Na skróty
Forum Forum finansoweKonta

Konto w BZ WBK-opinie...

Konto w BZ WBK-opinie...

skomentuj
moneyka / 2009-10-18 20:02
Zastanawiam sie nad założeniem konta w BZ WBK.Niby z folderu reklamowego wszystko fajnie wygląda.Ale jak jest z obsługa telefoniczną,internetową,kartą do konta osobistego?Są lojalni czy olewają sprawę jak już "złapią "klienta?Ma ktoś może tam konto?Napiszcie co sądzicie o tym banku?Z góry dziękuję?
Wyświetlaj:
gregorO. / 83.25.109.* / 2014-09-10 10:22
BZWBK mega porażka, obedrą cie ze skóry i wyliżą kości.

Mam tam konto, na każdym kroku opłatka za opłatką. Kłamią jak idzie

nie pracuje u konkurencji. Mam dosyć tego banku.

drogi na maxa! przelew euro do niemiec 30-40zł (tłumaczą, że koszty banków pośredniczących, a już prawie wszystkie zagraniczne banki SEPA nie biorą opłat za otrzymane pieniądze, a wbk nadal kasuje za nieprawdę). Zobacz cennik innych banków.
mrc123 / 195.34.81.* / 2014-09-03 22:25
Nie polecam,żadnej warszawskiej placówki jak i infolinni, a dlaczego opiszę w osobnym artykule.
M416 / 91.236.4.* / 2014-09-03 21:25
Założyłem konto, bo była promocja w ubiegłym roku. Jak do dzisiaj nie miałem z tym bankiem żadnych większych problemów i jestem bardzo zadowolony. Na infolinii informacja jest ok, pracownicy w oddziałach uprzejmi i nie starają się klienta robić w balona. Jedyny problem zauważalny w oddziałach banku na południu Polski (w Tarnowie i Brzesku) to zbyt mała ilość pracowników, co powoduje spore kolejki. Żeby wypłacić lub wpłacić pieniądze w kasie trzeba czasem czekać nawet godzinę.
basia164 / 31.175.156.* / 2014-10-03 21:02
Potwierdzam,w Lubinie jest tak samo godzina to podstawa na czekanie,chyba że masz szczescie to czekasz 30min.
gunia318 / 62.156.152.* / 2014-08-28 13:00
Byłam wcześniej w Kredyt Bank i nie było takich cyrków jak teraz, odkąd Zachodni Bank przejął Kredytbank to jakaś porażka! Wcześniej mogłam wybierać ze wszystkich bankomatów pieniądze i nie była pobierana prowizja, a teraz tylko BZWBK!
Raz zablokowalam sobie konto logując się na konto. Poszłam do banku, a tam otrzymałam info, że mam zadzownić na infolinię pod 19999 i tak dopiero mogą mi odblokowac konto. Wczoraj poszłam znowu do banku, żeby spłacić i zrezygnować z karty kredytowej, jaką dostalam informację? Żeby zlikwidować kartę trzeba zadzwonić na infolinię 19999! Jaja sobie robicie???? Może w ogóle zamknijcie ten bank i wszystko niech będzie załatwianie przez infolinię! Po co macie te placówki skoro prostych rzeczy nie można u Was załatwić! Pani na infolinni 10 razy musiałam przemówić do rozumu, że chce zrezygnowac z karty, a ona cały czas próbowala mnie namówić różnymi ofertami, promocjami i innymi śmieciami! Zmieniam ten bank i przechodzę do innego. Kpiny sobie z nas robicie!
EKA / 178.36.59.* / 2014-10-22 20:12
Niestety Santander zjechał do nas żeby się odkuć po bankructwie w Hiszpanii i Londynie- Klienci to dla nich "ludność" którą należy totalnie oskubać pod pretekstem modernizacji usług!! Pracownicy bez kultury i w złym stylu. Nie liczą się z klientem - ograniczają jego prawa podnosząc skrycie ceny usług. Trzeba z tego banku uciekać jak najszybciej - bo za nasze pieniądze z których czerpią zyski - chcą nami rządzić i narzucać
