Forum Forum finansoweKredyty

Kredyt Samochodowy Bez Ksiazeczki Wojskowej.

Kredyt Samochodowy Bez Ksiazeczki Wojskowej.

Wawa / 83.14.126.* / 2007-08-15 15:40
Witam,
Mam ukonczene 22 lata, jestem studentem III roku informatyki [ licencjat,zaocznie]. Pracuje na codzien jako Administrator Systemow it, moj dochod to 2300 brutto. Chcialbym kupic sobie samochod i tym samym wziasc kredyt. Kredyt by mial wynosic 30 tys. przy wplacie wlasnej 10 tys. [kredyt na 5 lat], problem w tym ze bez Uregulowania stosunku do sluzby wojskowej chyba go nie dostane, no wlasnie jak to jest ? Czy jest jakis bank ktory udzielilby mi kredytu ?? Pozdrawiam serdecznie
Wyświetlaj:
astym / 83.6.84.* / 2007-08-22 19:10

Witam,
Mam ukonczene 22 lata, jestem studentem III roku informatyki [ licencjat,zaocznie]. Pracuje
na codzien jako Administrator Systemow it, moj dochod to 2300 brutto. Chcialbym kupic sobie
samochod i tym samym wziasc kredyt. Kredyt by mial wynosic 30 tys. przy wplacie wlasnej 10
tys. [kredyt na 5 lat], problem w tym ze bez Uregulowania stosunku do sluzby wojskowej chyba
go nie dostane, no wlasnie jak to jest ? Czy jest jakis bank ktory udzielilby mi kredytu ??
Pozdrawiam serdecznie


Możesz mieć problem...Ale koniecznie musisz pogadać z agentami banków...bo istnieje możliwość zawieszenia spłaty...Ale szczegółów nie znam...
Agnieszka Konsultant Money.pl / 2007-08-16 13:01 / Specjalista Money.pl
Witam,

Nieuregulowany stosunek do służby wojskowej może być utrudnieniem w uzyskaniu kredytu na samochód, jednak nie oznacza to, że takiego kredytu Pan nie uzyska.
Bank skredytuje zakup auta, ale będzie wymagał dodatkowego zabezpieczenia np.: poręczenia, wkładu własnego.

W Pańskiej sytuacji polecam uwadze ofertę Santander Consumer Banku, bliższe informacje na temat oferty banku można odnaleźć na stronie: http://direct.money.pl/ptf/

Wniosek o kredyt znajduje się pod adresem: https://direct.money.pl/o/ptf/d/form.php?cid=1&fid=45&reff=798

Pozdrawiam,
Agnieszka

Najnowsze wpisy