wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum nieruchomościRynek nieruchomości

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

skomentuj
Robert000 / 188.220.235.* / 2012-12-30 03:48
Witam,

Czy jest ktoś, kto skorzystał z usług firm zarządzających nieruchomościami? Poza Mzuri nie znalazłem profesjonalnych alternatyw. Pomimo, ze Mzuri jest na rynku 3 lata i zarządza ponad 200 nieruchomościami (przyznam, ze slaby wynik, ale może inni właściciele maja podobne obawy i pomysł całkiem nowy w tym kraju) nie ma nigdzie profesjonalnej opinii, przez liczącą się gazetę/telewizje/portal... nie pomaga to w zaufaniu...
Wszystko co znalazłem to kłótnie jednego z pracowników (nie zweryfikowane oczywiście) na forum oraz opinia (niezweryfikowana również) iż pracuje się w tej firmie ciężko i za grosze.
Oddanie nieruchomości wartej ponad 400 tys zł w obce ręce nie jest proste, wiec dobrze by było usłyszeć od kogoś kto miał styczność z ta bądź inna firma zarządzającą.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Zbigniew972 / 31.178.107.* / 2017-04-19 22:07
Witam,
Szczerze odradzam korzystanie z usług firmy Mzuri. Ja osobiście najmowałem mieszkanie za pośrednictwem niniejszej firmy, nigdy tego błędu już nie popełnię. Pracownicy firmy są mili i zawsze mają czas, przed podpisaniem umowy, natomiast po podpisaniu dokumentów trzeba ich prosić wręcz błagać o interwencję, jak już się zainteresują sprawą, są opryskliwi, chamscy i obrażeni na cały świat. Generalnie po podpisaniu umowy firma nie dba o swoich klientów (przynajmniej ja mam takie odczucia)
Jeśli chodzi o rozwiązanie umowy, tutaj dopiero zaczyna się zabawa, jest to bardzo trudne zadanie szczególnie, jeśli ktoś chce załatwić to szybko i w stosownym terminie. Wysłany list z wypowiedzeniem może zginąć w czeluściach firmy (w takim wypadku czas działa na korzyść firmy Mzuri, – jeśli wypowiedzenie nie dotrze w stosownym terminie, zgodnie z umową należy wynajmować mieszkanie przez stosowny okres zdefiniowany w umowie) Dopiero, gdy poinformuje się firmę, że jest się w stanie doręczyć osobiście list, i granie na czas nic im nie da, bo i tak zdąży się dostarczyć wypowiedzenie w odpowiednim czasie.... list nagle się materializuje. Druga sprawa warto zrobić kopie protokołu w zakresie rozwiązania umowy na energię elektryczną, otóż firma oczekuje od klientów, że Ci w ściśle określonym czasie dostarczą potwierdzenie podpisania umowy z dostawcą energii elektrycznej, natomiast sama firma potrzebuje ponad miesiąca, aby łaskawie „przepisać licznik na siebie”
Podsumowując, odradzam współpracę z firmą Mzuri, ponieważ:
- można być naciągniętym na dodatkowe koszty
- firma wymaga od klientów, natomiast sama jako podmiot gospodarczy nie dba o klienta po podpisaniu umowy
- współpraca z firmą jest bardzo trudna (oczywiście po podpisaniu dokumentów)
Zbych398 / 94.240.34.* / 2017-04-13 15:46
Jestem zdziwiony, że najemcy narzekają na Mzuri bo Mzuri niewiele robi też z punktu widzenia tych, którzy im powierzają mieszkania. Nie ma z kim się skontaktować, a jak to się uda to posłuchają i mają wszystko w nosie. Ciągle dostaję maile typu: nowy lokator coś zniszczył lub otrzymał nieposprzątane mieszkanie z wadami i że mam za to zapłacić. Na moje pytanie dlaczego poprzedni najemca nie został obciążony nabierają wody w usta - czyli po prostu mnie ignorują. Mzuri ma dwa wyjścia: albo poważnie zajmować się ochroną powierzonego lokalu mieszkania albo robić to jak teraz. Teraz nie poleciłbym Mzuri nikomu bo Mzuri jest miększy w rozmowach z najemcami od plasteliny i nie dają żadnych nawet minimalnych gwarancji ochrony lokalu czy egzekucji tego co mają w umowach. Właściwie jedyna rolę, którą wg. mnie dobrze jak na razie pełnią to rola egzekutora należności. Co gorsza mieszkania mają z powodu zniszczeń coraz niższy standard, a więc wynająć je jest coraz trudniej. Gdy wynajmuje się samemu, można wejść do mieszkania i je trochę ogarnąć (przywrócić blask). Mzuri nie daje takich możliwości i samo nic w tym zakresie nie robi.