majka429 / 46.215.75.* / 2014-08-31 11:05
ten bank jest beznadziejny i tyle w tym temacie
suse / 89.72.171.* / 2014-08-04 17:40
Witam uwaga na doładowania telefonu W BZWBK bank pobiera opłatę za doładowanie komórki przez internet kradną ile mogą i na czym się da trzeba uciekać z złodziejskiego BZWBK PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!
chfyfffsdsdesxfcvcgfgffhhgh / 94.254.141.* / 2014-07-21 20:34
Mi i mojej zonie lacznie przez rok ukradli 20 tys zlotych. Uwaga naprawde nie zakladajcie. Ci co pisza, ze tak to pracownicy maja nakaz "buszowania" po necie i negowania negat. Op
ONA1000 / 89.75.33.* / 2014-08-26 10:17
NIE PRZESADZAJ. W JAKI SPOSÓB ZGINĘŁO CI 20 TYŚ.??????
Ania907 / 89.228.154.* / 2014-07-03 21:29
Ciezko o gorsze konto. Uciekajcie jak najdalej od tego banku. Tyle zlych opini o czyms swiadczy.
Katarzyna Dębowska/wszib / 37.225.217.* / 2014-06-30 20:33
Mam konto Godne Polecenia, założyłam około rok temu ze względu na co miesieczne przelewy za szkołe. Nie mam zadnych problemów, wszytsko za 0 zł, w dodatku dostaję co miesiąc 50 zł za spełnienie 3 warunków (dotyczy wpływów, płatności kartą i przelewów). Jedyny minus to opłaty za korzystanie z bankomatów innych niż PKO i BZWBK. Podczas ostatniego logowania pojawił się problem, mam nadzieję że był to mój błąd wpisywania hasła lub niku ;) W mojej placówce Panie za biórkiem pozytywnie nastawione do klienta. . .
PaPa WBK / 213.158.197.* / 2014-07-08 15:26
Mi nie chciano dokonać migracji na ze starego na Godne Polecenia bez dodatkowych opłat za jakieś ubezpieczenie czego nowi klienci nie mają. Żenada jednym słowem aby tak traktować klienta, którego miesięczne wpływy to ok 5tys. zł.
Katakumeaka / 37.128.122.* / 2014-06-15 14:03
mam konto Godne Polecenia, założyłam bo mój poprzedni pracodawca tego wymagał. Prace zmieniłam ale w banku zostałam, bo nie ma zadnych problemów, wszytsko za 0 zł, w dodatku dostaję co miesiąc 50 zł za spełnienie 3 warunków (dotyczy wpływów, płatności kartą i przelewów). Jedyny minus to opłaty za bankomaty inne niż PKO i BZWBK. Jeśli chodzi o placówkę, to zdarza mi się coś załatwiać na warszawskiej w Kielcach i nie mogę złego słowa napisać, bo zdarzyło sie nawet ze kiedy pierwszy raz wymieniałam euro, to Pani sama zasugerowała jak zrobić żeby się lepiej opłacało. Także zdecydowanie polecam i współczuje osobom które miały z tym bankie nieprzyjemności, ale takie rzeczy mogą spotkac każdego i w każdym banku.
Pozdrawiam
efka_mapety / 2014-06-03 13:26
Odradzam Posiadam konto osobiste w BZWBK od ok 10 lat i przymierzam sie do zamkniecia. Wprowadzili bardzo wiele niekorzystnych zmian mnóstwo opłat.Pracuję za granicą gdzie zarobki są dużo większe ale konta w bankach (posiadam 2) są bezpłatne 0 za karte 0 za przelewy, nie widzę logicznego wyjaśnienia. Kiedyś z powodu awarii bankomatu nie otrzymałam pieniędzy, za to dosłownie bankomat wyrzucił je komu innemu. Jak to wyjaśniła mi Pani w banku nie ja jedyna bo mieli mnóstwo reklamacji no ale niestety nicnie mogli z tymzrobić:/ nigdy więcej nie chcę słyszeć o tym banku.
gghuuu / 89.238.10.* / 2014-07-11 18:19
Ja się też nigdy nie mogę zalogować , po prostu nie ogarniają techniki, pani z banku jak dzwonię pyta się mi jakiego koloru są krateczki, białego czy siwego? Chodzi o miniaturkę klawiaturki pod PIN debilka O B Ł Ę D
SzkodaGadac / 77.253.195.* / 2014-05-27 21:15
Dlaczego ludzie tak kłamią? miałem konto w BZWBK. Płaciłem tylko za kartę, z racji młodego wieku. Lecz z pewnych przyczyn musiałem je zamknąc. Poszedłem do placówki, i zlikwidowałem je bez żadnych problemów. Pozdrawiam wszystkich bajkopisarzy.
Zarazi / 195.34.81.* / 2014-09-09 21:50
przestaniesz byc pracownikiem, bankomat pożre ci karte to dopiero uswiadomisz sobiew jakiej niekopetetnej firmie pracowales!
ana1966 / 91.228.89.* / 2014-08-14 21:53
To miałeś szczęście bo jak likwidowałam konto złotówkowe w WBK trwało to miesiąc a zakładanie 5 minut
milkaaaasd / 89.161.96.* / 2014-05-30 10:00
Właśnie z powodu takich co nie wierzą w "historyjki" uważam, że należy zbierać dowody, nagrania i świadków oraz to wszystko zamieścić w internetowych serwisach z newsami. A teraz to każdy tylko się zawiedzie na banku, popłacze po cichu później wystawi komenta w którego i tak nikt nie uwierzy. Wiem, że nie macie nerwów, szkoda wam czasu i tak dalej. Mi także. Jednak ktoś musi powiedzieć STOP.
sonia565 / 89.239.100.* / 2014-05-23 00:18
Super Bank, a konkurencja nie śpi.. stąd pewnie tyle negatywnych komentarzy... ;)
mimials / 109.95.4.* / 2014-05-26 09:25
W takim razie, życzę Ci aby spotkało ciebie to samo ze strony tego banku, czego ja doświadczyłam.
Ten super bank na swojej stronie blokuje negatywne komentarze, dlatego tam ich nie ma.
kojoy / 46.238.214.* / 2014-05-05 23:29
odradzam, reklamacja na jednostroną zmianę taryfy opłat i prowizji,odpowiedź nie na temat, szukam innego banku
Drawsko / 79.187.26.* / 2014-05-02 09:50
Odradzam. Bardzo trudno jest zamknąć konto. Pracownicy okropnie niekompetentni... 30zł za pobrania z bankomatu. Traktują klientów po chamsku. Zmieniają co chwila decyzje - każdy pracownik mówi co innego, a z klienta robią idiotę. "Fajnie wygląda" konto Godne Polecenia ale okazuje się, że nie da się go praktycznie zamknąć, a prowizje sobie zaczną naliczać z czasem tak jak już to robili - po 30zł za pobranie kasy. Także głupi nie bądźcie.
niestety klient wbk / 62.233.243.* / 2014-04-25 08:45
NIKOMU NIKOMU NIKOMU nie polecam jakiejkolwiek współpracy z bankiem bzwbk, mam tam konto od jakiegoś czasu, obsługa banku nie zajmuje się niczym innym niż utrudnianiem klientom życia. Wyrzucają pieniądze na wypłaty dla konsultantów na infolini telefonicznej, konsultanci mowia jak roboty nie sluchaja klienta i są tam totalnie nie potrzebni, w oddziałach niemiła obsługa, jeśli nie masz miliona na koncie to każdy Cię tam potraktuje z buta. NIE NIE NIE NIE NIE NIE POLECAM!!
DD633 / 109.95.4.* / 2014-04-30 09:28
Kochana, a mi jak chciałam zamknąć konto powiedziała babka w okienku - "nie ja otwierałam to konto więc nie mogę go zamknąć, proszę dzwonić na infolinię" Z tym, że na infolinii kazali mi iść z dowodem do placówki. I tak w kółko. Mam nadzieję, że skutecznie zamknęłam konto - po 8 telefonach, 5 skargach i 3 wizytach w placówce. A jeżeli mimo tego konto nadal nie jest zamknięte - idę na policję BO MAM PRAWO ZERWAĆ UMOWĘ
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: