paczka, jakosc uslug bardzo wysoka>
jjjjj / 83.31.79.* / 2006-06-27 19:52
Nie polecam DHL. Dziś dostarczyli mi do domu z dwudniowym opóźnieniem 300 kilowy piec. Problem polegał na tym, że kierowca nie posiadał sprzętu do wyjęcia towaru z paki, zatem zażądał od mojej opiekującej się miesięcznym dzieckiem żony (ja byłem w pracy) by ta ,,zorganizowała ekipę do rozładunku". W końcu sam zgarnął jakiś dwóch Panów spod sklepu z piwem i wypchnęli piec pozostawjąc go na srodku ogródka, zamiast przenieść go do uprzednio przygotowanego miejsca w garażu.

DHL wykazało się rażącym chamstwem, prostactwem, ale co najgorsze brakiem profesjonalizmu i niezdolnością do wykonania zleceń.

A sposób odnoszenia się do kobiety z dzieckiem przez pracownika DHL uważam za przerażający i karygodny.
DORĘCZYCIEL / 83.23.220.* / 2007-09-25 20:05
Ja bym kazał mu jeszcze podłączyć ten piec i napalić w nim hi hi
Śmieszny jesteś gościu , najwyraźniej nie wiesz co to jest usługa burta burta.
Proponowałbym zrobić taki sam manewr pocztą z tym piecem , pewnie by cię wyśmiali.
Powinieneś podziękować kurierowi że we własnym zakresie zorganizował rozładowanie jakiegoś złomu na ogródek pana wygodnisia
PS: kurier i tak by ci nie podłączył tego pieca bo niema papierów hydraulika
he he zastanów się człowieku co ty wypisujesz , że kupiłeś sobie piec w necie czy gdzieś tam i kurier ma ci go doręczyć, to ty w tym wypadku jesteś Bogiem i kuriera uważasz za śmiecia . ja na jego miejscu nie dyskutował bym wcale ,odjechałbym i na oddziale kazałbym odesłać owy piec do nadawcy.
Pozdrawiam
kurier12 / 83.30.218.* / 2007-07-28 07:47
A co ty mislisz ze kurier ma płacone za to ze ci wniesie piec na miejsce chyba jestes smieszny i zalosny
sodemka krakow / 83.7.202.* / 2007-05-11 00:01
Byl w pracy i niespodziewal sie przesylki o wadz 300! Myslal ze mu sciagnie i jak 90% bezmuzgowcow ze zamontuje i dzieckiem sie jeszcze zaopiekuje! :)
Panowie dla waszej swiadomosci! F-ma Kurierska nie jest dla "montazu" jak wniesienia ciezarow bo sa przeisy BHP a Transportowa. Nie mylcie paczek 1kg-30,50kg bo tez jestesmy ludzmi a nie "montarzystami" z rozspaleniem wlacznie piecow co nam podal wyzej klient. Coz.... mam nadzieje ze po tym moim opisie zroumie ktos ze kazdy wykonuje prace. pozdrawiam obustronie zadowolonych
GaR / 83.13.110.* / 2007-04-28 08:36
jestem kurierem a nie koniem, mogles sobie sam jechac po tej z******* 300kilowy piec
-jan / 80.50.42.* / 2007-03-21 11:44
DHAL to jedna z bardzo wielu niemieckich firm w Polsce.
Józef K. / 83.20.251.* / 2007-02-21 14:59
Tak Dhl to porażka. Niekompetencja, pracownicy nieprzeszkoleni.
DORĘCZYCIEL / 83.23.220.* / 2007-09-25 21:21


2007-02-21 14:59:05 | 83.20.251.* | Józef K.
Tak Dhl to porażka. Niekompetencja, pracownicy nieprzeszkoleni.

