Na skróty
Forum Forum nieruchomościRynek nieruchomościHotel 4 kolory Władyslawowo

Hotel 4 kolory Władyslawowo

skomentuj
arcada / 2012-01-28 13:45
Niedawno natrafilam na ofertę zarabiania na pokojach hotelowych we Wladyslawowie.
wyglada to tak, że kupuje sie pokoj w hotelu (moze byc na kredyt), a nastepnie dzierzawi się operatorowi na okresloną ilosc lat. W tym czasie mozna spedzić w pokoju parę dni i nie martwi sie o remonty itp.
Ceny sa wiadomo - różne w zależności od pokoi. Pytanie czy taki układ ma szanse zarobic?
Wyświetlaj:
pion77 / 86.111.97.* / 2014-07-26 13:05
Wróciłem z trzeciego turnusu. Jestem zadowolony z pobytu, ale to głównie przez pogodę i radość dzieci. Dla zainteresowanych przedstawiam negatywne uwagi dotyczące pobytu.

HOTEL
1) trwają remonty, wyjście ewakuacyjne zamknięte na klucz; w razie pożaru różnie mogłoby to wyglądać
2) czuć smród śmieci z jednej strony hotelu
3) windy nadal "chwilowo nieczynne" - uwaga! obiekt ma aż 5 pięter; bagaże trzeba wnieść samemu
4) oczekiwanie na zameldowanie - 70 minut
5) oczekiwanie na śniadanie w pierwszy dzień pobytu - 70 minut!!!, średnio 30 minut; wszystko dowożone, część odgrzewana na miejscu; lokalna gastronomia zamknięta
6) wymagane spore umiejętności w zajmowaniu wolnego stolika; wymagana umiejętność poszukiwania i przenoszenia krzeseł
7) obsługa hotelowa (recepcja, wydawanie posiłków, sprzątanie) - faktycznie miła, ale nieprofesjonalna; średnia wieku może 23 lata - wyglądają na studentów; trochę ich szkoda, widać było, że nie mają lekko;
8) pokój - niedoróbki - torba włożona pod łóżko ubrudzona, prysznic na guzik, światło przy łóżku włączałem wkręcając żarówki, odchodzące listwy; w pokoju brak porządnego stołu; brak klimatyzacji
9) pokój - UWAGA NIEBEZPIECZEŃSTWO - dziecko 2-letnie nie będzie miało problemu by wypaść z okna - szeroki parapet wewnętrzny na wysokości ok 40 cm, dół okna może 80 cm.
10) wentylacja grawitacyjna przy wysokich temperaturach prawie nie działa; kąpielówki suszyłem na krześle własną farelką; w łazience nic nie wyschnie
11) trzeba zabrać minimum 8-metrowy przedłużacz - w łazience nie ma prądu, 2 gniazdka w pokoju
12) wifi wyłącznie przy recepcji; zasięg w orange słaby lub brak, dlatego nawet internet z komórki odpadał
13) wyposażenie minimalistyczne; trzeba zabrać czajnik, najlepiej minilodówkę, własne talerze i sztućce, akcesoria plażowe
14) pokój odkurzyłem sam, piasek na schodach, brudno przy recepcji.

BASENY
1)bardzo duży tłok; 3-letnia córka nabawiła się choroby bostońskiej ok. 4 dnia pobytu
2) woda silnie chlorowana - widoczność w wodzie 60 cm. Dziecko leżące na dnie małego baseniku NIE JEST widoczne - łatwo o tragedię
3) zjeżdżalnie to dmuchane prowizorki - można poszarpać kąpielówki; poza tym przy ekwilibrystycznej próbie przejścia przez wielką dmuchaną rurę noga wpadła mi po kolano tam, gdzie nie miała prawa wpaść

Dla wymagających nie polecam.
Dariusz M.397 / 164.126.181.* / 2014-07-15 22:38
Witam. Poszukuję inwestorów 4 Kolory, którzy nabyli lokale w zeszłym roku. Kontakt pod: 731-901-440 Dariusz M.
GrazWroc / 2014-07-12 18:07
Proszę o to kolejny artykuł o Lemon Parku (4 Kolorach) :

http://www.tvp.pl/gdansk/aktualnosci/spoleczne/sanepid-zamyka-osrodek-we-wladyslawowie/16008413
GrazWroc / 2014-07-12 17:58
Lemon Park zamknięty z powodu brudu przez Sanepid .

Oto link do reprtażu w panoramie : http://www.tvp.pl/gdansk/informacja/panorama/wideo/11072014-1830/16006629
Blake711 / 2014-07-07 14:43
A to znalazłem na innym forum - dotyczącym Lemon Parku i oferty grupona :
Re: lemon park władysławowo - proszę o opinie

Witam,
Jak dla mnie wszystko na razie jest ok. Oczywiście widać, że hotel jest nowy i był przygotowywany na ostatnią chwilę. Ale pomio tego wraz z małżonką i dwójką dzieci jesteśmy zadowoleni. Wszystko w pokoju jest (łóżko małżeńskie + dostawki dla dzieci), pościel, mydełko, szampon. baseny i zjeżdżalnie działają, jedzenie też jest dobre. W zasadzie to nie wiem, czego wszyscy oczekiwali - przecież to po tej cenie wychodzi mniej niż 100 zł za dobę, A ceny w kwaterach prywatnych bez niczego, nawet tv to koszt od 50 - 60 zł. Jak za te pieniądze to to co tu dają jest bardzo dobre.
Kuna958 / 95.40.108.* / 2014-07-14 23:21
Właśnie jestem z dziećmi na tygodniowych wczasach. To nie są tanie wczasy, bo 257 zł na dobę. To jakaś porażka. Przy meldunku poinformowano nas, ze windy nie dzialaja😁 a bagaże i wózki dziecięce mamy sami wnosić. Dostaliśmy tez kartkę z wytycznymi, gdzie śmieci wyrzucać (za budynkiem) i skąd papier toaletowy pobierać. Normalne jaja! Ręczników nie dają. Śniadania: każdy ma na talerzu 2 plastry wędliny, 2 sery, 2 pomidory i kilka plastrów ogórka. Oczywiście im wcześniej jesteś, tym krótsza kolejka. My staliśmy ok godziny, bo skończyły sie talerze, potem filiżanki a jak juz miałam filiżanki to woda sie skończyła 😫. Lunch: okropna pizza codziennie to samo, wiec juz nie odbieramy jej nawet, przywozi ktoś, bo oni sami nie pieką, można pizzę zamienić na deser lodowy ale wtedy trzeba więcej papieru toaletowego, bo swieze one nie są. Posiłki je sie w kuli wiec zimno i przeciąg. Pokoje bez szafy, w łazience kontakty nie działają, ale mamy zasłonkę pod prysznicem 😎,bo jak przyjechaliśmy to nie było. Ciąg dalszy nastąpi...
marcin946 / 46.215.43.* / 2014-07-17 17:13
Kuna958
Pomimo wszystkich niedogodności to i tak jest bardzo tanio, dlatego nie powinnaś narzekać. 257 zł. na dobe za 4 osoby to smiech na sali
A co mają powiedzić osoby które zapłaciły za wybudowanie i wyposażenie tego hotelu a nie maja z tego nic gdyz zostali pozbawieni swojego mienia.
Aneta896 / 89.171.250.* / 2014-07-08 11:24
Witam. Ja tak samo mam watpliwosci co do wyjazdy ktory wykupilam na gruponie od 26.07.- 02.08 . Wiele osob pisze ze nic sie tam nie dzieje, ale widze ze Panstwo tam jestescie i jest wszystko pootwierane. A mam jeszcze pytanie w sprawie tego sniadania i lunche. Poniewaz pisali, zeby zjesc to trzeba isc do innego pensjonatu bo wyzywienia nie ma na miejscu. Jade z 2 dzieci i nie usmiecha mi sie z rana spacerowac z dzieciakami zeby cos zjesc.Prosze o odpowiedz bo im blizej wyjazdu tym sie bardziej denerwuje.Pozdrawiam
Blake711 / 2014-07-07 14:41
Udało im się otworzyć Lemon Park i skrzydło cytrynowe. Mam info od moich znajomych którzy kupili tam grupona. Są od soboty. Przekazali mi następujące informacje :
- przyjmowali ludzi od 16. - utworzyła się kilkudziesięciometrowa kolejka, bo wszyscy przyjechali na tą 16.
- w tym czasie robotnicy biegali jeszcze uzupełnijąc jeszcze pokoje
- baseny i zjeżdżalnie były skończone
- skończona też była droga dojazdowa
Moi znajomi dostali pokój na drugim piętrze.
- wyposażanie :
- łóżko na 2 dorosłe osoby plus 2 dostawki(rozkładane fotele)
- stolik
- szafa,
- 2 krzesła,
- lampki
Wszystko działa bez zarzutu.
jeśli chodzi o sam pobyt to baseny są ok, zwłaszcza dla dzieci, śniadania i lunche duże - można się najeść. Ogólnie są zadwowoleni choć słyszą, ze nie we wszystkich pokojach jest tak jak u nich, bo w niektórych prądu nie było w łazience. Ale ponoć to zostało naprawione wczoraj. jak nowo oddany obiekt i cenę którą zapłacili to są zadowoleni.
Teraz pytanie kiedy Guzek wyjdzie z długów i zacznie normlanie funkcjonowac i płacić nam czynsze, bo już ma z czego generować pieniądz.
Prodcor / 89.250.203.* / 2014-07-24 16:34
Bylem na drugim turnusie. Totalny syf. Z trzech klatek schodowych dwie nieczynne . Z 3 dróg ewakuacyjnych czynne 2 - pozostale w remoncie. Windy nieczynne. Kable elektryczne wystają ze scian. Brak ciepłej wody od 18 do 10 rano (obsługa zwala wine na miasto ze za mało dostarczają) Brud na stołówce i kolejki (nawet wrzatku na herbatę czasami brakowalo) Trawa i bluszcze plastikowe. Zadna z wind nie czyna od poczatku (ja byłem w drugim turnusie) Brak firanek w pokojach. Brak mebli w pokojach (szafki choiazby)Oswietlenie pokoju : dwa kinkiety i już Oswietlenia górnego brak.
Zglosilem zapchany kibel - serwis nie dotarł do konca mojego pobytu. Łazienka to plastikowy moduł z fabryki domów w ktorej woda cieknie z prysznica 30 sek po czym trzeba nacisnąc powtornie. Totalny odpał to pizza co dzien na obiad z kartonika. Osoby co chca kupic groupona to sciemniacze - raczej sponsorowani przez prezesa G.
igor385 / 88.105.199.* / 2014-07-08 10:28
klamstwo nic sie nie dzieje I nikogo tam nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adrian Tarkowski / 83.23.39.* / 2014-06-28 23:12
Witam

