wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum nieruchomościRynek nieruchomości

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

skomentuj
Robert000 / 188.220.235.* / 2012-12-30 03:48
Witam,

Czy jest ktoś, kto skorzystał z usług firm zarządzających nieruchomościami? Poza Mzuri nie znalazłem profesjonalnych alternatyw. Pomimo, ze Mzuri jest na rynku 3 lata i zarządza ponad 200 nieruchomościami (przyznam, ze slaby wynik, ale może inni właściciele maja podobne obawy i pomysł całkiem nowy w tym kraju) nie ma nigdzie profesjonalnej opinii, przez liczącą się gazetę/telewizje/portal... nie pomaga to w zaufaniu...
Wszystko co znalazłem to kłótnie jednego z pracowników (nie zweryfikowane oczywiście) na forum oraz opinia (niezweryfikowana również) iż pracuje się w tej firmie ciężko i za grosze.
Oddanie nieruchomości wartej ponad 400 tys zł w obce ręce nie jest proste, wiec dobrze by było usłyszeć od kogoś kto miał styczność z ta bądź inna firma zarządzającą.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
KrystianJot / 31.11.131.* / 2017-03-19 21:15
Jeżeli żałuję czegoś związanego z Mzuri to zdecydowanie jest to rozpoczęcie tej bolesnej współpracy. Większość pracowników nie ma nawet podstawowej wiedzy na temat praw najemców/lokatorów, dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem, a załatwienie każdej nawet najprostszej sprawy przeciąga się tygodniami, bo firma liczy, że problem zniknie sam. Ostrzegam każdego, nie polecam nikomu i zdecydowanie proponuję wybrać kogokolwiek innego, bo tak nieprofesjonalnego zachowania ze strony pracowników jeszcze nie widziałem, szkoda nerwów.
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 13:28
Szanowny Panie,

przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług.

Niemniej jednak opisana przez Pana sytuacja, jest zbyt ogólnikowa i nie pozwala nam na identyfikację problemu. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Mzuri pod numerem +48 795 005 302 lub mailowo na adres: bok@mzuri.pl w celu wyjaśnienia sprawy.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
donkristo / 5.172.233.* / 2017-03-19 18:18
Witam
Czytam tu różne opinie o firmie Mzuri i prawdę mówiąc uważam ,że prawda jest po środku.
Sam korzystam z usług Mzuriego (zarządzają 4 moimi mieszkaniami w Katowicach). Jeśli chodzi o kontakt z banem Bogdanem i z panią Aleksandrą
to nigdy nie miałem kłopotów. Jeśli chodzi o obsługę to też jest o.k. mieszkania nie stoją puste , są kontrolowane . Jeśli chodzi o płatności ,zawsze na czas. Niestety są też gorsze strony. Dział rozliczeń (płatności) wydaje mi się że jest nie dofinansowany , należy kontrolować płatności gdyż bardzo często są obsuwy. Często gęsto trzeba się upomnieć o płatność.
Podsumowując polecam firmę Mzuri jednak z opcją ograniczonego zaufania, to są tylko ludzie więc i błędy się zdarzają .
Krzysztof
tomtom782 / 89.230.173.* / 2017-03-19 15:36
Jeszcze w lutym próbowałem wynająć mieszkanie w Warszawie u pośrednika firmy MZURI. Po tygodniu dzwonienia udało mi się wreszcie umówić na oglądanie mieszkania. Pan pośrednik zażyczył sobie ode mnie przedstawienia wykazów moich dochodów - mam własną działalność, więc wysłałem mu jedną fakturę, gdyż bałem się dać mu więcej. Odpisał, że porozmawia ze swoim szefem i już 3ci tydzień bez odezwu...
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 11:55
Szanowny Panie,

uprzejmie informujemy, że w standardzie naszych usług dla Właścicieli mieszkań na wynajem jest weryfikacja potencjalnych najemców pod kątem wypłacalności. W związku z tym, jednym z wymaganych dokumentów podczas procesu weryfikacji jest zaświadczenie o zatrudnieniu lub o wysokości dochodu. Przedstawienie tego dokumentu jest oczywiście dobrowolne. Jeżeli potencjalny najemca nie chce go przedłożyć, jak najbardziej to rozumiemy, natomiast zgodnie z obowiązującymi nas zasadami, nie możemy wynająć mieszkania takiej osobie. W przypadku gdy mamy do czynienia z przedsiębiorcą, przedstawienie jednej faktury nigdy nie będzie dla nas wystarczającym zapewnieniem, że jest Pan osobą wypłacalną.

