Forum Forum finansoweKonta

Konto w BZ WBK-opinie...

Konto w BZ WBK-opinie...

moneyka / 2009-10-18 20:02
Zastanawiam sie nad założeniem konta w BZ WBK.Niby z folderu reklamowego wszystko fajnie wygląda.Ale jak jest z obsługa telefoniczną,internetową,kartą do konta osobistego?Są lojalni czy olewają sprawę jak już "złapią "klienta?Ma ktoś może tam konto?Napiszcie co sądzicie o tym banku?Z góry dziękuję?
Wyświetlaj:
Faxolini / 188.146.68.* / 2016-05-17 17:38
Przestrzegam wszystkich przed bankiem WBK,
pierwsze dwa przelewy z Banku z Norwegii 1 dzien roboczy,kazdy nastepny 5 dni!
Tragedia!
Przytrzymuja Twoje pieniadze aby wygenerować minimalny zysk z konta oprocentowanego!
Przerzucają z banku do banku Twoje pieniądze!
Wedruja gdzies nie wiadomo gdzie.....to jest jakis skandal!
eks-klientka / 89.76.193.* / 2016-05-07 18:22
Chciałam tylko powiedzieć, że BZ WBK jest najgorszym bankiem w Polsce i fakt, że dziś musiałam ZAPŁACIĆ 20 ZŁOTYCH za zastrzeżenie utraconego dowodu przy zastrzeganiu utraconej karty jest absolutnie oburzające i jest ewenementem w skali kraju. Jestem ich klientem od dawna i niestety za długo przymykałam oko na horrendalne prowizje i ukryte koszty. W poniedziałek zamykam wszystkie konta i lokaty. Gratuluję im podejścia do klienta.
an555 / 89.230.69.* / 2016-05-26 21:57
miałam konto w tym banku i kartę bezpłatna w chcąc ja wymienić ( z powodu zużycia) Pani w okienku bez wyjaśnienia w jedna minute mi ja zlikwidowała i powiedziała ze następna już z opłatami mimo ze umowa była bezterminowa???!!!!
makabra jak powiedziałam ze w takim razie likwiduje konto to ani okiem nie mrugnęła tak im zależny na kliencie
Anna B. / 80.53.171.* / 2016-04-04 15:46
Ludzie - jak widzicie szyld BZWBK to przechodźcie na drugą stronę ulicy. Produkty mają takie same jak każdy bank, ale bardziej niekompetentnej obsługi jak żyję nie widziałam. Może to tyko w Szczecinie takie "tępe dzidy" pracują.
Od miesiąca staram się spłacić kredyt hipoteczny zaciągnięty przez męża. Mąż jest marynarzem, ale upoważnił mnie notarialnie do obsługi kont i kredytu. Teraz okazuje się, że nie mogę bez niego spłacić kredytu do zera i muszę czekać na jego powrót z morza. Pani Dyrektor Oddziału rozkłada ręce i konsultuje wszystko z warszawką - powołując się na jakieś szkolenie. Wyżej nie ma już nikogo - tzn jest jeszcze jakiś Dyrektor w Regionie, ale ponoć nieuchwytny bo z Poznania. BZWBK - bank porażka
an555 / 89.230.69.* / 2016-05-26 22:01
nie nie wszędzie w Rzeszowie też!!!!
Tadeusz1951 / 78.9.129.* / 2016-01-31 10:46
Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał jakieś problemy z obsługą w tym banku to Cię spławią.
Tadeusz 1951 / 78.9.129.* / 2016-01-21 07:40
5.01.2016 r o godz. około 10:20 wpłacałem za pomocą wpłatomatu w BZ WBK Oddział w Głogowie 3050 zł, po chwili pokazał się komunikat, że banknoty zostały nie rozpoznane i wysunęły się nie do końca przez szczelinę, abym mógł je zabrać. Podczas wyciągania pojedynczo pieniędzy, zdążyłem wyciągnąć tylko 800 zł, gdyż za chwilę wpłatomat wycofał moje pieniądze do wewnątrz oraz pokazał się komunikat, że pieniądze zostały zatrzymane. Dodatkowo wpłatomat zabrał mi kartę do środka i już nie oddał. Następnie pokazał się komunikat, że wpłatomat jest uszkodzony. Czekałem kilka minut mając nadzieję,że odda mi za chwilę pieniądze oraz kartę, gdy się odwiesi. Natychmiast zgłosiłem fakt kradzieży moich pieniędzy przez wpłatomat pracownicy banku. Od samego początku ta pani mnie zwodziła mówiąc, że zgłosi reklamację do zewnętrznej firmy obsługującej wpłatomat i być może jeszcze tego samego dnia ktoś przyjedzie, otworzy wpłatomat, przeliczy pieniądze, i nie będzie z tym problemu, gdyż wpłacane pieniądze są w innej kasecie niż te wypłacane. 8.01.2016 r zadzwoniłem do tej pani z banku i powiedziałem, że nagłośnię sprawę w mediach i internecie jak nie oddadzą mi jak najszybciej moich pieniędzy w kwocie 2250 zł. 11.01.2016 kwota 2250 zł, została warunkowo zwrócona na moje konto. W dniu 20.01.2016 dostałem pismo z banku iż nastąpiła korekta w kwocie 100 zł i te pieniądze znikły z mojego konta. Uważam, że albo bank używa niesprawnego wpłatomatu ( kilka razy poprzednio, gdy chciałem wpłacić pieniądze nie mogłem skorzystać z wpłatomatu, gdyż widniała informacja, że wpłatomat jest uszkodzony ) albo ktoś obsługujący wpłatomat w tym banku ukradł mi 100 zł. W tym dniu znowu odwiedziłem tę panią w celu odzyskania 100 zł, napisała po swojemu reklamację na komputerze, nie miałem możliwości zapoznania się z treścią reklamacji, nie dostałem potwierdzenia jej złożenia oraz kazała czekać dwa tygodnie na odpowiedż z banku, czy to jest w porządku? Sugerowała mi również, że te 100 zł mogło zostać na blacie wpłatomatu i ktoś mógł je sobie wziąć. Są to bzdury, gdyż po zabraniu mi pieniędzy czekałem kilka minut mając nadzieję, że jakimś cudem wpłatomat się otworzy i odda mi kartę i pieniądze.
wiwan / 2016-01-21 20:37
Jaki ta smutna historia ma związek z kontem w tym banku i opinią o koncie ?
Tadeusz1951 / 78.9.129.* / 2016-01-31 10:31
A ma , ponieważ żle działający wpłatomat i karta do konta są ściśle ze sobą powiązane.
wiwan / 2016-01-31 21:11
Wątek dotyczy opinii o KONCIE. Co sprowadza się do tego, jak w stosunku do opłat za prowadzenie konta i rzeczywiście karty do niego wygląda zakres np. bezpłatnych przelewów, cena za przelew ponad limit, powiadomienia sm z konta, lokaty w koncie, oprocentowanie, debet i jego oprocentowanie itd.

Wpłatomatem można wpłacić pieniądze na KAŻDE konto w danym banku- nawet beznadziejne.

Szwankujący wpłatomat i takaż obsługa w oddziale to temat opinii o Banku. Nie o koncie jakie ma on w ofercie.
klientka / 83.242.113.* / 2015-12-11 13:03
Moim zdaniem NIE WARTO!
Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
H Szatkowski / 2015-12-11 17:39
A skąd pewność, że ta awarii była w ogóle po stronie banku, a nie systemu VISA czy MASTERCARD ?
ane3445 / 46.149.218.* / 2015-11-20 11:25
dla mnie WBK to mistrz świata, w pobieraniu opłat z kosmosu ;>> cześć z nich jest oczywiście zakamuflowana w tabeli opłat, ale zdażały mi się i takie pobrane zupełnie niezasadnie....trzeba pilnować czy nie dowalą jakiejś opłaty, a żeby to ustalić bądź zareklamować, najlepiej zadzwonic do płatnego serwisu....złooo
Panie w banku nie racza tez poinformować, przy wydawaniu świstku, do przeniesienia kardy kredytowej, bez którego możnaby się obejść (np zakładajac nowe konto, zamiast go przenosic...), że bedzie kosztował 50 zł...
Jarek555 / 195.94.217.* / 2015-10-02 13:19
Kiedy BZWBK przestanie łamać Polskie Prawo? Chodzi o prowizje za zajęcia komornicze. Została ona uznana przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za nielegalną. Czy Polska to kraj teoretyczny czy wreszcie Posłowie się tym zajmą? nie tylko zmianą przepisów, ale wielomilionowymi karami odczuwalnymi dla podmiotu łamiącego prawo?
klient446 / 83.19.228.* / 2015-09-08 10:42
To jakiś koszmar. Nie mogę rozmienić na drobne 1000zł, nie mogę wypłacić w bilonie bo kasa nie ma! Mogę natomiast zamówić bilon! Jest wtorek 10.30 Pani w oddziale w Olsztynie na ul. Wilczyńskiego poinformowała mnie, że dopiero jutro może złożyć zamówienie na bilon i może w piątek uda się wypłacić. Nie pytam już nawet o wysokość prowizji od wypłaty. Odpuszczam, Dziękuję. Rozważam rozwiązanie rachunku w BZ WBK.Poza tym jest drogo, polecam ING Bank Sląski, za darmo!
WiolkaTK / 109.207.111.* / 2015-05-04 19:49
(Tychy) Już w życiu nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem!!!! Tak jak większość z was tutaj pisze - też mam taką sytuację, że mnie oszukali i zdzierają nie wiadomo za co!Oprócz tego, że nikt w żaden sposób nie poinformował mnie, że status mojego konta się zmienia(z
Maciek727 / 46.195.188.* / 2015-04-18 21:11
Jestem klientem tego banku od 16-tu lat i jak na początku byłem bardzo zadowolony tak teraz uważam że BZ WBK otwiera ranking najgorszych banków. Przez zupełny przypadek około sześć miesięcy temu zobaczyłem , że bank zaczął mi pobierać różne dodatkowe opłaty (karta bankomatowa, prowadzenie konta i jakieś ubezpieczenie) uzbierało się tego wszystkiego około 20 złotych miesięcznie. Gdy zadzwoniłem na infolinie z pytaniem co jest grane skoro do tej pory nie było takich kosztów pani odpowiedziała mi, że zmieniły się regulaminy i dostałem taką informację droga elektroniczną (nie mailem lecz po zalogowaniu się do BZWBK24). Zrobione po cichu, ale pomyślałem no cóż trzeba było sprawdzać wiadomości. Poszedłem bo oddziału by zrezygnować z konta (grudzień 2014) a tam zaoferowano mi zupełnie darmowe konto „Godne Polecenia” wraz z darmową kartą. Zgodziłem się bo mieszkając zagranicą potrzebowałem tego konta jedynie do przelewów gotówki z zagranicznego konta na bieżące wydatki w Polsce. Jakie było moje zdziwienie, jak po raptem dwóch miesiącach znów zaczęli mnie obciążać za kartę ale tym razem już nie 5 zł jak poprzednio, a 7 zł… Czara goryczy się przelała i postanowiłem zrezygnować z usług tych oszustów. Zgłosiłem reklamację, że nie zgadzam się na nowy regulamin i stawki za usługi i zażądałem zwrotu pobranych opłat wraz z ustawowymi odsetkami. Na szczęście kilka dni temu zwrócili pieniądze bo musieli. Pozostało mi jeszcze kilka rat kredytu u nich a później już nie chcę o nich słyszeć! Na marginesie kursy walut maja najgorsze z możliwych a dodatkowo przy wymianie pobierają prowizję. Reasumując moje „wylewności” to odradzam wszystkim jakiekolwiek interesy z tymi naciągaczami!
Luk785 / 2.31.205.* / 2015-08-04 20:29
Mam dokładnie taką samą sytuację. Dostaję wiadomości na konto, których nie mogłem odczytać ponieważ przez jakiś czas nie mogłem się zalogować na konto bo był jakiś problem. Co to w ogóle za porąbana polityka żeby kontaktować się z klientem przez maile. Tym bardziej że to jest bank i powinno wszystko być załatwiane listownie. W Anglii nie ma takiej opcji. A był jeszcze jeden problem, że w momencie zakładania konta Pani pomyliła numer telefonu i przez jakiś czas nie mogłem robić przelewow. Mieszkam za granicą i niestety po kontakcie telefonicznym z bankiem dowiedziałem sie ze chcąc zmienić numer muszę przyjść do placówki osobiście. masakra jakaś, tym bardziej że do Polski jeżdżę trzy razy do roku. Kończę współpracę z tym bankiem. Wyłudzacze pieniędzy i tyle !!!!!!
wally993 / 151.16.1.* / 2015-04-15 13:08
Teraz wszystkie banki wprowadzaja olaty, coraz ciezej znalezc konto w 100% darmowe
jedno z tanszych kont to nowe konto osobsite w SMART Banku.

Sprawdz na stronie:
www.darmowe-konto.com.pl/
Krzys6106 / 87.105.250.* / 2015-04-10 20:28
Jestem klientem drugi raz BZWBK.
Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie wchodzi.
Pierwszym razem było tak samo, czyli wszystko było za darmo, następnie wprowadzali cichuteńko , bez pisemnego powiadomienia, kolejno opłaty za wydanie karty, za korzystanie z karty za konto wreszcie ich pazerność sięgnęła zenitu - pobierali za prowadzenie konta dwa razy w miesiącu bo opłata była tak duża.
Jak stracili klientów zaczęli zachowywać się normalnie. Czyli AVOKADO, KONTO GODNE POLECENIA i oczywiście budowa wizerunku w mediach - stale lecące reklamy. Nakłonili kolejnych naiwnych do założenia rachunków i ponownie przystąpili do oszukańczych praktyk- czyli znowu po cichu bez wysyłania pisemnych informacji wprowadzili opłatę za kartę. Zachowanie iście szczeniackie i gówniarskie. Miarą tych zachowań nie jest wiek , ale sposób zachowania i stosowane metody. Tu widać mamy doczynienia ze szczeniactwem 50 i 60 latków z Zarządu BZWBK. Mali żałośni ludzie chowający się za panienkami z infolinii.
OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM
Ponadto stale kolejki.
stas / 188.29.30.* / 2015-03-12 08:34
wbk złodzieje jak w tym państwie większość firm podobnych tylko złapać klienta a potem zmiany regulaminów itp zawsze coś zapłacisz .
ja720 / 79.139.112.* / 2015-03-19 13:20
ja musiałem zapłacić 14 zl za likwidację konta w tym banku chociaż przez 10 lat z niego nie korzystałem i z nimi nie podpisywałem umowy na prowadzenie konta
Kama660 / 91.192.89.* / 2015-03-12 19:06
Święte słowa, podzielam.
ulicafinansowa_pl / 2015-02-28 18:21 / portfel
Do niedawna konto godne polecenia w banku BZ WBK było jednym z najlepszych kont na rynku ponieważ było darmowe, a oprócz tego oferowało swoim klientom ciekawe promocje. Od lutego bank wprowadził stałą opłatę za korzystanie z karty co czyni konto dużo mniej atrakcyjnym.

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: