Forum Forum emerytalneOFE

Jaki mam fundusz emerytalny? O ile mam go wogóle..

Jaki mam fundusz emerytalny? O ile mam go wogóle..

majka87 / 2009-04-29 11:19
Witam,
jak mogę dowiedzieć się jaki mam fundusz emerytalny? Nie wiem czy mam go w ogóle, nigdy nie przychodziły mi listy z powiadomieniami rocznymi.
Jestem studentką rocznik 1987, jedyne prace jakie wykonywałam to na zlecenie.
Co stanie się jeżeli wybiorę sobie teraz "nowy" fundusz emerytalny, a nie zamienie starego, o ile w ogóle go mam...
Wyświetlaj:
dor.fin / 195.242.183.* / 2010-12-21 17:27
jejku co Ty studiujesz 514 399 679 zadzwoń
audi43 / 2010-10-13 19:59 / portfel / Bywalec forum
...oborowy jesteś mistrzem świata....jak czytam komentarze na twój temat to podziwiam cierpliwość z jaką forumowicze tłumaczą tobie że jesteś analfabetą i niedoukiem szkoły podstawowej...czas napisać prawdę....drodzy forumowicze przestańcie komentować wypociny tego "mistrza świata" bo on wie najlepiej...szkoda Waszych nerwów
Wszystkich pozdrawiam i życzę owocnych dyskusji ( oprócz lezdruba vel oborowego)
lezdrub@interia.pl / 79.185.92.* / 2010-10-16 22:03
Audi 43.Mówisz o takich forowiczach analfabetach jak ty.

Ja tylko piszę fakty o róznych ubezpieczeniach.
I wskazuje różnice miedzy hybrydami ubezpieczeniowymi, a ubezpieczeniami czystoochronnymi.

Ja wiem ze takim jak ty to przeszkadza.
Ale, to nie powód abym nie miał pisać tu prawy o tym jakie rozwiazania są korzystne dla klienta.


Ja na takich jak ty pseudoagentów nie zamierzam zwracać uwagi.
Ja nie pisze tu dla pseudoagentów, lecz dla zinteresowanych tym rynkiem, aby nie kupili sobie bubla.

I jak przeczytaja moje komentarze dokładnie, to na pewno bula nie kupią.
audi43 / 2010-10-16 22:29 / portfel / Bywalec forum
dałem ci konkretne zadanie z IKE...czekam na odpowiedź
lezdrub@interia.pl / 79.185.92.* / 2010-10-16 23:34
Ja zadań z IKE nie odrabiam. Ja w IKE inwestuję. Do tego sułżą programy IKE.
Przeczytaj sobie ustawę o IKE.