Forum Forum motoryzacyjneWydarzenia

Nie kupujcie w OPONEO

Nie kupujcie w OPONEO

kurczaczek30 / 2008-12-03 10:51
Zamówiłam 2 tyg temu opony w oponeo.pl na stronie money.pl i nadal ich nie mam. Firma okazała się totalna porażka a notowana na giełdzie. Przysłali mi 3 opony letnie i 1 zimową. Dopiero podczas zakładania to wyszło całkiem przypadkiem, Jeżdziłabym na takich oponach Bóg wie ile i z jakim skutkiem. Za montaż i ściągniecie zapłaciłam ponad 70 zł. Przez tydzień firma kurierska nie odebrała tych opon pomimo moich codziennych telefonów, kazali czekać co dzien w domu pomiędzy 8 a 17 ! . Właściwe opony były przeze mnie ponownie zamawiane już 3 razy (gdyż oponeo samo nie wygenerowało nowego zamówienia pomimo telefonicznego zapewnienia że to zrobi), za każdym razem coś nie tak. W piątek mam zamówioną wymianę a tu kicha dzisiaj okazało się że wogle ich nie nadali. Mają błedy w oprogramowaniu, firma DPD też wszsytko ma gdzieś. Nikomu nie życzę. Straciłam wiel nerwów czasu i pieniędzy na telefony i montaż. .Firma OPONEO - totalna porażka.
Wyświetlaj:
Oponowy / 62.148.84.* / 2023-10-17 20:00
Wszystkie negatywne opinie potwierdzam.
Właśnie kupiłam zestaw opon i jestem w szoku
Wszystko byłook do momentu montażu. Po wymianie opon ,dzień po wymianie okazało sie że opony mają jakieś stemple na zewnętrznej stronie opon . Wygladają te oznaczenia jak oznakowanie bieżnikowanych opon. Strasznie to wygląda. . Wyglądają jak opony używane. Reklamacja złożona. Co konsultant to inna wersja. Jednego nie mogą zaprzeczyć że towar jest niezgodny z ofertą. Oferta nie przedstawia opon ze stemplami. Można opony zwrócić ale nie wymienić bo będą mierzyć bieżnik. Człowiek zostawił stare opony do utylizacji a Ci chcą by zwróci opony. Masakra. Co to za opony? Skąd Oponeo bierze te opony? . Spawa w toku. Zobaczymy dalej.
To był mój 1szy i ostatni raz kiedy kupiłam na Oponeo. Nie polecam. Szkoda zdrowia. Cena nie warta nerwów.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Łukaszek / 83.10.128.* / 2023-11-03 09:48
Zgadzam się dziadostwo na 4 opony 2 są na szrot do wyrzucenia biją podczas jazdy problemy z reklamacjami poszukajcie dobrego sprzedawcę opon a nie to pseudo przedsiębiorstwo. Potwierdzone zakupem opinia.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Oponowy / 62.148.84.* / 2023-10-17 19:49
Wszystkie negatywne opinie potwierdzam.
Właśnie kupiłam zestaw opon i jestem w szoku
Wszystko byłook do momentu montażu. Po wymianie opon ,dzień po wymianie okazało sie że opony mają jakieś stemple na zewnętrznej stronie opon . Wygladają te oznaczenia jak oznakowanie bieżnikowanych opon. Strasznie to wygląda. . Wyglądają jak opony używane. Reklamacja złożona. Co konsultant to inna wersja. Jednego nie mogą zaprzeczyć że towar jest niezgodny z ofertą. Oferta nie przedstawia opon ze stemplami. Można opony zwrócić ale nie wymienić bo będą mierzyć bieżnik. Człowiek zostawił stare opony do utylizacji a Ci chcą by zwróci opony. Masakra. Co to za opony? Skąd Oponeo bierze te opony? . Spawa w toku. Zobaczymy dalej.
To był mój 1szy i ostatni raz kiedy kupiłam na Oponeo. Nie polecam. Szkoda zdrowia. Cena nie warta nerwów.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Michał Fox / 31.11.130.* / 2023-09-23 21:53
Witam, kupiłem 4 opony całoroczne , normalne eksploatowanie , jazda po mieście i był okres ze często jeździłem w trasę 100/200 km. Opony strasznie szumiały , myślałem ze to wina łożysk w aucie( auto skoda octavia 3) zgłosiłem opony do reklamacji :/ niestety uzyskałem negatywna opinie i ze To Ja zle je użytkowałem . No cyrk . Zużyłem w swoim życiu mnóstwo opon ale takiego badziewia jeszcze nie widziałem . Kupowałem często opony na tej stronie , do różnych aut ale po tej akcji ta strona jest dla mnie skreślona . Nie polecam!!!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
RAFAŁ 1972 / 89.76.159.* / 2023-09-02 13:11
Opony nowe miały 5,9 mm bieżnika w oponie 195/65/15 .skandal powinny mieć 9 mm . Odpowiedzieli że teraz jest lepsza guma i dłużej wytrzymują . Zgłaszam od UOKIK oszustwo . W opisie nie podali głębokości bieżnika .
Kamil448 / 188.33.248.* / 2023-07-10 15:43
Firma Oponeo oszukuje ludzi nie uznając reklamacji. Odesłałem dwie opony na których po miesiącu jeżdżenia wyszły banie i zaczęły się strzępić. Oczywiście firma stwierdziła winę że zbyt małe ciśnienienie było,co jest ewidentnie nieprawdą. Opony były firmy zetex. Stanowczo odradzam zakupy w oponeo. Starta czasu i pieniędzy.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Janmali / 88.220.51.* / 2023-04-29 18:15
Zamówiłem felgi do których miałem dostać odpowiednie śruby. Okazało się przy montażu, że śruby są za krótkie. Nie mogę z tego powodu założyć felg z letnimi oponami i jeżdżęn na zimowych oponach. Reklamację przyjęto obiecano właściwe śruby i nic się nie dzieje. Na kolejne ponaglenie przysłano mi informację o przyjęciu jakiegoś zamówienia którego nie składałem. Z tą firmą dzieje się coś złego bo poprzednie zamówienia realizowali bez problemów.
Pawel810 / 185.28.17.* / 2023-04-13 07:54
Jestem lojalnym, wieloletnim klientem Oponeo i napisanie tej recenzji nie przyszło mi łatwo, ponieważ wciąż próbuję oswoić się z tym, jak szybko sprawy potoczyły się z dobrego do złego (przynajmniej moim zdaniem, stąd negatywna opinia). Dlatego zdecydowałem się na stwierdzenie faktów i pozostawienie oceny całej sytuacji Wam. Mogę się mylić, a moje oczekiwania nie są zgodne z normą. Lub jest to powszechna sytuacja, w której jeden lub dwóch nieuczciwych pracowników daje firmie złą opinię. W każdym razie oto fakty:
1. 2 grudnia 2021 r. — zakup czterech nowych opon zimowych Nokian WR Snowproof P 255/45R19 104 V XL do naszego nowego modelu Tesla Y Long Range. Opony nie były oryginalnymi oponami zimowymi OEM zalecanymi przez Teslę, ale przedstawiciele Oponeo zapewnili mnie, że spełniają wszystkie wymagania producenta. Zapłaciłem niecałe 3100 zł za nasze 4 opony i przesyłkę.
2. 11 grudnia 2021 r. - montaż opon w naszej nowej Tesli.
3. Początek kwietnia 2022 - wymiana opon na oryginalne letnie.
4.11.2022 - ponownie założone opony zimowe.
5. Grudzień i styczeń 2022 - zauważyłem, że nasza Tesla stała się bardzo nieprzewidywalna podczas jazdy po śliskich nawierzchniach (zwłaszcza po drogach pokrytych śniegiem i lodem). Samochód ciągle się ślizgał podczas przyspieszania, nie trzymał się zakrętów i miał bardzo długą drogę hamowania (ABS włączał się za każdym razem, gdy naciskałem na hamulec). Samochód nie nadawał się do jazdy.
6. 20 stycznia 2023 r. - W końcu zdecydowałem, że to nie jest normalne i złożyłem reklamację gwarancyjną w Oponeo.
7. 20 stycznia 2023 r. - Oponeo szybko odpowiedziało, że chcą umówić dostawcę, który odbierze opony, aby mogły zostać dostarczone do lokalizacji w celu oceny. Biorąc pod uwagę, że nie wiedziałem, czy to jedna czy więcej opon było wadliwych, zdecydowałem się wysłać wszystkie cztery opony. Ponieważ w Polsce był środek zimy i nie mogłem wyjechać z samochodu bez opon, zdecydowałem się na zakup 4 nowych opon Goodyear UltraGrip Performance +. Opony kupiłem ponownie na Oponeo za ponad 4700 zł. Poza tym, że do jazdy jednym z nich potrzebowaliśmy opon, głównym powodem decyzji o zakupie 4 nowych opon innego producenta niż Nokian było bezpieczeństwo.
8. 26 stycznia 2023 r. – nowe opony Goodyear dotarły i zostały założone na Teslę, a stare zostały odesłane do Oponeo.
9. 3 lutego 2023 r. – otrzymaliśmy informację od Oponeo, że producent zakończył analizę i ustalił, że jedna z 4 opon jest wadliwa. Zaoferowali nam opcję otrzymania nowej opony zastępczej lub pełnego zwrotu pieniędzy za pojedynczą oponę. Nie podano szczegółów, co było przyczyną uszkodzenia opony.
