Witam,
Miałem otworzoną działalność gospodarczą przez 3 miesiące od tego czasu firma jest zawieszona. Z końcem listopada mija 2 letni okres zawieszenia i chcę ją zamknąć. Mam pytanie o czynności związane z zakończeniem prowadzenia działalności.
1. Zgłoszenie w CEIDG-1 likwidacji działalności z terminem 30.11.2014
2. Zawiadomienie US o zamiarze sporządzenia spisu z natury złożone 19.11.2014
3. 30.11.2014 Sporządzenie spisów z natury (Dla celów VAT, PIT, składników majątku pozostających na dzień likwidacji działalności)
4. 2.12.2014 Złożenie do US
VAT-7 z informacją o spisie z natury i wyliczonej wartości podatku należnego. Złożenie
VAT-Z
5. 2.12.2014 Złożenie w ZUS druku ZUS ZWUA
Czy coś zapomniałem? Czy terminy się zgadzają?
Jeszcze pytanie co do spisów z natury jeżeli nie dokonałem żadnego zakupu na firmę (żadnych odliczeń) to wszystkie moje spisy z natury są spisami zerowymi tak? Firma praktycznie działała 2 miesiące potem znalazłem zatrudnienie na umową o pracę.
Dziękuję za pomoc.