Przyznajemy jednak, że nasz współpracownik z Warszawy winien był poinformować Pana niezwłocznie po otrzymaniu decyzji od przełożonego, że wynajem mieszkania nie będzie możliwy, ze względu na brak możliwości weryfikacji wypłacalności. Najmocniej przepraszamy za tą niedogodność.

Ubolewamy, że pomimo braku nawiązania współpracy, Pana opinia na nasz temat została nadszarpnięta.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Mzuri
Mateusz808 / 148.81.200.* / 2017-03-17 14:09
Mzuri porażka zero profesjonalizmu, kontakt tel zawsze nie da się dodzwonić na odpowiedź maila czeka się cały miesiąc a automat odpowiada ze 48h..Potwierdzenia zapłaty raz przychodzą raz nie jak mzuri pasuje mimo zlecenia stałego. Sprawy załatwiane z dużym opóźnieniem. FIRMA STARA SIĘ POPRAWIĆ czym bo chyba ludzi u was sami się zmieniają jak w dyskontach. Nie polecam nikomu kontaktu czy wynajmu czy pełnomocnictwa nie jest to tylko moje zdanie, informacji jest o MZURI mnóstwo wypowiadanie na temat wieku,,zastanawiam się ile masz – jako 22-latek” jest słabe wiek jak się ma do odpowiedniego zachowania firmy. Sama odpowiedź na kom. pokazuje kolejny raz profesjonalizm. Pocieszam się tym, że mimo wszystko ludzie w Polsce coraz częściej starają się walczyć o swoje i chętniej idą do sądu.
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 13:20
Szanowny Panie,

Przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług.

Zamieszczone przez Pana informacje są jednak zbyt ogólnikowe i nie pozwalają nam zidentyfikować sprawy. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Mzuri pod numerem +48 795 005 302 lub mailowo na adres: bok@mzuri.pl w celu wyjaśnienia sprawy.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
KraQw / 2017-02-14 18:32
Witam. Moge sie wypowiedziec na temat firmy Promabi. Ogolnie polecam serdecznie. Pomocna ekipa, zawsze na czas platnosci, najemcy w zasadzie bardzo szybko znajdowani, choc juz sie zmienili 4 raz to dosc szybko przebiega wprowadzka następnych. Poki co nie mam zastrzeżeń. Widze ze na forum duzo opinii o firmie konkurencyjnej - nie wypowiem sie bo nie mam doświadczen zadnych :) na pewno maja wiecej mieszkan wiec trudniej ogarnac stad tez ja zdecydowalam sie na Promabi. Firma mniejsza, mlodsza, ale staja daja rade. PS. czasem poslizgi w platnosci do Wspolnoty ale wiem tez ze i Wspolnota nie jest bez skazy w dokladnosci i terminowosci :)
Marcin51251 / 78.88.29.* / 2017-02-12 15:32
Firma Mzuri to najgorsza pośrednicząca w najmie firma, z którą mam nieszczęście współpracować. Lakoniczne odpowiedzi, utrudniony kontakt, brak próby rozwiązania problemów najemcy i przeciąganie w czasie każdej najmniejszej rzeczy to norma. Nie polecam nikomu i żałuję, że zdecydowałem się na wynajęcie mieszkania za ich pośrednictwem, bo Mzuri w żaden sposób nie dba o klienta. W moim przypadku twierdzą, że niskie temperatury w lokalu (wynajęty we wrześniu) to nie wada ukryta (w przypadku minusowych temperatur w mieszkaniu jest czasem od 16-18 stopni). Nie mamy nawet możliwości opuszczenia mieszkania bez utraty kaucji (prawie 2000zł.), a jakiegokolwiek rozwiązania z ich strony oczywiście nie ma oprócz miesięcznego wypowiedzenia i straty pieniędzy. Pomijam już fakt, że nawet miesięczne wypowiedzenie nie rozwiązuje problemu, bo w marcu nie spodziewam się mrozów, a problem istnieje teraz.

