Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Karta Nauczyciela. Rząd zajmie się likwidacją dodatkowych godzin

Karta Nauczyciela. Rząd zajmie się likwidacją dodatkowych godzin

Wyświetlaj:
Nauczycielka334 / 185.118.214.* / 2016-03-14 17:48
Skoro praca nauczycieli jest taka łatwa to zapraszam do spróbowania. Dlaczego najwięcej do powiedzenia mają ci ludzie, którzy nie mają żadnego pojęcia o naszej pracy? Dlaczego nie ukończyli studiów pedagogicznych i nie pracują w tym wspaniałym zawodzie, gdzie nie trzeba nawet się przygotowywać do kolejnego dnia pracy. Nauczyciele nie musieli by być bezradni w niektórych przypadkach, gdyby nie rodzice, którzy nie umieją wychować swoich pociech i posyłają do szkoły dzieci bez wpojenia im podstawowych zasad. Najłatwiej nauczycieli obciążać konsekwencjami własnej nieudolności wychowawczej. Jestem nauczycielem z dziesięcioletnim stażem i przygotowuję się do prawie każdej lekcji, bo dba, o różnorodność środków dydaktycznych na lekcjach i korzystam z najnowszych osiągnięć techniki!!! Pozdrawiam zgorzkniałych i zazdrosnych przedstawicieli innych zawodów.
seth684 / 62.87.206.* / 2016-03-14 16:52
najbardziej mnie bawi to " przygotowywanie się nauczyciela do lekcji " nauczyciel po góra 2 -3 latach zna go na pamięć...... a z ostatnich osiągnięć nauki i tak nie korzysta.........zbyt łatwy szmal za niewielki nakład pracy...( wynikiem pracy nauczyciela są oceny i osiągnięcia jego uczniów a nie ilość ocen niedostatecznych - to tylko dowodzi o bezradności nauczyciela )...i jeszcze jedno - nie wiem czy to wpływ przesiadywania z uczniami , czy to osobliwe obciążenie zawodowe , ale większość nauczycieli emocjonalnie nie wykracza poza poziom gimnazjalistów...to może i zabawne , ale przy kontaktach z w/w na wywiadówkach mocno irytujące....
belferka 29 / 94.40.24.* / 2016-03-11 16:48