Forum Forum prawneKarne

Mandat, czy moge go odwołać i po ilu dniach??

Mandat, czy moge go odwołać i po ilu dniach??

Lex737 / 83.238.30.* / 2009-09-15 21:43
Witajcie.
Jestem młodym kierowcą prawo jazdy mam dopiero rok i dzisiaj otrzymałem mandat.
Sytuacja wygląda tak: jechałem do domu i mam 2 wyjścia nadłożyć 5Km i jechać na około lub przejechać przez drogę polną i jestem w domu po 1Km. Wjazd na tą drogę polną był oznakowany zakazem wjazdu oprócz dojazdu do posesji, i prac rolnych. Niestety w połowie drogi stała straż miejska zatrzymała mnie, i zaoferował mi od 200-500zł i 5pkt. Skończyło się na 100zł i 5pkt. I teraz tak czy mogę się odwołać od tego mandatu (bo przemyślałem sytuacje i niepotrzebnie podpisałem ten mandat)?? Przy tej drodze jest gospodarz, przynajmniej 3 razy w tygodniu do niego jadę, i łamie znak zakazu (ponieważ do niego prowadzą 3 drogi i na każdej jest ustawiony zakaz wjazdu). Dostałem nawet oświadczenie od gospodarza że do niego jeżdżę. Co w takiej sytuacji?? Mogą anulować mandat, mogę się od niego odwołać??
Wyświetlaj:
.doradca. / 81.190.62.* / 2014-04-25 14:43
Typowa pułapka w wykonaniu Straży Gminnej,Miejskiej.
Zakaz bez uzasadnienia. W takich przypadkach bezwzględnie należy nie przyjmować mandatów.Zaś w sądzie odpowiednio argumentować swoją rację.
gość212 / 83.10.183.* / 2013-02-02 18:41
ja dostałam mandat, który policjanci wcisnęli mi przez moją własną nieuwagę. Wcisnęli mi kit, że stał znak zakaz ruchu pieszych. Stał tylko na odcinku którym ja nie przeszłam. A tak się spieszyłam, że podpisałabym wszystko. Poszłabym się odwołać ale minęło już 7 dni a nie wiem czy udało by mi się wybronić na rozprawie sądowej bo nie znam żadnego świadka. Nie mam pojęcia kim był koleś, który dostał mandat za to samo. Głupio zrobiłam bo coś mi nie grało. Chciałam na niego poczekać i wziąć na wszelki wypadek numer telefonu ale za bardzo się spieszyłam.
Kartur / 2012-10-23 11:34