Forum

Komentarze użytkownika "naftamar"

Komentarze użytkownika: naftamar

naftamar / 2008-10-19 04:25
a z tobą to juz mi sie nie chce rozmawiac
naftamar / 2008-10-19 04:24
ja chyba snie , ja pracuje w 4 firmach na raz a nie w 4 firmie , to lekka roznica , ...i nie obrazam ludzi tylko oceniam jedno pismo, a moze ty wlasnie jestes ta osoba ktora to wyplodzila i tu jest pies pogrzebany , jesli tak to wielkie przepraszam za twórczosc i bardzo blyskotliwe ruszenie grzechotką w mózgu ale w koncu ci za to płacą a moze to twoja znajoma ?
naftamar / 2008-10-18 15:30
NIe jestem kobietą. A doswiadczenie w handlu jak najbardziej mam pracujac w 4 firmach na raz . Doskonale wiem czym jest zarzadzanie zasobami ludzkimi ,interpretacja danych , badanie zachowań klientów , systemy CRM , wymiana i standaryzacja danych , systemy jakosci ISO , co to jest motywacja pracowników , w jakis sposób projektuje się i powinno ukladac towar jaki jest obrót , gospodarke magazynową i wszelkie z tym zwiazane dokumenty , znam przepisy prawne i mam porównanie jak to powinno wyglądac.
A tak a propos skoro nie wiem nic o CCC to skad mialem w rekach ta instrukcje ? Wasze wewnetrzne procedury sa do wgladu dla kazdej osoby z ulicy ? A moze przypadkiem sie o nią potknalem jak kupowalem buty i mi sie ją przypadkowo przeczytało ? A moze po prostu sam tak odczulem jako klient ?A kwestia wypowiedzi dotyczyla dokladnie tej procedury , nawiazalem wypowiedz tylko do niej , nic dodac nic ująć.

Re: CCC

naftamar / 2008-10-18 09:36
Hehehehe przypomnialo mi sie jak kiedys wpadla mi w rece instrukcja z CCC (Wytyczne )Obslugi KLienta, myslalem ze sie normalnie poloze ze smiechu na podlodze.
"Klientowi podajemy buta" itp Buachachacha .
Przekazcie tej swojej regionalnej ( nie wiem komu) ktora to opracowala ze klientowi to podaje sie BUT tak samo jak nie podaje sie klientowi Telewizora tylko podaje sie Telewizor.
A juz te teksty "mowa ciała", "parafraza" itp to mi normalnie rece opadły. Zero stylistyki, logiki, zielonego pojecia o sprzedazy, obsludze klienta.( i do tego uzywa zdan i wyrazow ktorych po prostu nie rozumie. W mojej firmie nawet by 5 minut nie pracowała a u was zajmuje kierownicze stanowisko, porazka. Do klienta nie podchodzi sie od razu z jakims wyznaczonym czasem. Tylko w przypadkach nawiazania kontaktu wzrokowego. Wiekszosc ludzi przychodzi poogladac towar a nie znosi nachalnych sprzedawców. Jesli widzi sie jego zapytanie w w oczach , zagubienie itp, wtedy owszem nastepuje procedura kontaktu klient - sprzedawca.
NIe rozumiem u Was braku zabezpieczen, monitoringu kamer ( koszt jakis 1000 zl na 4 kamery + DVR Rejestrator drugi tysiac na 4 kamery = lacznie koszt 2000 zl) . Naprawde nie stac waszej dyrekcji na cos takiego ?
NIe sadze.
Pracujac ponad 12 godzin , lamia ewidentnie prawo u Was. Co latwo wychwycic, napewno ochrona obiektu w ktorym jest wasz sklep spisuje codzienie wasze wejscia i wyjscia w nocy. System wasz RCP zapewne jest falszowany juz w drodze do waszego systemu kadrowo- placowego lub w ogole zapewne jest tam falszowany. Proponuje te listy w jakis sposob uzyskac od ochrony.
Sprawe naglosnijscie w mediach a to ze piszecie na tym forum to bardzo dobrze. Potencjalnie im nikt do pracy nie przyjdzie a jesli pojdzie to w mediach typu telewizja to juz kompletnie nie maja na co liczyc.
Sadzac po tej instrukcji pracuja u was jacys ludzie ułomni nie mjaacy pojecia i speyfice pracy, prawie marketingu, zarzadzaniem zasobów ludzkich. Jest z Wami . A najlepiej to wszyscy na raz wypowiedzenia walnijcie na biurka i proponuje szukac normalnej pracy. Pozdrawiam
naftamar / 2008-10-17 16:41
dalsza czesc, bo ucielo ...........
Czy praca po 12 godzin a potem do 24:00 lub nawet tez sie
zdarzyło do 3 -4 rano jest zgodna z przepisami kadrowymi.
Fragment ustawy - kodesk pracy
"
Art. 135.

§ 1. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem pracy lub jej organizacją, może być
stosowany system równoważnego czasu pracy, w którym jest dopuszczalne
przedłużenie dobowego wymiaru czasu pracy, nie więcej jednak niż do 12
godzin, w okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 1 miesiąca. Przedłużony
dobowy wymiar czasu pracy jest równoważony krótszym dobowym wymiarem czasu
pracy w niektórych dniach lub dniami wolnymi od pracy.

