Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Nowe autobusy upadłego Autosanu. Spełniają najnowszą normę czystości spalin

Nowe autobusy upadłego Autosanu. Spełniają najnowszą normę czystości spalin

Wyświetlaj:
zbych0915 / 88.156.225.* / 2015-02-27 21:37
Po co kupować polskie,jeszcze by Zakłady nie padły,a tak sprzedamy,pieniądze przesr...y,a autobusy kupimy od nowego właściciela zarejestrowanego na Cyprze.
ja45 / 77.255.223.* / 2015-02-20 11:51
czy konsultowano z panem Duda specem związkowym.
gosciu / 178.42.74.* / 2015-02-20 09:50
Jak wygrają przetarg???
Polskie firmly w Polsce powinny wygrywać przetargi a nie Alston z Pier.......link???
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
!górnik! / 94.40.47.* / 2015-02-20 09:26
dobre bo POLSKIE a nie chińska tandeta i tego się trzeba trzymać
hero402 / 78.10.128.* / 2015-02-19 22:21
za ten zaklad to Zasada powinien gnic w wiezieniu
jaceksr / 31.61.140.* / 2015-02-19 21:31
Trzeba ratować co sie da z polskości, dlatego trzeba walczyc i o taką fabryke. POPIERAM i życzę powodzenia.
Lash blasz / 89.171.204.* / 2015-02-19 19:14
Nie autobus spełnia tylko silnik. żadnac to zasługa autosana.autosan wsadził tylko silnik cumminsa w szkielet i załatwił homologacje.swoja droga silnik ten sam co euro5 tylko z innym osprzetem i oprogramowaniem
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
kuba1 / 94.251.142.* / 2015-02-19 17:30
Panie dyrektorze tylko niech panu nie przychodzi do głowy sprzedawania udziałów tej fabryki, a weżmie sprawę w swoje ręce.
producent / 99.249.50.* / 2015-02-19 15:36
Brawo. Mimo to, za Gierka produkowali znacznie wiecej.
cfty / 77.242.233.* / 2015-02-19 11:45
Nic z tego nie będzie AUTOSAN na tym obszarze rynku ma bardzo silną konkurencję w postaci SOLARIS-a!
Powinien szukać dla siebie niszy na rynku. Np. zacząć produkować... busy - jakieś mniejsze samochody, które teraz do Polski są w 100% sprowadzane z zagranicy!
Drajwer555 / 164.127.215.* / 2015-02-19 15:44
Solarisy się ładnie palą .....nawet malo popiołu z nich zostaje tylko trochę szkieletu ale to złom można sprzedać i zrobić małego solariska.....
trabant / 2.96.192.* / 2015-02-20 15:20
Pożyjemy zobaczymy póki co to Solaris to poważny żart dla mnie i dowód że nie dobre się liczy a tanie. Co do autosana to czas pokaże. Osobiście jestem przeciwnikiem norm euro. Stary ikarus palił 30/100 i jeździł 30lat teraz mamy niskopodłogowe elektroniczne rupiecie palące 50/100 i siedzące w serwisach o wiele częściej niż starocia. Tu nie ma mowy o ekologii rzeczywistej tylko o napycha iu sobie kieszeni przez koncerny. A autosanowi życzę powodzenia
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
spizi / 37.8.224.* / 2015-02-18 22:18
Nic dziwnego bo to klocki z zagranicy .
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
ADC / 83.4.81.* / 2015-02-18 21:28
Ciekaw jestem czy nasz kochany rząd uwali ten zakład jak wiele innych. Jeśli tak to nie głosuję już na PO bo to banda pajaców.
edd__ / 46.113.30.* / 2015-02-18 22:40
oni sami się uwalili, ta firma była dosłownie fatalnie zarządzana przez grupę Zasady.
ue to błąd xxl / 77.89.74.* / 2015-02-18 20:30
To rządzących nie interesuje.Ta fabryka jak tysiące innych zostanie rozpier....lona tak jak stocznie , kopalnie, banki polskie, handel , rolnictwo, elektronika , chemia, huty , samochodówka , szkolnictwo ,nasza polska kultura , duma narodowa i więzi rodzinne .To otchłań w którą jesteśmy krok po kroku spychani .Sorry tak to wygląda z mojego okienka , ty widzisz coś innego ?
tyjhdtyhrthrt / 77.242.233.* / 2015-02-19 11:43
A co ma do tego rząd!? Czy rząd ma się zajmować każdą fabryką oddzielnie? Dlaczego rząd nie musi się zajmować Solarisem, bo sobie jakoś radzi??? Co to jest w ogóle za sposób myślenia???
edd__ / 46.113.30.* / 2015-02-18 22:46
W przypadku Autosana to sami są sobie winni, a konkretnie zarząd od Zasady. Dopiero syndyk zaczął restrukturyzować tą firmę. Błędów i zaniedbania przez lata było tyle, że aż ciężko je wymieniać. Można było sprzedać część nieruchomości (sam podatek od nieruchomości był druzgocący), optymalizować kadrę (zatrudniali 2x więcej ludzi niż np. Solbus, który produkował więcej), zainwestować w nowe modele zamiast bez końca modernizować H9 i H10 (dzisiejsze to H10 po tysięcznej modernizacji).
Sanoczanin / 95.130.15.* / 2015-02-18 23:07
bo zasada myślał tylko o nabijaniu swojej kabzy a nie o rozwoju zakładu. Taki przykład - produkowali busiki na bazie MB, nawet z logiem MB za zgoda producenta, szlo swietnie, ale zasada to zatrzymal w najlepszej dla autosana chwili, bo spadla mu sprzedaz busów MB, którego jest przedstawicielem, nie mogli wygrac przetargow do komunikacji miast z Autosanem. zasada to nygus odpowiadajcy za zniszczenie zakladów ze 100letnią tradycją.
iks778 / 178.42.156.* / 2015-02-19 20:15
Co do Zasady masz chłopie rację. Autosan to tylko fragment jego działalności "restrukturyzacyjnej".
spizi / 37.8.224.* / 2015-02-18 22:22
A o ekonomii i kasie zapomniał ? Kto walczył z socjalizmem, a teraz maży się PRLbis
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/

Najnowsze wpisy