wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum finansoweBanki

Idea Bank -wasze opinie

Idea Bank -wasze opinie

skomentuj
Che Ernesto / 2012-08-16 13:18
Ostatnio bardzo zainteresował mnie ten bank ze względu na ofertę jaką nam dają na lokacie... jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto się z nim związać? Czy ktoś jest już klientem tego banku?
Wyświetlaj:
ewasdwecew / 5.172.239.* / 2017-04-27 10:08
Pożyczki na dowód w 15min na Twoje konto http://kredytyk.com.pl
od 100zł do 200.000zł Odbierz pieniądze!
- Chwilówki na Dowód bez zaświadczeń bik
- kredyty przez internet, dla Firm
- Kredyt na mieszkanie/hipotekę
- Kredyt Samochodowy, pożyczka na dowód bez dochodów,
- kredyty pozabankowe, gotówkowe i konsolidacyjne
Wypełnij krótki wniosek a my do Ciebie bezpłatnie oddzwonimy i przestawimy najlepszą ofertę dla Ciebie!
aca
dziku / 194.29.180.* / 2017-04-23 18:04
Dzieki za opinie, własnie byłem na etapie zakładani konta przez net... odpuszczam
Maks919 / 46.134.21.* / 2017-04-25 13:47
Porażka nie bank. Mega bałagan a jedną sprawę ( oczywiście reklamację) prowadzi chyba ROBOT - KOMPUTER , bo prowdzi ją jakiś nie odpowiadający a emaile osobnik.
Jeden wielki skalndal ( bo rodem z lat 80 tych - tylko mają komputery - ale chyba się na nich nie znają)

SZUKASZ KŁOPOTÓW - ZAŁÓŻ SOBIE "SUPER KONTO"

ODRADZAM I NIE POLECEM
epomoc_ideabank / 2017-04-25 19:28

Mega bałagan a jedną sprawę ( oczywiście reklamację) prowadzi chyba ROBOT - KOMPUTER , bo prowdzi ją jakiś nie odpowiadający a emaile osobnik.


