Forum Forum finansoweKonta

Konto w BZ WBK-opinie...

Konto w BZ WBK-opinie...

moneyka / 2009-10-18 20:02
Zastanawiam sie nad założeniem konta w BZ WBK.Niby z folderu reklamowego wszystko fajnie wygląda.Ale jak jest z obsługa telefoniczną,internetową,kartą do konta osobistego?Są lojalni czy olewają sprawę jak już "złapią "klienta?Ma ktoś może tam konto?Napiszcie co sądzicie o tym banku?Z góry dziękuję?
Wyświetlaj:
Katakumeaka / 37.128.122.* / 2014-06-15 14:03
mam konto Godne Polecenia, założyłam bo mój poprzedni pracodawca tego wymagał. Prace zmieniłam ale w banku zostałam, bo nie ma zadnych problemów, wszytsko za 0 zł, w dodatku dostaję co miesiąc 50 zł za spełnienie 3 warunków (dotyczy wpływów, płatności kartą i przelewów). Jedyny minus to opłaty za bankomaty inne niż PKO i BZWBK. Jeśli chodzi o placówkę, to zdarza mi się coś załatwiać na warszawskiej w Kielcach i nie mogę złego słowa napisać, bo zdarzyło sie nawet ze kiedy pierwszy raz wymieniałam euro, to Pani sama zasugerowała jak zrobić żeby się lepiej opłacało. Także zdecydowanie polecam i współczuje osobom które miały z tym bankie nieprzyjemności, ale takie rzeczy mogą spotkac każdego i w każdym banku.
Pozdrawiam
efka_mapety / 2014-06-03 13:26
Odradzam Posiadam konto osobiste w BZWBK od ok 10 lat i przymierzam sie do zamkniecia. Wprowadzili bardzo wiele niekorzystnych zmian mnóstwo opłat.Pracuję za granicą gdzie zarobki są dużo większe ale konta w bankach (posiadam 2) są bezpłatne 0 za karte 0 za przelewy, nie widzę logicznego wyjaśnienia. Kiedyś z powodu awarii bankomatu nie otrzymałam pieniędzy, za to dosłownie bankomat wyrzucił je komu innemu. Jak to wyjaśniła mi Pani w banku nie ja jedyna bo mieli mnóstwo reklamacji no ale niestety nicnie mogli z tymzrobić:/ nigdy więcej nie chcę słyszeć o tym banku.
gghuuu / 89.238.10.* / 2014-07-11 18:19
Ja się też nigdy nie mogę zalogować , po prostu nie ogarniają techniki, pani z banku jak dzwonię pyta się mi jakiego koloru są krateczki, białego czy siwego? Chodzi o miniaturkę klawiaturki pod PIN [...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
SzkodaGadac / 77.253.195.* / 2014-05-27 21:15
Dlaczego ludzie tak kłamią? miałem konto w BZWBK. Płaciłem tylko za kartę, z racji młodego wieku. Lecz z pewnych przyczyn musiałem je zamknąc. Poszedłem do placówki, i zlikwidowałem je bez żadnych problemów. Pozdrawiam wszystkich bajkopisarzy.
oszukana641 / 89.72.74.* / 2015-03-24 09:00

Pozdrawiam wszystkich bajkopisarzy.

Nie obrażaj bajkopisarzy.Ciebie nie mieli z czego oskubać więc nie masz pojęcia o czym piszesz. Ja mam dowody i pracuje nad oskarżeniem ich. Udało Ci się to się ciesz i nie podważaj innych opinii bo nie masz o nich pojęcia
Zarazi / 195.34.81.* / 2014-09-09 21:50
przestaniesz byc pracownikiem, bankomat pożre ci karte to dopiero uswiadomisz sobiew jakiej niekopetetnej firmie pracowales!
ana1966 / 91.228.89.* / 2014-08-14 21:53
To miałeś szczęście bo jak likwidowałam konto złotówkowe w WBK trwało to miesiąc a zakładanie 5 minut
bochatkiewicz r. / 89.78.9.* / 2014-12-09 10:09
spróbuj zlikwidować konto w mbanku.......to dopiero wyzwanie......