Czy firma CCC jest ponad prawem ?
naftamar / 2008-10-17 16:34
Punkt pierwszy - system motywowania musi być tak zaprojektowany, aby zawsze
efekty zaangażowania pracowników były przez system nagradzane. Im większe
jest prawdopodobieństwo otrzymania nagrody za osiągnięcie danego wyniku tym
większa instrumentalność i silniejsze motywacyjne oddziaływanie systemu.
Wielkość nagrody powinna być uzależniona od wymagań i efektów pracy oraz być
do nich proporcjonalna. Elementarnym warunkiem realizacji tej zasady jest
precyzyjna ocena wymagań i efektów pracy. Nagroda powinna być sprawiedliwa w
porównaniu z innymi nagrodami, jakie pracownik otrzymywał za podobne zadania
oraz nagrodami, jakie otrzymują inni pracownicy za porównywalną pracę.

Drugą ważną zasadą jest fakt, że system motywacyjny nie tworzy się dla
abstrakcyjnego pracownika tylko dotyczy on konkretnie pana A, B, C. Sposób i
rodzaj motywowania oraz nagród powinien być zróżnicowany wobec oczekiwań
danych pracowników, a co za tym idzie narzędzia i formy motywowania powinny
przybierać różnorodne kształty w zależności od grupy pracowników, dla której
są przeznaczone.

Po trzecie - motywowanie powinno mieć charakter pozytywny. Oznacza to, że na
nagrodę zasługują tylko ci pracownicy, którzy pracują ponad przeciętną.

Dzięki takiemu postępowaniu ujawnia się inicjatywę i przedsiębiorczość u
pracowników oraz nakłania do lepszej i bardziej efektywnej pracy. Pozytywna
motywacja wyzwala w ludziach zdrową rywalizację i walkę o nagrody.

Przeciwieństwem takiej postawy jest motywacja przez zagrożenie. Pracownik z
góry wie, że przysługuje mu nagroda z tytułu wykonywanej pracy. Pozbawiony
jej zostaje dopiero wtedy, gdy praca zostanie wykonana niedbale i nie
zgodnie z oczekiwaniami przełożonego. Taki system zawiera wiele błędów.
Pracownik z góry wiedząc, że dostanie nagrodę, wykonuje pracę jedynie na
poziomie wymaganym nie starając się wykazać ponad przeciętną. Poza tym
nagrody, jak nazwa wskazuje powinny być przyznawane za coś, a nie na zapas.
Dawane z góry nie są motywatorem, wręcz przeciwnie są uważane za stały
dodatek do pensji. Nie jest to również sprawiedliwy podział. Pula nagród
jest ograniczona, przyznając nagrody wszystkim, musimy je rozdrobnić.
Pojawia się wtedy problem niesprawiedliwego traktowania. Dlaczego wszyscy
bez względu na to jak pracowali mają zostać nagrodzeni. Przecież jedni na to
zasłużyli, a drudzy nie. Poczucie, że jest cenionym fachowcem i że posiada
kwalifikacje, których inni nie mają, jest dla pracownika źródłem
satysfakcji. Natomiast, stosowanie równych nagród dla wszystkich jest
sytuacją, w której przeciętni pracownicy upewniają się w osiąganiu słabych
wyników, wybitne osiągnięcia nielicznych pracowników zaś są ignorowane.

Czwarta zasada mówi, że częstotliwość i wysokość nagród powinna być
nierówna. Różna częstotliwość i wysokość gratyfikacji nawet w odniesieniu do
tego samego pracownika wpływa bardziej stymulująco w kierunku poprawy
efektów pracy.

Po piąte - zasada kompleksowości i systemowości. Polega ona na łączeniu i
ujednolicaniu różnych narzędzi motywowania ludzi w procesie pracy. Traktując
je oddzielnie można obniżyć skuteczność postępowania motywacyjnego.
Skuteczne motywowanie to takie, które uwzględnia wzajemny wpływ otoczenia na
motywację i efekty pracy.

Szósta zasada dotyczy konieczności zachowania małego odstępu czasu pomiędzy
wykonaniem pracy, a otrzymaniem za nią nagrody. Pracownik powinien dokładnie
wiedzieć, za co został nagrodzony. Nagroda dana za wcześnie nie jest
nagrodą, za późno zaś nie daje oczekiwanego efektu.

Po siódme - ważne jest, aby jasny był wpływ danego pracownika na nagradzane
zadanie. Pracownik odpowiada za swoją część prac i za to jest nagradzany.

Ósmy punkt dotyczy rodzaju nagród. Pracownik powinien mieć prawo wyboru
nagrody z zestawu nagród równoważnych. Trzeba też pamiętać, że pieniądze to
nie jedyny, ale jeden z wielu sposobów, które mają wpływ na zachowanie
pracowników. Nagrody powinny, więc mieć dwojaki charakter gratyfikacji
pieniężnej lub niepieniężnego świadczenia na rzecz pracownika. To daje
pracownikowi większą swobodę oraz zapewnia lepsze zaspokojenie jego potrzeb.
System jest tym skuteczniejszy, im większą subiektywną wartość dla
pracownika mają oferowane przez system nagrody.

Ważne jest zatem by tak dobrać i dopasować system motywacyjny dla swoich
pracowników, by był efektywnym narzędziem. W przeciwnym razie zamiast
korzyści i zmotywowanych ludzi czeka nas przeciętność.

Mam pytanie czy ktokolwiek z Dyrekcji , Zarządu Firmy zdaje sobie sprawe z
konsekwencji prowadzenia polityki która w dalszej częsci może doprowadzić do
masowych zwolnień ?

W jaki sposób motywoać pracowników aby oni wykonywali polecenia ?
Tym że mają juz w perspektywie obniżone zarobki ?
Pracą ponad 12 godzin ?, niech Zarzad odpowie szczerze czy kiedykolwiek
pracownicy skończyli prace o 21 ?
Czy praca po 12 godzin a potem do 24:00 lub nawet tez sie
zdar

Najnowsze wpisy