Szanowny Panie,

odpowiedzi na reklamacje udzielamy z zachowaniem terminów ustawowych. Prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie. Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej ustalić status reklamacji i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Magda stachniak / 89.70.50.* / 2017-04-21 19:08
Wszystkich przestrzegam przed Idea Bank. Nie ma możliwości z nikim się tam dogadać, wprowadzają ciągle nowe opłaty, wymuszają na kliencie usługę Idea MOney, mimo iż kredyt firmowy jest oprocentowny..10 procent. Tyle mają parabanki. Ale to nie wystarcza bankowi, monity za brak obrotu, choć moi klienci mają np 180 dni na zapłacenie faktury. Obrót więc mam, faktury też, ale przecież.chodzi tylko o konto. Na szczęście już niedługo, uda mi się w końcu przenieść kredyt. Bank robi głupio, jestem dobrym klientem z małym kredytem i dużym dla banku zabezpieczeniem w postaci lokalu użytkowwego. UWAŻAJCIE NA TEN BANK!!!!!
antek12857 / 31.182.255.* / 2017-04-20 20:41
Bank niby taki super nowoczesny, ale swoje za uszami ma. To ta sama skóra co Getin, Jak miałem konto to nie wysłali mi karty, potem 6 tygodni czkeałem na nową,Na ifnolini nic nie wiedzą. Generalnie nieciekaiwe.i. Jak ktoś jest niezadowolony to polecam konto w Millennium. Proste warunki, przyjemny serwis i mają teraz promocję w ramach której można zdobyć 560 zł i 2,5 % do 100 000 zł na koncie oszczednościowym!
http://www.cardholder.pl/promocje-bankowe/millennium-360-zl-konto-360-200-zl-moneymanii/
muzykalna / 2017-04-20 23:51
Od Millenium to ja akurat wiałam gdzie pieprz...
Kris402 / 46.134.25.* / 2017-04-18 10:41
Witam , na wlasnym przykladzie moge opowiedziec i przestrzec . Ten bank dziala na niekorzysc klienta , na poczatku wszystko ok rozmowa- pozytywna odpowiedz , ale juz po miesiacu gdzie dostarczylem wszystkie wymagane dokumenty do otrzymania kredytu bank nalicza jakies kary - nie ma kontaktu wysylaja pisma ze brakuje jakiegos dokumentu kiedy wszystko polozylem na biurku podczas podpisywania umowy , splacam regolarnie kredyt 3000zl do tego naliczone kary 200zl co kwartal i prawie 700zl co miesiac wiecej . Walczylem przez 7miesiecy kiedy okazalo sie ze pani przy biurku nie przekazala dokumentow do Warszawy . Placilem calosc tak wysokich rat wraz z naliczonymi karami , mam prawnika z TAXCARE - kontaktowalem sie z nim , odpowiedzial ze on nie moze wystapic przeciw Ideabank poniewaz z nimi wspolpracuje . wyslalem reklamacje to odpowiedz taka : nie zostaly spelnione warunki dokumentacji dla tego taka kara ale juz wszystkie dokumenty maja . Ja dostawalem email od Pani z banku ze wszystko jest juz zalatwione z datami - moge to udowodnic . Z 7000zl ktore zaplacilem wiecej dostalem 131zl smieszni sa . Uwazajcie na Ideabank potrafia narobic problemow , to nie jest bank w ktorym splacasz kredyt imasz spokoj tylko dodatkowo ich kary pisma jakies oplaty . Teraz staram sie o przeniesienie kredytu do innego banku. uwierzcie daleko od tych zdziercow Przestrzegam Was
Konrad# / 193.178.243.* / 2017-04-27 10:48
Mam podobny problem. Ale po kolei. Prowadzę działalność gospodarczą i w listopadzie 2016 chciałem nieco rozwinąć działalność i podjąłem decyzję o zakupie lokalu użytkowego. Idea Bank skusił mnie do rozmów o kredycie niskim oprocentowaniem. Zostały przedstawione warunki i umowa. W tym czasie dokonałem zakupu (była to okazja) i podpisałem umowę u notariusza. Część pieniędzy zapłaciłem a druga część miała pochodzić z udzielonego kredytu. Weryfikacja, dostarczenie dokumentów trochę trwały ale w końcu przebrnąłem przez ten proces. Przedstawicielka banku była bardzo pomocna. Moje pierwsze zdziwienie było w dniu podpisania umowy, tzn. przedstawiono mi umowę ze zmienionymi warunkami - obostrzeniami, zabezpieczeniami. Sympatyczna jak