milkaaaasd / 89.161.96.* / 2014-05-30 10:00
Właśnie z powodu takich co nie wierzą w "historyjki" uważam, że należy zbierać dowody, nagrania i świadków oraz to wszystko zamieścić w internetowych serwisach z newsami. A teraz to każdy tylko się zawiedzie na banku, popłacze po cichu później wystawi komenta w którego i tak nikt nie uwierzy. Wiem, że nie macie nerwów, szkoda wam czasu i tak dalej. Mi także. Jednak ktoś musi powiedzieć STOP.
sonia565 / 89.239.100.* / 2014-05-23 00:18
Super Bank, a konkurencja nie śpi.. stąd pewnie tyle negatywnych komentarzy... ;)
mimials / 109.95.4.* / 2014-05-26 09:25
W takim razie, życzę Ci aby spotkało ciebie to samo ze strony tego banku, czego ja doświadczyłam.
Ten super bank na swojej stronie blokuje negatywne komentarze, dlatego tam ich nie ma.
kojoy / 46.238.214.* / 2014-05-05 23:29
odradzam, reklamacja na jednostroną zmianę taryfy opłat i prowizji,odpowiedź nie na temat, szukam innego banku
Drawsko / 79.187.26.* / 2014-05-02 09:50
Odradzam. Bardzo trudno jest zamknąć konto. Pracownicy okropnie niekompetentni... 30zł za pobrania z bankomatu. Traktują klientów po chamsku. Zmieniają co chwila decyzje - każdy pracownik mówi co innego, a z klienta robią idiotę. "Fajnie wygląda" konto Godne Polecenia ale okazuje się, że nie da się go praktycznie zamknąć, a prowizje sobie zaczną naliczać z czasem tak jak już to robili - po 30zł za pobranie kasy. Także głupi nie bądźcie.
niestety klient wbk / 62.233.243.* / 2014-04-25 08:45
NIKOMU NIKOMU NIKOMU nie polecam jakiejkolwiek współpracy z bankiem bzwbk, mam tam konto od jakiegoś czasu, obsługa banku nie zajmuje się niczym innym niż utrudnianiem klientom życia. Wyrzucają pieniądze na wypłaty dla konsultantów na infolini telefonicznej, konsultanci mowia jak roboty nie sluchaja klienta i są tam totalnie nie potrzebni, w oddziałach niemiła obsługa, jeśli nie masz miliona na koncie to każdy Cię tam potraktuje z buta. NIE NIE NIE NIE NIE NIE POLECAM!!
DD633 / 109.95.4.* / 2014-04-30 09:28
Kochana, a mi jak chciałam zamknąć konto powiedziała babka w okienku - "nie ja otwierałam to konto więc nie mogę go zamknąć, proszę dzwonić na infolinię" Z tym, że na infolinii kazali mi iść z dowodem do placówki. I tak w kółko. Mam nadzieję, że skutecznie zamknęłam konto - po 8 telefonach, 5 skargach i 3 wizytach w placówce. A jeżeli mimo tego konto nadal nie jest zamknięte - idę na policję BO MAM PRAWO ZERWAĆ UMOWĘ
Mia23214234 / 109.95.4.* / 2014-04-23 09:20
OSTRZEŻENIE! U mojego znajomego wzięli 70zł za prowadzenie karty, 15zł za prowadzenie rachunku oraz 90zł - za pobranie z bankomatu (jak wcześniej miał za 5zł, tak wzrósł koszt 18-krotnie). UWAŻAJCIE - zmiany wbrew woli i zgody na niekorzyść klienta - z zaskoczenia. Pobierasz kasę z bankomatu i patrzysz, że brakuje Ci 500zł - TAK! ZABRAŁ JE BANK, zmienił sobie opłaty. SPRAWDZAJCIE swoje rachunki!! Bank Bz WBK ma teraz były hiszpański bank, który splajtował i dostał kasę z UE. Widocznie chce zaliczyć kolejną plajtę.
Klient KB / 88.199.92.* / 2014-08-28 15:46
Omijajcie ten bank z daleka.
Co miesiąc zmieniają regulaminy. W pewnym momencie nie jest się tego w stanie ogarnąć i to na zasadzie "jak nie ma sprzeciwu, zgadzasz się ze zmianami".
Przez 6 miesięcy pobierali mi wyższą opłatę za rachunek. Do dnia dzisiejszego reklamacja nie uwzględniona mimo, iż minęło już 3 miesiące.
RafalAS / 109.95.4.* / 2014-04-10 13:23
Również uważam, że powinna za coś takiego być kara pozbawienia wolności, odszkodowanie i zakaz prowadzenia tego typu działalności. Ba... Jestem pewien, że niedługo tak się właśnie stanie bo ludzie są już bardzo zbuntowani. Zastanawiałem się nawet czy na policję nie zgłosić niektórych sytuacji. - Wprowadzanie w błąd w celu pozyskania korzyści majątkowych jest karalne do 8 lat. Trzeba zgłaszać na policję, niech robią notatki. Skończy się to w końcu.
Mariusz1964 / 77.252.171.* / 2014-04-09 16:55
decydowanie odradzam. Miałem tam kartę kredytową,
od 2 miesięcy próbuję ją zamknąć. Nie mogę doprosić się pisemnego potwierdzenia jej spłaty i zamknięcia. Potrzebne mi ponieważ biorę kredyt hipoteczny. Przez ich opieszałość nie mogę uruchomić kredytu i uciekła mi już jedna firma budowlana.Jakiekolwiek zaświadczenie to słyszę że mają 30 dni, skarga 30 dni. ODRADZAM jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem.
alanka / 109.95.4.* / 2014-04-09 10:29
Odradzam zdecydowanie. Bardzo się zawiodłam, szkoda słów. Pracownicy banku zupełnie nie słuchają tego co się do nich mówi. Ignorują poważne problemy uniemożliwiające korzystanie z usług. Czas reklamacji to 30-90dni, a nie ustawowe 14 dni (wprowadzenie w błąd). Duże opóźnienia w schodzeniu przelewów. Na e-maile odpowiadają gotowcami na 100 linijek, niezwiązanymi z treścią zapytania... Bez ładu i składu. Wg mnie kara powinna być w tym przypadku w postaci wyroku za oszustwo. Rozpacz. ps. z czasem zmiany na niekorzyść klienta np. darmowe pobrania z bankomatu -> po czasie 4zł -> później -> 5zł -> 6zł-> 15zł! (po połączeniu z KB) ps2. nagrywajcie rozmowy z nimi przez call recorder i zgłaszajcie do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta lub Sądu. Proponuję też dyktafon w oddziale, bo kłamią jak z nut. SZOK!! Współczuje tym co mają tam kredyt. Trzymajcie się.
dd822 / 89.161.96.* / 2014-04-02 20:29
ODRADZAM! Najgorszy bank, nieprawdopodobnie groteskowy. Oszukiwanie na porządku dziennym. W każdym miejscu podawane są inne, sprzeczne informacje. Wbrew mojej woli założono mi nawet konto "Godne polecenia" i prawdopodobnie sfałszowano mój podpis. Teraz mam dwa konta w tym jedno którego nie zakładałam. Nie przyjmują do wiadomości, że to nie ja zakładałam to konto - sprawa idzie do prokuratury. Utrudniają usunięcie takiego konta. Mało tego... Przelew zagraniczny kosztuje od 10zł do 350zł - nikt nie jest w stanie powiedzieć ile. Każda infolinia - różne informacje. W siedzibie mówią że konto mogę usunąć przez infolinię, a na infolinii że w placówce. Informują, że oddział jest czynny do 17:30 - okazuje się, że tylko do 17. Ponad to 4 razy w różnym odstępie czasu prosiłam o nowe kody do przelewów i nie otrzymałam ich. Ba - nadal tego mało. Zgotowali mi 15zł za pobrania z bankomatu. :( NIE ZAKŁADAJCIE TAM KONT! Z CZASEM ROBIĄ ZMIANY NA NIEKORZYŚĆ KLIENTA.
KamaKamala / 83.4.71.* / 2015-01-18 20:58
Ja jestem gorszą kretynką ! Założyłam linie i powiedziałam wyraźnie, że ma być na 2 tysiące a że babkę znam to zaufałam i nawet nie sprawdziłam na ile mi wystawiła w umowię a tam patrze, że na 4 tysiace! Spłacam to dopiero teraz bo odsetki od konta ujemnego też naliczają. Jak tylko to wszystko spłacę spadam z tego banku i likwiduje wszystko co w nim miałam!
yxyx / 217.98.76.* / 2014-04-05 11:54
Tak masz rację im jesteś u nich dłużej tym masz gorsze warunki. Rezygnuję!!!
slowikp / 178.183.216.* / 2014-03-04 08:02
Fajnie było jak był pbk, teraz to wydaja kasę na aktorów, obsługa chamstwo. Wycofuje środki, ok. 150 000, i państwu to polecam
zawiedziona / 83.30.4.* / 2014-03-12 18:55
Niestety zawiodłam się na tym banku.Mam u nich rachunek firmowy i co...chciałam limit w rachunku bieżącym i pomimo wszelkich prób i starań bardzo miłej Pani czyli opiekunki banku...nie przeszedł mi ten numer.Fakt,że ostatnie dwa miesiące obrót na ich rachunku był mniejszy niż wcześniej,ale mieli wyciąg z innego banku gdzie obroty były.Normalne,że po uzyskaniu limitu musiałbym przerzucić część wpływów na rachunek WBK.Jest też wykazany majątek.Niestety plan spalił na panewce,bo pytałam wcześniej o faktoring w innych firmach i z tego powodu było ileś zapytań do BIK-u.ZAPYTAŃ tylko!!!I to było powodem,że odpadłam z gry.Uważałam ten bank za wiarygodny i chciałam tam skorzystać z tego limitu.Niestety głupie zapytania postawiły kropkę nad ,,i". Reklama mówi co innego,telefoniczni doradcy co innego a realia otwierają nam oczy na świat.Zawiodłam się.
m.a.ma / 87.99.45.* / 2014-02-14 14:29
Dziś po raz kolejny mnie zdenerwowali i nadwyrężyli moje zaufanie. Jestem ich klientką od kilku lat, do tej pory wszystko było cacy, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy... Zachciało mi się karty z możliwością zbierania punktów PAYBACK, więc wybrałam się do banku, tam podpisałam na nią umowę i zostałam poinformowana, że karta dodatkowo będzie działać zbliżeniowo (a bardzo zależy mi na tej funkcji, więc specjalnie o nią pytałam). I tu zaczyna się problem - nie dość, że czekałam na kartę 3 miesiące (!), bo zagubiła się gdzieś po drodze (tym razem to nie poczta była winna) i po mojej interwencji wylądowała nie pod podanym adresem, tylko w oddziale banku w innym mieście, to jeszcze nie działa zbliżeniowo, na co doradca podczas mojej kolejnej wizyty tylko zaświecił oczami i bardzo uprzejmie mnie przeprosił, że zostałam wprowadzona w błąd, bo przecież nie wydają kart zbliżeniowych do konta
m.a.ma / 87.99.45.* / 2014-02-14 14:31
miałam na myśli konto poniżej 30...
Mariusz480 / 85.221.181.* / 2014-03-12 01:45
przy koncie "Godne polecenia" otrzymałem kartę działająca zbliżeniową i ze zbieraniem pkt payback
byla klientka / 46.227.244.* / 2014-02-13 14:55
No nie wiem czy też ludzie mają pecha. . Zamykając konto w Tarnowie Podgornym pani bardzo mi pomogla tym bardziej ze míalam jeszcze 3 konta do zamkniecia myslalam kiedys ze jak wplywow nie ma to zamkna ,no coz moje niedopatrzenie. Mam juz wszystko dzieki starszej pani ktora naprawde stanela na glowie abym wyszla zadowolona. Jestem w innym banku ale czuje tu brak takiego zaangazowania.wiem jedno wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. A banki tez musza zyc . Wybor tez ale co jeden to lepszy a opinie wszedzie zle. .

Najnowsze wpisy