Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Konsekwencje ustawy o obrocie ziemią. Ceny spadną w dół, rolnictwo przestanie się rozwijać

Konsekwencje ustawy o obrocie ziemią. Ceny spadną w dół, rolnictwo przestanie się rozwijać

Wyświetlaj:
Adam995 / 188.146.141.* / 2016-04-19 21:35
To teraz czytajmy uważnie: Ustawa uniemożliwi konsolidację gospodarstw, bo zakłada maksymalny rozmiar 300 ha, podczas gdy w Polsce jest to średnio 10 ha? Jeśli czytamy ze zrozumieniem, jesteśmy w stanie dostrzec, że "ekspert" rozmija się z logiką podając jednocześnie rzetelne i aktualne dane, które tego dowodzą... Niemniej ustawie jestem przeciwny, ponieważ rolnik z dziada-pradziada, bez formalnego, państwowego wykształcenia, nie będzie mógł zakupić więcej ziemi; a rolnikom dochodu nie ubędzie, ceny produktów rolnych nie spadną, a jedynie ceny gruntu - więc większa ilość rolników będzie mogła pozwolić sobie na rozwój gospodarstwa.
helena 1975 / 37.47.15.* / 2016-04-04 00:17
Jak chcecie utrzeć nosa spekulantom to przyjrzeć wystarczy się umową, jakim prawem chcą naruszyć prawo własności i dziedziczenia, mam odziedziczyć 6 ha w przyszłości jestem mgr mam założyć gumiaki i do pługa bo komuś tak się się podoba, inwestorzy kupują nie tylko grunty rolne ale i inne to nikomu nie przeszkadza, chcesz to oddaj mieszkanie dom, grunt i wtedy dyskutuj.
facet / 46.215.176.* / 2016-03-20 18:05
Cały artykul, pan ekspert i wszystko co z tym g jest związane są podpłaceni przez czynniki zewnętrzne które poprzez podstawione słupy chcieli tanio wykupić ziemię. Nasi rolnicy już stracili bo już ziemię sprzedali. Teraz chodzi tylko o to żeby przytrzeć nosa spekulantom
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Wojciech391 / 79.185.203.* / 2016-03-18 20:07
mam tylko jedno pytanie do autora experta. niech mi poda adres gdzie można kupić ziemie na Mazowszu 30000 tys za hektar bo umnie powiat Żyrardów trzeba mieć minimum 60000tys także nie pisz pan takich głupot.