Proszę o konkretną odpowiedź na konkretnie pytanie dotyczące wczasów w Lemon Park we władysławowie.
Wykupiłem ofertę z gruponu za 1299 zł,
moje pytanie brzmi:
Jeżeli hotel nie zapewni tego co jest w ofercie... jeżeli remont nie będzie skończony... co należy zrobić żeby otrzymać pieniążki spowrotem?
Wykupiłem wczasy od 26 lipca do 2 sierpnia - jeżeli jeszcze się da... to Gdzie i w jaki sposób mógłbym otrzymać spowrotem moje pieniądze?
miśśś / 89.229.6.* / 2014-07-21 22:48
Nie jest tak tragicznie jak opisuja, oczywiście są braki jak na nowo otworzony hotel gdzie nie zapominajmy, że kupiliśmy kupon o 50% taniej, więc skąd te rozczarowanie, że nie jest jak w hotelu cztero gwiazdkowym. Pokoje są ładne tylko brak prądu w gniazdkach łazience (w pokoju już jest), pani głupio się tłumaczyła, że prąd nie może być, ponieważ może być spięcie bo woda w łazience jest heh potem zganiała na gruopon. Obsługa jest nie profesjonalna widać, że nie mają za dużo doświadczenia i są sami zagubieni. Kolejny minus jest taki że korzystać możemy tylko i wyłącznie z basenu mimo że na voucheru jest wpisany pobyt na nocy z całodobowym wejściem do aquaparku (czyli sam basen) wprowadzają błąd ludzi co zganiają także na gruopon. Trzeci minus z tym lunchem, wiecznie pizza i to mega zamieszanie bo nie wiadomo kto kiedy o której dostanie. A tak po za tym nie było tak źle, ludziom zawsze się nie dogodzi dosyć że się kupiło za pół ceny to myślą że powinno być po królewsku :) nie po to tak tanio to sprzedawali żeby było wszystko na cacy :) Do tego winda nie działa, brak ręczników. A co najbardziej karygodne to jest to że samemu trzeba wynosić swoje śmieci do kontenera, ludzie wystawiali pod pokojem lub przy schodach i nikt nie sprzątał tego, leżały do końca turnusu. Wiadomo z czasem hotel dojdzie do tego wszystkiego pomału będzie coraz lepiej. A prace budowlane zostały przerwane do końca sezonu więc bez stresu nic się tak nie dzieje. Pozdrawiam :)
DM138 / 31.174.148.* / 2014-07-05 14:41
Nie odzyskasz już swoich pieniędzy. Jesteś jednym z oszukanych przez Guzka. Jedyne co możesz zrobić to rozjechać gościa jak gdzieś go zobaczysz na drodze.
GrazWroc / 2014-06-27 15:54
Jeszcze jedna rzecz, jak ktos coś wie to niech pisze, kazda informacja jest wazna, nawt jesli to bedzie informacja niepelna i budzaca watpliwosci wiadomosc. mnie jakis miesiac temu doszla wiadomosc, ze 4 kolory sa w upadlosci ale akurat pare dni pozniej ta sama osoba wyslala mi maila, ze wnisoek zostal wycofany. ktos co wie wiecej? ktos byl i dlaczego zlozyl?
to sa fakty dosc istostne, ze pomimo tak niby ciekzkiej sytacji to dalej sie ciagnie.
jesli ktos bedzie we wladyslawowie lub w poblizu to niech cos napisze co tam sie dzieje.
Druga wazna rzecz to taka, ze nie moge sie dodzwonic do p. Marcina Zaka z HB, poprostu nie odbiera telefonu i jak tutaj wiadygodnosc ma hb budowac jak nawet telefonow nie odbieraja. to oni mnie w to wciagneli a teraz wypisnaja sie na inwestorw.
jestesmy w trudnej sytacji bo nie mamy zadnego wiarygodnego zrodla informacji o tym co sie naprawde dzieje i kto za tym wszystkim stoi.
jeszcze raz prosze, ze jak ktos bedzie we wladyslawowie to niech zajrzy na budowe i zobaczy co tam sie dzieje
miśśś / 89.229.6.* / 2014-07-21 22:50
Nie jest tak tragicznie jak opisuja, oczywiście są braki jak na nowo otworzony hotel gdzie nie zapominajmy, że kupiliśmy kupon o 50% taniej, więc skąd te rozczarowanie, że nie jest jak w hotelu cztero gwiazdkowym. Pokoje są ładne tylko brak prądu w gniazdkach łazience (w pokoju już jest), pani głupio się tłumaczyła, że prąd nie może być, ponieważ może być spięcie bo woda w łazience jest heh potem zganiała na gruopon. Obsługa jest nie profesjonalna widać, że nie mają za dużo doświadczenia i są sami zagubieni. Kolejny minus jest taki że korzystać możemy tylko i wyłącznie z basenu mimo że na voucheru jest wpisany pobyt na nocy z całodobowym wejściem do aquaparku (czyli sam basen) wprowadzają błąd ludzi co zganiają także na gruopon. Trzeci minus z tym lunchem, wiecznie pizza i to mega zamieszanie bo nie wiadomo kto kiedy o której dostanie. A tak po za tym nie było tak źle, ludziom zawsze się nie dogodzi dosyć że się kupiło za pół ceny to myślą że powinno być po królewsku :) nie po to tak tanio to sprzedawali żeby było wszystko na cacy :) Do tego winda nie działa, brak ręczników. A co najbardziej karygodne to jest to że samemu trzeba wynosić swoje śmieci do kontenera, ludzie wystawiali pod pokojem lub przy schodach i nikt nie sprzątał tego, leżały do końca turnusu. Wiadomo z czasem hotel dojdzie do tego wszystkiego pomału będzie coraz lepiej. Pozdrawiam :)
wawa447 / 87.205.175.* / 2014-06-30 14:19
4 kolory przesłaly inwestorom akty notarialne w których są zapisy rażąco niekorzystne dla inwestrów. Dlatego inwestorzy powołali Stowarzyszenie żeby wspólnie walczyć o swoje interesy. Powstało nowe forum www.4kolorywladek.fora.pl na którym sie porozumiewają
GrazWroc / 2014-06-27 15:44
Czy ktoś wie co się dzieje tam dzieje w tej chwili???
Od jakiegoś czasu jest cisza na horyznocie zarówno i ze strony HB jak i 4 kolorów.