10. 5 lutego 2023 r. – Wysłałem odpowiedź do Oponeo, dziękując za szybką odpowiedź i prosząc o ponowne rozważenie swojej decyzji i zwrot pieniędzy za wszystkie cztery opony. Zaproponowałem nawet przyjęcie płatności w wysokości 70% pierwotnej ceny zakupu, biorąc pod uwagę, że opony mają już ponad rok. Głównym powodem mojej prośby było to, że Tesla pozwala na wymianę tylko czterech prób, jeśli różnica głębokości bieżnika między nowymi i starymi oponami jest mniejsza niż 1,5 mm. W moim przypadku różnica głębokości bieżnika wynosiła ok. 2,0 mm.
11. 6 lutego 2023 r. – Otrzymałem odpowiedź od Oponeo, że nie zmienią swojej decyzji i zaproponują zwrot pieniędzy lub wymianę tylko za jedną oponę. Poprosili o moją decyzję, którą opcję preferuję i poprosili o konto bankowe, na które mogą zwrócić pieniądze lub adres, na który można wysłać oponę zastępczą i 3 opony nieuszkodzone.
12. 8 lutego 2023 r. – Nie czułem się dobrze z tą decyzją i postanowiłem skontaktować się w tej sprawie z moim prawnikiem. Jedną z kluczowych rzeczy, o które pytał adwokat, było to, kto zdecydował się wysłać wszystkie 4 opony do analizy w ramach reklamacji gwarancyjnej. Zaznaczyłem, że podjąłem taką decyzję, ale było to spowodowane tym, że nie byłem w stanie stwierdzić, które opony są w porządku, a które wadliwe. Mój adwokat zasugerował, abym odrzucił formularz zwrotu pieniędzy Oponeo i poprosił o zwrot wszystkich 4 opon, abym mógł je sprawdzić przez niezależnego rzeczoznawcę.
13. 09.02.2023 – Odpisałem Oponeo, że nie przyjmuję zwrotu pieniędzy i poprosiłem o zwrot wszystkich 4 opon.
14. 9 lutego 2023 r. – Otrzymałem szybką odpowiedź od Oponeo, że nie mogą spełnić mojej prośby, ponieważ wadliwa opona przechodzi na własność gwaranta i przysługuje mi jedynie wymiana lub zwrot pieniędzy.
15. 09.02.2023 – Mój pełnomocnik poradził mi odpowiedzieć i zapytać na jakiej podstawie prawnej stwierdzili, że wadliwa opona automatycznie przechodzi na własność gwaranta.
16. 13 lutego 2023 r. – Ostatecznie otrzymaliśmy odpowiedź, że decyzja o przejściu opony na własność gwaranta została podjęta na podstawie informacji zawartych w par. 3 pkt. 1 karty gwarancyjnej firmy Nokian.
17. 14 lutego 2023 r. – po dalszych konsultacjach z moim prawnikiem zasugerował, abym wystąpiła o dalsze odszkodowanie.
18. 15.02.2023 –
DanielL291 / 188.33.248.* / 2023-02-26 21:55
Jeśli macie problem z oponami w swoim wozie to polecam Pit Stop Serwis Ogumienia. Sprawnie wykonują naprawę uszkodzonych opon.
Paulina688 / 78.10.232.* / 2023-05-16 15:01
Ja również zostałam oszukana
Widzę że firma na potęgę oszukuje ludzi. Opony użytkowane kilka miesięcy. Jedna z nich pękła na boku. Wulkanizator polecił reklamować z powodu ewidentnej wady fabrycznej. Opona zareklamowana. Odpowiedź oponeo: nieuznanie. Opona użytkowana w niewłaściwy sposób, problemy z ciśnieniem lub osią jazdy. To są żarty! Samochód posiada czujniki ciśnienia w oponach. Problemów z osią jazdy również brak. Auto przechodziło badanie diagnostyczne w czasie gdy opony były założone. Poza tym pozostałe 3 są ok. Niestety oponeo nawet nie reaguje na rzeczowe argumenty. Na podstawie jednej opony opisują wady samochodu niczym cyganka wróżąca z ręki:D Mają w d... klienta. A wiadomości jakie piszą są tak pozbawione jakiegokolwiek szacunku i klasy że nawet nie ukrywają tego że mają ludzi za nic. Ludzie nie odpuszczajcie tym oszustom. Chyba dawno nie mieli żadnej kontroli i wydaje im się że są bezkarni ale nie są.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
kmicic11 / 31.0.79.* / 2022-12-19 23:02
Przestrzegam przed zakupem.
Zamówiłem 4 opony Goodyear four seasons Gen-3. Opony wyważałem w dwóch niezależnych serwisach ( koszt 250 zł). Powiedziano mi, że opon nie da się wyważyć ponieważ posiadają wady i należy je reklamować. Podczas testu drogowego ( jazdy od jednego serwisu do drugiego) samochód zachowywał się niestabilnie i stwarzał zagrożenie dla mnie i innych uczestników ruchu.
Podsumowując opony założyłem w czwartek, ( w sobotę byłem w drugim serwisie który potwierdził diagnozę z pierwszego) W poniedziałek kupiłem takie same opony w sklepie stacjonarnym i po zmianie wszystko jest ok, we wtorek kurier zabrał opony a dziś dostaję informacje że reklamacja nie została uznana- ponieważ opony mieszczą się w normie. Mało tego poprosiłem o odesłanie opon ( w sobotę Pani zapewniła że będą we wtorek) dziś jest poniedziałek i po dwóch telefonach dowiaduje się że opon nie wysłano, poprosiłem również o maila z informacją jakie testy zostały wykonane - brak odpowiedzi... Sprawa najprawdopodobniej skończy się w sądzie..
Agnieszka 11111111 / 91.232.164.* / 2023-01-09 14:01
Mam ten sam problem. Proszę o jakąś radę.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Kmicic111 / 31.0.73.* / 2023-01-26 01:53
Pani Agnieszko jeśli wysłała Pani opony na reklamacje zgodnie z tym co powiedział mi rzecznik praw ko sumenta muszą przedstawić Pani wyniki testów które przeprowadzali ( oni prawdopodobnie narusza ze wszystko jest w normie a jest to informacja niepełna).
Jeśli ma Pani opony u siebie najlepiej wykonać test drogowy Hunter i wysłać im wyniki - z tym nie ma dyskusji.
Ewentualnie wystawić komentarz na opineo lub Facebooku bo to chyba jedyna rzecz która się przejmują. Życzę powodzenia .
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Hhhhhhhhhj / 91.232.164.* / 2023-01-09 13:57
Potwierdzam. Omijać z daleka. Opony po 700 km do kosza
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Kmicic11 / 31.0.90.* / 2022-12-22 09:15
Po dwóch tygodniach zdecydowano się uznać moją reklamacje i zwrócić środki. Sprawa zamknięta.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Pożegnanie / 155.133.92.* / 2022-11-30 12:54
Szkoda śliny ... Dział reklamacji wyjątkowo bezczelny- z miejsca leją na klienta.
Dorota314 / 188.33.248.* / 2023-07-10 15:48
Nie polecam firmy oponeo. Oszukują ludzi. Totalna porażka. Szkoda czasu i pieniędzy
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Mateusz771 / 85.221.152.* / 2022-11-16 15:39
Zamówione opony zaginęły podczas transportu i nikt nie wie co się stało. Powiadomienie dostałem godzinę przed wymianą, zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Teresa B. / 37.225.91.* / 2022-11-08 21:50
Kupiłam opony zimowe Dębica,,po zimnie okazało się ,że opona pękła w 3 miejscach,reklamacji nie uznano.Jak zauważyłam na oponie jest napis Made in Turkey.Ciekawe, czy opona wyprodukowana w Turcji jest tak samo wytrzymała jak ta w Polsce?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Krzysztof1079 / 37.248.224.* / 2022-10-16 18:23
Na kazdej oponie jest data produkcji. Kiedy zadalem pytanie z jakiegu okresu sa opony bo nie chce kupić jakis tam 3 letnich. Dostalem odpowiedź że nie maja wgladu do takich danych. Smiech na sali a nie powazni sprzedawcy
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
wojtek937 / 89.64.101.* / 2022-10-14 20:53
Tak macie racje nie kupujcie. Firma zeszła na psy. Zamówiłem opony 225 17 55 9pażdziernoka 09.10 przyszedł mail opony dostarczy kurier. 11.10 opony nie dotarły 11.10 przyszedł mail 12.10 kurier dostarczy opony. cały dzień czekania znowu nic.12.10 przyszedł następny mail opony zostaną dostarczone 13.10. w miedzy czasie wykonałem dwa tel. uprzejma Pani jak mantrę powtarzała złożyliśmy reklamacje do firmy kurierskiej,złożyliśmy reklamacje.Dzisiaj mam 14.10 opon oczywiście nie ma. Tak ze. jak opony pojawią się możę 17.10 uprzejmie podziękuje zamówiłem na allegro będą w poniedziałek. Tak ze Oponeo podziękuje ja i cała moja rodzina a jesteśmy długoletnimi klientami.
mocny84 / 88.156.133.* / 2022-08-24 21:43
Niestety, zakupione za pośrednictwem oponeo 4 opony Eagle F1 Asymmetric 5 255/40R20, nie zdały próby przebiegu, po 12tys. km przednie opony zużyte w 20%, tylne w 100%. Reklamacja odrzucona. Polecam osobom dbającym o bezpieczeństwo: co roku montujesz nowe opony; prawdopodobnie stąd nazwa producenta. Pozdrawiam.
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy