Forum Forum finansoweKarty

Koszmar Citibanku !

Koszmar Citibanku !

Piotr Kamiński / 217.153.171.* / 2008-07-23 16:51
Najgorszy koszmar bankowy jaki w zyciu przezylem.
Citibank 50 dni nie potrafi wyslac pisma o zamknieciu karty kredytowej.
To jest jakis absurd. ZUS dziala szybciej i jest bardziej przyjaznie nastawiony do ludzi.
Oczywiscie Citibank nie pozwoli zalatwic nic w oddziale - zawsze tylko infolonia.
Prawie dwa miesiace, 10 telefonow i NIC.
NIGDY nie bierzcie kart w tym banku !! Jesli bedziecie potrzebowac ja zamknac w jakimkolwiek momencie spotka Was niemila niespodzianka. Bank robi wszystko zeby do tego nie doszlo. Najpierw zwleka z przyjeciem decyzji o zamknieciu a pozniej notorycznie wymysla argumenty zeby nie wyslac.
NIGDY WIECEJ CITYBANKU !!!!!

[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum MONEY.PL ###

[...]
Wyświetlaj:
BP / 89.74.98.* / 2012-02-11 21:23
Niestety jestem kolejną ofiarą tego banku . Przestrzegam przed jakimikolwiek z nimi kontaktami.Perfidna , oszukańcza i bezwzględna ekipa.Zachowują się jak piranie. Będę przed nimi ostrzegała wszem i wobec. Nie wiem jak mi sie uda wyplątać z kredytu , z którego nie chcę skorzystać . Po 1 miesięcznym namyśle zwróciłam im całą kwotę na konto kredytowe a oni nadal naliczają odsetki i wymagane 1-e raty. Dotyczy tzw. kredytu "KOMFORT". Będę musiała szukać pomocy u Rzecznika Konsumentów . Nie mam oprócz nagrania citiphone żadnego dokumentu dowodowego . W odpowiedzi na moją pisemne zażalenie - bank nie potwierdza moich zarzutów na takie KOSZMARNE praktyki banku. Szukam pomocy jak z nimi postąpic
kkk555 / 85.222.8.* / 2011-12-12 01:11
oni z tego co piszecie szybko lapia to, co moga, ale ja nie mialem jak narazie zadnych problemow.
Co prawda na kk dopiero czekam i czekam jak zachowa sie osoba, kktora umowila sie ze mna ze zadzwoni jak wszystko zacznie dzialac. W necie karte juz widze, do domu nie przyszla bo byl weekend, zobaczymy czy zadzwoni, jak do tej pory dotrzymywala umowy.

Za to bank zjadl mi 3 zl za zmiane PIN, napisalem przez neta, ze chcac zmienic PIN nie pamietajac starego nie ma takiej mozliwosci na stronie, odpisano, ze nie policza mi 3 zl w tej sytuacji. Poprosilem o dodanie takiej mozliwosci, przeciez raczej nikt nie zmienia pin pamietajac go...

Druga sprawa, policzono mi 5 zl za karte drugiej osoby wspolwlasciciela, zareklamowalem to, samemu nie wiedzac ze to za druga karte a nie moja. Mimo wszystko oddali 5 pln, chociaz nie musieli.