Miały być akty podpisywane i nagle jakaś cisza.
Czy ktoś był we Władku i widział tą budowe. Czy ten aquapark ma szanse wystartować od lipca bo ofere sprzedaja - prawie 1,5 tyś osób kupilo pobyty.
Dotychczasowe forum zablokowane, na tym nikt nic nie pisze, pytam co sie dzieje?
Ja byłam w maju w Juracie i przejechałam obok budowy to nic sie nie dzialo.
Jak sprawa z czynszami, ktos ma jakies przecieki?
antyguz / 193.106.76.* / 2014-06-27 21:32
Coś tam garstka ludzi dłubie w tym lemon parku,ogólnie jak widzę tą prowizorkę to chce mi się śmiać, po pierwszym lepszym deszczu będzie tam mega aquabagno tak jak w zeszłym roku.
Blake711 / 2014-06-27 22:37
Jaka garstka, ja tam widzialem 2 ludzi beigajacych po tym placu nie wiadomo za czym. po pierwsze nie sa zrobione zjezdzalnie, baseny, nie ma drogi dojazdowej, golnie to jeszcze miesiac min ich czeka aby to podokoanczac. a jak w srodku jest to nie wiem bo ochroniarz wpuscil mnie tylko na plac pod warunkiem ze nie bede wchodzil do budynku. sam ochroniarz powiedzial, ze nie wierzy ze to wystartuje w lipcu bo wszyscy tak mowia nawet kierownicy tego balaganu. jak zapytalem czego nie ma ludzi to powiedzial, ze nikt nie chce przyjsc bo tu sie nie placi podwykonawcom.
oszukany przez guzka / 91.226.7.* / 2014-06-26 19:17
Witam.

1. Czy ktoś wie może, kiedy (czy w ogóle) jest planowane jakieś spotkanie z Guzkiem, bądź jakimś przedstawicielem tych złodziei z Łodzi "4 Kolory Idea Sp. z o.o. S.K.A"?

2. Czy był może ktoś w siedzibie w Łodzi przy ul. Glinianej 29/33? Ktoś tam wogóle przesiaduje? Wysłałem tam pismo w lutym i otrzymałem potwierdzenie odbioru, więc domniemam, że ktoś musi tam być. Zastanawiam się tylko kto (sekretarki, księgowe)? Guzka tam pewnie nie zastanę?

3. Czy ktoś wie gdzie można złapać tego kłamcę i parobka Krociela, który z taką zażartością chroni swoich pracodawców?

Za wszelkie informację będę wdzięczny.

Pozdrawiam R.
Prodcor / 89.250.203.* / 2014-07-24 16:37
Prezesa Guzka znajdziesz w VELAVES - starszy gosciu po 50tce trochę kulejący - czesto przesiaduje w barze
marcin946 / 37.248.71.* / 2014-07-25 14:17
Siedzi w barze i smieje sie z frajerów którzy dali się mu tak łatwo oskubać wierząc,że inwestycja w 4 kolory to dobra lokata. Owszem bardzo dobra ale dla Guzka i GNB.
anty guz / 193.106.76.* / 2014-06-27 15:07
Jeśli chodzi o Guzka, to przesiaduje w swoim hotelu VelaVes
oszukany przez guzka / 91.226.7.* / 2014-06-27 19:27
Jest tam na 100%?? Bo nie wiem czy się fatygować taki kawał drogi, żeby pocałować klamkę.
anty guz / 193.106.76.* / 2014-07-03 09:54
Jeśli Cię to jeszcze interesuje to Guzek siedzi w hotelu od jakiegoś czasu i się zbytnio z niego nie rusza, tylko czy będzie miał tyle odwagi żeby się z tobą spotkać to wątpie
GrazWroc / 2014-06-27 15:57
a to velaves nie oglosil upadlosci? ponoc tam inny wlasciciel juz jest czy sie myle? velves w zeszlym roku zlozyl wnisoek o upadlosc i z tego co slyszalam to juz jest inny wlascicie, ze ponoc Guzek wraz z syndkiem dogadali sie z kims i ten ktos przejal hotel ale z wszystkim. ktos cos wie dokaldniej?
anty guz / 193.106.76.* / 2014-06-27 21:19
Z tego co mi wiadomo Velaves dalej należy do Guzka, a czy jest tam na 100% to nie wiem, widać go od czasu do czasu jak się kręci po wsi
Blake711 / 2014-06-27 22:40
tez potwierdzam, velves dalej do niego nalezy, a w upadlosci byla jakas spolka co tylko spa w hotelu zarzadzala ale jej dzialanosc przejela inna spolka - klewed z torunia. wiec to byla tylko spolka do zarzadzania a wlascicielem nadal to guzek czyli 4 kolory a kiedys ph reda.
Dariusz M.788 / 31.175.35.* / 2014-06-24 17:25
Witam wszystkich inwestorów
Postanowiłem wytoczyć proces grupie spod znaków Guzek, HB, Idea Bank i Getin Bank. Potrzebuję
świadków, którzy tak samo jak ja zostali oszukani przy inwestycji 4 Kolory. Sam mogę być też
świadkiem na podobnych procesach.
"Nabyłem" lokal w skrzydle Morskim hotelu. Skrzydła Morskiego nie ma do dzisiaj, nie
otrzymuję także zapłaty za czynsze. Wszelkie pisma kierowane do inwestora pozostają bez
odpowiedzi. Sądowa próba ugodowa (wniesiona przeze mnie) zakończyła się tym, iż strona
zawezwana (bank) nie tylko nie stawił się na rozprawie, ale nawet nie odpowiedział na zawezwanie.
Miarka się przebrała, mam dość takiej sytuacji. Oni myślą, że są bezkarni i wszystko mogą z nami
zrobić. Postanowiłem walczyć o swoje.
Kontakt do mnie: 731-901-440

Pozdrawiam
Dariusz. M
marcin946 / 77.114.27.* / 2014-05-01 18:07
Mineły dwa tygodnie i cisza jak zwykle. Obiecanki.
och / 31.61.140.* / 2014-05-18 13:01
to należy wziąć na klatę i zapomnieć zostaliście normalnie wyrolowani też tam byłem na tym spędzie ale wlączylo mi się czerwone swiatlo .Wystarczy popatrzeć na Guzka to typowy przekręt
och / 31.61.140.* / 2014-05-18 12:59
to należy wziąć na klatę i zapomnieć zostaliście normalnie wyrolowani też tam byłem na tym spędzie ale wlączylo mi się czerwone swiatlo .Wystarczy popatrzeć na Guzka to typowy przekręt
golab 13 / 193.106.79.* / 2014-05-19 13:50
ciekawe kiedy Pan Dariusz G. zacznie sie rozliczac z pracownikami i firmami z 4 kolorow
wal.man / 89.66.113.* / 2014-05-20 14:50
Pewnie w tym samym momencie jak zacznie wypłacać zaległe czynsze.
Na Świętego Nigdy.
Mamy kolejne wpisy hipotek (ujawnione wczoraj i dzisiaj):
- przymusowa łączna do kwoty 2.840.841,84 zł Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędnościowe PA-CO-BANK z Pabianic
- przymusowa łączna do kwoty: 9.000.000,00 zł PKO BP S.A.
- przymusowa do kwoty: 173.513,00 zł - wierzyciele prywatni.
I kolejnych 7 wzmianek nie rozpoznanych.
Najnowsza z dnia dzisiejszego.
Szkoda tylko że ustanawianie kolejnych hipotek na tej właśnie nieruchomości wydaje się być delikatnie mówiąc chybionym pomysłem...
Czy inwestorzy i ich pełnomocnicy kontrolują na bieżąco sytuację?
Odnoszę nieodparte wrażenie, że niestety nie...
A szkoda, bo gdyby kontrolowali, to mieliby choć cień szansy na odzyskanie należności.
wal.man@gazeta.pl
radoslaw_lenkiewicz / 2014-05-21 18:57
Artykuł, który na pewno daje do myślenia:
http://praca.trojmiasto.pl/Pracownicy-spoldzielni-i-hotelu-walcza-o-wynagrodzenia-n79112.html?strona=0#opinie
W szczególności teraz, jak zarówno w Velaves, jak i w 4 kolorach można dokonać rezerwacji pokoi w szalenie okazyjnych cenach. Tylko trzeba zapłacić z góry.
Pytanie za 100 punktów. Na rachunek jakiej spółki wnosi się opłaty?
radoslaw.lenkiewicz@gmail.com
Lidia111 / 46.112.0.* / 2014-07-10 19:32
na rachunek Klewed z Torunia.
Właściciel ---> Guzek
Lidia111 / 46.112.0.* / 2014-07-10 19:31
na rachunek Klewed z Torunia.
Właściciel ---> Guzek
Lidia111 / 46.112.0.* / 2014-07-10 19:31
na rachunek Klewed z Torunia.
Właściciel ---> Guzek
ser1001 / 91.231.25.* / 2014-05-24 18:37
Tu link do oferty:
http://travel.groupon.pl/39474370?zanpid=1905323872933714944&CID=PL_AFF_66_10_1_1&utm_source=znx&utm_medium=afl&utm_campaign=360852&utm_content=aff_1&nlp=yes
golab 13 / 193.106.79.* / 2014-05-27 19:06
caly czas cisza chyba wszyscy sie pogodzili z przegrana
marcin946 / 5.60.110.* / 2014-06-10 10:11
inwestorzy znów dali sie zbajerować nowym cwaniakom / typu Dominik / którzy liczą na to, że po trupach innych wyjdą cało z tej inwestycji.
Utajniajcie wszystko jak najbardziej, dzielcie sie na małe grupki liczcie, ze kancelaria z Kartuz was z tego wyprowadzi. Prawda jest taka, że nie mamy juz prawie zadnych szans. Jedyna jeszcze droga to doprowadzić do spotkania wszystkich w Warszawie, stworzyc szeroki front, wynajać dobra kancelarie i uderzyć do mediów i wszystkich urzedów i innstytucji w Polsce. Jak nie zrobiumy wielkiej wrzawy wokół naszej sprawy to nie mmay szans.
Mój prawnik zebrał informacje w tej sprawie i ustalił, ze to jest juz agonia. Getin moze sie juz wycofać gdyz odebrał juz to co pożyczył Guzkowi. Systematycznie wyprowadzał pieniadze z inwestycji.
Obecnie Guzek stara sie zdobyć jakie ś pieniadze poprzez wyprzedaż na gruponie oferty wczasów 4Kolorów i Velavesu. Osoby poinformowane mówia, ze ci co kupuja grupony z 4kolorów moga z nich nie skorzystać.
Dziwię sie, ze ludzie którzy w to weszli daja sie tak wykorzystywać i ciagle wierzą, że wszsyko to dobrze sie skończy.
Wszystko to żle sie skończy ale widocznie tak ma być.
golab 13 / 193.106.79.* / 2014-05-13 20:15
jakos cicho sie zrobilo na forum
radoslaw_lenkiewicz / 2014-05-14 10:24
To cisza przed burzą.
Wydaje się, że w chwili obecnej pojawiła się ostatnia szansa na odzyskanie jakichkolwiek należności od dewelopera (choć biorąc pod uwagę jego aktualną sytuację, to ta szansa wydaje się być niestety niewielka).
Czy ktoś z Państwa dysponuje tytułem wykonawczym (tytuł egzekucyjny wyrok/nakaz zaopatrzony w klauzulę wykonalności)?
Osoby posiadające taki tytuł proszone są o pilny kontakt.
radoslaw.lenkiewicz@gmail.com
golab 13 / 193.106.79.* / 2014-05-15 21:09
slabe widoki na to ze bedzie otwarty lemon park latem
wal.man / 89.66.113.* / 2014-05-16 12:19
@golab 13
A jakie ma znaczenie, czy lemnon park będzie otwarty latem, czy też nie, skoro inwestorzy niezależnie od tego że w zeszłym roku był otwarty nie zobaczyli ani złotówki zaległego czynszu?
wal.man@gazeta.pl
golab 13 / 193.106.79.* / 2014-05-16 17:05
w zeszlym roku lemon park byl otwarty pod koniec sezonu ponad dwa tygodnie nie zarobil chyba nawet na prąd kto otwiera park wodny na koniec sezonu
marcin946 / 95.41.80.* / 2014-05-16 20:25
Lemon Park P. Guzek moze otworzy ma jeszcze sporo czasu do rozpoczecia wakacji. Dochody wiadomo będą zasilać jego konto.
Natomiast co do Hotelu to na wakacje napewno nie bedzie otwarty.
golab 13 / 193.106.79.* / 2014-05-16 22:02
w lemon parku jest masa roboty do wykonania i duzo pieniedzy do wlorzenia ktorych pan Dariusz G. chyba nie posiada
golab 13 / 193.106.79.* / 2014-05-18 09:09
Za chwile sezon a na 4 kolorach sie nic nie robi
wal.man / 89.66.113.* / 2014-05-15 17:01
No proszę proszę,
dzisiaj wreszcie część wzmianek w dziale IV zamienione zostały na wpisy hipotek.
I kto się pojawił? Samo doborowe towarzystwo.
Sam Pan pseudoprezes pseudostowarzyszenia i chyba jego matka...
Kolejnych 9 wzmianek czeka na rozpatrzenie.
Ciekawe kto kolejny?
wal.man@gazeta.pl
Marcello / 188.33.53.* / 2014-04-28 10:08
Witam,
Czy ktoś coś wie co się dzieje w tej chwili w tej inwestycji? Mieliśmy podpisywać akty i co się dzieje, ze nie podpisujemy?
wal.man / 89.66.113.* / 2014-04-28 11:00
@Marcello
na nieruchomości ustanowione są 33 hipoteki do kwoty ok 100 mln zł, z czego niemal na 11 mln zł hipoteki przymusowe niebankowe.
Ponadto w dziale IV księgi wieczystej znajdzie Pan 12 wzmianek o kolejnych złożonych wnioskach które do dnia dzisiejszego nie zostały rozpatrzone.
Ponadto prowadzone są przynajmniej 3 postępowania egzekucyjne z nieruchomości, to znajdzie Pan w dziale III księgi wieczystej. Tam również zauważy Pan, że są 2 kolejne wzmianki o złożonych wnioskach, do dnia dzisiejszego nie rozpoznane.
Budynek wciąż nie miał do niedawna pozwolenia na użytkowanie, więc nie ma jak wyodrębnić lokali.
Może to są takie prozaiczne przyczyny dla których akty nie są podpisywane?
wal.man@gazeta.pl
Edmunds / 46.112.38.* / 2014-04-23 09:11
ciekawy artykuł o bankach :

