oj54587
/ 62.69.227.* / 2014-10-24 10:19
Wszystko zależy od stanowiska.
Jak przychodzi na spotkanie pracownik fizyczny, to są zupełnie inne reguły, inne reguły obowiązują przy rozmowie dla pracownika szczebla średniego, studenta, czy dla kadry menedżerskiej.
Ja zwracam uwagę na to, co będzie potrzebne na konkretnym stanowisku - jeśli pracownik ma np. mieć kontakty z klientem, reprezentować firmę, to zwracam uwagę na sposób wypowiadania się, logikę myślenia, komunikatywność, natomiast pracownika, który ma siedzieć przed komputerem i myśleć, podejmować decyzje związane z produktem, sprawdzam pod zupełnie innym kątem. Jedno co się zgadza - ważne jest, czy kandydat wie cokolwiek o firmie i ma jako takie wyobrażenie, co jest zakresem działań na stanowisku, o które się ubiega, sprawdzam też kompetencje, w których pracownik sam się ocenia np. angielski - b. dobrze, więc ja sprawdzam co dla takiego człowieka oznacza b. dobrze. Tekst jest wg mnie dużym uproszczeniem. Jak ktoś wie o czym mówi, to ja nie będę patrzył na to, czy ma spódnicę za kolana, ilość dziurek na sznurówki w butach, czy garnitur zielony czy czerwony.