Forum Forum prawneGospodarcze

Korepetycje - legalnie

Korepetycje - legalnie

Namita / 83.22.228.* / 2010-07-28 00:12
Jestem studentką studiów niestacjonarnych. Chciałabym zająć się udzielaniem korepetycji. Co powinnam zrobić, aby to było legalnie?
Wyświetlaj:
Teresqa / 188.33.248.* / 2022-08-29 22:58
Jeśli lekcje są odpowiednio prowadzone przez nauczyciela, to dzieci nie muszą korzystać z korepetycji. Warto urozmaicić lekcje odpowiednimi materiałami dydaktycznymi. Znajdziecie je w ofercie firmy JANGAR polecam!
oduslug / 157.25.61.* / 2018-11-23 13:09
Dzień dobry,
Chciałabym przedstawić serwis, dzięki któremu szybko i łatwo znajdziemy interesującą nas usługę a oprócz tego możemy porównywać usługi jak i wykonawców. Szczerze polecam :).
W przypadku korepetycji i języków obcych należy wejść w kategorię :
https://oduslug.pl/kategoria/edukacja-i-kursy-korepetycje-i-jezyki-obce/
Pozdrawiam :)
wikt61 / 5.172.234.* / 2018-10-10 21:01
witajcie. znacie kogoś kto udziela korepetycji z matematyki w Gdańsku? ktoś korzystał z www.lekcjamatematyki.com? Jakie macie opinie?
Aneta123245 / 77.123.178.* / 2020-03-20 16:47
Na tej stronie https://buki.org.pl/korepetycje/matematyka/gdansk/ można poszukać.
wiwan / 2010-07-28 19:56
Po pierwsze- odpowiedzieć sobie czy udzielanie tych korepetycji
- stanowi zasadnicze źródło dochodów korepetytora,
- usługi świadczone są w celach zarobkowych (tzn. czy celem korepetytora jest generowanie zysku
- czy korzyści majątkowe uzyskiwane przez korepetytora miały charakter wynagrodzenia za świadczone usługi,
- korepetytor zorganizował sobie udzielanie korepetycji (ogłoszenia w prasie, Internecie, ewentualnie własna salka wykładowa, nawet we własnym mieszkaniu),
- czy korepetytor udzielał korepetycji w sposób ciągły, stały