http://biznes.interia.pl/finanse-osobiste/news/felieton-bankier-to-ma-klawe-zycie,2009057,4141

Getin sprzedał wierzytelności Krukowi warte 710 mln zł za 230. Tym samym zgodził się na stratę w wysokości ponad 500 mln. Te wierzytelności pochodzą tylko z hipotek.

Miłej lektury!
wal.man / 83.12.98.* / 2014-04-23 14:31
@Edmunds
A doczytałeś, że po pierwsze kupiła to spółka zależna od Kruka. Po drugie GNB udzielił (i tu nie wiadomo dokładnie, czy kupującej spółce, czy też samemu Krukowi) kredytu na kwotę 260 mln zł (w innym artykule czytałem, że był to kredyt na kwotę 250 mln zł). Czyli GNB zastosował sztuczkę księgową. nie pierwszy raz z resztą. "Sprzedał" wymagalne wierzytelności "dostał" za tą sprzedaż środki, które "pożyczył" zapewne nabywcy.
Bosko...
Osobiście nigdy nie powierzę ani złotówki GNB. I dbam o to, żeby nikt z moich znajomych tego nie zrobił. Bo któregoś pięknego dnia może się okazać, że jest już po herbacie. Zapewniam cię, że nie przez przypadek ze 2 lata temu wyłączano ze struktury Getinu podmiot, który później został połączony z innym podmiotem, tworząc w konsekwencji GNB. I jeżeli wierzysz, że takie działania zmierzały do uporządkowania struktury, to życzę powodzenia :)
Jakoś portfela kredytów udzielanych przez GNB jest znana na rynku. Swego czasu było to bank ostatniej szansy. Jak poczytasz o kredytach subprime to będziesz wiedział jak to się prędzej, czy później kończy...
wal.man@gazeta.pl
LosGatos / 109.243.222.* / 2014-04-23 15:25
Proszę, oto część artykułu na temat Getin banku :

"W jednym z banków, gdzie pewnie stwierdzono, że problemu z niespłacanymi hipotekami nie da się dłużej zamiatać pod dywan, przeprowadzono działania zgodne ze znanymi procedurami - mam na myśli czyszczenie bilansu w wyniku sprzedaży pakietowej. Czytamy o tym m.in. na portalu tvn24BiS.pl:

"Za 230 mln złotych spółka zależna Kruka kupiła od Getin Noble Bank wierzytelności warte 710 mln złotych. Co ważne, długi nie dotyczą kredytów konsumpcyjnych, ale hipotek".

Wolumen kredytów hipotecznych o wartości 710 mln zł to około 3500 kredytów, które KRUK nabył od Getin Banku wraz z całym dobrodziejstwem inwentarza, czyli jest to 3500 kredytobiorców wraz z całych ich majątkiem, których bank pozbył się na rzecz firmy windykacyjnej, godząc się przy tym na stratę w wysokości blisko 500 mln zł! Dalej, z tej samej publikacji, dowiemy się jeszcze o jednej ciekawostce związanej z opisaną transakcją:

"Prezes Kruka - Piotr Krupa wyjaśnił również, że spółka sfinansuje zakup wierzytelności z własnych środków oraz środków pochodzących z kredytów lub z emisji obligacji. W umowie zapisano także, że Getin Noble Bank udzieli Krukowi kredytu do 260 mln złotych na okres 10 lat".

Jeśli powyższe stwierdzenia są zgodne z prawdą, to wniosek jest prosty: strona kupująca - firma KRUK - nie wydała na ten cel ani złotówki! Bank, aby pozbyć się z bilansu "zbędnego balastu" dopłacił nawet Krukowi 30 baniek. W konsekwencji firma ta przejęła w swoje ręce los 3500 polskich rodzin, które niegdyś nieopatrznie zdecydowały się na kredyt w Getin Banku."
LosGatos / 109.243.222.* / 2014-04-23 15:25
Proszę, oto część artykułu na temat Getin banku :

"W jednym z banków, gdzie pewnie stwierdzono, że problemu z niespłacanymi hipotekami nie da się dłużej zamiatać pod dywan, przeprowadzono działania zgodne ze znanymi procedurami - mam na myśli czyszczenie bilansu w wyniku sprzedaży pakietowej. Czytamy o tym m.in. na portalu tvn24BiS.pl:

"Za 230 mln złotych spółka zależna Kruka kupiła od Getin Noble Bank wierzytelności warte 710 mln złotych. Co ważne, długi nie dotyczą kredytów konsumpcyjnych, ale hipotek".

Wolumen kredytów hipotecznych o wartości 710 mln zł to około 3500 kredytów, które KRUK nabył od Getin Banku wraz z całym dobrodziejstwem inwentarza, czyli jest to 3500 kredytobiorców wraz z całych ich majątkiem, których bank pozbył się na rzecz firmy windykacyjnej, godząc się przy tym na stratę w wysokości blisko 500 mln zł! Dalej, z tej samej publikacji, dowiemy się jeszcze o jednej ciekawostce związanej z opisaną transakcją:

"Prezes Kruka - Piotr Krupa wyjaśnił również, że spółka sfinansuje zakup wierzytelności z własnych środków oraz środków pochodzących z kredytów lub z emisji obligacji. W umowie zapisano także, że Getin Noble Bank udzieli Krukowi kredytu do 260 mln złotych na okres 10 lat".

Jeśli powyższe stwierdzenia są zgodne z prawdą, to wniosek jest prosty: strona kupująca - firma KRUK - nie wydała na ten cel ani złotówki! Bank, aby pozbyć się z bilansu "zbędnego balastu" dopłacił nawet Krukowi 30 baniek. W konsekwencji firma ta przejęła w swoje ręce los 3500 polskich rodzin, które niegdyś nieopatrznie zdecydowały się na kredyt w Getin Banku."
Marbos / 46.113.50.* / 2014-04-22 11:12
Czy ktoś wie jak wygląda sprawa z AN?
Ostatnio dostałam pismo z HB, że jeszcze 2 tygodnie i będzie ok. Czy ktoś to potwierdza? Niestety takich pism już było sporo i nie wiem co myśleć. Czy ktoś był na budowie? Czy budowa idzie do przodu? Jakie są prognozy dotyczące otwarcie tego skrzydła na wakacje?
Dzielmy się informacjami bo niestety tych informacji z HB i 4 Kolorów jak na lekarstwo
Edmunds / 46.112.38.* / 2014-04-23 09:02
Z tego co mi wiadomo, to do podpisania potrzebują jeszcze 2 tygodnie.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy