Aż mną wstrząsnęło Brrrr....
Jeżeli portal Money.pl nie wie czym jest marketing, to czeka nas naprawdę ciężka praca nad przywróceniem "marketingowi" godnego miejsca w świadomości społecznej.
Prosiłbym Money.pl o kontakt ze strony autora tekstu. Chętnie zrobię mu szkolenie na temat czym jest marketing. Bo wypisywanie takich głupot jak cytat poniżej, świadczy co najmniej o braku rzetelności dziennikarskiej, jak też o ignorancji odnośnie tematu na jaki się pisze.
"W powszechnej świadomości marka to wysoka świadomość i dobrze odbierana jakość. Świadomość marki jest najważniejsza w fazie przedzakupowej. Czy konsumenci i klienci wiedzą, że istniejemy i czy znają naszą ofertę? Nie ma sensu inwestować w marketing i promocje, gdy klient nas nie zna i nie jest świadom co może od nas kupić."
Bo co niby jak nie marketing odpowiada za to, żeby zidentyfikować klienta, zbudować komunikację, "uświadomić" klienta o istnieniu marki, poinformować o ofercie.