A mogliby zając się tym na poważnie - najemcy nie będą zadowoleni, ale ludzie z fajnymi mieszkaniami zaczęli by się do Mzuri zgłaszać. Najemcy musieliby się dostosować. Mieszkania trzymałyby standard i wszyscy finalnie byliby zadowoleni.
Mzuri / 85.89.188.* / 2017-04-14 13:42
Szanowny Panie,

Bardzo nam przykro, że jako nasz Klient, ma Pan o nas tak negatywne zdanie. Pomimo, że cały Zespół Mzuri, dokłada wszelkich starań aby nasi Klienci byli zadowoleni w 100%, przyznajemy, że zdarzają nam się błędy.

Niemniej jednak, uważamy, że robimy naprawdę wszystko co w naszej mocy, aby zadowolić Klienta.

W marcu przedłużyliśmy z najemcami 78% wszystkich umów, które się kończyły (było to łącznie 152 podpisane umowy najmu oraz ponad 40 rezerwacji). Ściągnęliśmy należności z czynszu najmu, zrobiliśmy ponad 100 przeglądów, dzięki którym panujemy nad stanem mieszkań, którymi zarządzamy.

Reprezentujemy tylko interesy Właściciela - nie pobieramy od najemców ani złotówki prowizji, a wszyscy nasi współpracownicy mają świadomość tego kto jest ich Klientem.

Oczywiście staramy się dobrze i sprawiedliwie traktować Najemców, z należnym im szacunkiem. Są to klienci naszych Klientów i im też należy się profesjonalna obsługa. Czasami trudno jest znaleźć złoty środek, tak by był zadowolony i Właściciel i Najemca. Gdy proponujemy kompromis to niestety często dochodzi do nieporozumień, a wszystkie żale są wylewane pod naszym adresem, zarówno od jednej jak i od drugiej strony. Taka jest uroda naszej profesji.

Natomiast co do jednego możemy zapewnić w 100%-ach. Nigdy nie oszukujemy jednej ani drugiej strony. Jesteśmy uczciwi, nie kombinujemy. Wszystkich traktujemy z szacunkiem i podchodzimy do każdej relacji długoterminowo. Jesteśmy pionierami tej usługi w Polsce, jesteśmy zdecydowanie największą tego typu firmą w Polsce i mamy bardzo dalekosiężne i wieloletnie plany dalszego rozwoju.

Zależy nam też na naszej dobrej opinii i ciągle się doskonalimy. Ponieważ w sektorze usług, najważniejsi są ludzie, którzy niestety bywają - tak jak każdy z nas - omylni, to inwestujemy dużo środków zarówno w szkolenia jak i w rozwiązania technologiczne by te okazje do błędów eliminować.

Przepraszamy za powstałe niedociągnięcia i zapraszamy do złożenia skargi bezpośrednio na adres mailowy Biura Obsługi Klienta: bok@mzuri.pl lub pod numerem telefonu 795 005 302. Na podstawie dość szczątkowych danych podanych w tym komentarzu, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć wnikliwie i dogłębnie na Pana zarzuty. Jesteśmy natomiast pełni dobrej woli by te zarzuty zrozumieć, wyjaśnić i zaproponować działania, które pomogłyby zatrzeć ten negatywny odbiór naszej Spółki.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Pokrzywdzony / 89.77.193.* / 2017-04-20 15:42
internetowy PR możecie zachować dla siebie. Dla mnie firma Mzuri to czysty zart i tak jak opisywali przedmówcy Tylko dbają o własny interes,
NIE POLECAM
Ewa190 / 37.47.51.* / 2017-04-02 15:48
Dokladnie firma malo solidna oszukuje zawyża rachunki dodają i mnoża wg własnego cennika a nie przedstawiają prawdziwych dokumentów. Pracownicy malo kompetentni bez kultury osobistej wulgarni i roszczeniowi. Każda zglaszana awarie należy naprawic samemu. Co dziwne mieszkanie ma zurzyty sprzet ale jak sie zepsuje najemca musi wymienic na nowy na wlasny koszt. Nie polecam naprawde zastanow sie porzadnie zanim zdecydujesz sie na wspolprace z ta firma
niezadowolony klient / 94.254.144.* / 2017-03-31 08:46
witam. byłem klientem firmy Mzuri w trójmieście,wynajmowałem mieszkanie i wszystkie opłaty robiłem w terminie,gdy doszło do rozwiązania umowy najmu to o zwrot kaucji musiałem się prosić jak o jakąś jałmużnę,chociaż chodziło tylko o zwrot moich pieniędzy. Nie polecam nikomu tej firmy. pozdrawiam
Jacek501 / 176.241.246.* / 2017-03-30 10:28
Mzuri brak słów najemca i jak i wynajmujący niezadowolony dodatkowe opłaty szereg problemów które mzuri robi. Brak kontaktu (pani ,,Jadzia" na call center proszę o email i po temacie zero wsparcia z ich strony.Nie odpowiadanie na emaile problem z administracją złe naliczanie opłat zawyżanie ich. Nie polecam wystarczy poczytać o tej firmie. Problemy z oddaniem kaucji 30 dniowy okres o którym trzeba przypominać bo zapominają.
KrystianJot / 31.11.131.* / 2017-03-19 21:15
Jeżeli żałuję czegoś związanego z Mzuri to zdecydowanie jest to rozpoczęcie tej bolesnej współpracy. Większość pracowników nie ma nawet podstawowej wiedzy na temat praw najemców/lokatorów, dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem, a załatwienie każdej nawet najprostszej sprawy przeciąga się tygodniami, bo firma liczy, że problem zniknie sam. Ostrzegam każdego, nie polecam nikomu i zdecydowanie proponuję wybrać kogokolwiek innego, bo tak nieprofesjonalnego zachowania ze strony pracowników jeszcze nie widziałem, szkoda nerwów.
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 13:28
Szanowny Panie,

przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług.

Niemniej jednak opisana przez Pana sytuacja, jest zbyt ogólnikowa i nie pozwala nam na identyfikację problemu. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Mzuri pod numerem +48 795 005 302 lub mailowo na adres: bok@mzuri.pl w celu wyjaśnienia sprawy.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
donkristo / 5.172.233.* / 2017-03-19 18:18
Witam
Czytam tu różne opinie o firmie Mzuri i prawdę mówiąc uważam ,że prawda jest po środku.
Sam korzystam z usług Mzuriego (zarządzają 4 moimi mieszkaniami w Katowicach). Jeśli chodzi o kontakt z banem Bogdanem i z panią Aleksandrą
to nigdy nie miałem kłopotów. Jeśli chodzi o obsługę to też jest o.k. mieszkania nie stoją puste , są kontrolowane . Jeśli chodzi o płatności ,zawsze na czas. Niestety są też gorsze strony. Dział rozliczeń (płatności) wydaje mi się że jest nie dofinansowany , należy kontrolować płatności gdyż bardzo często są obsuwy. Często gęsto trzeba się upomnieć o płatność.
Podsumowując polecam firmę Mzuri jednak z opcją ograniczonego zaufania, to są tylko ludzie więc i błędy się zdarzają .
Krzysztof
tomtom782 / 89.230.173.* / 2017-03-19 15:36
Jeszcze w lutym próbowałem wynająć mieszkanie w Warszawie u pośrednika firmy MZURI. Po tygodniu dzwonienia udało mi się wreszcie umówić na oglądanie mieszkania. Pan pośrednik zażyczył sobie ode mnie przedstawienia wykazów moich dochodów - mam własną działalność, więc wysłałem mu jedną fakturę, gdyż bałem się dać mu więcej. Odpisał, że porozmawia ze swoim szefem i już 3ci tydzień bez odezwu...
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 11:55
Szanowny Panie,

uprzejmie informujemy, że w standardzie naszych usług dla Właścicieli mieszkań na wynajem jest weryfikacja potencjalnych najemców pod kątem wypłacalności. W związku z tym, jednym z wymaganych dokumentów podczas procesu weryfikacji jest zaświadczenie o zatrudnieniu lub o wysokości dochodu. Przedstawienie tego dokumentu jest oczywiście dobrowolne. Jeżeli potencjalny najemca nie chce go przedłożyć, jak najbardziej to rozumiemy, natomiast zgodnie z obowiązującymi nas zasadami, nie możemy wynająć mieszkania takiej osobie. W przypadku gdy mamy do czynienia z przedsiębiorcą, przedstawienie jednej faktury nigdy nie będzie dla nas wystarczającym zapewnieniem, że jest Pan osobą wypłacalną.

Przyznajemy jednak, że nasz współpracownik z Warszawy winien był poinformować Pana niezwłocznie po otrzymaniu decyzji od przełożonego, że wynajem mieszkania nie będzie możliwy, ze względu na brak możliwości weryfikacji wypłacalności. Najmocniej przepraszamy za tą niedogodność.

Ubolewamy, że pomimo braku nawiązania współpracy, Pana opinia na nasz temat została nadszarpnięta.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Mzuri
Mateusz808 / 148.81.200.* / 2017-03-17 14:09
Mzuri porażka zero profesjonalizmu, kontakt tel zawsze nie da się dodzwonić na odpowiedź maila czeka się cały miesiąc a automat odpowiada ze 48h..Potwierdzenia zapłaty raz przychodzą raz nie jak mzuri pasuje mimo zlecenia stałego. Sprawy załatwiane z dużym opóźnieniem. FIRMA STARA SIĘ POPRAWIĆ czym bo chyba ludzi u was sami się zmieniają jak w dyskontach. Nie polecam nikomu kontaktu czy wynajmu czy pełnomocnictwa nie jest to tylko moje zdanie, informacji jest o MZURI mnóstwo wypowiadanie na temat wieku,,zastanawiam się ile masz – jako 22-latek” jest słabe wiek jak się ma do odpowiedniego zachowania firmy. Sama odpowiedź na kom. pokazuje kolejny raz profesjonalizm. Pocieszam się tym, że mimo wszystko ludzie w Polsce coraz częściej starają się walczyć o swoje i chętniej idą do sądu.
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 13:20
Szanowny Panie,

Przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług.

Zamieszczone przez Pana informacje są jednak zbyt ogólnikowe i nie pozwalają nam zidentyfikować sprawy. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Mzuri pod numerem +48 795 005 302 lub mailowo na adres: bok@mzuri.pl w celu wyjaśnienia sprawy.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
KraQw / 2017-02-14 18:32
Witam. Moge sie wypowiedziec na temat firmy Promabi. Ogolnie polecam serdecznie. Pomocna ekipa, zawsze na czas platnosci, najemcy w zasadzie bardzo szybko znajdowani, choc juz sie zmienili 4 raz to dosc szybko przebiega wprowadzka następnych. Poki co nie mam zastrzeżeń. Widze ze na forum duzo opinii o firmie konkurencyjnej - nie wypowiem sie bo nie mam doświadczen zadnych :) na pewno maja wiecej mieszkan wiec trudniej ogarnac stad tez ja zdecydowalam sie na Promabi. Firma mniejsza, mlodsza, ale staja daja rade. PS. czasem poslizgi w platnosci do Wspolnoty ale wiem tez ze i Wspolnota nie jest bez skazy w dokladnosci i terminowosci :)
Marcin51251 / 78.88.29.* / 2017-02-12 15:32
Firma Mzuri to najgorsza pośrednicząca w najmie firma, z którą mam nieszczęście współpracować. Lakoniczne odpowiedzi, utrudniony kontakt, brak próby rozwiązania problemów najemcy i przeciąganie w czasie każdej najmniejszej rzeczy to norma. Nie polecam nikomu i żałuję, że zdecydowałem się na wynajęcie mieszkania za ich pośrednictwem, bo Mzuri w żaden sposób nie dba o klienta. W moim przypadku twierdzą, że niskie temperatury w lokalu (wynajęty we wrześniu) to nie wada ukryta (w przypadku minusowych temperatur w mieszkaniu jest czasem od 16-18 stopni). Nie mamy nawet możliwości opuszczenia mieszkania bez utraty kaucji (prawie 2000zł.), a jakiegokolwiek rozwiązania z ich strony oczywiście nie ma oprócz miesięcznego wypowiedzenia i straty pieniędzy. Pomijam już fakt, że nawet miesięczne wypowiedzenie nie rozwiązuje problemu, bo w marcu nie spodziewam się mrozów, a problem istnieje teraz.

Podsumowując - nie polecam firmy Mzuri, ich usługi oceniam na mierne i żałuję podpisania umowy.
Poznańczyk / 213.52.65.* / 2017-01-13 13:30
Od niespełna roku Mzuri zarządza jednym z naszych mieszkań w Poznaniu. W tym roku planujemy oddać Mzuri drugie mieszkanie, tym razem wynajmując je na pokoje. Jak na razie wszystko działa tak jak powinno. Nie ma żadnych problemów z najemcami (mamy kontakt z sąsiadami wynajmowanego mieszkania) i pieniądze są wpłacane nam na bieżąco. Gdy zepsuła się w mieszkaniu lodówka, Mzuri nas o tym poinformowało i zaproponowali firmę z którą współpracują. Koszt lodówki z dowozem, wniesieniem na 4 piętro i zabraniem starej to 300 zł. W ciągu roku tylko raz zdarzyło się opóźnienie w uregulowaniu rachunków, i jak się okazało z winy Enei która wysłała rachunek na błędny adres. Jedyny minus jest w kontakcie z Panem Sobańskim. Właściwie nie zdarza się, żeby odebrał telefon od razu, a i oddzwonić mu się zapomina.
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-01-17 10:11
Szanowni Państwo,

serdecznie dziękujemy za tę opinię oraz okazane zaufanie. Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z naszych usług - jest to dla nas najlepsza forma zapłaty.

Jednocześnie bardzo przepraszamy za utrudniony kontakt z Panem Mariuszem - robimy co w naszej mocy aby odciążyć go od nadmiaru obowiązków, a co za tym idzie - aby podobna sytuacja nie miała już miejsca.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
Angelika333 / 81.219.96.* / 2016-12-23 11:45
Polecam usługi firmy z której korzystam od 2 lat - PMSPoland z Warszawy. Idealni dla osób którym zależy na indywidualnym i profesjonalnym podejściu.
Kolejny niezadowolony użytkownik / 31.179.205.* / 2016-10-20 19:52
Wiem, że nie wolno oceniać książki po okładce, ale niestety nie mam innej możliwości. Chcieliśmy z dziewczyną obejrzeć parę mieszkań jednego dnia, ponieważ były blisko siebie. Dodzwonić się do kogokolwiek z firmy graniczy z cudem. Oni nawet nie oddzwaniają. Po potwierdzeniu godziny spotkania oczywiście nikt finalnie się tam nie zjawił. Nie dostałem również informacji, że wystąpiły jakiekolwiek komplikacje, więc byłem zmuszony czekać przez 30 minut na jakikolwiek znak życia. Nawet numer do ich biura nie odpowiadał. Na podstawie tego incydentu śmiem twierdzić, że bynajmniej filia warszawska składa się w większości z osób niekompetentnych, którzy mają stosunek obojętny do potencjalnych klientów. Zdecydowanie nie polecam pana Łukasza Adamowicza, dzięki któremu zmarnowałem ponad 3 godziny, aby i tak nie uzyskać żadnej odpowiedzi.
QurHan / 89.72.154.* / 2016-11-17 14:30
Witam a ja wręcz odwrotnie,jestem bardzo zadowolony
pan Łukasz jest naprawdę ogarniętym pełnomocnikiem można wiele napisać pozytywnych rzeczy,czy też zdarzeń.Ale nie dobrych się nie pisze tylko negatyw.
Miszenda / 83.21.55.* / 2016-08-24 14:33
Własnie zasięgnąłem opinii o mzuri. Dużo mówią i chwalą się a niewiele robią.Takie są opinie,[przynajmniej jesli chodzi o Szczecin/. Przyznam, że cieci - folozofów /cyt. opinia/ do obsługi nieruchomosci nie potrzeba. W dodatku za spore pieniadze. Umowy najmu,dobrze skonstruowane, nie przysparzają problemów. Wynajmuje mieszkania na bazie takich umów od wielu lat i nie mam żadnych problemów z ich respektowaniem.Chociaz przy wiekszej ilosci wynajmowanych nieruchomości, rzetelny opiekun byłby wskazany. Tak wię kamienicznicy- sprawdzajmy mzuri i nie tylko. Tak dla spokoju.
Mzuri / 78.11.8.* / 2016-08-29 10:20
Szanowna/y Pani/e,

przykro nam, że pomimo braku faktycznej współpracy ma Pan takie zdanie o świadczonych przez nas usługach.

