Jacek1504
/ 31.11.141.* / 2014-12-31 19:49
Jestem szczerze zaszokowany! To raczej jest cyrk nie bank. Złożyłem deklaracje na lokatę oszczędnościową w tej instytucji, otrzymałem e-mail zwrotny o otwarciu Lokaty na Start, numer wniosku, numer konta, które podaję:22156000133515314120000001.
Wysłałem pieniądze 5000 zl, zgodnie z życzeniem banku w jednym kawałku z jednego konta.
Bank gwarantował, że wnioskowana lokata zostanie założona automatycznie w momencie zaksięgowania na rachunku lokaty środków równych kwocie zadeklarowanej we wniosku.
Ponieważ na moim koncie pieniądze sie nie pojawiały wysłałem e-mail z zapytaniem. Otrzymałem odpowiedz: „W nawiązaniu do powyższej korespondencji uprzejmie informuję, że nie posiada Pan Konta Oszczędnościowego, ani Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego w Getin Online. Proszę o informację na jaki numer rachunku zlecił Pan przelew.
Mam nadzieję, że powyższe informacje okazały się pomocne.”
Dopiero w dalszej korespondencji specjalista do spraw obsługi klienta odnalazł mój wniosek i powiadomił mnie, że został on odrzucony ponieważ pieniądze wysłałem z banku w którym mam inny adres zameldowania. Faktycznie we wniosku nie było adresu na korespondencje - wpisałem miejsce zamieszkania .Polecono mi skorygować błąd co uczyniłem od ręki.
Za kilkanaście minut dowiedziałem sie, że to nie wystarcza i mam przesłać scan dowodu osobistego. Ten warunek też spełniłem od ręki i ponownie wysłałem pieniądze, które mi wcześniej odesłano Dzisiaj, po dobie ponownie odesłano mi pieniądze
nie podając żadnej przyczyny.
Gdybym do nich nie napisał nikt z tego baku nie powiadomiłby mnie o odrzuceniu wniosku. Cała korespondencja była wyłącznie z mojej inicjatywy i prowadziłem ją z
konta założonego w tym banku. Ciekawe, że Specjalista ds. Obsługi Klienta o tym nie
wiedział twierdząc, że w Getin banku nie założyłem żadnego rachunku.
Polecam do oceny i jako przestrogę dla potencjalnych klientów tej firmy.