Jak narazie nie mialem problemow zadnych w tym banku, ale z doswiadczenia wiem, ze duzo zalezy od osoby na ktora sie trafilo i od wlasnej postawy i wiedzy. Ja bym z banku predzej wyszedl wyprowadzony przez policje, jesli nie sam, gdyby mi takiej karteczki za 35 pln gratisowo nie chcieli oddac;) jsli cos jest nie tak z ICH winy to niech oni placa za swoje bledy a nie TOIP.
aim_marek / 89.68.118.* / 2011-10-30 10:15
No cóż w 100% żydowski kapitał. Jeżeli chcecie być dla nich równożędnymi partnerami w biznesie musicie być na równi bezwzględni w działaniu lub nawet bardziej.
sfrustrowana / 89.230.141.* / 2011-08-09 22:52
Najgorszy bank jaki znam. Koszmar!!!! Jak najdalej od niego!
bicker2000 / 89.69.100.* / 2013-04-06 23:36
Kartę posiadam od ponad roku. Opłata stała 0 zł bo byłem jednym z pierwszych, a oferowali wtedy taka promocję.
Niestety wadą karty kredytowej jest czas przelewu wykonanego na kartę, czasami trwa to do 3 dni i stad opóźnienia w spłatach kredytów.
Owszem można wpłacać bezposrednio w płatomatach ale mam przykre doświadczenie.
W Krakowie na ul. Kalwaryjskiej znajduje się oddział City Banku. W lutym b.r. odwiedziłem bankomat w tym oddziale w celu wybrania gotówki i niestety nie mogłem otworzyć drzwi do banku za pomoca karty. Oczywiscie po godzinach pracy banku. Próbe powtarzałem kilkakrotnie z innymi kartami które posiadam, zamek się zaciął.
Parę dni później powtórzyłem moją wizytę z takim samym efektem i znowu nie mogłem wejść. Zgłosiałem ten fakt na BOA i zapewniono mnie że zamek będzie naprawiony i zostane poinformowany o statusie sprawy.
Poinformowano mnie w ostatnim tygodniu kwietnia, że drzwi się otwierają i można korzystac z usług banku po za godzinami pracy oddziału. W dniu wczorajszym operatorka Citybanku poprosiła o wypełnienie telefonicznej ankiety w temacie mojego zadowolenia.
Niestety nie jestem zadowolony bo jak można naprawiać zamek w drzwiach przez 1 1/2 miesiąca. To chyba przesada !
Właśnie dzisiaj 06.04.2013 byłem w tym banku ok. 19-tej i dalej klops nie mozna sie dostać do bankomatu. Zadzwoniłem na infolinię i poinformowałem kulturalnego operatora że jestem w......y i zgłaszam ponownie problem. Ciekawe kiedy się drzwi naprawią ???
Przypuszczam, że za 1 1/2 miesiąca chronologicznie. Niestety nie polecam obsługi w oddziale City Bank ul Kalwaryjska w Krakowie
rozczarowany / 31.175.109.* / 2011-07-26 11:33
citi bank to oszuści czy wiecie ze kradna wasze pieniądze z kont? w tajemnicy bez zgody wlaściciela podwyższaja limit wływów na konto np. z 1200 na 1500 i pomimo że wpłacasz 1200 co miesiąc oni naliczają ci np 10zł. miesiecznie opłat za to że nie przelewasz tyle ile powinienes do tego doliczaja opałaty za prowadzenie konta TO JAKAS KOMUNA!!!! XXI wiek a w Polsce nie bank tylko LICHWA!!! koszmar tragedia i absurd jakis ...zastanówcie sie nad tym bankiem
nigdy wiecej / 83.242.82.* / 2011-05-26 12:28
witam najgorszy bank niemozna sie uwolnic od nich chcialam splacic kredyt ale coz niespodzianka jakies kwoty dodatkowew do oplacenia nazbieralo sie tego tryle ze bi braklo na splate calego kredytu masakra jakas nie no bank do dupy;;;;
Amulecik / 178.73.49.* / 2011-01-17 23:02
Szanowny Panie Piotrze,