Proponuje się przeszkolić i zacząć prace w firmie kurierskiej .
życzę również determinacji , odporności fizycznej , psychicznej i zdrowia końskiego .
kurier to nie listonosz to turbo listonosz i tragarz.
Czy ktokolwiek kiedyś zastanawiał się ile ton dziennie kurier doręcza do klientów.
Pewnie nie !!!!!!!
Proponuje się puknąć w główkę i dogłębnie zapoznać na czym polega praca kuriera , a dopiero zacząć się mądrować
Pozdrawiam Bogów zamawiających , którzy jadą sobie na wczasy lub zapominają że zamówili paczki , acha zapomniałby o tych co zamówili paczkę za pobraniem a nie mają gotówki . ŻENADA
byly pracownik stoli / 83.21.16.* / 2006-07-22 22:17
aty Panie hrabio myslisz ze co? ze w firmach kurierskich pracuja slonie a moze same pudziany?
zalosny jestes
jak zlecasz przesylke 300 kilowego pieca to najpierw poczytaj regulamin uslug to sie dowiesz bufonie ze transpor paletowy srobnicy jest burta-burta i nikt nie ma obowiazku ksiecioniowi tachac 300 kilowego pieca do garazu na 4 pietrze
wkur... na UPS / 87.204.73.* / 2007-02-26 12:09
"do garazu na 4 pietrze" chcialbym widziec wjazd do takiego garazu na 4 pietrze.
HUGO63 / 85.221.161.* / 2006-09-28 23:50
swietny komentarz masz kolego racje niech ruszy sie z jajami i sam wniesie sobie 300 kilowy piec
zośka / 87.207.26.* / 2007-04-29 12:24
zgadzam się z wami wszyscy myślą że kurierzy to konie którzy dla każdego zmierzłego klienta
będą skakać po piętrach z tonową paczką jak wiewiórki nie jeden raz zdarzyło się że jakaś wredna baba umówiona najpierw przez biuro obsługi na odbiór paczki nie czekała na kuriera , który stawił się z cholerną paką a baby nie było jak się później okazało wyszła sobie do sklepu i kto ma potem zapie...... z tą paczką ponownie jasne że klient nasz pan , lecz wszystko ma swoje granice , a kurier to przede wszystkim CZłOWIEK który zapiernicza za śmieszne pieniądze . Ludzie pamiętajcie że kurierka to transport drogowy i różnie po drodze bywa , więc za nim wystawicie opinię potencjalnej firmie kurierskiej ZASTANóWCIE się czy przez przypadek kogoś nie obrazicie .
Arturr / 83.14.165.* / 2006-04-21 09:33
posiadam 30 aut o ladownosci do 1,5 tony max 8 palet na wyjazdy po calej europie
zuber / 84.203.168.* / 2006-05-31 18:54
czy muglbys podac przyblizony koszt transporu jeden samoshód pelen do Irlandii
Bede wdzieczny i pozdrawiam
radiofm / 2006-04-17 21:52
ja zawsze przez TNT (europa) i zero stresu.
mysza / 2006-04-10 23:15 / portfel / Bywalec forum
Korzystaliśmy z UPS-u,który w USA ma dobrze rozwiniętą sieć, nasze amerykańskie klijentki zdecydowanie optowały za UPS i generalnie można na nich polegać.
użytkownik - kontrakt globalny / 212.191.80.* / 2006-05-09 23:37
UPS jest moim zdaniem najlepszą globalną firmą kurierską, ale jakość obsługi w Polsce pozostawia wiele do życzenia, do tego dochodzą kwestie braku spójności Stolicy i UPS, które obecnie są niby jednym UPSem. UPS ok, Stolica(czyli UPS Polska)bez komentarza.
Polecam tez TNT. generalnie ważne jest porównac taryfy i negocjowac
ARTUR CHYBIE / 83.16.108.* / 2007-01-29 10:22
Zgadzam się z panę UPS to firma bez zastrzeżeń ja z nimi nigdy nie miałem kłopotu
Justyka / 83.12.31.* / 2012-06-20 15:00
Polecam logistic system. maja w ofercie równiez UPS o wiele tanszego niz w oddziale bezpośrednio. Do tego dobra oferta na przesylki lotnicze do USA.
kaska / 83.30.118.* / 2006-04-11 14:57
Dziekuje bardzo ! Ale pewnie drogie ?
kurier / 80.54.171.* / 2008-04-04 22:21
Regulamin forum
mysza / 2006-04-11 21:29 / portfel / Bywalec forum
Wszystkie są drogie
maredith / 2010-02-04 10:18
Nie zgadzam sie, nie wszystkie firmy kurierskie świadczą drogie usługi.
Podane UPS faktycznie do najtańszych nie nalezy, dlatego korzystają na tym firmy konkurencyjne np. AIN, które nie dość, że szybciej dostarczają przesyłki to jeszcze pobieraja mniejsze opłaty.
nikita12 / 2010-03-26 10:23
No w sumie to się mogę z Tobą zgodzić. AIN ma o wiele niższe ceny, wydaje mi się, że nawet ten mechanizm na stronie ułatwiający szybkie obliczanie kosztów wysyłki przemawia za tym żeby właśnie z ich usług korzystać. Moim zdaniem maja o wiele lepszą ofertę niż UPS, zresztą coraz więcej ludzi korzysta z AIN, właśnie ze względu na niższe ceny. Coś w tym jest.
enha / 2010-08-23 10:51
Ja też korzystam z AIN, mają chyba najtańsze na rynku przesyłki zagraniczne. Mechanizm do obliczania ceny paczki też jest bardzo przydatny. Mi się najbardziej podoba fakt, że w swojej ofercie mają paczki do USA i Kanady, mam wujka w Kanadzie, często przesyła mi modele do sklejania, które są niedostępne w Polsce albo tak drogie, że przesłanie modelu z Kanady wychodzi taniej.
blubert / 83.11.169.* / 2010-08-24 11:09
Firma pewna i w miarę tania na której się nie zawiodłem wysyłając paczki na Europę to Grupa Przewozowa. Jeszcze się na nich nie 'spaliłem'.
1 2 3 4 5
na koniec starsze

Najnowsze wpisy