wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum finansoweKonta

Konto w BZ WBK-opinie...

Konto w BZ WBK-opinie...

skomentuj
moneyka / 2009-10-18 20:02
Zastanawiam sie nad założeniem konta w BZ WBK.Niby z folderu reklamowego wszystko fajnie wygląda.Ale jak jest z obsługa telefoniczną,internetową,kartą do konta osobistego?Są lojalni czy olewają sprawę jak już "złapią "klienta?Ma ktoś może tam konto?Napiszcie co sądzicie o tym banku?Z góry dziękuję?
Wyświetlaj:
hybryda / 188.124.166.* / 2016-12-08 10:25
UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA!
To nie jest bank,a przynajmniej już nie.Po jaką cholerę umowa na prowadzenie konta skoro w międzyczasie zmieniono ją 160 (sto sześćdziesiąt)razy na korzyść banku.Nie polecam.Jestem już w innej instytucji.
Katarzyna123 / 194.29.180.* / 2016-10-25 23:46
Z niewiadomych powodów oszczędności znikają z konta!
Bank Zachodni WBK nie dołożył żadnej staranności w tym zakresie i nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo pieniędzy które znajdują się na koncie! Pracownicy nieprofesjonalnie traktują klienta!
H Szatkowski / 2016-10-26 09:10 / Tysiącznik na forum
Świstak i sreberka...

Oszukuje na saldzie ? Przecież każdy 'niedobór' wynika z jakiegoś obciążenia na koncie- z konkretną datą księgowania, numerem księgowania, rodzajem obciążenia (karta, przelew, zlecenie stałe itp.), datą obciążenia, wskazaniem beneficjenta.
Każdą taką operację można wyjaśnić, reklamować.
kasia 434 / 193.41.231.* / 2016-08-24 12:55
Ja pracuję w tym banku i proszę mi wierzyć że nie jest to tak beznadziejne jak tu jest opisane - bzdura odnośnie wykonywania przelewów(że kilka dni),bzdura że bez wiedzy klienta przelewamy środki na konto komornika. Ogólnie opłaty są w KAŻDYM już na tą chwilę banku a jak jeszcze nie są to zaraz będą. OCZYWIŚCIE PROSZĘ MI WIERZYĆ ŻE WSZYSCY PRACOWNICY BANKU TEŻ UWAŻAJĄ ŻE OPŁATY ZA SMS KODY I TRANSAKCJĘ PRZEZ INTERNET POWINNY BYĆ DARMOWE. Faktycznie jestem pracownikiem banku i niestety nie idzie to na korzyść też dla pracownika więc obrażanie nas przez klientów jest słabe. Niestety "dobre zmiany" zawsze odbijają się na ludziach bo rząd ze swoich nie wyłoży. Chociaż po wyborach śmiem twierdzić że większość Polaków tak właśnie myślała (na pewno dadzą ze swoich). I tak na koniec jeśli nie mamy na to wpływu to czy warto wyrzucać całą swoją żółć na forach ?????? i niszczyć sobie zdrowie - nie, nie warto więc CHILLOUT MILI MOI :)
Marek805 / 93.181.170.* / 2016-10-04 10:20
Nie kłam! Czekam na przelew wewnętrzny 4y dzień. Nikt nie potrafi mi odpowiedzieć, gdzie są moje pieniądze. Pracownicy infolinii zbywają mnie jak natręta. A to są moje pieniądze.Uważajcie na przelewy24, bo nie wiadomo czy dotrą do adresata.
xabi / 83.11.150.* / 2016-10-23 21:31
Ja robię co dzień po 4-5 przelewów i nie ma z tym problemu....raz miałem przypadek zablokowania się wpłatomatu lecz po złożeniu odpowiedniego wniosku pieniądze dostałem na konto po 2 dniach.jak nie umiesz robisz przelewów to lepiej idź na pocztę
H Szatkowski / 2016-10-04 10:26 / Tysiącznik na forum
Ona wykonuje/uczestniczy w setkach przelewów dziennie, Ty masz problem z JEDNYM.

Trochę umiaru proponuję.
Marek805 / 93.181.170.* / 2016-10-04 10:37
Oczywiście, to nie twoje pieniądze zniknęły, wiec nie masz żadnego problemu.
H Szatkowski / 2016-10-04 10:40 / Tysiącznik na forum
A co to ma do rzeczy w kontekście wyżej wykazanej dysproporcji opinii.
Awaria... prace konserwacyjne / 78.88.30.* / 2016-07-15 21:23
Awaria i prace konserwacyjne to drugie imię tego banku. Dobrze, że o nich informują. Gorzej, że tego typu czynności zdarzaja sie po kilka razy w tygodniu. Źle i wstyd, że nie informują o awariach gdy juz się jest przy kasie sklepu i chce się zapłacić kartą. Ponieważ życie opiera się na ruchu środków na konto i z niego.... Dlaczegonie mogę miec swobodnego dostepu do swoich pieniedzy przez cały czas. Rozumie, że pewne prace z systemem muszą być czasem przeprowadzane ale, DLACZEGO TAK CZĘSTO???!!!! To jakas porażka. Zaraz znajdzie sie ktoś z pracowników banku, który napisze cos w stylu: "mając na wzgledzie dobro klientów i stałe podnoszenie jakości naszych uslug..." ble..ble...ble... Jesli powierzam wam swoje środki to chcę mieć do nich dostęp swobodny przez 24h/dobę. Tym bardziej, że ostatnio podniesliscie opłaty na prawie wszystko i wprowadziliscie nowe, każąc placi sobie juz chyba za wszystko. O skali podwyżek niech swiadczy chociaż fakt, że aby poinformowac o nich klienta, trzeba było wyslac mu płytę CD, bo na papierze by wyszła książka
Elmaro / 81.161.204.* / 2016-07-01 08:48
NIE POLECAM!!! mam konto firmowe od bardzo dawna .Opłaty za prowadzenie konta (mam bardzo małą firmę ) to ponad 100zł/mc.Nie zmieniam banku z powodu przyzwyczajenia klientów.
xabi / 83.11.150.* / 2016-10-23 21:37
Też mam konto firmowe,z kąd masz takie opłaty 100zł???jak masz wpływ na konto pow.1000zł i płacisz zus z konta to masz je całkowicie za darmo płacisz tylko za przelewy w zależności jakie robisz jeżeli zwykłe to ok 10-15zł nz miesiąc przy 3-4 przelewach
Faxolini / 188.146.68.* / 2016-05-17 17:38
Przestrzegam wszystkich przed bankiem WBK,
pierwsze dwa przelewy z Banku z Norwegii 1 dzien roboczy,kazdy nastepny 5 dni!
Tragedia!
Przytrzymuja Twoje pieniadze aby wygenerować minimalny zysk z konta oprocentowanego!
Przerzucają z banku do banku Twoje pieniądze!
Wedruja gdzies nie wiadomo gdzie.....to jest jakis skandal!
eks-klientka / 89.76.193.* / 2016-05-07 18:22
Chciałam tylko powiedzieć, że BZ WBK jest najgorszym bankiem w Polsce i fakt, że dziś musiałam ZAPŁACIĆ 20 ZŁOTYCH za zastrzeżenie utraconego dowodu przy zastrzeganiu utraconej karty jest absolutnie oburzające i jest ewenementem w skali kraju. Jestem ich klientem od dawna i niestety za długo przymykałam oko na horrendalne prowizje i ukryte koszty. W poniedziałek zamykam wszystkie konta i lokaty. Gratuluję im podejścia do klienta.
an555 / 89.230.69.* / 2016-05-26 21:57
miałam konto w tym banku i kartę bezpłatna w chcąc ja wymienić ( z powodu zużycia) Pani w okienku bez wyjaśnienia w jedna minute mi ja zlikwidowała i powiedziała ze następna już z opłatami mimo ze umowa była bezterminowa???!!!!
makabra jak powiedziałam ze w takim razie likwiduje konto to ani okiem nie mrugnęła tak im zależny na kliencie
Anna B. / 80.53.171.* / 2016-04-04 15:46
Ludzie - jak widzicie szyld BZWBK to przechodźcie na drugą stronę ulicy. Produkty mają takie same jak każdy bank, ale bardziej niekompetentnej obsługi jak żyję nie widziałam. Może to tyko w Szczecinie takie "tępe dzidy" pracują.
Od miesiąca staram się spłacić kredyt hipoteczny zaciągnięty przez męża. Mąż jest marynarzem, ale upoważnił mnie notarialnie do obsługi kont i kredytu. Teraz okazuje się, że nie mogę bez niego spłacić kredytu do zera i muszę czekać na jego powrót z morza. Pani Dyrektor Oddziału rozkłada ręce i konsultuje wszystko z warszawką - powołując się na jakieś szkolenie. Wyżej nie ma już nikogo - tzn jest jeszcze jakiś Dyrektor w Regionie, ale ponoć nieuchwytny bo z Poznania. BZWBK - bank porażka
an555 / 89.230.69.* / 2016-05-26 22:01
nie nie wszędzie w Rzeszowie też!!!!
Tadeusz1951 / 78.9.129.* / 2016-01-31 10:46
Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał jakieś problemy z obsługą w tym banku to Cię spławią.
Tadeusz 1951 / 78.9.129.* / 2016-01-21 07:40
5.01.2016 r o godz. około 10:20 wpłacałem za pomocą wpłatomatu w BZ WBK Oddział w Głogowie 3050 zł, po chwili pokazał się komunikat, że banknoty zostały nie rozpoznane i wysunęły się nie do końca przez szczelinę, abym mógł je zabrać. Podczas wyciągania pojedynczo pieniędzy, zdążyłem wyciągnąć tylko 800 zł, gdyż za chwilę wpłatomat wycofał moje pieniądze do wewnątrz oraz pokazał się komunikat, że pieniądze zostały zatrzymane. Dodatkowo wpłatomat zabrał mi kartę do środka i już nie oddał. Następnie pokazał się komunikat, że wpłatomat jest uszkodzony. Czekałem kilka minut mając nadzieję,że odda mi za chwilę pieniądze oraz kartę, gdy się odwiesi. Natychmiast zgłosiłem fakt kradzieży moich pieniędzy przez wpłatomat pracownicy banku. Od samego początku ta pani mnie zwodziła mówiąc, że zgłosi reklamację do zewnętrznej firmy obsługującej wpłatomat i być może jeszcze tego samego dnia ktoś przyjedzie, otworzy wpłatomat, przeliczy pieniądze, i nie będzie z tym problemu, gdyż wpłacane pieniądze są w innej kasecie niż te wypłacane. 8.01.2016 r zadzwoniłem do tej pani z banku i powiedziałem, że nagłośnię sprawę w mediach i internecie jak nie oddadzą mi jak najszybciej moich pieniędzy w kwocie 2250 zł. 11.01.2016 kwota 2250 zł, została warunkowo zwrócona na moje konto. W dniu 20.01.2016 dostałem pismo z banku iż nastąpiła korekta w kwocie 100 zł i te pieniądze znikły z mojego konta. Uważam, że albo bank używa niesprawnego wpłatomatu ( kilka razy poprzednio, gdy chciałem wpłacić pieniądze nie mogłem skorzystać z wpłatomatu, gdyż widniała informacja, że wpłatomat jest uszkodzony ) albo ktoś obsługujący wpłatomat w tym banku ukradł mi 100 zł. W tym dniu znowu odwiedziłem tę panią w celu odzyskania 100 zł, napisała po swojemu reklamację na komputerze, nie miałem możliwości zapoznania się z treścią reklamacji, nie dostałem potwierdzenia jej złożenia oraz kazała czekać dwa tygodnie na odpowiedż z banku, czy to jest w porządku? Sugerowała mi również, że te 100 zł mogło zostać na blacie wpłatomatu i ktoś mógł je sobie wziąć. Są to bzdury, gdyż po zabraniu mi pieniędzy czekałem kilka minut mając nadzieję, że jakimś cudem wpłatomat się otworzy i odda mi kartę i pieniądze.
wiwan / 2016-01-21 20:37 / Tysiącznik na forum
Jaki ta smutna historia ma związek z kontem w tym banku i opinią o koncie ?
Tadeusz1951 / 78.9.129.* / 2016-01-31 10:31
A ma , ponieważ żle działający wpłatomat i karta do konta są ściśle ze sobą powiązane.
wiwan / 2016-01-31 21:11 / Tysiącznik na forum
Wątek dotyczy opinii o KONCIE. Co sprowadza się do tego, jak w stosunku do opłat za prowadzenie konta i rzeczywiście karty do niego wygląda zakres np. bezpłatnych przelewów, cena za przelew ponad limit, powiadomienia sm z konta, lokaty w koncie, oprocentowanie, debet i jego oprocentowanie itd.

Wpłatomatem można wpłacić pieniądze na KAŻDE konto w danym banku- nawet beznadziejne.

Szwankujący wpłatomat i takaż obsługa w oddziale to temat opinii o Banku. Nie o koncie jakie ma on w ofercie.
klientka / 83.242.113.* / 2015-12-11 13:03
Moim zdaniem NIE WARTO!
Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
H Szatkowski / 2015-12-11 17:39 / Tysiącznik na forum
A skąd pewność, że ta awarii była w ogóle po stronie banku, a nie systemu VISA czy MASTERCARD ?
ane3445 / 46.149.218.* / 2015-11-20 11:25
dla mnie WBK to mistrz świata, w pobieraniu opłat z kosmosu ;>> cześć z nich jest oczywiście zakamuflowana w tabeli opłat, ale zdażały mi się i takie pobrane zupełnie niezasadnie....trzeba pilnować czy nie dowalą jakiejś opłaty, a żeby to ustalić bądź zareklamować, najlepiej zadzwonic do płatnego serwisu....złooo
Panie w banku nie racza tez poinformować, przy wydawaniu świstku, do przeniesienia kardy kredytowej, bez którego możnaby się obejść (np zakładajac nowe konto, zamiast go przenosic...), że bedzie kosztował 50 zł...
Jarek555 / 195.94.217.* / 2015-10-02 13:19
Kiedy BZWBK przestanie łamać Polskie Prawo? Chodzi o prowizje za zajęcia komornicze. Została ona uznana przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za nielegalną. Czy Polska to kraj teoretyczny czy wreszcie Posłowie się tym zajmą? nie tylko zmianą przepisów, ale wielomilionowymi karami odczuwalnymi dla podmiotu łamiącego prawo?
klient446 / 83.19.228.* / 2015-09-08 10:42
To jakiś koszmar. Nie mogę rozmienić na drobne 1000zł, nie mogę wypłacić w bilonie bo kasa nie ma! Mogę natomiast zamówić bilon! Jest wtorek 10.30 Pani w oddziale w Olsztynie na ul. Wilczyńskiego poinformowała mnie, że dopiero jutro może złożyć zamówienie na bilon i może w piątek uda się wypłacić. Nie pytam już nawet o wysokość prowizji od wypłaty. Odpuszczam, Dziękuję. Rozważam rozwiązanie rachunku w BZ WBK.Poza tym jest drogo, polecam ING Bank Sląski, za darmo!
WiolkaTK / 109.207.111.* / 2015-05-04 19:49
(Tychy) Już w życiu nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem!!!! Tak jak większość z was tutaj pisze - też mam taką sytuację, że mnie oszukali i zdzierają nie wiadomo za co!Oprócz tego, że nikt w żaden sposób nie poinformował mnie, że status mojego konta się zmienia(z
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy