Na skróty
Forum Forum dla firmDotacje

Jak zdobyć dotację na rozpoczęcie działalności?

Jak zdobyć dotację na rozpoczęcie działalności?

skomentuj
Wyświetlaj:
Kubisza / 178.42.127.* / 2013-08-28 19:27
W tej chwili dotacje z UE to raczej małe szanse .Nie wspomnę o papierkach jakie trzeba dostarczyć. Prędzej i łatwiej będzie w Idea banku wystąpić o kredyt ze wsparciem UE
Własny biznes / 83.21.110.* / 2013-08-21 14:24
Dotacje na rozpoczęcie własnej działalności znajdziesz na www.wlasny-biznes.com.pl! Otrzymasz listę programów unijnych z otwartą rekrutacją na Twoim terenie oraz pomoc w jej zdobyciem!
adrian262 / 31.61.163.* / 2013-05-31 17:26
chciałbym otworzyć własną firmę ale potrzebuje funduszy na rozkręcenie biznesu jak mogę zdobyć fundusze i czy jest to realne dla ledwo powstającej firmy
Ald / 89.68.253.* / 2013-02-26 18:50
Jestem studentką, pracuję, ale myślę o założeniu własnej działalności- salonu fryzjerskiego (byłoby to spełnienie moich marzeń). Ale potrzebuję na to pieniędzy, których nie jestem w stanie odłożyć, więc poszukuję innych możliwości, takich jak np dotacje.Nie wiem jak je zdobyć, pomocy!
ratunku_pomocy / 2013-03-28 13:40
najprosciej skorzystac z dofiannsowania z urzedu pracy na rozpoczecie prowadzenia dzialanosci gospodarczej, alternatywa dla dofinansownia z urzedu pracy jest tez dofiannsowanie z uni eropejskiej!! tam jest znacznie wieksza kasa do wzieia :)
Agnieszka778 / 193.106.245.* / 2013-01-28 14:10
Na pewno nie warto bawić się w to samemu :/ wiem z doświadczenia, że szkoda na to czasu i nerwów - tym bardziej, że większość z nas, szarych obywateli, najzwyczajniej się na tym nie zna.. Skorzystałam więc z pomocy Biura Pomocy Unijnej (jest to firma z Krakowa, i pomimo, że jestem z okolic Katowic nie przeszkodziło to w owocnej współpracy- w końcu od czegoś są telefony i komputery) i otrzymałam 100 tysięcy na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Takie wyjście jest chyba najlepsze dla wszystkich przedsiębiorczych ludzi ;)