Podsumowując - nie polecam firmy Mzuri, ich usługi oceniam na mierne i żałuję podpisania umowy.
Poznańczyk / 213.52.65.* / 2017-01-13 13:30
Od niespełna roku Mzuri zarządza jednym z naszych mieszkań w Poznaniu. W tym roku planujemy oddać Mzuri drugie mieszkanie, tym razem wynajmując je na pokoje. Jak na razie wszystko działa tak jak powinno. Nie ma żadnych problemów z najemcami (mamy kontakt z sąsiadami wynajmowanego mieszkania) i pieniądze są wpłacane nam na bieżąco. Gdy zepsuła się w mieszkaniu lodówka, Mzuri nas o tym poinformowało i zaproponowali firmę z którą współpracują. Koszt lodówki z dowozem, wniesieniem na 4 piętro i zabraniem starej to 300 zł. W ciągu roku tylko raz zdarzyło się opóźnienie w uregulowaniu rachunków, i jak się okazało z winy Enei która wysłała rachunek na błędny adres. Jedyny minus jest w kontakcie z Panem Sobańskim. Właściwie nie zdarza się, żeby odebrał telefon od razu, a i oddzwonić mu się zapomina.
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-01-17 10:11
Szanowni Państwo,

serdecznie dziękujemy za tę opinię oraz okazane zaufanie. Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z naszych usług - jest to dla nas najlepsza forma zapłaty.

Jednocześnie bardzo przepraszamy za utrudniony kontakt z Panem Mariuszem - robimy co w naszej mocy aby odciążyć go od nadmiaru obowiązków, a co za tym idzie - aby podobna sytuacja nie miała już miejsca.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
Angelika333 / 81.219.96.* / 2016-12-23 11:45
Polecam usługi firmy z której korzystam od 2 lat - PMSPoland z Warszawy. Idealni dla osób którym zależy na indywidualnym i profesjonalnym podejściu.
Kolejny niezadowolony użytkownik / 31.179.205.* / 2016-10-20 19:52
Wiem, że nie wolno oceniać książki po okładce, ale niestety nie mam innej możliwości. Chcieliśmy z dziewczyną obejrzeć parę mieszkań jednego dnia, ponieważ były blisko siebie. Dodzwonić się do kogokolwiek z firmy graniczy z cudem. Oni nawet nie oddzwaniają. Po potwierdzeniu godziny spotkania oczywiście nikt finalnie się tam nie zjawił. Nie dostałem również informacji, że wystąpiły jakiekolwiek komplikacje, więc byłem zmuszony czekać przez 30 minut na jakikolwiek znak życia. Nawet numer do ich biura nie odpowiadał. Na podstawie tego incydentu śmiem twierdzić, że bynajmniej filia warszawska składa się w większości z osób niekompetentnych, którzy mają stosunek obojętny do potencjalnych klientów. Zdecydowanie nie polecam pana Łukasza Adamowicza, dzięki któremu zmarnowałem ponad 3 godziny, aby i tak nie uzyskać żadnej odpowiedzi.
QurHan / 89.72.154.* / 2016-11-17 14:30
Witam a ja wręcz odwrotnie,jestem bardzo zadowolony
pan Łukasz jest naprawdę ogarniętym pełnomocnikiem można wiele napisać pozytywnych rzeczy,czy też zdarzeń.Ale nie dobrych się nie pisze tylko negatyw.
Miszenda / 83.21.55.* / 2016-08-24 14:33
Własnie zasięgnąłem opinii o mzuri. Dużo mówią i chwalą się a niewiele robią.Takie są opinie,[przynajmniej jesli chodzi o Szczecin/. Przyznam, że cieci - folozofów /cyt. opinia/ do obsługi nieruchomosci nie potrzeba. W dodatku za spore pieniadze. Umowy najmu,dobrze skonstruowane, nie przysparzają problemów. Wynajmuje mieszkania na bazie takich umów od wielu lat i nie mam żadnych problemów z ich respektowaniem.Chociaz przy wiekszej ilosci wynajmowanych nieruchomości, rzetelny opiekun byłby wskazany. Tak wię kamienicznicy- sprawdzajmy mzuri i nie tylko. Tak dla spokoju.
Mzuri / 78.11.8.* / 2016-08-29 10:20
Szanowna/y Pani/e,

przykro nam, że pomimo braku faktycznej współpracy ma Pan takie zdanie o świadczonych przez nas usługach.

Chcielibyśmy jednak odpowiedzieć na Pańskie zarzuty. W Szczecinie działamy od dwóch tygodni - wydaje nam się, że jest to dużo za wcześnie aby wyciągać takie wnioski. Nie ma takiej możliwości aby na tym etapie działalności w Szczecinie pojawiły się jakiekolwiek negatywne opinie na temat jakości naszych usług.

Ponadto, ze względu na nowo otwarty oddział, stale monitorujemy sytuację w Szczecinie, a także działalność naszych współpracowników. Zapewniamy, że reprezentanci Mzuri w Szczecinie, to osoby kompetentne, z dużym doświadczeniem i wysoką kulturą osobistą.

Jeżeli ma Pan jakiekolwiek pytania lub wątpliwości co do świadczonych przez nas usług, prosimy o kontakt +48 533 813 003 lub info@mzuri.pl .

