Forum Forum dla firmDotacje

Jak zdobyć dotację na rozpoczęcie działalności?

Jak zdobyć dotację na rozpoczęcie działalności?

Wyświetlaj:
misiek_msu / 2013-01-26 11:11
Witam . Chciałbym otworzyc działalność gospodarcza świadczącą usługi transportowe i kurierskie na terenie polski niemiec i holandi. Czy dotacja na auto jest realna ?? a jeżeli nie to czy mozliwe jest wziecie uzywanego auta w leasing i czy swiezo powstała firma bedzie miała zdoolnosc do leasingu??
PiotrKosinski / 2013-04-29 16:05
Oczywiście chodziło o adres: http://www.efl.pl/finansowanie/leasing-swobodny

A zapytanie ofertowe można zadać poprzez formularz: http://www.efl.pl/zapytanie-ofertowe

Piotr Kosiński,
Europejski Fundusz Leasingowy
Łukasz Wrocław / 90.156.88.* / 2013-01-06 17:21
Witam, jestem studentem politechniki wrocławskiej, mam pomysł na działalność. Mam już poukładany plan- co i jak. Miałby to być serwis sprzętu audio rozszerzony o kilka innych usług, więc nie był by to tylko serwis ale również komis, lombard, komponowanie oraz zakładanie systemów audio w domach oraz z biegiem czasu również car-audio- myślę, że jest to naprawdę dobry pomysł. Nigdy nie zakładałem działalności, nie wiem od czego zacząć. Chciałbym skorzystać z możliwości jaką jest dotacja na rozpoczęcie działalności, głównie na zakup sprzętu pomiarowego. Proszę o pomoc. Od czego musiałbym zacząć? Na co mogę przeznaczyć taką dotację? Nie mam lokalu w którym mógłbym zacząć prowadzić działalność. Czy jest we wrocławiu jakieś miejsce- placówka gdzie mógłbym się udać, żeby ktoś mógł mi pomóc, pokierować? Pozdrawiam
urszulaz85@interia.pl / 2013-01-03 11:06
Jestem samotna bezrobotna matka nigdzie nie moge znalesc pracy chociaz bardzo bym chciala poniewaz dzieci rosna a wszystko kosztuje postanowilam otworzyc swoja dzialalnosc ale niemam zadnych dochodow ani nawet wlasnego malego wkladu co moge zrobic zeby otworzyc jakas dzialalnosc.
lukasz gustaw / 37.30.105.* / 2012-12-26 19:38