Chcielibyśmy jednak odpowiedzieć na Pańskie zarzuty. W Szczecinie działamy od dwóch tygodni - wydaje nam się, że jest to dużo za wcześnie aby wyciągać takie wnioski. Nie ma takiej możliwości aby na tym etapie działalności w Szczecinie pojawiły się jakiekolwiek negatywne opinie na temat jakości naszych usług.

Ponadto, ze względu na nowo otwarty oddział, stale monitorujemy sytuację w Szczecinie, a także działalność naszych współpracowników. Zapewniamy, że reprezentanci Mzuri w Szczecinie, to osoby kompetentne, z dużym doświadczeniem i wysoką kulturą osobistą.

Jeżeli ma Pan jakiekolwiek pytania lub wątpliwości co do świadczonych przez nas usług, prosimy o kontakt +48 533 813 003 lub info@mzuri.pl .

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
Maszenda / 83.21.79.* / 2016-08-29 15:06
Odpowiem, widzę, że jestescie Państwo oderwani od rzeczywistości. Opinie na temat firm podobnych do MZURi, zasiega się w biurach nieruchomosci, u kamieniczników oraz bezposrednich najemców. Żadna z uzyskanych opinii nie swiadczy dobrze o Waszych usługach. Wystarczy więc poczytac te opinie, ktore pojawiają sie na stronach internetowych. Ale - życzę powodzenia .Ja z całą pewnościa nie skorzystam z Waszych usług, natomiast odsyłał bede do opinii o Was w żrodłach ogólnie dostepnych, wszystkich tych, którzy beda chcieli z nich skorzystać. Z powazaniem,
Ola860 / 31.174.223.* / 2016-08-30 08:57
a ja z Mzuri jestem bardzo zadowolona! wynajmuje od nich mieszkanie od prawie 2 lat i złego słowa nie powiem! Niestety Polacy mają taki nawyk ,że jak jest dobrze wykonywana praca to nie umieją tego pochwalić , bo to przecież obowiązek. Kiedy natomiast jest coś nie tak, rozprzestrzeniają to , gdzie się tylko da i zazwyczaj dodając ponad, coś od siebie. Niech rzuci kamieniem ten , który pracował, korzysta z usług firmy idealnej!
:/ / 89.66.57.* / 2016-10-10 16:08
Ja rowniez wynajmuje mieszkanie z Mzuri i nie jestem zadowolony. Mieszkalem pare lat w Londynie gdzie agencje tego typu sa na porzadku dziennym i wiekszosc mieszkan jest wynajmowana za ich posrednictwem. Niestety nie mozna Mzuri porownac w zaden sposob do takich profesjonalnych agencji. Wielki balagan. Nie idzie sie w zadnej sprawie dogadac. Ogolnie nie polecam.

Wielokrotnie zglaszalem problemy z mieszkaniem. Przemakajace sciany itd. Nigdy nic z tym nie zrobiono. Mowiono mi, ze sprawdza w ubezpieczeniu i przysla kogos zeby zabezpieczyc mieszkanie ale nikt nigdy sie nie pojawil. Mowimy o 5 letnim mieszkaniu za ktore place 3000 zl miesiecznie. Wlascicielka bedzie miala bardzo niemila niespodzianke gdy postanowi sprawdzic co sie dzieje z jej mieszkaniem.
Ernest Londyn / 81.219.96.* / 2016-12-23 11:42
Ja korzystam z usług property management service poland z Warszawy - pmspoland.pl. Zarządzają moimi 3 mieszkaniami od kilku lat - reprezentują najwyższy poziom obsługi wynajmu - wręcz bym ocenił jako wyższy niż te firmy które działają na rynku brytyjskim.
Mzuri / 78.11.8.* / 2016-10-24 14:21
Szanowny Panie,

przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług. Zawsze staramy się aby najemca mieszkań powierzonych nam pod opiekę był zadowolony i miał wsparcie w naszej obsłudze.

Prześledziliśmy zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta, i niestety nie znaleźliśmy podobnej sprawy. Opisana przez Pana sytuacja jest bardzo ogólnikowa i nie jesteśmy w stanie jej zidentyfikować. Stąd nasza prośba o kontakt z biurem pod nr telefonu: +48 795 005 302 lub bok@mzuri.pl.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
:/ / 89.66.49.* / 2017-01-12 11:41
Mam juz dosc kontaktu z panstwem. Na pytania zadane w mailu dostaje tylko wymijajace odpowiedzi. Nigdy konkretow.

Zeby sie panstwo zainteresowali sprawa trzeba napisac komentarz w internecie bo tylko na tym panstwu zalezy - PR i dobry wizerunek. Zadowolenie klienta i dlugotrwala wspolpraca juz niekoniecznie.

Czyja to jest wina, ze nie moga panstwo znalezc mojej sprawy? Moze zginela wam gdy w zeszlym roku zmienialiscie obsluge klienta z kontaktu z indywidualnym agentem na centralne biuro obslugi klienta?

Najgorszy jest fakt, ze w mieszkaniu zyje mi sie wzglednie dobrze i na pewno dogadalbym sie z wlascicielem/wlascicielka odnosnie dluzszej wspolpracy ale panstwo nie sa gotowi na jakiekolwiek ustepstwa lub negocjacje warunkow. Musi byc tak jak panstwo chca albo w ogole. I nie mowie tutaj o negocjacjach ceny mieszkania, zeby nie bylo, ze wlasciciel/wlascicielka by cos na tym stracili. W efekcie wlasciciel straci dobrego najemce (przez te wszystkie lata wynajmu w Warszawie i Londynie ani razu nie potracono mi ani grosza z kaucji i zawsze wlasciciel/agencja zegnali mnie z zalem) i bedzie musial szukac innego. Co wiaze sie z ewentualnym przestojem w wynajmie i stratami finansowymi. Ale pewnie panstwa to nie obchodzi bo zgarna panstwo kolejna oplate za szukanie najemcy.

Macie bardzo dobry PR ale w rzeczywistosci zapewniacie bardzo zly user experience. W moim przypadku najgorszy w calej mojej histori (6 lat w Warszawie i 4 lata w Londynie).
Onek / 83.30.11.* / 2017-02-10 18:07
trafione w dziesiatke - Mzuro to tylko marketing, prowizje i prawo wielkich liczb :(
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-01-17 09:33
Szanowny Panie,


proszę nam uwierzyć, że pisząc tak ogólnikowo, nie podając szczegółowych informacji na temat najmu, nie jesteśmy w stanie w żaden sposób odpowiedzieć na Pańskie zarzuty.

Chcielibyśmy jednak sprostować Pańską wypowiedź.

Mzuri nie wynajmuje żadnej zewnętrznej agencji do prowadzenia biura obsługi Klienta. Biuro Obsługi Klienta od początku istnienia firmy, znajduje się w siedzibie Mzuri, a pracownicy tego działu są zatrudnieni przez Mzuri. Co więcej, większość pracowników BOK, to osoby z ponad rocznym stażem.

Ponadto, Mzuri nie pobiera żadnych opłat za znalezienie najemcy. Jest to absolutna nieprawda. Zmiana najemcy wiąże się dla nas z dodatkowymi kosztami i dużo mniejszym wynagrodzeniem, dlatego naszym priorytetem jest aby zatrzymać dobrego, rzetelnego najemcę jak najdłużej - bo z takimi osobami współpracuje nam się najlepiej.

W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu, jak rozumiemy, numer i adres e-mail jest Panu dobrze znany.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Agata
:/ / 89.66.49.* / 2017-01-23 12:46
Nigdzie nie napisalem, ze centralne biuro obslugi jest zewnetrzne. Napisalem tylko, ze obsluga klienta zmienila sie z indywidualnej (staly kontakt z jednym wyznaczonym agentem) na zbiorowa (kontakt z anonimowym biurem obslugi klienta i odpowiedz od losowego pracownika mzuri). Widze, ze tego rodzaju dokladnosc to u panstwa standard. Mniej wiecej z taka sama dokladnoscia czytane sa maile, ktore wysylam do waszego BOKu.

Co do oplaty za znalezienie najemcy, to nie wiem czy panstwo ja pobieraja. Wnioskuje po zachowaniu z ktorym mam aktualnie do czynienia. Panstwa postawa przy przedluzaniu umowy sprowadza sie do: "podpisuj pan albo spadaj". Kontakt z panstwa "doswiadczonym" pracownikiem w zaden sposob nie oddaje priorytotow o ktorych Pani pisze. To raczej jak rozmowa z urzednikiem, ktorego nie interesuje petent i sprawa z ktora przychodzi. Parafrazujac polska komedie: "Nie mozemy tego zrobic bo jeszcze ktos gotow jest pomyslec, ze pracownik mzuri jest tu dla klientow".
do początku nowsze
1 2 3 4
skomentuj

Najnowsze wpisy