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
Maszenda / 83.21.79.* / 2016-08-29 15:06
Odpowiem, widzę, że jestescie Państwo oderwani od rzeczywistości. Opinie na temat firm podobnych do MZURi, zasiega się w biurach nieruchomosci, u kamieniczników oraz bezposrednich najemców. Żadna z uzyskanych opinii nie swiadczy dobrze o Waszych usługach. Wystarczy więc poczytac te opinie, ktore pojawiają sie na stronach internetowych. Ale - życzę powodzenia .Ja z całą pewnościa nie skorzystam z Waszych usług, natomiast odsyłał bede do opinii o Was w żrodłach ogólnie dostepnych, wszystkich tych, którzy beda chcieli z nich skorzystać. Z powazaniem,
czytelnik 199 / 83.28.251.* / 2017-02-01 13:10
Obsługa fatalna.Lenie.
Szkoda ,że Pan Sławek nie panuje nad tym bałaganem.Wiec lepiej niech tak bardzo nie zachwala w internecie i w swoich książkach.
Ola860 / 31.174.223.* / 2016-08-30 08:57
a ja z Mzuri jestem bardzo zadowolona! wynajmuje od nich mieszkanie od prawie 2 lat i złego słowa nie powiem! Niestety Polacy mają taki nawyk ,że jak jest dobrze wykonywana praca to nie umieją tego pochwalić , bo to przecież obowiązek. Kiedy natomiast jest coś nie tak, rozprzestrzeniają to , gdzie się tylko da i zazwyczaj dodając ponad, coś od siebie. Niech rzuci kamieniem ten , który pracował, korzysta z usług firmy idealnej!
:/ / 89.66.57.* / 2016-10-10 16:08
Ja rowniez wynajmuje mieszkanie z Mzuri i nie jestem zadowolony. Mieszkalem pare lat w Londynie gdzie agencje tego typu sa na porzadku dziennym i wiekszosc mieszkan jest wynajmowana za ich posrednictwem. Niestety nie mozna Mzuri porownac w zaden sposob do takich profesjonalnych agencji. Wielki balagan. Nie idzie sie w zadnej sprawie dogadac. Ogolnie nie polecam.

Wielokrotnie zglaszalem problemy z mieszkaniem. Przemakajace sciany itd. Nigdy nic z tym nie zrobiono. Mowiono mi, ze sprawdza w ubezpieczeniu i przysla kogos zeby zabezpieczyc mieszkanie ale nikt nigdy sie nie pojawil. Mowimy o 5 letnim mieszkaniu za ktore place 3000 zl miesiecznie. Wlascicielka bedzie miala bardzo niemila niespodzianke gdy postanowi sprawdzic co sie dzieje z jej mieszkaniem.
Ernest Londyn / 81.219.96.* / 2016-12-23 11:42
Ja korzystam z usług property management service poland z Warszawy - pmspoland.pl. Zarządzają moimi 3 mieszkaniami od kilku lat - reprezentują najwyższy poziom obsługi wynajmu - wręcz bym ocenił jako wyższy niż te firmy które działają na rynku brytyjskim.
Mzuri / 78.11.8.* / 2016-10-24 14:21
Szanowny Panie,

przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług. Zawsze staramy się aby najemca mieszkań powierzonych nam pod opiekę był zadowolony i miał wsparcie w naszej obsłudze.

Prześledziliśmy zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta, i niestety nie znaleźliśmy podobnej sprawy. Opisana przez Pana sytuacja jest bardzo ogólnikowa i nie jesteśmy w stanie jej zidentyfikować. Stąd nasza prośba o kontakt z biurem pod nr telefonu: +48 795 005 302 lub bok@mzuri.pl.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
:/ / 89.66.49.* / 2017-01-12 11:41
Mam juz dosc kontaktu z panstwem. Na pytania zadane w mailu dostaje tylko wymijajace odpowiedzi. Nigdy konkretow.

Zeby sie panstwo zainteresowali sprawa trzeba napisac komentarz w internecie bo tylko na tym panstwu zalezy - PR i dobry wizerunek. Zadowolenie klienta i dlugotrwala wspolpraca juz niekoniecznie.

Czyja to jest wina, ze nie moga panstwo znalezc mojej sprawy? Moze zginela wam gdy w zeszlym roku zmienialiscie obsluge klienta z kontaktu z indywidualnym agentem na centralne biuro obslugi klienta?

Najgorszy jest fakt, ze w mieszkaniu zyje mi sie wzglednie dobrze i na pewno dogadalbym sie z wlascicielem/wlascicielka odnosnie dluzszej wspolpracy ale panstwo nie sa gotowi na jakiekolwiek ustepstwa lub negocjacje warunkow. Musi byc tak jak panstwo chca albo w ogole. I nie mowie tutaj o negocjacjach ceny mieszkania, zeby nie bylo, ze wlasciciel/wlascicielka by cos na tym stracili. W efekcie wlasciciel straci dobrego najemce (przez te wszystkie lata wynajmu w Warszawie i Londynie ani razu nie potracono mi ani grosza z kaucji i zawsze wlasciciel/agencja zegnali mnie z zalem) i bedzie musial szukac innego. Co wiaze sie z ewentualnym przestojem w wynajmie i stratami finansowymi. Ale pewnie panstwa to nie obchodzi bo zgarna panstwo kolejna oplate za szukanie najemcy.

Macie bardzo dobry PR ale w rzeczywistosci zapewniacie bardzo zly user experience. W moim przypadku najgorszy w calej mojej histori (6 lat w Warszawie i 4 lata w Londynie).
Onek / 83.30.11.* / 2017-02-10 18:07
trafione w dziesiatke - Mzuro to tylko marketing, prowizje i prawo wielkich liczb :(
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-01-17 09:33
Szanowny Panie,


proszę nam uwierzyć, że pisząc tak ogólnikowo, nie podając szczegółowych informacji na temat najmu, nie jesteśmy w stanie w żaden sposób odpowiedzieć na Pańskie zarzuty.

Chcielibyśmy jednak sprostować Pańską wypowiedź.

Mzuri nie wynajmuje żadnej zewnętrznej agencji do prowadzenia biura obsługi Klienta. Biuro Obsługi Klienta od początku istnienia firmy, znajduje się w siedzibie Mzuri, a pracownicy tego działu są zatrudnieni przez Mzuri. Co więcej, większość pracowników BOK, to osoby z ponad rocznym stażem.

Ponadto, Mzuri nie pobiera żadnych opłat za znalezienie najemcy. Jest to absolutna nieprawda. Zmiana najemcy wiąże się dla nas z dodatkowymi kosztami i dużo mniejszym wynagrodzeniem, dlatego naszym priorytetem jest aby zatrzymać dobrego, rzetelnego najemcę jak najdłużej - bo z takimi osobami współpracuje nam się najlepiej.

W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu, jak rozumiemy, numer i adres e-mail jest Panu dobrze znany.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
:/ / 89.66.49.* / 2017-01-23 12:46
Nigdzie nie napisalem, ze centralne biuro obslugi jest zewnetrzne. Napisalem tylko, ze obsluga klienta zmienila sie z indywidualnej (staly kontakt z jednym wyznaczonym agentem) na zbiorowa (kontakt z anonimowym biurem obslugi klienta i odpowiedz od losowego pracownika mzuri). Widze, ze tego rodzaju dokladnosc to u panstwa standard. Mniej wiecej z taka sama dokladnoscia czytane sa maile, ktore wysylam do waszego BOKu.

Co do oplaty za znalezienie najemcy, to nie wiem czy panstwo ja pobieraja. Wnioskuje po zachowaniu z ktorym mam aktualnie do czynienia. Panstwa postawa przy przedluzaniu umowy sprowadza sie do: "podpisuj pan albo spadaj". Kontakt z panstwa "doswiadczonym" pracownikiem w zaden sposob nie oddaje priorytotow o ktorych Pani pisze. To raczej jak rozmowa z urzednikiem, ktorego nie interesuje petent i sprawa z ktora przychodzi. Parafrazujac polska komedie: "Nie mozemy tego zrobic bo jeszcze ktos gotow jest pomyslec, ze pracownik mzuri jest tu dla klientow".
Najemca Radom / 185.48.28.* / 2016-08-17 18:35
Z całego serca odradzam każdemu firmę mzuri. Jest to firma nieszanująca kompletnie swoich najemców. Wynająłem od nich kawalerkę, gdy przyjechałem na podpisanie umowy, dostałem do przeczytania dokument obwarowany z każdej strony karami i obowiązkami ze strony wynajmującego, niestety nie mogłem się nawet zastanowić nad tym bo UWAGA pani, która pokazywała mi mieszkanie przewidziała to i na wszelki wypadek zaprosiła sobie tłum ludzi do oglądania mieszkania w razie jakbym zrezygnował z podpisania, nie mając innej alternatywy podpisałem umowę na rok. Podczas mojego rocznego pobytu miałem 6 niezapowiedzianych wizyt pod pretekstem sprawdzenia jak dbam o mieszkanie. Mieszkanie otrzymałem brudne po nieposprzątanym malowaniu, bo pani z mzuri nie wyrobiła się z fachowcami. Pominę już, że idiotka z mzuri przychodzi nawet zweryfikować, czy przepisałem rachunki na siebie i dodatkowo wysyłasz zdjęcia mailem. Prawdziwy cyrk zaczyna się przy wyprowadzce. Po ponad 30 dniach otrzymałem rozliczenie, gdzie odliczono mi 580 zł min za kluczyk od piwnicy, którego nigdy nie miałem (50zł), wymianę żaluzji choć działała 80zł i wiele innych kwiatków. Z firmą nie ma żadnego kontaktu z panią, która reprezentowała firmę również. Na zwrot jakichkolwiek pieniędzy z kaucji czekam już ponad 2 miesiące. Chyba się nie doczekam, ale sprawę na policję już zgłosiłem.
Mzuri / 78.11.8.* / 2016-08-30 11:21
Szanowny Panie,

przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług. Jednocześnie chcielibyśmy zapewnić, że komfort najemcy jest dla nas sprawą priorytetową.

Z przykrością stwierdzamy również, że opisane przez Pana sytuacje mijają się z prawdą, dlatego chcielibyśmy je wyjaśnić.

Po raz pierwszy podpisywał Pan umowę rezerwacyjną, która zobowiązuje nas do zakończenia prezentacji mieszkania, a Pana do uiszczenia opłaty rezerwacyjnej. Zawsze dajemy tyle czasu ile najemca potrzebuje na przeczytanie umowy - nigdy nie pospieszamy, każdy ma prawo wiedzieć co podpisuje, a nasza firma nigdy nic nie ukrywa - wszystkie zasady są jasno przedstawione w umowie. Ponadto, nikt Pana nie zmusza do podpisywania jakichkolwiek umów.

Informujemy również, że żadne prawo nie zabrania pokazywania mieszkania w tym samym czasie kilku osobom. Jest to całkiem normalne zjawisko w przypadku gdy osób chętnych na najem lokalu jest dużo, a czasu niewiele - ponieważ są jeszcze inne mieszkania do pokazania. Wiemy jednak, że nasz współpracownik z Radomia nie praktykuje tej metody. Stara się umawiać spotkania co 20 minut - ale nie ma wpływu na to, czy ktoś przyjdzie wcześniej czy później. Prosimy więc nie snuć teorii spiskowych na temat strategii naszej koleżanki z Radomia :-) Jeszcze raz powtarzamy, że nikt Pana nie zmuszał do podpisania z nami umowy - na rynku jest wiele firm oferujących mieszkania do wynajęcia i to "od ręki".

Nie ma również takiej możliwości, aby nasz współpracownik odwiedzał najemcę bez zapowiedzi. Jest to podstawowa zasada Mzuri - nie ma niezapowiedzianych wizyt u najemców, jest to niezgodne z naszym kodeksem etyki. W umowie najmu również jest zapis zabraniający takich niezapowiedzianych wizyt z naszej strony. Zapewniamy, że nasz współpracownik z Radomia ma co robić, i oprócz tego jednego mieszkania, które Pan od nas wynajął, ma kilkadziesiąt innych na głowie.

Nasz współpracownik złożył Panu wizytę po uprzednim zawiadomieniu Pana, tylko dlatego, że nasza centrala nie mogła w żaden sposób skontaktować się z Panem (brak odpowiedzi na e-mail'e i telefony). Kontakt był niezbędny ze względu na konieczność przepisania liczników i otrzymania od Pana podpisanej umowy, która byłaby na to dowodem. Jest to wymagany dokument na początku każdego najmu - aby nie doszło do sytuacji, w której poprzedni najemca dalej otrzymuje rachunki za prąd, gaz etc.

Prosimy również o to, aby nie obrażał Pan naszych współpracowników. Bez względu na to czy Pan kogoś lubi czy nie, należy szanować drugiego człowieka.

Jeżeli chodzi o stan mieszkania - w mieszkaniu, które Pan od nas wynajął nie było malowania. Jedynym mankamentem była zakurzona podłoga, którą Pan widział, zaakceptował przy wprowadzeniu, a także podpisał protokół, w którym był opisany stan mieszkania. Oczywiście oznaczało to, że po zakończeniu najmu, może Pan zostawić mieszkanie w takim samym stanie w jakim je Pan zastał.

Rozliczenie kaucji następuje w przeciągu 30 dni od ustania stosunku najmu, a zatem od daty, która widnieje w umowie (w Pana przypadku był to 30 czerwca 2016 r.), zatem zwrot powinien być na Pana koncie do 1 sierpnia (ponieważ 30 i 31 dzień lipca to sobota i niedziela). Faktycznie zwrot otrzymał Pan 2 sierpnia br., co oznacza 1 dzień opóźnienia, za co najmocniej przepraszamy, jednak przy takiej ilości lokali zwalniających się w tym okresie mogą wystąpić opóźnienia zarówno z naszej strony jak i ze strony banku.

Z kaucji w wysokości 1200 potrącono Panu jedynie 130 zł za naprawy, których należało dokonać na Pana koszt ponieważ przed rozpoczęciem najmu, nie było tych szkód. Dodatkowo otrzymał Pan od nas zwrot nadpłaty za media, a więc w końcowym rozliczeniu otrzymał Pan od nas więcej niż kwota wpłacona na kaucję.

Przedstawicielka Mzuri w Radomiu zaraz po rozpoczęciu przez Pana najmu, poszła na urlop. Zastępował ją kolega, z którym można było się kontaktować. Jeżeli kontaktował się Pan z p. Mileną mailowo, otrzymał Pan powiadomienie o urlopie. Jeżeli dzwonił Pan do niej, na pewno połączenie zostało przekierowane do zastępcy.

Napisał Pan w dniu 17 sierpnia br., że czeka Pan na zwrot pieniędzy ponad dwa miesiąca - jest to nieprawdą ponieważ Pana najem zakończył się zgodnie z umową 30 czerwca br. od tej chwili do momentu napisania przez Pana komentarza minęło półtora miesiąca, a zwrot otrzymał Pan 2 sierpnia br.

W razie gdybyśmy nie rozwiali Pana wątpliwości już w tej chwili, prosimy o kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 795 005 302 lub bok@mzuri.pl .

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
Piotr919 / 84.212.212.* / 2017-02-14 18:43
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.Jesli sie nie szanuje czyjejs wlasnosci i ustalonych zasad.to trzeba sie liczyc z konsekwencjami. a argument kto ile lat byl w jakim kraju nie ma zwiazku.
pozdrawiam
Piotr
Joanna565 / 37.190.169.* / 2016-07-31 00:39
Jako (na szczęście) była lokatorka mieszkania wynajmowanego od Mzuri ODRADZAM! Zarówno właścicielowi mieszkania, jak i osobie zastanawiającej się na wynajmem. Firma ma w głębokim poważaniu prośby i skargi. Owszem, zajmuje się awariami typu zalewanie sąsiadów, bo nie dotyczą one tylko komfortu najemcy, ale kiedy sprawa dotyczy jedynie wnętrza mieszkania, zaczynają się schody. Przez ponad rok miałam w mieszkaniu pleśń i inwazję mrówek. Nikogo z Mzuri to nie obchodziło pomimo wielu telefonów, maili, a nawet wizyty kontrolnej, która wynikała z treści umowy. Odradzam, nie polecam! A jako wisienka - w umowie jest mowa o 30 dniach na zwrot kaucji. Oczywiście ta obietnica nie została spełniona. Szkoda zdrowia i nerwów na tę piekielną firmę.
Mzuri / 78.11.8.* / 2016-08-23 11:40
Szanowna Pani,

przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pani w zakresie świadczonych przez nas usług. Jednocześnie chcielibyśmy ustosunkować się do Pani wypowiedzi.

Mzuri reaguje na każde zgłoszenie od najemcy. Bez wyjątku, choć czasem załatwienie sprawy może zająć nam więcej czasu niż początkowo zakładaliśmy i najemca powinien zostać o tym poinformowany - jeżeli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy.

Problem pleśni w jednym mieszkań jest nam znany. Ponieważ problem nie leżał konkretnie w mieszkaniu (po pierwszym zgłoszeniu została poprawiona wentylacja jednak problem dalej występował), a w konstrukcji całego budynku, którego administracją Mzuri się nie zajmuje, zgłosiliśmy sprawę do odpowiedniej osoby z administracji. Przyznajemy, że kontakt i współpraca z osobami z w.w. administracji była utrudniona. Ostatecznie udało nam się umówić wizytę w wynajmowanym przez Panią mieszkaniu, niestety nie ułatwiła nam Pani tego zadania i nie była obecna w dniu kiedy administracja chciała wysłać swojego pracownika do przeprowadzenia oględzin. Nie zgodziła się Pani również na wejście do mieszkania podczas swojej nieobecności (co oczywiście rozumiemy), niemniej jednak, wiedząc, że administracja budynku nie chce z nami współpracować i w końcu zgodziła się wysłać pracownika, powinna Pani była podjąć się współpracy również z nami. Niestety nie było z Panią żadnego kontaktu, a sprawa była pilna i niecierpiąca zwłoki.

Przejrzeliśmy również zgłoszenia do BOK aby znaleźć jakiekolwiek zgłoszenia o mrówkach w mieszkaniu. Niestety nic nie znaleźliśmy, a więc uznajemy, że nie zgłosiła Pani tego problemu do nas.

Ubolewamy, z powodu Pani niezadowolenia w okresie najmu, jednak uważamy, że należy na sprawę spojrzeć obiektywnie i uznać również swoje błędy.

Kaucja rozliczana jest w ciągu 30 dni roboczych, a więc jest to maksymalnie 6 pełnych tygodni od daty zakończenia najmu.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z BOK: +48 795 005 302, bok@mzuri.pl.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Mzuri,
Agata
NajemcaKrakow / 91.231.122.* / 2016-07-27 09:36
Widze, ze sporo Najemcow sie wypowiada. Roznie sie zdarza. Ja wynajmowalem mieszkanie obslugiwane przez PROMABI. Moge powiedziec, ze naprawde super. Z kaucji musialem pokryc malowanie sciany i wyrownanie rachunkow, ale bylem o tym wczesniej poinformowany i fakt sciany trochę nieupilnowalem :) Kontakt z Promabi swietny, mimo ze maja duzo mieszkan to zawsze na czas, zawsze oddzwaniaja, zawsze pomoga. Nie mam swojego mieszkania na wynajem, ale wydaje mi sie, ze z drugiej strony wyglada to podobnie i wlasciciele tez sa zadowoleni.
Dariusz8211 / 94.254.242.* / 2016-07-18 17:59
Totalny brak profesjonalizmu w Poznaniu. Umawiamy się na konkretną godzinę, czekamy pod klatką ponieważ nie znamy numeru mieszkania, a przedstawiciel nie jest łaskaw odebrać telefonu czy odpisać na sms. W dodatku po 5 min przyszły osoby, które również były umówione na oglądniecie mieszkania więc przepraszam bardzo jak mam w spokoju obejrzeć mieszkanie z innymi ludźmi? Trochę szacunku dla klienta zwłaszcza, że przejechaliśmy kilkanaście kilometrów właściwie po nic. Skandal to mało powiedziane.
Mzuri / 78.11.8.* / 2016-08-10 16:42
Szanowny Panie,

przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług jeszcze przed rozpoczęciem współpracy.

Chcielibyśmy jednak odnieść się do Pana uwag. Nasi specjaliści starają się być punktualni, jest to priorytet podczas pierwszych spotkań z potencjalnymi najemcami. Jednak nie zawsze (jak pewnie każdy z nas wie) udaje się zdążyć - korki na trasie, nagłe awarie, wydłużony czas poprzedniego spotkania etc.

Na większość mieszkań obsługiwanych przez nas jest duży popyt. Telefony ciągle dzwonią, podczas jednej rozmowy potrafi oczekiwać kilkanaście połączeń. Nasi specjaliści robią co mogą aby oddzwonić na każde nieodebrane połączenie, jednak czasem zdarzy się tak, że po prostu coś przeoczą. Przy takim tempie pracy, tylu telefonach i tylu spotkaniach jest to niestety prawdopodobne, choć jak zapewniamy - nie zdarza się to często.

Nigdzie nie ma takiego zapisu, że mieszkanie może w tym samym czasie oglądać tylko jedna osoba czy jedna grupa osób zainteresowanych wynajmem. Ze względu na dużą ilość chętnych jest to całkiem normalne rozwiązanie. Specjalista jest na miejscu i może odpowiedzieć na każde pytanie, każdego oglądającego i tym samym rozwiać wszystkie wątpliwości. Absolutnie nie świadczy to o braku szacunku do Klienta.

Jeżeli zachowanie naszego Specjalisty w jakikolwiek sposób uraziło Pana, najmocniej przepraszamy. Naszym priorytetem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie aby zadowolić naszych Klientów i Najemców. Każdą opinię odbieramy bardzo osobiście i staramy się z nich wyciągnąć jak najwięcej słusznych wniosków.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
czytelnik997 / 80.52.129.* / 2016-05-12 13:46
Nie ma możliwości zarządzać 200 mieszkaniami przy tak małej kadrze. Takie usługi mogą wykonać jedynie firmy, które nie idą na ilość a na jakość. Są firmy, które działają od 1999 roku.
do początku nowsze
1 2 3 4
skomentuj

Najnowsze wpisy