dotąd Pani oznajmiła że to moja decyzja i ryzyko i że mogę zrezygnować. W tym momencie pierwszy raz poczułem się nieźle wkręcony. Bank wiedział, że dokonałem zakupu i że ciężko mi będzie wszystko odkręcać. Ja i moja żona nie podejmujemy nigdy decyzji na już, ale byliśmy w przysłowiowej kropce. Nowy wpis dotyczył wpłaty kaucji, którą miałem odzyskać dopiero po spłacie kredytu i kilku innych. Oznajmiłem, że rezygnuje. Wtedy sympatyczna Pani wykonała telefon do jakiegoś analityka i powiedziała, że ustaliła zwrot kaucji po podpisaniu umowy najmu. Oznajmiła, że jest to ustalenie wewnętrzne i nie trzeba dokonywać już ustalonych zapisów umowy. Zagwarantowała to mnie i mojej żonie. W tej sytuacji zgodziliśmy się. Jak zapewne się domyślacie bank nie zwrócił mi kaucji do tej pory. Sympatyczna Pani rozkłada ręce i mówi mi że warunki na rynku się zmieniły. Mam przedstawić dowody wpłaty czynszu za 6 m-cy bo analityk mi nie wierzy. Czysta kpina! To nie wszystko. Po podpisaniu umowy bank rozpoczął procedurę wpisu do hipoteki, która realnie trwa 2-3 tygodnie. Do czasu wpisu oprocentowanie zostało podniesione o 2 punkty. Od 30 listopada minęło dokładnie 21 dni kiedy bank złożył wniosek a sąd wpisu dokonał 04 stycznia 2017. W styczniu dostałem informacje o nałożonej na mnie karze 200 zł za nie przedstawienie do końca grudnia 2016 dokumentu potwierdzającego wpis. Gdzie tu logika i jakiś zdrowy rozsądek. W obecnych czasach takie sprawy załatwia się elektronicznie. Po mojej interwencji kara została anulowana. Następna kara 200 zł pojawiła się w związku z nie dotrzymaniem warunku obrotu miesięcznego, w moim przypadku pieniądze od klienta wpłynęły wcześniej niż wynikało to z terminu płatności. Co ja poradzę, że klient zapłacił wcześniej. Sprawę udało się jednak odkręcić po przedstawieniu faktury. Za 15 minut mam spotkanie z dyrektorem placówki w Gliwicach. Zobaczymy co załatwię w sprawie kaucji. Nie będę się więcej rozpisywał bo mam jeszcze kilka takich sytuacji z Idea Bankiem, potwierdzających, że komunikacja pomiędzy poszczególnymi jednostkami leży i kwiczy.
Ryszard1033 / 89.64.38.* / 2017-04-21 16:35
Potwierdzam to co napisał Kris. Niech nowoczesne reklamy Was nie zmylą. Przeszedłem z nim gehennę. Ten para bank działa jak chwilówka. Nastawieni są głównie na wyzysk przedsiębiorcy który im zaufał. Tyle co na mnie zarobili to prywatne firmy pożyczkowe mogą im tylko pozazdrościć. Ponieważ z racji swoich rozległych kontaktów biznesowych, mogę tylko poinformować osoby zainteresowane że ten bank nie ma obecnie wśród swoich klientów poważnych przedsiębiorców. Dlatego wyspecjalizował się w oszukiwani nowych młodych niedoświadczonych przedsiębiorców.
jajajakberety / 78.9.191.* / 2017-04-21 08:25
zgadzam sie od IdeaBank należy trzymać sie z daleka jeśli masz debet - przenieś lepiej do innego banku ciągle naliczają prowizje kary itd pieniadze miały być pobierane z konta i przez 2 lata pobierali w tej chwili nie pobrali i windykują co się zmieniło ? nie wiem żadnej informacji. Placówki blisko nas zostały zamknięte. dodatkowo pobierają pieniadze jak chcą i kiedy chcą nigdy nie wiesz ile masz na koncie bo nie widać kwot zablokowanych. Przykładowo pobrali200 zł za monit ale nie ma tego w Historii rachunku możesz kwotę zobaczyć dopiero na koniec miesiąca około 05 w wyciągu bankowym Tragedia ! Bankowość internetowa TRAGEDIA- nie można doliczyc się pieniędzy ciągłe reklamacje usług. przed końcem umowy debetowej blokują pieniądze mimo że umowa nie wygasła i dostali wniosek o przedłużenie do ostatniej chwili nas trzymali w niepewnosci abyśmy nie mieli pola manewru Stanowczo odradzam chyba że chcecie mieć problemy i niepewny stan konta ja przeniosłam wszystko do mbanku zobaczymy na razie jest ok
epomoc_ideabank / 2017-04-25 19:34

dodatkowo pobierają pieniadze jak chcą i kiedy chcą nigdy nie wiesz ile masz na koncie bo nie widać kwot zablokowanych. Przykładowo pobrali200 zł za monit ale nie ma tego w Historii rachunku możesz kwotę zobaczyć dopiero na koniec miesiąca około 05 w wyciągu bankowym Tragedia ! Bankowość internetowa TRAGEDIA- nie można doliczyc się pieniędzy


Szanowna Pani,

przykro nam w związku z wyrażoną tutaj opinią i wyrażonymi wątpliwościami na temat zasadności naliczanych opłat. Chcielibyśmy pomóc w rozwianiu tych wątpliwości, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji (które płatności są niejasne) oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Pani stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
epomoc_ideabank / 2017-04-19 15:18
Szanowny Panie,

przykro nam w związku z wyrażoną tutaj opinią i trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
www496 / 85.28.148.* / 2017-04-15 18:28
trzymać się jak najdalej od tego banku!!!! Nie ma nic wspólnego z instytucją zaufania publicznego. Zostaniesz nabity w butelkę zanim się zorientujesz, a później będzie już za późno. ODRADZAM!!!
MAX545 / 46.134.20.* / 2017-04-13 12:14
jAK SZUKASZ KŁOPOTÓW
to jesteś na najlepszej drodze.

TO POMYŁKA NIE BANK

W CZASACH "PRL" BYŁY LEPSZE SYSTEMY KOMPUTEROWE

TRAGEDIA
kris1313 / 91.224.217.* / 2017-04-12 12:34
Porażka. Pierwsze wrażenie megapozytyw. I tu koniec. W oddziale nie maja pojęcia o tabeli opłat i prowizji rezygnuje z konta. Przy drugiej wizycie otwieram konto, wpłacam kilkanaście tys., po ponad 3 tyg nie mam wciąż karty - praktycznie brak możliwości korzystania ze zdeponowanych środków. Przy próbie jakiejkolwiek rozmowy z infolinią brak weryfikacji. Poczekam do końca lokaty i żegnam bank.
omnis / 185.78.72.* / 2017-04-18 21:38
do krisa: przeciez tabele są ogólnie dostępne wiec juz na starcie to co piszesz jest troche dziwne. Moze cos zle zrozumiales???
romek174 / 79.175.232.* / 2017-03-25 09:33
Mam do czynienia z bankiem Idea ok 2 tygodnie.I już zaczynają się schody.Aplikacja w telefonie ciągle wraca w logowanie przez Longin hasło.Założenie rachunku przez internet nie udało się,zaproponowali przez kuriera, i nie wiem czy się wkopałem. W sumie nie wiem co podpisałem, - jak to u kuriera. Czekam na aktywację konta. Konsultanci do kitu, wszyscy winni tylko nie bank
piotrwojcicki / 2017-04-02 10:08
Ja jestem klientem od prawie 3 lat i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że odradzam. Zorientuj się, czy masz prawo odstąpienia od umowy, bo Idea Bank to porażka.
Ja nie mogę zalogować się do systemu wystawiania faktur. Zgłosiłem problem 4 dni temu i dostają tylko informacje, że sprawa jest w toku. To mi daje wyraźnie do zrozumienia jak duży problem techniczny mają u siebie w zabezpieczeniach. Jak tylko zaloguję się, przerzucam wszystkie środki, do innego banku, bo boję się że przez błędy i problemy techniczne je utracę.
Dodatkowo jeszcze otwarcie kłamią. Można zobaczyć moją dyskusję z nimi na Facebooku. Piszą, że specjaliści weryfikują moje zgłoszenie, jak doskonale wiem, bo dowiedziałem się na infolinii że dział techniczny nie pracuje w weekend.
Podsumowując: Idea Bank nie jest bankiem dla przedsiębiorców. Nie pomaga w prowadzeniu firmy.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - muzykalna.]
zdzisław892 / 78.88.146.* / 2017-04-10 16:47
Zgadzam się Idea Bank to tragedia , zle wpisałem hasło i zgłosiłem do odblokowania , po kilku monitach dostałem odpowiedż ,że wysla mi login na sms i hasło ,hasło dostałem za 8 dni po wielu telefonach a miało być w ciągu 24 godzin , odradzam również Ideafaktor , owszem 80% szybko ale reszty nie zobaczysz nie odpowiadają na maile a telefonicznie nikt nie umie udzielić odpowiedzi , jedyne co im sprawnie idzie to 50 zł za maila do Ciebie ,ze im coś wisisz a Ty nie możesz zrobić przelewu bo nie chcą ci odblowac konta, takich maili masz 4 dziennie i 200 zł dla banku , taniej u providenta , ten bank to jedno wielkie oszustwo.
muzykalna / 2017-04-06 22:32
Może mieli na myśli, że przyjęli do weryfikacji. W takich sytuacjach każda instytucja przyjmuje, że sprawa jest w toku. Nie tylko w bankach.
epomoc_ideabank / 2017-03-26 22:49

Założenie rachunku przez internet nie udało się,zaproponowali przez kuriera, i nie wiem czy się wkopałem. W sumie nie wiem co podpisałem, - jak to u kuriera. Czekam na aktywację konta. Konsultanci do kitu, wszyscy winni tylko nie bank


Szanowny Panie Romanie,

przykro nam w związku z zaistniałą sytuacją. Umowę przywiezioną przez kuriera również można przeczytać przed podpisaniem. Jeżeli konto nadal nie zostało aktywowane, pomimo odesłania umowy, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie, a sprawdzimy czy umowa dotarła i jaki jest status aktywacji.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
yaska / 2017-03-11 22:37
Moja lokata właśnie się skończyła, wszystko ok, odsetki naliczone prawidłowo, także polecam, można śmiało zakładać.
szrek / 178.36.99.* / 2017-03-22 22:19
miałaś naprawdę szczęście.
Założyłem lokatę restrukturyzacyjną dwa lata temu. Jedna ze spółek ciągle dołuje, więc zdecydowałem ze stratą wycofać środki.
Po zadysponowaniu o likwidacji lokaty czekam już drugi tydzień a pieniędzy na koncie brak.
Nie polecam tego banku i lokat restrukturyzacyjnych
anad / 188.146.133.* / 2017-04-10 13:03
Nie polecam. Założyłam lokaty przez internet .Dwie odzyskałam a trzecią pani z banku namówiła mnie na tą właśnie strukturyzowaną. Pani była niesamowicie miła obiecywała złote góry. Po założeniu już taka miła nie była po paru miesiącach się straciła. Po roku była już inna a że klientem już byłam więc pani miła już nie była, wręcz opryskliwa i złośliwa.Obecnie chyba już ich nie ma w tym banku,zmieniają się pracownicy chyba co pół roku. Na infolinii ludzie niekompetentni, nic się nie znają, tłumaczą bardzo mętnie.Przy zakładaniu lokaty obiecano mi że w razie pilnej potrzeby mogę pieniądze odebrać nie tracąc kapitału tylko odsetki, a teraz jest zupełnie co inne. Chcąc odebrać pieniądze stracę też z kapitału.Po tych 3 latach nie dostanę ani złotówki. Pracownicy niekompetentni fałszywi.Pozostał mi jeszcze rok (to są moje ostatnie grosze jakie dostałam po 29latach nienagannej pracy,teraz jestem na pomostówce820zl)i modlę się by dożyć przyszłego roku czy mi te pieniądze zwrócą,żeby po tych 3latach odzyskać moje ostanie grosze bo nie mam za co żyć. Uważajcie nie zakładajcie tam lokat Nie polecam, są mili do chwili wyciągania gotówki od klienta potem uprzejmość znika.Nie mam pełnomocnictwa na tej lokacie i nie mogę go udzielić bo do tego banku mam za daleko. Kasę to przez internet i telefon wzięli bez problemu a taką bzdurę jak pełnomocnictwo to nie. Po opiniach to jeszcze się martwię czy go czasem nie zlikwidują.Jestem w tak trudnej sytuacji tak to jest jak naiwnie ufa się pracownikom banku.Tak dawniej nas uczono że to ludzie uczciwi i trudno się przestawić że to nie te czasy.UWAŻAJCIE NIE POLECAM!!!!!!
epomoc_ideabank / 2017-03-26 22:51

Po zadysponowaniu o likwidacji lokaty czekam już drugi tydzień a pieniędzy na koncie brak.


