Pracuję w szkole od 17 lat.Uczę w liceum języka polskiego. Wynagrodzenie za pracę w październiku 2011 r. (podstawa+dodatki bez nadgodzin) - 2050,00 zł.
Popieram postulaty zniesienia Karty Nauczyciela i bez ŻADNYCH oporów proponuję podporządkowanie mojej pracy ogólnym przepisom prawa pracy, ponieważ W KOŃCU!!!!! będę mogła oczekiwać, że organ prowadzący szkołę zagwarantuje mi:
1. rozliczenie rzeczywistego czasu pracy; za każdą godzinę ponadwymiarową (powyżej 40 godziny w tygodniu) otrzymam dodatkowe wynagrodzenie. Bardzo chętnie poddam ustawicznemu hospitowaniu czas poświęcany przeze mnie na wszystkie czynności związane z pracą dydaktyczną (przygotowanie do lekcji, opracowanie materiałów lekcyjnych - treść zadania, arkusz modelowych odpowiedzi, arkusz zbiorczy, arkusz ewaluacyjny; sprawdzanie prac - przypominam, że przygotowuję do matury!; opracowanie wyników, a czasem także opracowanie raportu dla dyrekcji szkoły lub Ośrodka Metodycznego). Bardzo chętnie poddam ustawicznemu hospitowaniu czas poświęcany przeze mnie na pracę wychowawczą.
2. otrzymywanie diet i rozliczania delegacji;