Zapraszam do naszych Placówek CitiHandlowy od lipca 2010 ma Pan możliwość uzyskania zaświadczenia o zamknięciu karty kredytowej od reki w oddziale, po wcześniejszej wpłacie w kasie 35,00 pln zgodnie z TOiP. Ponadto informuje, że każdy bank ma 30 dniowy czas wypowiedzenia umowy karty kredytowej.
nie ważne / 89.68.24.* / 2012-08-14 19:23
Po co naciągacie ludzi na forach i uprawiacie marketing szeptany? Lepiej pracę załatw, chamie.
FFAAKKTS / 79.184.86.* / 2010-12-13 18:17
Zgadza sie firma do BANI nie korzystajcie z jej usług zamknięcie karty kredytowej to koszmar i naciaganie na opłaty ile się da masakra
magdass / 94.75.112.* / 2010-09-16 08:59
Próbowałam dzisiaj wypowiedzieć kartę kredytową online. W umowie mam wyraźnie napisane, cytuję: "Wypowiedzenie dokonywane jest w formie pisemnej, przez CitiPhone lub poprzez serwis BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ CITIBANK ONLINE" ( paragraf 15, punkt 1 umowy). Nie mogłam znaleźć na stronie zakładki z możliwością wypowiedzenia umowy. dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że cytuję: "NIE MA MOŻLIWOŚCI WYPOWIEDZENIA UMOWY ONLINE". Do jasnej .... Przecież to jest jakaś porażka! Ewidentna łamanie umowy! Myślałam, że to Lukas Bank jest najgorszy, ale teraz zmieniam zdanie. CitiBank to totalna porażka. Odradzam wszystkim!
Belcanto6 / 89.69.4.* / 2013-04-29 14:09
Od 6 miesięcy próbuję się od nich uwolnić.
W Odziale nie załatwisz nic. Podpowiedzi doradcy - to wpuszczenie w jeszcze większe maliny. CITIPHON - i czekasz.
Kredyt w teorii na 12% przy spłacie okazał się najdroższym na rynku.
ARTOODTOO / 79.185.140.* / 2011-01-07 23:52
Tak koleżanko... Nie wiedziałaś, że bank może wszystko a ty nie możesz nic. Kto cię w to wciągnął ?
jbunk / 2010-05-10 23:55
A!! a kartę też mam i właśnie chce rezygnować więc czuje,że też będzie fajnie!! Chce się przenieść do innego banku, bo ten to totalna masakra!!
siostra Pracownika Citi banku / 87.205.151.* / 2010-09-05 21:54
Citi Handlowy łamie prawo pracy. Ludzie pracuja takm po 14 godzin na dobę bez dodatkowego wynagrodzenia jak chińczycy. Stąd też chińska jakość....
Amulecik / 178.73.49.* / 2011-01-17 23:06
Po 14 godzin dziennie pracuje w tym banku i nie wiem gdzie pracuje siostra lub brak ale albo mamy płacone za nadgodziny albo odbieramy nadgodziny? Cóż może rodzeństwo gdzieś dodatkowo dorabia i w taki sposób się tłumaczy.
9kolo9 / 88.156.44.* / 2011-01-15 22:47
wiekszych bzdur nie czytalem w zyciu
Amulecik / 178.73.49.* / 2011-01-17 23:07
popieram 9kolo9
parov / 95.40.229.* / 2011-08-16 00:01
Pani Amulecik jaka lojalna pracownica! Brak mi słów. Zobaczymy jak Panią zwolnią z pracy czy będą też tak lojalni wobec Pani!
cesiek / 94.254.137.* / 2010-05-20 23:53
jeżeli ktoś chce zrezygnować z karty kredytowej jakiegokolwiek banku to musi ten fakt zgłosić, a okres wypowiedzenia umowy to standardowo 30 dni, w tym czasie banki podejmują działania retencyjne w celu podtrzymania Klienta. Wystarczy w tym czasie okazać się stanowczością i odpowiadać jak do ściany nie chcę karty, nie chcę karty, nie chcę karty i już po sprawie. Rezygnowałem z karty citi, millennium i bylo podobnie. Znajomy pracujący w branży bakowej podpowiedział mi inne rozwiązanie: wystarczy udać się z pismem informującym o zamiarze likwidacji karty do najbliższego oddziału, dać do przesłania najlepiej jakiemuś kierownikowi( z potwierdzeniem na kopii otrzymano dnia,...podpis kierownika) a do koperty wsadzić przeciętą kartę. jak centrum obsługi dostanie przeciętą kartę to nie będą ratować bo nie ma czego..
jbunk / 2010-05-10 23:53
Ten bank to mega porażka!! Mam konto i kredyt, ściągany z konta 15-tego. 14-tego miałam na koncie połowę tej kwoty, a 15-tego już całośc, ale bank ściągnął pieniądze przed zaksięgowaniem mojej wpłaty!! Dostałam za to monit i karę 25 zł za kilka godzin spóźnienia!! To dla mnie przeginka, jestem klientem który od dwóch lat płaci wszystko na czas!! Złożyłam więc reklamację,miałam dostać odpowiedź w ciągu 14 dni i oczywiście nie ma!! Dzwoniłam ponownie, Pan stwierdził,że mają 30 dni i że mam sobie iść do oddziału.Powiedziałam,że nie zamierzam tam iść i chce odpowiedź na piśmie. Czy ktoś wie jakie klient ma prawa??To zdziercy!! Skoro ja nie mogę się spóźnić, to dlaczego oni mogą?? W umowie nie ma nic o terminie. Ma ktoś pomysł co mogę zrobić w takiej sytuacji?? Będę wdzięczna za odpowiedź!!
Pozdrawiam
obiektywny12312312 / 37.108.236.* / 2013-02-12 21:39
skoro mialas zawsze na czas,dlaczego nie mialas calej kwoty 14?
Amulecik / 178.73.49.* / 2011-01-17 23:10
jeśli termin spłaty wymagalności raty przypada na 15 to należy mieć środki jeden dzień wcześniej :)
fdsfs / 193.109.225.* / 2010-05-24 15:17