@szrek,

w przypadku dalszego braku oczekiwanych środków, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości sprawdzimy status sprawy i udzielimy Panu stosownych informacji.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Andrzej 2016 / 78.133.242.* / 2017-03-22 18:25
Chcialem zarobic na lokacie 300 zl ale po ponizszych komentarzach bez tej kasy będę nadal szczęsliwy, a ile nerwów zaoszczędzę.
pozdrawiam
Faral / 87.205.130.* / 2017-03-11 14:04
Moja opinia jest jak większość tutaj (oczywiście zdaje sobie sprawę że zadowoleni zazwyczaj mają mniejsze "parcie" do dzielenia się swoim zadowoleniem) - negatywna.
Wziąłem tam kredyt. Jak to zwykle bywa - mimo czerwonych lampek w głowie (cały zysk banku w prowizji, oprocentowanie 0% a więc wcześniejsza spłata nic nie daje) - byłem pod ścianą więc wziąłem. W umowie konieczność robienia obrotów na koncie w wys trzykrotności miesięcznej raty kredytu przy czym obroty muszą być związane z prowadzoną działalnością i wpłaty własne się nie liczą. W praktyce - to bank decyduje uznaniowo czy dany przelew spełnia zadane kryteria. Zwykle jakiś nie spełnia (reklamacje są odrzucane - bank zawsze ma rację) i wtedy bank dolicza opłatę wg TOiP wys 200zł za "Sporządzenie i wysłanie monitu" z informacją o niespełnieniu warunków. Jakiś szczeniak na infolinii na mój sprzeciw że nie dostałem żadnego monitu z wyraźnym rozbawieniem w głosie odpowiedział że "przecież dostałem smsa z informacją że do comiesięcznej raty doliczyli 200zł" Na moją reakcję że smsa z przypomnieniem o racie przysyłają co miesiąc i za niego nie kasują odpowiedział że to nie za smsa tylko za niewywiązanie się z warunków umowy. Odpowiadam że w TOiP jest to opłata za monit a nie kara za niewywiązanie - z coraz większym rozbawieniem w głosie odpowiedział że dostałem smsa... tam nie pisze jak wygląda ten monit. W poprzednich smsach nie było dopisku opłacie a w tym był więc ten sms to monit, a tamte z poprzednich miesięcy - nie. Czułem się jak jeleń obrabiany na żywca z uśmiechem na twarzy
Tak wyglądają kontakty i współpraca z Idea Bankiem w praktyce - PO zawarciu wiążącej z nimi umowy. Metoda siłowego naginania rzeczywistości do zaakceptowanych przez klienta warunków umowy - i dojenie gdzie tylko się da. Jeśli tylko można jakąś dodatkową opłatę wyciągnąć, to trzeba to zrobić.
Łuaksz / 95.49.75.* / 2017-03-29 09:36
Wiem co czujesz. Też byłem pod ścianą i musiałem wziąć u nich kredyt. To był mój ostatni raz, żałuje swojej decyzji ale przynajmniej będę ostrzegał innych przed tym bankiem i podejściem do klienta. NEVER AGAIN.
muzykalna / 2017-03-30 20:58
@Łuaksz ja bym nie podpisała kredytu, który mi nie pasuje. Nie piszesz co się stało, więc ciężko skomentować czy zawiniłeś ty, bo np. są schody ze spłatą czy faktycznie coś nie tak po stronie banku.
epomoc_ideabank / 2017-03-15 22:13

Jakiś szczeniak na infolinii na mój sprzeciw że nie dostałem żadnego monitu z wyraźnym rozbawieniem w głosie odpowiedział że "przecież dostałem smsa z informacją że do comiesięcznej raty doliczyli 200zł" Na moją reakcję że smsa z przypomnieniem o racie przysyłają co miesiąc i za niego nie kasują odpowiedział że to nie za smsa tylko za niewywiązanie się z warunków umowy.


Szanowny Panie, przykro nam w związku z opisaną sytuacją. Rozumiemy wątpliwości co do tytułu naliczonych opłat, abyśmy jednak mogli odnieść się do nich, konieczna jest weryfikacja sprawy w naszym systemie. Prosimy przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej zweryfikować naliczone płatności i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Gajowy71 / 79.186.20.* / 2017-03-06 11:34
Totalna porażka.
Konto firmowe rejestracja przez kuriera 12 dni! Powiadomienia mailowe wprowadzające w błąd. zmiana limitów na karcie 2 dni!!! Wyłata w oddziale prowizja, wypłacić musiałem bo klient czekał na gotówkę. Mimo darmowej karty bowiem tam wszystko trwa irracjonalnie długo.
Reklamacja odrzucona z automatu bo klient jest zawsze winny.
Odradzam pełna amatorka
DMX / 89.74.224.* / 2017-03-10 12:24
Totalna poraszka 0,09 grosza odsetki 224zl złodziejstwo w biały dzien
H Szatkowski / 2017-03-10 16:54 / Tysiącznik na forum
Ani pojęcia o algorytmie podatku od dochodów kapitałowych przy minimalnych kwotach, ani o polszczyźnie.
stary238 / 89.70.222.* / 2017-03-05 16:43
Moja lokata skończyła się 28 lutego 2017 a dziś kiedy piszę posta jest 5 marzec 2017 godzina prawie 17 i nadal nie mam przelewu z lokaty na moje konto. Nie polecam tego banku, omijajcie go szerokim łukiem.
H Szatkowski / 2017-03-05 20:23 / Tysiącznik na forum
Może to potrwać 'dużo' dłużej, jeśli lokata jest odnawialna lub jeśli nie było dyspozycji przelania na kont, na którym ten zwrot jest oczekiwany, tylko automatycznie wygenerowało się (sub)konto do zwrotu.
bajorny / 2017-03-02 10:37
Niestety i moja opinia jest negatywna. Szczególnie jeśli chodzi o usługi faktoringowe. Mnie naciągnęli na umowę za ponad 500 zł obiecując że zawsze wszystkich kontrahentów finansują, a po miesiącu okazało się że dwóch moich jedynych kontrahentów nie chcą finansować, zasłaniając się tajemnica bankową. Morał jest taki że klient płaci a nie może korzystać z usługi. Żadne reklamacje, propozycje rozwiązania umowy bez kar nie są uwzględniane pozytywnie. Żeby było ciekawiej Ci kontrahenci na bieżąco płacą FV mi oraz innym wykonawcą.
epomoc_ideabank / 2017-03-15 22:02

Niestety i moja opinia jest negatywna. Szczególnie jeśli chodzi o usługi faktoringowe. Mnie naciągnęli na umowę za ponad 500 zł obiecując że zawsze wszystkich kontrahentów finansują, a po miesiącu okazało się że dwóch moich jedynych kontrahentów nie chcą finansować, zasłaniając się tajemnica bankową. Morał jest taki że klient płaci a nie może korzystać z usługi. Żadne reklamacje, propozycje rozwiązania umowy bez kar nie są uwzględniane pozytywnie. Żeby było ciekawiej Ci kontrahenci na bieżąco płacą FV mi oraz innym wykonawcą.


Szanowny Panie, przykro nam w związku z wyrażoną przez Pana opinią. Abyśmy mogli rozwiać wątpliwości dotyczące finansowania kontrahentów, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej zweryfikować Pana sprawę i udzielić informacji w tej sprawie.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
stacho77 / 91.230.115.* / 2017-03-02 19:26
Witam serdecznie. Podobnie jak "bajorny", ja również nie jestem w stanie napisać ani jednego dobrego słowa na temat Idea Banku. Po pierwsze: kiedyś, by otrzymać propozycję finansowania zostałem zobligowany do otwarcia konta w tym Banku. Konto bez opłat i nawet tak naprawdę nigdy nie aktywowałem tej karty. Chcąc po jakimś czasie zamknąć epizod z tym Bankiem zadzwoniłem pod kilka nr po kolei, gdzie informowano mnie, że dezaktywacji karty( zwrotu) mogę dokonać jedynie osobiście w placówce Idea Banku, czyli w moim przypadku wycieczka na mój koszt 120 km w jedną stronę + powrót. Oni kartę przysłali pocztą w kopercie.(żenada) Po drugie: zadzwonił do mnie konsultant, niejaki Radosław Ociepa. Przedstawił w bardzo kolorowy, atrakcyjny sposób produkt zwany "faktoringiem". Nie było mowy o odmowie, odrzuceniu jakiegokolwiek z moich kontrahentów, wszystko w superlatywach. Jak się jednak okazało, po wysłaniu odpowiedniej dokumentacji, faktur, z 6-ciu firm, 5 nie przeszło "castingu", jedynie jedna otrzymała zgodę faktoringu. Tłumaczenie identyczne jak dla "bajorny"-tajemnica bankowa. Jedyne, co mi ktoś wytłumaczył, to to, że "mamy więcej narzędzi niż Pan, by ocenić ryzyko faktoringu Pana kontrahenta". Oczywiście nadmieniam, że wybrałem wariant z windykacją, czyli większe oprocentowanie za dostępne środki, więc nie rozumiem, jakie ryzyko bierze na siebie bank z powodu "niepewnych" firm? Te firmy płacą normalnie, na czas, tylko w transporcie niestety terminy 45-60 dni to standard, więc Ja tylko chciałem wcześniej "uwolnić" środki by zapewnić sobie płynność finansową. Osobiście nie polecam tego banku. Ewentualnie rozmawiając przez tel. z konsultantem radzę samemu nagrywać rozmowę.
epomoc_ideabank / 2017-03-15 22:06

Przedstawił w bardzo kolorowy, atrakcyjny sposób produkt zwany "faktoringiem". Nie było mowy o odmowie, odrzuceniu jakiegokolwiek z moich kontrahentów, wszystko w superlatywach. Jak się jednak okazało, po wysłaniu odpowiedniej dokumentacji, faktur, z 6-ciu firm, 5 nie przeszło "castingu", jedynie jedna otrzymała zgodę faktoringu. Tłumaczenie identyczne jak dla "bajorny"-tajemnica bankowa. Jedyne, co mi ktoś wytłumaczył, to to, że "mamy więcej narzędzi niż Pan, by ocenić ryzyko faktoringu Pana kontrahenta". Oczywiście nadmieniam, że wybrałem wariant z windykacją, czyli większe oprocentowanie za dostępne środki, więc nie rozumiem, jakie ryzyko bierze na siebie bank z powodu "niepewnych" firm? Te firmy płacą normalnie, na czas, tylko w transporcie niestety terminy 45-60 dni to standard,


Panie Stanisławie, w Pana przypadku również chcielibyśmy rozwiać wątpliwości co do finansowania Pana kontrahentów, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Postaramy się jak najszybciej zweryfikować Pana sprawę i udzielić odpowiedzi oraz stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Moroc / 5.172.235.* / 2017-02-19 21:22
Jak do tej pory korzystałem tylko z lokat i konta. Nie miałem problemów.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy

Konto firmowe - najlepsza oferta: