Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Jakie studia gwarantują najwyższe zarobki? Raport nie pozostawia wątpliwości

Jakie studia gwarantują najwyższe zarobki? Raport nie pozostawia wątpliwości

Wyświetlaj:
Hankali / 93.176.230.* / 2017-05-10 23:47
Ja dopiero planuję studia i nie wiem na jaki kierunek, ani nawet na jaką szkołę postawić. Myślę o kierunku związanym z informatyką, może studia inżynierskie. Zobaczę jak wyniki matur. Może ktoś z Was też wybiera się na podobny kierunek i jest ze Śląska? Jaką szkołę możecie polecić?
qwerty727 / 83.14.243.* / 2017-04-24 03:48
Jestem po szkole średniej i zarabiam w zależności od miesiąca między 5 a 6 tys na rękę. Miałem wybór, iść na studia albo podjąć pracę, wybrałem pracę i nie żałuje, większość znajomych po studiach zarabia połowę z tego co ja.
a robotnik to co ma tyrac i zdychac tak! / 91.203.247.* / 2017-04-24 01:25