W umowie nie ma nic o terminie

To ciekawą umowę masz ;))
cesiek / 94.254.137.* / 2010-05-20 23:59
polecam kontakt z oddziałem w którym podpisywała Pani umowę, oni powinni bardzo szybko załatwić wycofanie opłaty ze wzgledu na tzw relację,. sam ostatnio to załatwiałem z pracownikiem, spoźniłem sie 4 dni i faktycznie dostalem jakiś durny y monit, ale ostatnio cos im bardziej zależy na terminowosc wpłat. opłatę mi anulowano
yolanta / 79.190.48.* / 2010-03-25 13:03
to najgorszy i najdroższy bank na rynku. teraz nawet wprowadzili opłaty za zmianę PIN do obsługi telefonicznej. mam nadzieję, że Citi szybko upadnie.
Malvka / 212.182.105.* / 2010-02-02 13:04
Potwierdzam
Zamknięcie karty w tym zastanym banku to masakra.
Po za tym nie wykreślają z BIKu buraki. W dodatku za zaświadczenie ze się nie jest juz klientem trzeba zapłacić 35 zł i czeka się tydzien (mam nadzieje, bo jeszcze nie dotarło)
MASAKRA!!! NIE IDŹCIE TAM!!!!
Olimpiaa / 83.13.86.* / 2009-12-01 18:47
Jestem dokładnie w tej samej sytuacji.Ok 4 miesięcy temu zrezygnowałam z karty kredytowej,i co z tego jak nadal widnieje w BIK i mam zero zdolnosci kredytowej przez ich durnowate infolinie to jest śmieszne.W oddziele nic nie da sie załatwić tylko infolinia.,nie mówiac juz o tym jak byłam ich klientem nigdy nie dostałam wyciagu który miał przychodzic na e-meila raz w miesiącu nigdy go nie zobaczyłam...ODRADZAM KAŻDEMU KTO SIE ZASTANAWIA NAD TYM BANKIEM.
iz / 77.222.246.* / 2011-09-06 20:19
Jeśli nadal widnieje sie wBIK, trzeba udać się do oddziału i anulować zgodę na przekazywanie informacji do BIK po umowie z bankiem. Całość dyspozycji zajmuje 10min.
Najbardziej żenujące na tym forum jest to, że wszyscy, którzy mają negatywne opinie kompletnie nie zają zasad. Przykro, że doradcy tego nie wytłumaczyli. Gdyby klienci byli o wszystkim informowani, nie byłoby reklamacji, żal
stan Z / 93.105.180.* / 2009-10-13 18:33
Złożyłem wniosek przez internet na wydanie karty kredytowej. Juz po kilku dniach zostałem telefonicznie w dwóch kolejnych dniach zweryfikowany odpowiadając na te same pytania. Mija już trzeci miesiąc i nic, ani karty kredytowej ani żadnej informacji o odmowie wydania karty. 2-krotna wizyta w oddziale banku niczego nie wyjaśniła, za pierwszym razem otrzymałem enigmatyczną informację że wszystko jest w porządku i należy cierpliwie odczekac 2-3 dni, za drugim razem że zostałem negatywnie zweryfikowany i odpowied została wysłana pocztą. Do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, również odpowiedzi na wysłane zapytanie droga mailową. Bank najwyrażniej kpi sobie z klientów. Dziś po przeczytaniu innych opinii internautów doszedłem do wniosku, ze to może nawet lepiej, że nie otrzymałem karty. Pozdrawiam.

Najnowsze wpisy

Karta kredytowa - najlepsza oferta: